כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
מוכרת מחליפה שטרות של 20 עם 60 שנה למדינה לאספנים. (יש לי 2 שטרות) ל"מרבה" במחיר
-
- 22 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
^נושא למרות שבתכלס בארץ אין לנו יותר מדי בחירה... יש גוארנה בכמה מקומות אבל זה הכל בעיקר חיקויי רדבול (שכולם זהים עם 80 מג קפאין ו32 מיליגרם(או מיקרו?) טאורין לפחית)
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
טוב אז ככה אני חושב שלהרבה פה יש צורך במשקפי ראייה והרבה כנראה מכירים את הרשת "אופטיקה הלפרין" אז העקרון לפעם הבאה שתצתרכו לקנות שמה אני מציע מאוד להזהר עם המספרים שהם נותנים לכם... עושים לכם "בדיקה" אבל המספר שתקבלו לא ממש יהיה מדוייק ... לחזק יותר... לפני חודש קניתי משקפיים(גם אצלם . השירות אגב נוראי בסניף אחד אבל טוב יחסית בסניף אחר ) ונתנו לי מספר 3 ( .00 ד"א בשני העיניים למרות שיש הבדל) עכשיו הקיץ מגיע ודיי נמאס לי ללכת ביום בלי משקפי שמש כי זה מכאיב לעיניים אז הלכתי לסניף אחר (עם השירות הטוב יותר) בלי שינוי כלשהוא בראייה הם נתנו לי 3 וחצי אחרי חודש מאז שקניתי משקפיים... אחרי כמה זמן חשבתי שנראה לי שפשוט הם עושים את זה כדי לדחוף עדשות שיש להם יותר מהן במלאי או משהו…
-
- 16 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
שמו לי פלטת הרחבה ללסת העליונה, ואני לא יודע אם זה אמור להיות ככה- אבל היא ממש מציקה לי, ולא בגלל הלחץ בשיניים אלא כי אני לא יכול לסגור את הפה כמו שצריך ולאכול פיתה למשל זה כמעט בלתי אפשרי ומלווה בכאבים. לפי דעתי ההרכבה שלו על הפנים (כי לפני כן היו אמורות להיות לי 4 גומיות להרחיב את השיניים, ולפי מה שהבנתי 2 מהם "נפלו" [לפי מה שאני זוכר היא בכלל לא שמה לי את ה2 האחרות]). אז ככה זה אמור להיות האי נוחות הזאת? היא אמורה לעבור? מחר אני הולך אליהם בכל מקרה בתקווה שאפשר לתקן את זה
-
- 4 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
קורה לכם? מה עושים?
-
- 1 תגובה
- 782 צפיות
-
-
הייתם פשוט צריכים להסביר את המצב לפני שסמת את ההודעות הקופצות האלה. והאנשים לא היו הולכים נגדכם ככה. עכשיו מה שנותר לעשות, זה רק להוציא הודעה שתסביר את המצב של האתר, וכולם ירגעו. ללכת ראש בראש עם הגולשים לא תעזור.
-
- 1 תגובה
- 724 צפיות
-
-
למה אני מקבל הודעת שגיאה לכבות את ה ADBLOCK
-
- 4 תגובות
- 722 צפיות
-
-
התבקשתי לבדוק את ענין החוקיות בבחירת שם עסק, והתקנות באתר משרד המשפטים לא מובנות לגמריי, אז יש ליכמה שאלות, למי שמתמצא טיפה, אולמי שאולי יבין מה שלא הבנתי: 1. אם אדם מסויםמעוניין לפתוח חנות פלאפל (לצורך הדגמה) בשם "אחלה פלאפל", וקיימת בעיר חנות פלאפל נוספות שיושבת כבר הרבה זמן עם אותו שם. האם זה מונע מאוות בנאדם להשתמש בשם ? זאת עילה לתביעה ? כי ע"פ משרד המשפטים: וע"פ משרד עורכי דין אוגייץ מיידר: יש לשים לב ששם העסק לא יהווה עילה לתביעה על פי דיני ההגנה על הקניין הרוחני שכן שם זהה לשם חברה או שותפות קיימת או סימן מסחרי (הרשום אצל רשם סימני המסחר) יכול להטעות ובכך להוות עילה לתביעת נזיקין. עכשיו זה ברור שהחנות פלאפל לא רשומה כסימן מסחרי, אז אפשר להשתמש בשם ללא בעיה…
