כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
היי אני מחפש כבר הרבה זמן אתר קניות מחול שמוכר גם חלקי מחשב ותומך בשיטת קנייה של PAYPAL אם למישו יש אתר להמליץ אשמח תודה
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום אנשים רציתי לשאול כל כמה זמן ולאיזה פרק זמן,אם בכלל,ניתן או צריך לכבות את המחשב ,לא על מנת לחסוך בחשמל אלא כדי לשמור על חיי המחשב תודה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 842 צפיות
-
-
מישהו בבקשה יכול לתרגם לי את הקטע מתוך השיר של אמינם (אלבום חדש) it must be the ganja it's the marijuana that's creepin upon me why I'm so high maybe it's the hinde that has gotten in me whatever's gotten into me I don't mind תודה לעוזרים
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://wave.google.com/ גוגל מנסים להמציא מחדש פרוטוקול אחיד ועכשווי שיחליף את האימייל ואת המסרים המידיים וישתלב בכל סביבת עבודה אפשרית. (קוד פתוח). אזהרה: הסרטון ארוך (שעה ועשרים..) ממליץ לפתוח אותו ביוטיוב בגדול ולא לצפות בו בצורה המוטמעת בדף.
-
- 17 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
לי אין אחד ספציפי יש כמה: הפרק על שר הטבעות הפרק המיוחד על באטרס (הטמטום שלו פשוט קורע אותי) הפרק על kanye west-gayfish גם דיי הרג אותי ויש עוד פרקים שיותר הצחיקו אותי מאלו,באלו פשוט נזכרתי עכשיו. מה שלכם?
-
- 15 תגובות
- 3k צפיות
-
-
מתוך סעיף שהיה לי במבחן האחרון, הנה המעגל: הנתונים הם: cam = 12V r = 1 ohm R = 2 ohm L1(4.5V, 6.75W) -> R(L1) = 3 ohm R(L2) = 4.5 ohm עכשיו השאלה היא, במצב הנ"ל מה המתח על המפסק S3? אם אפשר הסבר זה יהיה נהדר... אף פעם לא הבנתי את החלק הזה במעגלי זרם תודה
-
- 13 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני צריך לעבוד על התוכנה adobe indesign ולכתוב מילים עם ניקוד עכשיו מי שיודע איך הניקוד במחשב עובד - אז צריך שה caps lock יהיה דולק וללחוץ על שיפט ביחד עם מספר כדי לנקד את האות הקודמת. עכשיו השאלה שלי היא : יש איזשהי תוכנה או פקודה ? או משהו שגורם לכפתור shift להיות לחוץ קבוע תמיד ? שאני לא אצטרך ללחוץ עליו כל פעם ? זה פשוט משגע אותי ללחוץ על shift כל פעם שאני רוצה לנקד מילה יש איזשהי דרך להשאיר את ה shift לחוץ קבוע ?? בעזרת תוכנה שתקבע שהוא לחוץ קבוע או משהו ? כי ככה זה ילך לי הרבה יותר מהר. ככה זה פשוט משגע - כל אות ללחוץ קפס לוק ושיפט ואז היא הופכת לאנגלית ושוב להפוך בחזרה... מישהי בעבודה שמה איזה עט על השיפט אבל זה לא הולך לי זה תמיד נופל , חייבת להיות דרך ? פקו…
-
- 13 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
-
שלום לכולם, אני מתגורר באיזור הצפון ורוצה לעשות הפתעה לחברה לכבוד יום הולדתה. אני מתכנן ארוחה במסעדה איכותית ואז משם אני רוצה להגיע למקום שבו יש נוף יפה וגם מקום לשבת בנוחות חבר שלי אמר לי שיש נקודה בחיפה שמשקיפה על המושבה הגרמנית (או משהו בסגנון,לא בקיא בענין) ויש שם גם נוף יפה וגם מקום לשבת (ספסלים ). האם אתם יודעים על איזה מקום הוא מדבר בדיוק ? כי הבחור לא בטוח במיקום בעצמו ואם אפשר אולי המלצות למקום אחר - הדרישות הם נוף יפה (נוף לילי ),מקום לשבת (מדשאות/ספסלים ) והמקום חייב להיות באיזור הצפון ומקסימום כשעה נסיעה מטבריה . נקודה אחת נוספת, אנחנו נגיע למקום רק בסביבות אחת בלילה תודה רבה לעוזרים
-
- 5 תגובות
- 734 צפיות
-
-
אני פשוט לא מוצא את זה בהגדרות פרופיל
-
- 3 תגובות
- 640 צפיות
-
-
מישהו עבד בעבודה כזו? כנראה שאני אתחיל לעבוד בקרוב. השכר שהציעו לי הוא 22 ש"ח לשעה (טיפה מעל המינימום) מדובר על עבודה במשתלה עצמה שדות חקלאיים/חממות הקמת גינות גג וכד'.
-
- 9 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
ולא אתנגד להמלצות על סרטים טובים בכלל, לא משנה הז'אנר ולא משנה מתי יצא הסרט. the more, the better תודה מראש.
