כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
יש לי שאלה יש לנו חבר משפחה שיש לו אוסף גדול של בולים משנות ה 50 מעדות ומדינות שונות איך או אויפה אפשר לדעת מה הערך של הדברים?
-
- 1 תגובה
- 749 צפיות
-
-
אם אני מעתיק את הקובץ .pst של האוטלוק זה שומר לי גם את הקונטקטס. או שיש דרך אחרת לשמור אותם?
-
- 3 תגובות
- 735 צפיות
-
-
מישהו פה שמע על החומרים של החברה xado? אתם יכולים לתת לי חוות דעת אם מישהו ניסה ? שמעתי שזה עושה פלאים למנוע. לפי מה שכתוב באתר שלהם, לפחות. השאלה אם זה הכל באמת ככה? תודה.
-
- 0 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכל חברי הפורום, אני מנסה לאתר חנות (בארץ או במקום אמין בחו"ל) שמוכרת בובות "פרבי". מישהו מכיר אתרים כאלה? בתודה מראש לעוזרים.
-
- 9 תגובות
- 8.3k צפיות
-
-
הגיבו "חיובי" למי שיש. אני מחפש מועמדים פוטנציאליים לפרוייקט WCG בחתימה שלי. הרשמו לצוות שלנו! חיובי
-
- 7 תגובות
- 1k צפיות
-
-
למעלה ליד השם, נכתב לי מטעם הישרדות שאני אומר:"גמר הישרדות בנענע 10 מירית על בטוח תיקח, אריק ונטע לי שיחקו מלוכלך יותר..." בחיים לא כתבתי את זה בפייסבוק, זה נכתב לי בשעה 16:13 וכתוב ליד via Nana. יש סיבה לדאגה? בגלל מה זה יכול להיות?
-
- 2 תגובות
- 724 צפיות
-
-
אין כניסה לקטינים ולספאמרים דפוקים. אם הנושא לא מעניין אתכם ואין לכם מה לתרום לדיון ,עשו לי טובה ,רדו לי מהגב, תלחצו על BACKSPACE ולכו תתעלקו על נושא אחר. אם היה לכם יום רע,לכו תפרקו את העצבים\התסכולים והרוע שלכם במקום אחר ,אבל לא כאן!!! אם החלתטתם להגיב ,אנא הימנעו משימוש בשפה נמוכה וולגרית,עוקצנית,ארסית ומכות מתחת לחגורה..... וכעת לעניין עצמו: האמת,אני אפס בהתחלות וספונטניות זה ממש לא הצד החזק שלי. כמעט כל בנות הזוג שהיו לי, באו מרקע עבודה\לימודים או שפשוט חבר משותף הכיר בינינו. כבר קרה לי מספר פעמים שנדלקתי על מישהי, התיידדתי איתה וניהלתי איתה שיחת SMALL TALK קצרה והדדית,אבל כאשר אני מבקש ממנה מספר טלפון ,המטומטמת שואלת אותי : " בשביל אתה צריך את המספר שלי?"…
-
- 32 תגובות
- 5k צפיות
-
-
אני הולך להתחיל קורס עוד מעט ויש תאריך מסויים שאני חייב לצאת בו לאפטר או כל דבר אחר הבנתי שאני יכול לבקש יום סידורים ? איזה טעון יהיה טוב מספיק כדי שיוציאו אותי?
-
- 7 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
בארץ או בחול. אם מחול אז שלא יהיה מחיר שחיטה. באתר הרישמי אאפשר, כי הם לא שולחים לארץ.
-
- 0 תגובות
- 669 צפיות
-
-
סתם ראיתי קישור בוואלה ואז גיגלתי ומצאתי כתבה בהארץ באנגלית. University of the People עקרונית ממה שקראתי זאת אוניברסיטה שממונת על ידי אישראלי או משהו שבשלב זה מלמדת מדעי המחשב או מינהל עסקים. כל העסק מתנהל דרך האינטרנט והבחינות זה עבודות או משהו דרך הדואר. מה שמעניין מעבר לעובדה שהכל מתנהל מהבית בניחותא היא העובדה שמחיר הרשמה הוא בין 10 ל50 דולר לקורס ומחיר בחינה בין 50 ל100 דולר. כאשר אתם מקבלים מחיר בהתאם למדינה בה אתם חיים. אז מה נראה לכם עוקץ או לא עוקץ? עריכה: הממממ מספר כתבות בנושא: http://www.mako.co.il/finances-hitech/tech/Article-e1368106ca41f11004.htm http://www.globestv.com/news/article.aspx?did=1000386415&fid=2 http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did…
-
- 0 תגובות
- 860 צפיות
-
-
לכל הצעירים פיזית/נפשית ;D הרגילים לצאת בערבי שישי ולהתנער מהשבוע שעבר, מה אתם עושים כשבעצם מה שנקרא נדפקתם ואין מה לעשות בחוץ ולאן לצאת? איך אתם מתנערים מהשבוע בלי לצאת מהבית? (חוץ מאופציית ה"תביא את חברתך לישון, זה מובן מאליו )
-
- 7 תגובות
- 976 צפיות
-
-
איך אני מבטל בפייסבוק את השאלה אלו מילים מופיעות שאני שולח הודעה פרטית?
