עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by shem86,

    מעניין אם מדובר על ברק או על אהוד. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3745498,00.html ועכשיו במעבר חד, אוהבים אנשים שמתו וזכו בפרס דארווין? תנו את הפייבוריט שלכם.

    • 1 תגובה
    • 676 צפיות
  2. שלום! אני זקוק למסיר שערות אף ואוזניים טוב, לא סיני, אחד שיספיק להרבה זמן ולא ישבר תוך שבוע. בזאפ אני לא מוצא את המוצר לכן אשמח לשמוע לעצתכם ;D תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 668 צפיות
  3. כל יום הפורום נתקע לאיזה שעה... או שהוא לא מגיב בכלל ואם הוא מראה סימני חיים אי אפשר לכתוב הודעות... כל פעם נותן את ה: The following error or errors occurred while posting this message: Your session timed out while posting. Please try to re-submit your message

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  4. Started by rockerr,

    למישהו יש מושג למה הנורית ההצהובה מהבהבת כל הזמן כשהוא עובד? הוא גם לא מקרר משהו חדר קטן...יש קשר?

    • 0 תגובות
    • 656 צפיות
  5. שלום. אני בשבוע הבא הולך לצו ראשון ויש לי שאלה לגבי המבחנים הפסיכוטכניים שבעצם מהווים אחוז נכבד בקב"א. השאלה שלי היא איזה בדיוק מבחנים עושים שם? איזה תרגילים? והאם יש צורך להיערך לזה? הבנתי שחלק מהמבחנים שם הם תרגילים בנושא אנלוגיה מילולית ואנלוגיה צורנית, איפה אני יכול לתרגל את הנושאים האלה? כדי שאני יבוא ערוך ומוכן לתרגילים. תודה רבה ולילה טוב

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  6. Started by MightYaad,

    אני עוד כמה ימים עובד חדר ומעניין אותי לדעת איך הייתם מסדרים אותו כי אני צריך רעיונות .... צריך למקם בו את כל הדברים הרגילים כמו: מיטה, מחשב, טלויזיה, שולחן והכי חשוב: איך הייתם ממקמים מערכת סטריאו/סראונד (הכוונה גם לרמקולים מן הסתם). חשוב לציין שהדלת הארון החלון וכו' לא בולטים כלומר החלון נמצא בתוך הקיר...כנ"ל גם על הארון והדלת. [attachment deleted by admin]

    • 18 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. כאשר התחברתי באמצעות אחד מספקי האינטרנט (אין טעם לנקוב בשם ספק האינטרנט היות ומהבחינה הזאת הם מתנהגים באותה דרך) התבקשתי למסור פירטי חשבון בנק עבור הוראת קבע. ביקשתי מנציגי החברה לשלם בשוברים בבנק במזומן כמו שאני משלם עבור שירותים אחרים כמו חשמל,מים,ארנונה,גז,בזק וכיוצא בזה, ולא באמצעות הוראת קבע,אולם נאמר לי שזה לא אפשרי מבחינתם . בדקתי גם אצל ספקי אינטרנט אחרים,אולם גם אצלם קיבלתי תשובה זהה. ביקשתי לפחות לציין בהוראת הקבע את הסכום שמותר להם לגבות על בסיס חודשי מחשבון הבנק שלי ,אולם גם לזה הם לא הסכימו. וזאת למרות שמדובר בסכום חודשי קבוע שאינו מחושב לפי צריכה. רק מאוחר יותר הבנתי גם מדוע הם לא הסכימו לבסוף הם הצליחו לפתות אותי באמצעות מחיר זול בתמורה להתחייבות ארוכה. ט…

    • 10 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. כותרת [וכבר גיגלתי וכד' - אז אשמח לשמוע מאנשים שעברו את המבחנים השונים]. ד"א - מה זה אומר על הקב"א שלי? [את הפרופיל אני יודע - 97 ;D] הבנתי שהטירונות היא קרבית - רובאי 03. מה זה כולל ומה אורך הטירונות? שאלה ממש חשובה. אני ב-4 יח' מת' והמגנים שלי עומדים על 100 ל-003 ו-90 ל-004, ובתעודה יש לי 75 סופי במת'...מה אני כותב בתופס מועמדות? [הציונים בבגרות יצאו לא מבריקים מכל מיני סיבות, ככה שאין טעם להכניס אותם כי אני ניגש למועד ב' - ואת הטופס אני צריך להגיש עד ה-2.8 (כשבין ה-19.7 עד ל-1.8 אני בחו"ל...)] אם יש לכם עוד כל מיני דברים שנראה לכם חשוב לציין, אשמח לשמוע / לקרןא.

