עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. לכבוד הזוועה המתקרבת אלינו בצעדי ענק... עוד מישהו פה נבחן בתוכננית החדשה?

    • 107 תגובות
    • 6k צפיות
  2. שלום, אני צריך אתרים באינטרנט שמוכרים נעלים או שאפשר לראות בהם מחירים ודגמים של נעלים מבית TIMBERLAND. תודה רבה. לא ראיתי שיש אתר רשמי שלהם בארץ, רק COM

    • 5 תגובות
    • 3.6k צפיות
  3. Started by nivi125,

    חחח דיפדפתי לי בהנאתי בעמודים האחרונים של פורום כרטיסי מסך, בערך בעמוד 1360 אני רואה את זה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=40006.0 אנשים אשכרה שילמו 3000 שקל בשביל כרטיס מסך ?

    • 31 תגובות
    • 2.5k צפיות
  4. Started by zohar678,

    יש לי קובץ בפורמט PDF המכיל למעשה את חוברת לוח האם שבידי. רציתי לדעת אם יש איזה שהיא דרך לתרגם את הקובץ הזה מאנגלית לעברית?

    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by IG,

    לפני כמה שנים נתקלתי באתר עם ציטוטים של התכתבויות בין צוותי קרקע וצוותי טיסה באיזה חברת תעופה (לדוגמא- טייס: בזמן ההמראה יש רעש מהמטוס כאילו איזה גמד דופק בפטיש; תשובת הטכנאים: לקחנו לגמד את הפטיש)... אשמח לקישור... ובינתיים: http://www.toilette-paper.com/jokes/pilots/pilot_controltower.html

  6. מה עדיף? להקצות יותר כסף למעבד וכך להרוויח מחשב יותר מהיר, או לחילופין להקצות יותר כסף לכרטיס מסך כדי שנקבל ביצועים חזקים יותר במשחקים לטווח הקצר... אולי בכלל עדיף לאזן ולצאת מגולחים משני הצדדים בצורה כזאת שהמחשב יהיה בינוני במקום חזק במשחקים או מהיר בתוכנות.... מה דעתכם? בהתחלה חשבתי שכדאי לרכוש INTEL חלש לעשות OC של איזה 60-70 אחוז ולהינות מזה... ולקנות כ. מסך חזק... כעת דעותיי השתנו - אני חושב שכדאי להשקיע במעבד חזק ולעשות לו OC להגיע לתוצאות טובות מאוד ולקנות כ. מסך בינוני (700-600) וכך עוד שנה-שנתיים להחליף כ. מסך ולהמשיך להינות ממעבד חזק לאורך זמן.

    • 9 תגובות
    • 5.9k צפיות
  7. נפלו עלי שבועיים במקסיקו (איי איי איי) בסוף ספטמבר.. אני לא ממש מכיר את מקסיקו או מקומות טובים לבקר בהם, ולכן אני אשמח לשמוע המלצות אני מעדיף נופים על בטן-גב, ולא ממש רוצה להוציא יותר מדי על הסיפור הזה (זה שבועיים באמצע טיול אחר) אז מי שיכול לעזור - אני רושם נ.ב. האם חובה לקחת מלרון איתי או שחיסונים רגילים מספיקים?

    • 4 תגובות
    • 880 צפיות
  8. יש לי בעיה מעצבנת: בכל פורום (באתר הזה) כשיש הודעות חדשות בפוסטים מסויימים זה לא מודגש לי, בצורה כזו. מה הולך כאן? בטעות לחצתי בפורום מפרטים לפני כמה ימים על הכפתור "סמן כנקרא" שמופיע בצד ימין למעלה שם, ומאז זה ככה, בכל פורום... כל כך מעצבן :-X

    • 1 תגובה
    • 708 צפיות
  9. בהינתן ואין לי בעיה לשלם מכס, יש אפשרות להביא כלי אירסופט אחד מחו"ל?