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היי לכולם חג שמח! התקציב יכול להגיע עד 1000 שקל. אני מחפש כיסא שבאמת יתמוך מהגב עד הצוואר, ולישיבה ארוכה של 10 - 11 שעות ביום. יש עוד חברות חוץ מד"ר גב שמתעסקות בנושא של כיסאות ברמה אבל במחירים יותר סבירים? תודה
-
- 3 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בסדרה חשבונית 24 איברים. סכום האיברים הנמצאים במקומות האי זוגיים הוא 234 וסכום האיברים הנמצאים במקומות הזוגיים הוא 252. מצא את האיבר הראשון ואת הפרש הסדרה. n=24 S24 אי זוגיים=234 S24 זוגיים=252 נתחיל בסדרת האי זוגיים [2a1+11(2d)]6=234 12a1+132d=234 2a1+22d=39 * 2a1=-22d+39 נעבור לסדרת הזוגיים [2(a1+d)+11(2d)]6=252 [2a1+2d+22d]6=252 [2a1+24d]6=252 * 12a1+144d=252 2a1+24d=42 2a1=-24d+42 נשווה בין 2 הכוכביות -24d+42=-22d+39 -2d=-3 d=1.5 אשמח לעזרה תודה
-
- 12 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אז ככה - צרבתי כמה סרטונים לדיסק DVD, הכנסתי לנגן - מ4 סרטונים הוא עשה 96 או משהו כזה, אין לי מושג איך ולמה, הם לא היו מחולקים לחלקים במקור, כל סרטון מופיע עשרות פעמים (אותו שם בדיוק) הסרטונים בפורמט AVI קצת אחרי שמתחילים לנגן את הסרטון זה כותב שיש בעייה עם המידע במחשב זה עובד מעולה מישהו יודע מה הבעייה? פתרון? משהו? תודה איל
-
- 2 תגובות
- 556 צפיות
-
-
למה אנחנו כל כך שונאים ערבים אם אנחנו נראים כמוהם ואנחנו בעצם ערבים ? וכשאני אומר אנחנו בעצם ערבים אני מתכוון לכל עדות המזרח ( אני מרוקאי ). תימנים,עיראקים, טריפלוטאים מרוקאים פרסים וכו'.. הרי אנחנו ע ר ב ים ! מישהו יכול להסביר את זה?
-
- 5 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
אני רוצה המלצה על נעלי ריצה טובות לא חשוב של איזו חברה , מחיר לא מוגבל , מה שחשוב שתהיה מתאימה מאוד לריצה מאוד נוחה ומאווררת .. תודהה
-
- 18 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני רוצה להצטרף לרשת של הבית ספר שלי בפייסבוק ואני צריך מישהו שכבר נמצא ברשת ויאשר אותי. יש לי כמה חברים שברשת אבל הם לא יודעים איך לאשר מי ששלח בקשה להצטרף, מישהו יודע איך עושים את זה?
-
- 1 תגובה
- 673 צפיות
-
-
שלום . אני צריך להגיע מחר מנתניה לבית החולים מאיר . המוניות עובדות ? אם לא מתי הם יתחילו לעבוד ? ואיזה מונית צריך לקחת מנתניה בשביל להגיע לבית החולים? תודה מראש .
-
- 4 תגובות
- 811 צפיות
-
-
למישהו יש מושג אם יש הערכות לאחוז החדירה של השימוש באינטרנט ? מחפש משהו לשנים הקרובות אבל כל דבר דומה יעזור (וכן, חיפשתי בגוגל) תודה
-
- 0 תגובות
- 696 צפיות
-
-
אני בן 17 והזרימה של הכסף איטית מדי. אני מחפש דרך להכפיל/להשליש את הכסף שלי במעט זמן. מה הדרכים הכי טובות שיש? חשבתי על השקעה באינטרנט, אבל זה גם מסוכן וגם לטווח ארוך מדי. בורסה אי אפשר. הרעיון היחיד שעולה לי בראש זה פוקר באינטרנט.. ולגבי זה יש לי שאלה אני יכול להשתמש בכרטיס אשראי שלי, למרות שהאתר בחו"ל? אני חושב שצריך כרטיס אשראי בינלאומי, אבל בגיל 17 אפשר להוציא כזה? יש רעיון אחר? ונצא מנקודת הנחה שיש לי 1,500-2,000 ש"ח כנראה שזה לא היה ברור, אני כן עובד, בגלל זה רשמתי "הזרימה של הכסף איטית מדי". אני צריך להגיע לכמה אלפים טובים עד סוף החופש
-
- 66 תגובות
- 5.1k צפיות
-
-
הנושאים : נגזרות,ומשפטים על נגזרות (לאגרנז' רול וכו') וכלל לופיטל. 1)מצא את הגבול של הפונקציה הבאה כאשר x שואף לאפס: x^2sin(1/x) ___________ sin(x) 2) שאלה ממש קשה - תהי f פונקציה מהקטע הפתוח שמ a עד אינסוף לR. היא גזירה בכל תחום הגדרתה, והגבול של פונקצית הנגזרת שלה כלומר של f', כאשר x שואף לאינסוף הוא L. צריך להוכיח ללא שימוש בכלל לופיטל כי הגבול של f חלקי x כאשר x שואף לאינסוף הוא גם L. יש גם רמז שאין לי מושג כיצד להשתמש בו: רשום את f/x כך: f(x)=f(x)-f(c)*(x-c) + f(c) ____ _________ ______ ____ x x-c x x ובחרו c מתאים כדי להתמש במשפט לגראנז'. 3) הוכחתי שלכל פונקציה השווה לפונקציה ההפוכה שלה קיימת נקודת שבת - נק' שבה f©=c. צריך למצוא פונקציה כזו, שיש לה נק' ש…
-
- 2 תגובות
- 728 צפיות
-
-
שלום חברים, איני בטוח אם זה המקום הנכון לכן אם טעיתי אנא נתבו אותי לדרך הישר. אז ככה יש לי ידיים מזיעות (כפות הידיים עצמן), בזמן האחרון זה התחיל ממש להפריע לי, יש איזושהי דרך לעצור את התופעה? מישהו בעל ניסיון עם מלחמה בזעת ידיים? תודה מראש...
-
- 7 תגובות
- 4.5k צפיות
-