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Started by nineball,

    ערב טוב, whoever lurks here בזמן האחרון התעורר אצלי הצורך בניידות קצת יותר גבוהה, אז החלטתי לקנות אוטו. משהו קטן ונחמד להסתובב איתו בעמק (יזרעאל) בעיקר, אבל שלא יבאס אם פעם בעשור צריך גם לתת קפיצה לאיזור המרכז. תקציב- מתחיל ב 7000, עד 10000 בעיקרון, ואם יש משהו שווה בצורה יוצאת דופן, אז אפשר להגיע גם ל 12. ניסיתי כבר את ק(ע)רס פורום, אבל חוץ מבנאדם ורבע נורמליים השאר או מנסים לדחוף את ה 323 שנת תרפפ"ו שלהם שתקעו עליה ספוילר ואומרים "שווה לך להשקיע 15", או שמתעסקים במה יאיץ ל 100 יותר מהר במקום מה יותר בטיחותי/חסכוני בדלק/זול ויעיל מבחינת תחזוקה וטיפולים. אם יש לכם המלצות או פורומים טובים בנושא, אתם מוזמנים לחלוק. כמה דברים שהסתכלתי עליהם- רנו- טויינגו (האופציה הרצו…

    • 8 תגובות
    • 789 צפיות
  10. Started by OgANDi_BoY,

    שלום חברים , אני מעוניין לגשת לבחינת CCNA רק לבחינה בלי לימודים , מישהו יודע איפה אפשר לגשת בפחות מאלף כמו בג'ון ברייס אני יודע על האתר Pearson VUE שדרכו ניתן לרכוש וואוצר , מישהו במקרה נעזר באתר ויודע אם רוכשים שם את זה ניתן לגשת איפה שאני רוצה או שזה מכללות ספציפיות ? תודה.

    • 19 תגובות
    • 5.2k צפיות
  11. שלום, אולי אתם זוכרים מהתראד הקודם אבל התחייבתי למירס. ולצערי בלי שאבי יידע אותי.... האם זה אפשרי לבטל את החוזה תוך 14 יום? (אני בודק האם הדבר היה אפשרי כי אבא שלי הלך בעבר אליהם כשהוא בשבוע הראשון ורצה לבטל אבל הם לא הסכימו).

    • 11 תגובות
    • 1.6k צפיות
  12. Started by Xilver,

    איך אני פותר תרגיל כזה? 2e^2x = 3e^x

    • 5 תגובות
    • 597 צפיות
  13. Started by Alexkmr,

    הזמנתי מוצר מעל 10 דולר, והמוצר שנישלח בעל מספר מעקב. איך אני מברר איפה החבילה?

    • 0 תגובות
    • 970 צפיות
  14. Started by רומן גרוס,

    חשבתי למכור את הפנטיום 4 שלי ב 550 ש"ח CPU P4 3GHZ 775 HSF ASUS 775 ABIT 775 AGP SIS MEMORY 512MBX2 = 1GB 400MHZ SONY DVDRW SATA 160GB מה אתם אומרים ? יקר ? עם התקנה מערכת הפעלה מקורית + 150 ש"ח . 550 , 700 ש"ח .

    • 44 תגובות
    • 3.8k צפיות
  15. Started by Fighter,

    שלום אני צריך טיפים ממכם ואני מעדיף פה כי יצא לי כבר לבדוק בגוגל ולשאול בפורומים שונים ואני לא הבנתי מספיק טוב אני רוצה לפתח את הגוף משהו בסגנון של ברוס לי, שרירים קטנים דחוסים כאלה, הרבה סיבולת שריר איך להתחיל ומה לאכול?