    • 21 תגובות
    • 8k צפיות
  10. Started by IG,

    בסיפור הבא אני לא מתלונן על שום דבר ורק רוצה לתאר לכם "חווית" קניה של צורב DVD. בשבוע שעבר הזמנתי מנועה מחשבים צורב מסויים שלא היה להם במלאי. המוכר שדיברתי איתו אמר לי שהצורב יגיע ביום שני\ מקסימום שלישי והם ישלחו לי אותו מיד. היום (רביעי) התקשרתי אליהם לברר מה קורה, ולהפתעתי- הצורב לא הגיע. ניסיתי לברר מתי הוא יגיע- וקבלתי תשובה בנוסח סוף נובמבר- תחילת כיסלו... בינתיים שאני אחכה. בלי שהודיעו לי, שמו אותי בהמתנה עד לזמן לא ידוע. אותי זה ממש עיצבן אז קצת העלתי את הטון עם הנציג שדברתי איתו- הוא מיד ביטל לי את ההזמנה (מיוזמתו, אגב- כנראה לא רצה להתעסק איתי :2gunsfiring:). לפחות ביטול ההזמנה היה מהיר ובלי לבעיות- רק שאני הייתי מעדיף לקבל את הצורב... התחלתי לחפש חנות אחר…

    • 40 תגובות
    • 2.4k צפיות
  11. Started by X-BLADE,

    אני צריך להוכיח שאם f אינטגרבילית על [a,b] אז לכל אפסילון חיובי קיימת פונקציה g רציפה על [a,b] כך ש g(x)<=f(x) לכל x בקטע [a,b], המקיימת שהאינטגרל של f מa עד b פחות האינטגרל של g מa עד b קטן מאפסילון. עם פונקציית מדרגות זה טריוואלי אך כמובן שהיא לא רציפה... לחבר את המדרגות לא עוזר כאשר הפונקציה קעורה... יש למשהו רעיון לפונקציה רציפה כזו??? תודה מראש

    • 10 תגובות
    • 2k צפיות
  12. http://www.fresh.co.il/vBulletin/showthread.php?t=471713 קצת גוגל העלה את זה. חשבתי שזה יהיה שימושי לעוד אנשים פה. תבלו

    • 28 תגובות
    • 2.2k צפיות
  13. היום אני בן 17 ו3 חודשים. קיבלתי לפני כמה ימים בדואר מצה"ל את המכתב הרשמי עם התאריך גיוס. הבנתי שאם יש לי תאריך גיוס אפשר לפתוח חשבון בנק עם תנאים מאוד מינימליים. אני לא מבין מי יודע מה בכל מה שקשור באשראי אז רציתי לשאול כמה שאלות: 1. איפה הכי כדאי לי לפתוח? (הפועלים, דיסקונט, לאומי, מזרחי......) 2. מה העלויות/תנאים בפתיחת/אחזקת חשבון בנק? (כמובן שאני מתכוון גם לכרטיס אשראי) 3. האם כרטיס האשראי שאני אקבל יעבוד עם PAYPAL? 4. מה המגבלות אם יש כאלה? תודה

    • 31 תגובות
    • 7k צפיות
  14. Started by C991Now,

    תגידו,התעודת בגרות עזרה לכם\השתמשתם בה\היא לידכם(ולא באיזה חור\בבי"ס) \ היא מועילה? אני רוצה לדעת למה צריך את ה 12 שנים האלה- אני לא מדבר על השכלה כללית אלא בתאכלס האם יש צורך בתעודת הבגרות הזאת.. אני בלי קשר לומד וזה אבל אני רוצה לדעת...

    • 26 תגובות
    • 3.1k צפיות
  15. Started by EasyPooper,

    כותרת ;D תודה מראש לעוזרים

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by navk2,

    אתמול היה לי שיעור אלק' (כיתה י'), קצת הסבירו לנו איך מעבד עובד וזה ואמרו לנו שמעבד מקבל את הקלוקים שלו מגביש שמוציא תדר מסויים ואחיד, אז איך אנחנו בדיוק משנים את התדר של הגביש הזה ?

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. אני יודע שזה ממש לא קשור לכאן. אבל ממש לא קשור. פשוט אין פורום מתאים אז החלטתי לפרסם פה. זה שאני רק בן 15 זה יכול להיות בעיה? אני יודע לרכיב מחשבים.

    • 24 תגובות
    • 1.8k צפיות
  18. היא כתבה שרה והלחינה אותו (על גיטרה - שהיא גם מנגנת עליה). יש לי סמי-אולפן הקלטות בבית עם כרטיס קול ומיקרופון מקצועיים מוניטורים והכל. אקוסטיקה פחות. חשבתי לקחת אותה לאולפן הקלטות שתקליט אותו אולי בצורה יותר מקצועית מאצלי בבית (לכבוד יום ההולדת שלה), מישהו מכם התנסה פעם באיזו שהיא צורה עם אולפן הקלטות? את ממליצים על משהו? חיפשתי שיר במתנה בגוגל וזה נתן לי ראשון את זה: http://www.clip-nolad.co.il/default.aspx עכשיו הדוגמאות שם קצת מפחידות ואנשים שרים עם פלייבקים - אני לא בדיוק מחפש פלייבקים. פשוט הקלטה מקצועית. זרקו כל מה שאתם יודעים בקשר לזה מהניסיון שלכם או בכלל.

