עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אם ספציפית אז על תנ"ך.

    • 21 תגובות
    • 17.6k צפיות
  2. Started by Drek Boy,

    איזה מאכל הכי מרדים לדעתך? זתומרת אחרי שאני אוכל אותו אני אהיה מנומנם כזה... ???

    • 44 תגובות
    • 7.7k צפיות
  3. Started by TaMiRn2,

    למישהו יש אקורדים/טאבים לשיר "דג" של רמי פורטיס? חיפשתי בגוגל... לא מוצא משהו... אני יודע שזה לא בדיוק הפורום לשאול אבל זה בפורום כללי אחרי הכל

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  4. נשבר לי מהוט! איך הטלפון של נטוויז'ן שהוא בשקל ליום? איך התשתית/ספק של סלקום? ואיזה תשתית יש היום חוץ מהוט ובזק?

    • 0 תגובות
    • 700 צפיות
  5. יש לי טלפון 1.8GHZ בבית והוא לא קולט מי יודע מה ... של UNIDEN APX 7000 החדר שלי כזה די אטום.... אז בגלל זה נראה לי שאני מביא אותו לחדר יש מדי פעם רעשים בשיחה וזה מאוד מעצבן עכשיו התלבטתי אח שלי עכשיו בלונדון מה אתם אומרים להביא אחד כזה??

    • 2 תגובות
    • 766 צפיות
  6. Started by Alex89,

    אני מחפש מנוע , כמו E107, לבניית אתרים. מכירים?

    • 0 תגובות
    • 649 צפיות
  7. Started by redead,

    לא אכפת לי אם זה ידיעות אחרונות או מעריב. הדבר היחידי שאכפת לי זה המחיר וכאן נשאלת השאלה עד לאיזה מחיר+ מתנות אפשר להגיע איתם??

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  8. http://www.tshirthell.com/hell.shtml?

    • 48 תגובות
    • 3.9k צפיות
  9. Started by J S Bach,

    אולי זה לא המקום המתאים, אבל לאיפה נעלם פורום "כללי"??? \ עריכה**** הפוסט שלי הועבר לפה אומנם אך עדיין איני יכול לראות את האופצייה להיכנס לפורום דרך דף הפורומים הראשי.

    • 5 תגובות
    • 798 צפיות
  10. שלום לכם יש לי כרטיס מסך 8800GT של LEADTEK שהפך תקול הכרטיס נקנה בחנות קליק מחשבים היבואן לייף פשט את הרגל ואין אפשרות להחליף/ לתקן מישהו נתקל בסיטואציה דומה? מה ניתן לעשות?

    • 2 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by uzi_sch,

    • 14 תגובות
    • 2.6k צפיות
  12. רציתי לשאול אם מישהו כאן מהפורום מכיר חנויות באזור חיפה שבהם ניתן לרכוש נעליים ובגדים של מותגים מקורי אבל במחירים סבירים. תודה רבה מראש.

    • 1 תגובה
    • 772 צפיות
  13. אני טס ביום שני הקרוב לארה"ב (אני אזרח אמריקאי עם דרכון, עליתי בגיל 7) אמרו לי שאולי אצטרך את הדרכון הישראלי בנוסף לאמריקאי... מישהו מכיר?

    • 11 תגובות
    • 3.3k צפיות
  14. מישהו יודע איך קוראים לאלבום? בוויקיפדיה כתוב שיש אלבום שקוראים לו פרל ג'אם מ2006 אבל אח שלי טוען שהם הוציאו אלבום שהו חידוש של שירים ישנים שלהם השנה מישהו מכיר?

    • 5 תגובות
    • 666 צפיות
  15. Started by NuNaTaK,

    החצי גמר הראשון עומד להסתיים, יש כאן מישהו שצופה? אני מהמר על אנדורה, פורטוגל, בוסניה-הרצגובינה, איסלנד, מקדוניה, מלטה, טורקיה, רומניה וישראל.

    • 5 תגובות
    • 748 צפיות
  16. שלום, אני מחפש מן אתר כזה שאפשר לראות דרכו את החלל/ירח וכו'.... (החיפוש הוא בשביל חבר). תודה לעוזרים.