    • 34 תגובות
    • 2.5k צפיות
  16. Started by x-boy_24,

    שלום לכולם. בנתיים יש חופש ולא הצלחתי למצוא עבודה . אמא שלי אמרה לי שבמקום לשבת כל היום בבית אז היא מוכנה לרשום אותי לחדר כושר . עכשיו חשבתי להירשם לHolmes Place . יעלה לי 179 שקל לחודש אם אני נרשם ישר לחודשיים, ואני יכול לבוא להתאמן כל יום משעה 11 עד שעה 3 . זה מחיר טוב? עוד שאלה זה על האבקה . אמרו לי שצריך לקנות אבקה בגלל שאני די רזה וגבוה (שוקל בערך 65 ואני מטר 80 בערך ) . באמת צריך לקנות את האבקה הזאת ? ומה היא עושה בעצם ? תודה לעוזרים .

    • 22 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. יש לי המון נסיון בתחום, ואני עדיין מתלבט - מה עדיף - להרכיב מחשב לבד או לקנות מחשב מותג (HP או DELL) ? אני צריך לציין שבזמן האחרון חברות המותג (או היבואנים בארץ) מצמצמים את תקופת האחריות, אבל מצד שני, יש הרגשה שתמיד קונים אצלהם דור אחד אחורנית. השאלה האמיתית - האם אפשר לסמוך על הרכבה של מפרט (Best of bread) של כל מיני חלקים ויצרנים, ולקוות למוצר סופי בעל אותה איכות ומינימום תקלות, בדגש גם על נושא הרעש (מחשב XW של HP הפתיע אותי בשקט שלו... כנראה שהמארז איכותי יותר ממארזי המדבקה...)

    • 16 תגובות
    • 2.2k צפיות
  18. אורח
    Started by אורח,

    יש לי הרבה ספרים של ילדים שהייתי קורא כשהייתי קטן, עכשיו הם סתם מעלים אבק בחדר. חשבתי על לתרום אותם לילדים נזקקים כי חבל שהם ישכבו אצלי סתם. השאלה שלי היא האם מישהו מכיר עמותה שאני יוכל לתרום לה את הספרים, רצוי באיזור אשדוד או כל איזור אחר בתנאי שהם יוכלו לבוא ולקחת אותם.

    • 6 תגובות
    • 757 צפיות
  19. קיבלתי 93 ב-003 כדאי לשפר?

    • 20 תגובות
    • 1.8k צפיות
  20. Started by vasser,

    הכנתי סקריפט פשוט (מאוד) ל-GM לאתר, שעוצר את העדכון האוטומטי של הדפים, מי שרוצה לבדוק אז הנה הקישור: http://userscripts.org/scripts/show/53550

    • 0 תגובות
    • 752 צפיות
  21. Started by orel13orel,

    אני רוצה לקנות את הכרטיס מסך הזה : http://www.amazon.com/SAPPHIRE-VAPOR-X-4870-DVI-I-RETAIL/dp/B0022E85J0/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=electronics&qid=1247258682&sr=1-2 בארץ הוא עולה 955 ויש עליו 3 שנית אחריות השאלה שלי היא קודם כל זה שווה את ההפרש ??זה יוצא כמעת 170 שקל הפרש... ודבר שני האם אני צריך לשלם על זה מכס או מיסים ??ואם כן כמה ??

    • 3 תגובות
    • 806 צפיות
  22. Started by Hellgrace,

    • 6 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by Alex89,

    www.img4u.com דוגמא לרקעים: אתר בעל פוטנציאל להיות נחמד מאוד ואולי אפילו להפוך לאחד אחר יותר טוב תקליקו וכל זה יקרה. זה יעלה לכם רק כמה שניות לא יותר מזה ואתר זה ממש יעזור.

    • 0 תגובות
    • 1.3k צפיות
  24. אולי רק אני שמתי לב לכל המודעות האלה שהתחילו לצוץ ברחבי הפורום. http://img413.imageshack.us/img413/8971/geforcegtx295low3qtrtn6.png

    • 13 תגובות
    • 2k צפיות
  25. Started by Iv0ry,

    האם זה עד כדי כך נורא מבחינת הקאות ובלאגנים?

    • 35 תגובות
    • 6.1k צפיות

דיונים חדשים בפורומים