-
- 3 תגובות
- 8k צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לדעת אם מישהו שם לב להודעה המצבנת באתר שמבקשת ממני להסיר את ה POPUP BLOCKER אני חושב שזה קצת חופצה.אגב לא כולם משתמשים בפיירפוקס שבו ניתן לפתוח עמוד ספציפי לפרסומות לא שזה בעיה לחסום את העניין אבל מבחינה עקרונית זה מעצבן למה להקשות על המשתמשים אתם מבקשים לפתוח את העניין של פרסומות בעצם לכל האתרים.מה גם שחוסם הפרסומות הרגיל לא חוסם את ההודעה שלכם אלא רק חוסם הודעות "צפות".תנו לי להחליט אם אני רוצה לראות את זה או לא. HW לא מתאים לכם!!! יאמר שאני חבר בפורום כבר כמה שנים טובות ואוהב מאוד את האתר. אבל העניין הוא לא לעניין... בברכה PINK PANTHER
-
- 4 תגובות
- 786 צפיות
-
-
אהלן, לא מזמן נתקע לי השיר הזה בראש, ומאז לא עוזב. בכל אופן, חיפשתי וחיפשתי וזכור לי שלשיר הזה של דונובן, שיצא אי שם בעבר, יש ביצוע מחודש, ותהיתי, של מי? אני מחפש את השיר הזה בנרות... תודה לעוזרים למי שלא יודע מה השיר, זה השיר:
-
- 4 תגובות
- 754 צפיות
-
-
יש ברשותי מזגן תדירן שכאשר מפעילים אותו על קור (לא בדקתי על חום ) הוא מקרר טוב מאוד למשך חצי שעה לאחר חצי שעה היחידה החיצונית פשוט מפסיקה לעבוד והיחידה הפנימית מוציאה פשוט אוויר אם מישהו יודע מהי הבעיה וא היתה לו בעיה דומה אני ישמח לתשובות
-
- 3 תגובות
- 761 צפיות
-
-
פיקסר, אתר הפיקסלים הישראלי http://www.pixer.co.il בסגנון "מיליון פיקסלים", האתר מגייס כספים עבור עמותות נוער וילדים בסיכון. ** האתר נבנה בשיתוף עם עמותות אלו"ט, אתגרים, שמע ואל"י... האתר מיועד לפרסום קישורים, תמונות, לינקים או כל דבר שבא לכם! כנסו ותראו! מה דעתכם עליו? ההודעה מפורסמת באישור מנהל ראשי: MiniMizer.
-
- 4 תגובות
- 1k צפיות
-
-
כי לכבות אותו בשביל לגלוש באתר אחד לא נשמע לי הגיוני, והודעה קופצת בכל דף זה פשוט בלתי נסבל.
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם יש לי כבר תאריך גיוס. [למרות שזה עוד שנה]. החלטתי שכדאי להתחיל לחשוב על לימודים לפני הצבא. האם יש פה מישהו שעשה את זה? האם כדאי לעשות את זה? מה באמת ישתלם ללמוד? [תחום מחשבים ואלקטרוניקה]. אם אני לומד לפני הצבא. אני יקבל בצבא תפקיד שקשור למה שלמדתי או שלא אכפת להם שלמדתי? אשמח לתשובות, עצות וכיוונים. תודה רבה
-
- 6 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אהלן, מישהו יודע איך אפשר לחבר קומפרסור כזה שמתחבר בד"כ למצית של רכב לשקע רגיל בבית? מנסה להשיג לחץ אוויר בבית לצורכי ניקוי וכדומה.