    • 2 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. שלום לכולם אני מראש הולך להיתנצל על העיברית הכתובה שלי, צריך קצת לתרגל עדיין. אני חזרתי יחד אם משפחתי ארצה מחו"ל אחרי 8 שנים באוסטרליה והייתי מאוניין לשמוע ממכם, אנשים שמתעסכים ומתעניינים בתכום המיחשוב על השירות הצבאי. אז ככה, אני בן 23 וחזרתי הנה אם Diploma בתחום של Network Engineering, זה היה קורס של שנה וחצי ולימד בעצם את היסודות של Network admin. אני הייתי מעוניין להיתעסק בתחום הזה שבו למדתי גם בזמן השירות שלי, השאלה בעצם היא איך אני מגיע למצב הזה. מבחינת התהליך אני עדיין לא גמרתי צו ראשון(ועדה רפואית דרשה בדיקות נוספות). מה קורה אחרי צו ראשון? הבנתי שיש מיונים לכול מיני דברים, איך מגיעים אליהם? בשורה התחתונה, איך אני מגיע לתפקיד שעוסק ב-networks, מה אתם ממליצים? האים…

    • 1 תגובה
    • 637 צפיות
  18. Started by ccc,

    אני מחפש שקית של 1-5 קילו של מלח מים המלח , מלח נטו, בלי תוספות צבע ובוצי ספא של פנינה רוזנבלום. באיביי זה עולה 20 דולר ל5 קילו, אני מניח שבארץ זה יהיה יותר זול. אבל הלכתי ל2 סופרים ולא מצאתי... אם מישהו יודע איפה יש דבר כזה, נא להגיד לי. תודה !

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. Started by ביצה,

    אהלן! משהו יודע מאיפה אפשר להשיג את הכבל הזה? לא מצאתי בכמה חנויות בארץ, אם משהו יודע על חנות שמחזיקה את כבל ה-SLI באזור המרכז (וסתם בכללי, בכל הארץ) אני ישמח אם הוא יספר. בנוסף, אם יש למשהו כבל כזה והוא לא בשימוש אני מוכן לקנות את זה ממנו. תודה ויום טוב!

    • 18 תגובות
    • 4.8k צפיות
  20. היו לי אותם לפני שנתיים ונהנתי מכל רגע... בינתיים הוחלפו ל Nike אחרות (לא מדגם ה- Free) ופשוט אין להשוות. הייתי שמח אם מישהו יידע אותי בקשר לחנות בראשון שעוד מוכרת את הנעליים האלה תודה!

    • 0 תגובות
    • 930 צפיות
  21. Started by bigblue,

    שלום לכולם, מישהו יודע אם החנות עדיין עובדת :s05: http://www.pccool.co.il/html/index.asp האתר שלהם עדיין פעיל, אבל העיצוב לא השתנה מפעם אחרונה שהייתי שם (מלפני שנה...)

    • 3 תגובות
    • 676 צפיות
  22. Started by the red dragon,

    http://news.walla.co.il/?w=/94/1483698 אני בכיתה ט יש לי בית ספר או לא?

    • 4 תגובות
    • 726 צפיות
  23. Started by Adi_79,

    שלום, ברצוני לרכוש מחשב מחנות נורמלית (לא Ivory ובעדיפות גם לא KSP). אני מאזור חדרה, לכן החנות יכולה להיות לכל הרחוק בצפון עד חיפה ולכל הרחוק בדרום עד גוש דן. אשמח להמלצה על חנויות מקצועיות וזולות בתחום אזור זה.

    • 3 תגובות
    • 678 צפיות
  24. Started by ariel-ro,

    הורדתי לN95 את הGPS החינמי WAZE הוא ניווט יפה מאוד לתוך רחוב צדדי בראשון לציון. ראיתי שהוא מתבחר לאינטרנט, השאלה שלי היא האם האינטרנט הזה עולה כסף?(יש חבילה) ועוד שאלה, האם הגירסה מתעדכנת אוטומטית עם כל עידכון של המפה? או שצריך כל פעם להוריד גירסה אחרת? אריאל

    • 16 תגובות
    • 2.1k צפיות
  25. כותרת. ניסיתי לגגל אבל מצאתי בעיקר שטויות. יעזור גם אם תתנו אתר שניתן לברר בו באופן כללי שעות של בגרויות כדי שאני אדע איך לברר בעצמי להבא. תודה

    • 7 תגובות
    • 932 צפיות

דיונים חדשים בפורומים