-
- 8 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי, כמו הרבה אנשים, אני אוהב לסדר את השרוכים שלי בצורה כזו שלא תידרוש שריכה\קשירה שלהם כל פעם, אלא בצורה כזו בה רואים רק את השרוכים, בלי קשר. אני עושה את זה כמובן בנעליים בסגנון "סקייטרים" או איך שקוראים לזה. עד היום פשוט תמיד הוצאתי את הספידה, דחפתי את השרוכים בצורה מסודרת מתחתה והחזרתי אותה.ככה השרוכים לא הפריעו לו ולא נראה. היום קניתי נעליים שבהם הספידה דבוקה לנעל. השאלה שלי היא- איזה דרך טובה אתה מכירים לסדר בה את השרוכים כך שהם גם לא יראו וגם לא יציקו? תודה
-
- 7 תגובות
- 2.9k צפיות
-
-
-
-
היי חבר'ה, נרשמתי למועד א' אבל אני כבר לא אספיק לסיים את כל החומר, השאלה היא האם אני חייב לגשת למבחן לפחות על מנת להיות זכאי למועד ב'? מצד אחד אני פוחד מכל מיני חוקי בירוקרטיה מסריחים של משרד החינוך, מצד שני זה נראה הגיוני כי תמיד יש מצב שתקבלו שפעת עופות ביום הבחינה ולא תוכלו לגשת פתאום. למישהו יש תשובה בדוקה?
-
- 2 תגובות
- 889 צפיות
-
-
תמיד טוב לצאת עם חברים בסופ"ש לנקות קצת את הראש מהשבוע שעבר אבל העניין שכבר קצת נמאס ממסעדה/סינמה סיטי וצריך גיוון, מדי פעם הולכים למסיבות שטח שזה נחמד אבל זה לא קורה הרבה. אז קיצר שפחו המלצות על דברים שאתם עושים/מקומות מעניינים.
-
- 19 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
שלום.. האמת אני לא יודע אם זה מתאים לכאן אבל בכל אופן אם לא אני השמח אם תעבירו את זה למקום המתאים. אוקיי אז ככה: אני רוצה להקים עסק שקשור במחשבים (אני לא מתכוון לחנות מחשבים) אלהה אני מתכוון אולי יותר בשפות תיכנות/אבטחת אינטרנט. השמח לעצות..
-
- 6 תגובות
- 934 צפיות
-
-
סתם רציתי לדעת ומהן המדיות עם תוחלת החיים הגבוהה ביותר?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני רוצה משהו מהנה בשילוב נהיגה. חשבתי על משהו בסגנון של Blackfield 2 אלבום משנת 2007. מאוד אוהב. רציתי המלצה על עוד אלבומים של להקות בסגנון שלהם פחות או יותר, עם מוזיקה נעימה לאוזן שתתן חוויה לנהיגה במקביל. אלבומים משנת 2007 ומעלה אני אשמח לקבל. תודה רבה.
-
- 4 תגובות
- 650 צפיות
-
-
יש לי בגרות ביום שני בשאלון 05, ונתקלתי בתרגיל באלגברה שאף לא ראיתי ראיתי כזה, בתרגיל נותנים לי פונקציה ריבועית עם פרמטמר (למשל Y = MX^2 +(M+3)X + M-2 רק יותר מסובכת), ואז מבקשים ממני להוכיח שיש נקודה משותפת על ציר ה X המשותפת לעל משפחת הפונקציה (יענו לכל M), מה עושים ?
-
- 3 תגובות
- 617 צפיות
-
-
נולדתי במדינה שאינה מאפשרת אזרחות כפולה. נאמר לי בשגרירות של אותה מדינה שאני יכול לקבל את האזרחות של אותה מדינה, אך ורק אם אני אמציא להם אישור שבו אני מוותר על האזרחות הישראלית הגיעה אלי שמועה שניתן לקבל דרכון אירופי גם ללא קבלת אזרחות ספציפית של מדינה מסוימת מה-EU וזאת בתנאי שיש הוכחות שאתה יליד של מדינה שהיא חלק מהגוש האירופי המשותף. מה אתם יודעים על כך?
-
- 14 תגובות
- 951 צפיות
-
-
אהלן חבר'ה אני ועוד שני חברים מעוניינים להזמין חולצות מהאתר INDIEMRCH כלמני חולצות של מטאל ואלטרנטיב. העניין הוא שאנחנו הולכים להזמין איזה 15 חולצות שזה אמר באיזה 200 דולר ולהתחלק במשלוח. האם יש על דברים כאלה איזשהו מס שאני צריך לדעת עליו? תודה גיא
-
- 7 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
ראיתי אתמול בעיתון "24 דקות" מבצע של פלאפון לגבי חבילת מחשב נייד של LG X110 כולל מודם נט סטיקי פנימי. שניהם 189 ש"ח לחודש בהתחייבות ל-36 חודשים וגם אני מקבל זיכוי נגדי של 89 ש"ח (זיכוי נגדי בגלל?!). סה"כ 3204 ש"ח. אשמח לייעוץ.
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
אם גם לכם מתחילה להופיעה התמונה הבאה כמעט אחרי כל פעם שאתם נכנסים לאיזה דף באתר - זה אומר שגם אתם רוצים להנות מ-HWZone בצורה הרבה יותר ניקייה, אבל מישהו חוסם לנו את האפשרות להנות מתכנים איכותיים ונקיים מפרסומות. אני פונה להנהלת האתר, אני יודע שאתם צריכים פרסומות וכו' לרווחים וכדומה. אבל ישנה עובדה קיימת שאני בחיים לא אכנס לשום פרסומת דרך אינטרנט. אז אני מעדיף להנות מHWZONE כאשר הוא נטול פרסומות, זז הרבה יותר מהר, והכי חשוב - הרבה יותר יפה לעין בלי פרסומות קופצות. זה לא הוגן להכריח אותי לראות פרסומות, ומאוד מציק כל פעם ללחוץ איקס על החלון ^^ שנפתח. אבקש לשמוע מכם על העניין. בתודה מראש.
-
- 8 תגובות
- 802 צפיות
-