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, יש לי אפשרות להדפיס כל מה שאני רוצה באיזה אורך שאני רוצה. אני מחפש תמונה ארוכה Wide מיוחדת ויפה לחדר. חשבתי על רעיונות כמו התמונה המפורסמת של Pink Floyd עם ה-Back covers אבל מסתבר שאי אפשר להשיג אותה ברזולוציה גדולה באינטרנט (אם למישהו יש הוא מוזמן לשתף! ) עוד רעיון היה איך לא Pulp Fiction . אומנם שוב לא מצאתי את ה Front Cover במצב Wide אבל מצאתי את התמונה הבאה: http://www.vayacine.com/images/2008/01/pulpfiction_orig.jpg אשמח לעוד רעינות מכם! תודה רבה מראש !! נ.ב- אני זוכר שפעם ראיתי את התמונה של Sharbat Gula ב-WIDE רק של העיניים! בלי כל הפנים אבל לא מצאתי ! אם למישהו יש אני אשמח לקבל !! (רזולוציה גדולה Wide)
-
- 2 תגובות
- 3.5k צפיות
-
-
כולכם מוזמנים אני נמצא שם כבר המון זמן יש לי המון נסיון וכוח השפעה http://games.mochiads.com/c/g/wetv/WetV.swf לעזרה אתם יכולים לשאול שאלות פה או בצאט שם. אתם יכולים להרשם ולהרוויח עוגיות שיעלו אותכם ברמה ויתנו לכם יותר זמן לנעול סרטונים הא ו- אל תרשמו דרך REFERRALS כי זה יהפוך אתכם לחיות מחמד תרשמו דרך כאן http://join.wetgenes.com הפקודות לשליטה הן TV PLAY זה נותן לכם לשלוט בטלויזיה רושמים TV PLAY ואת הקוד של הסרטון ביוטיוב דוגמא: TV PLAY aQwZUjrVIoc הפקודה לנעול סרטונים היא TV YAY הפקודה לבטל נעילה היא TV SUX הפקודה לקבל מידע על הסרטון היא TV INFO הפקודה לבדוק מי בהגרלה לסרטון הבא TV LOTO או TV LOTTO או TV QUEUE
-
- 0 תגובות
- 741 צפיות
-
-
שלום, היום קיבלנו ציוני הגשה במתמטיקה, והמורה הE%^$^$ הגישה אותי על 75 אחרי שקיבלתי 100 במגן. יש אפשרות לגשת בלי ציון הגשה? הסיכוי שאני לא אקבל 100 ממש נמוכים...או אם יש פער נקודות, אז המגן יורד או מתבטל?, אם כן אז איזה פער צריך? ערן.
-
- 12 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
המשחק יתבצע ע"י כתיבה של שורה משיר (3 מילים לפחות) ונסיונות של אנשים להגיד מה שם השיר ומי המבצע (המקורי) * נא לא לתת "חידה" חדשה לפני שנפתרה הקודמת ** לא להשתמש בגוגל! מי שמרמה מנייק. אני אתחיל במשהו קל: But nothing ever happens and I wonder בהצלחה
-
- 39 תגובות
- 5.2k צפיות
-
-
אני משער שהרבה מכירים את זה. אבל הקטע בסוף פשוט מזעזע אותי -התמונה כל פעם קופצת לי לראש... לא לבעלי לב חלש http://www.ptroa.co.il/petitionmovie/petition.html לגבי המקרה בסוף- פשוט בא לי לקחת את הסיני הזה ולשים אותו מול כמה אריות רעבים ...... וניתן לכם לדמיין....
-
- 53 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3718784,00.html http://www.zolgames.co.il/index.asp
-
- 3 תגובות
- 931 צפיות
-
-
החרא הזה בקושי נכנס לראש למישהו עזרה השיטה של לשמוע את המילים בMP3 בזמן השינה או שזה בולשיט?
-
- 7 תגובות
- 975 צפיות
-
-
למישהו יש מושג איפה ניתן להשיג את ההופעה המדהימה הזאת? אני פשוט לא מוצא בשום מקום בארץ! (אימיול וטורנט לא באים בחשבון=חרא איכות. ) ואם למישהו יש את ההופעה אשמח לדעת האם ניתן לבחור נקודת מבט של לארס אולריך (המתופף) \ האם ניתן להפריד את מטאליקה מהתזמורת (סאונד כמובן). תודה רבה מראש!
-
- 7 תגובות
- 687 צפיות
-
-
בתוך כדור בעל רדיוס 8 מדדו את הפוטנציאל ומצאו שהוא הפונקציה הבאה: V® = 47.5*(r/8+e^(r/8)) נתון כמו כן כי שאר המרחב, מלבד הכדור אינו טעון. כמות המטען בתחום הרדיוסים (6.667 , 9.6) היא: ? מי שמצליח שיכתוב גם איך הגיע לפתרון
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
כותרת. בעקבות השוק שראיתי לפני שניה לגביי מחירי הדלק מעניין אותי לדעת על מה עוד העלו את המחיר ועל מה הורידו אם יש כזה דבר
-
- 1 תגובה
- 538 צפיות
-