    • 6 תגובות
    • 906 צפיות
  19. Started by EasyPooper,

    אהלן וסהלן יא חברס לפי עצה שעזרה לי מאוד התחלתי להתאמן עם מוזיקה ממריצה, הבעייה היא שהשירים ששמעתי כבר התחילו לחפור והגיע הזמן להחליפם השירים היו- dragonforce- ttff dragonforce diciplies of babilon dragonforce operation ground and pound dragon force once in a lifetime drowning pool- bodies drowning pool step up bullet for my valentine waking the demon slipknot wait and bleed nightwish- planet hell זה רוב הפלייליסט שהאפק הממריץ שלו עבר, אני מקווה שהבנתם את הסיגנון. (מטאל/פאור מטאל, קיצבי, בלי זמרים שמתחרפנים מרוב גראולינג) תודה מראש

    • 23 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. שלום, אני כרגע מסיים י"ב ורשום למכללה להמשך לימודים י"ג (עתודה הטכנולוגית) בצבא במקצוע הנדסת תוכנה. נתקלתי גם בפורום הזה וגם באחרים על המון אנשים שאומרים שהנדסאי בצבא זה חרא של מסלול עם פוטנציאל להידפקות מוחלטת אבל כולם דיברו על הנדסאי אלקטרוניקה או מכונות. אני כאמור בתוכנה, נירשמתי בגלל ש י"ג בתוכנה זה בעצם הזדמנות לבעלי פרופיל 72 ומעלה להתמיין לבסמ"ח(ממר"ם שמו הקודם), ומאחר שיש לי פרופיל 97 הצבא לא מוכן לדבר על זה בכלל. אז שאלתי אל מי שיודע פה, אם אני לא יצליח להתקבל לבסמ"ח, איזה תפקידים בצבא בדרך כלל מקבלים טכנאי תוכנה(י"ג)? הנסאי תוכנה(י"ד)? ופרוייקטנטים בתוכנה(עשיית פרוייקט ההנדסאי בצבא)? תודה.

    • 4 תגובות
    • 5.9k צפיות
  21. Started by sagim194,

    אוקי אז רציתי חוות דעת על האתר pcbox.co.il שמציע תשלום חד פעמיעבור צפיה בערוצי טלויזיה במחשב. משהו מכיר את האתר? איך האיכות של השידורים שם?? ו4 מגה יספק לי צפיה חלקה ללא הרבה טעינות??? תודה

    • 0 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. אני לא מצליח להיכנס לאתר והם לא עונים למייל שלי... הזוי...

    • 14 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by stone cold,

    סיפור מפגר אבל אמיתי שהיה כך היה אתמול בלילה שאני מתקלח להנתי צץ לו מקק מגודל נימחץ על ידי בקבוק שמפו ריק שאיך שהוא מחץ אותו בכח ;D ונעזב שם כי לא היה לי חשק לנקות והיום "דבר מופלא " קרה יצורים קטנים ושחורים מפרקים את המקק המבחיל לחלקים קטנים ומפנים אותו משם מי יודע לפעמים זה טוב שהבית מוצף בנמלים אז זה דפוק ? כן ובכל זאת קראתם את זה ? כן אז מה זה אומר אליכם ? ...

    • 30 תגובות
    • 5.2k צפיות
  24. http://www.e-dologic.co.il/hp/Design_Philosophy/?product=dv2&jumpid=em_r10153_il/he/hho/psg/emea_dv2-em-edm-pu-oneoff_all/chev/20090603 נו, מה אתם אומרים על הנייד ה"קליל" הזה

    • 22 תגובות
    • 2.1k צפיות
  25. http://blindsearch.fejus.com אני לא בטוח שאפשר לשפוט לפי התוצאות הללו מכיוון שזה בדיוק במה שגוגל מתמחה בזמן שבינג מוסיף כל מיני אפשרויות נחמדות ו YAHOO זה סתם לאמריקאים. אבל מהבדיקות שלי עלה שגוגל התאימו לי הכי טוב, למרות שהאחרים העלו תוצאות מענינות יותר אבל גוגל פשוט תמיד מקשרת ישר ל WIKI וזה בתאכלס מה שאני צריך

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים