עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by raul987,

    אני יודע שיש כבר דיון על זה..אבל אל תנעלו.. הקיצר יש לי אתר טורנט טוב.. ואני יביא אותו למי שישלח לי הזמנה לטורנטיט או טורנטיביט..

    • 0 תגובות
    • 528 צפיות
  2. Started by mostwanted,

    הורדתי את התוכנה והבנתי שאי אפשר לחפש בה אז רציתי לשאול אם למישהו יש המלצות על אתרים טובים שנותנים קבצי טורנט להורדה?

    • 6 תגובות
    • 669 צפיות
  3. Started by ofer_fas,

    שלום, אני רוצה להוציא חולצות לצוות שלי בצופים, והיה לי רעיון מגניב עם התמונה של... בירז'יט (המנקה המוזרה.. ) לא יודע איך נזכרתי בזה אבל זה ממש מתאים, הבעיה היא שאני לא מוצא את הדיסק של המשחק ואין תמונות באינטרנט.. :-\ אני צריך או תמונה שלה מהמשחק הראשון עם מגב (או מה שזה לא יהיה שהיא כל הזמן מחזיקה.. ) או תמונה מדיסק השני (ששמה היא נראית ממש עצבנית.. היא הולכת עם פלומבה מכות...) תודה רבה ;D

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  4. Started by cain_not_abel,

    איך אפשר להתחמק משירות בצבא? ומה בריחה מהארץ תגרור? * בלי הודעות "בוגד ממזר" וכאלה. תודה

    • 47 תגובות
    • 4k צפיות
  5. Started by FatalZero,

    אני מחפש את ההקלטה מהרדיו של הבחור ה"חכם" ההוא שרוצה להיות רקדן ועשיר כמו זהר ארגוב ולהיות מפורסם כמו יו"ר וועד הבית ועל הדרך הוא גם חפש שידוך עם בחורה "העיקר לא רוסייה" (לדבריו) thx

    • 0 תגובות
    • 501 צפיות
  6. דיסקים של PRINCO, SILVERLINE ושאר מדיות הפריסבי, יכולים להרוס את המכשיר ? וזה נכון שככל שהתחתית של הדיסק כהה יותר ככה הוא יותר גרוע ? WTF

  7. היי לאחר שלא עברתי מספר מיונים לתפקידים סודיים ולמודיעין חיל האוויר, ולאחר שלא התקבלתי לעתודה, נשארה לי אופציה אחרונה : מש"ק תכנון כוח-אדם שלחו לי הזמנה למיון לתפקיד זה ב5/12. אני מתלבט אם ללכת או לא: מצד אחד אין לי אפשרויות אחרות, מצד שני אני לא בטוח שאני מעוניין לנסות להתקבל לזה. מה דעתכם? האם אתם יודעים משהו על התפקיד? תודה

    • 23 תגובות
    • 15.3k צפיות
  8. Started by mostwanted,

    טוב אז ככה רציתי לשאול כמה משתמשים רשומים יש באתר ולא כולל אלא שהעפתם וחזרו תענו ותנעלו!

    • 3 תגובות
    • 561 צפיות
  9. איפה אני יכול להשיג פתרונות לבגרות באלקטרוניקה? <חלק א'> מכל השנים.. יש דבר כזה בכלל? תודה!

    • 0 תגובות
    • 935 צפיות
  10. אני פשוט לא מוצא אפשרות כזו באייטונס! איפה זה נמצא ??

    • 2 תגובות
    • 662 צפיות
  11. Started by Wood-Elf,

    קניתי דיסק חדש (כפול) ורציתי להעביר אותו למחשב שלי... אז את החלק הראשון העברתי, אבל כשאני מכניס תדיסק השני - הDVD (צורב DVD של נק) לא מזהה אותו וככה אני לא יכול להעביר אותו למחשב... למה?! ><" זה כן עובד עם דיסקים אחרים... מה יכולה להיות הבעיה?

    • 0 תגובות
    • 640 צפיות
  12. Started by pyro_man,

    איזה אנשים קרועים יש בעולם חחח אני ראיתי נהנתי http://www.ebaumsworld.com/videos/laserfart.html

    • 3 תגובות
    • 521 צפיות
  13. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    http://news.walla.co.il/?w=/14/810919 תקראו LOL כמה מפגר צריך להיות כדי ליפול בפח??? פאק וואלה חבל שאנחנולא נקלוט את הפיגור הזה פה או שאולי כן? :-\

    • 0 תגובות
    • 521 צפיות
  14. אורח voodooman
    Started by אורח voodooman,

    http://www.apple.com/trailers/independent/bloodrayne/trailer/ הסרט חח נראה על הפנים רואים את המשחק של השחקנים וגם מרגישים את זה לפחות אני... לקחו משחק מעולה והרסו אותו אם עוד סרט מפגר!! מה דעתכם עריכה כן כן אני יודע שכחתי להוסיף את זה... ועוד משהו סופרמן חוזר http://www.comingsoon.net/films.php?id=4666

    • 1 תגובה
    • 520 צפיות
  15. Started by aldema,

    אני צריך המלצות לDIVX קורא כתוביות מובנה עד 800 ש"ח : -שיהיה של חברה איכותית -שיש עליו ביקורות טובות -שלא יהיה גרמני תודה לעוזרים. ד"א יש לי DVD DIVX קורא כתוביות והוא לא מצליח לקרוא אוטומטית כתוביות- מה לעשות???(לא צריך להוריד איזה עדכון או משהו כזה...)

    • 5 תגובות
    • 592 צפיות
  16. Started by TeaTimeMan,

    למנהלי האתר שלום אני לא יודע אם נתקלתם בזה אבל עכשיו אחרי שקראו לי פייקר החלטתי לעשות לזה סוף יש כאן ילד עם שם TeaTime לא היה איכפת לי עד עכשיו אבל אחרי שקראו לי פייקר אני מבקש לשנות את שמו אם זה אפשרי אני אודה לכם מאד

  17. Started by aldema,

    אני צריך לבחור לאבא שלי פלאפון מרשת סלקום וממה שראיתי בחוברת רשמתי לעצמי התלבטות בין הדגמים הבאים: נוקיה 6630 סמסונג S410i סוני אריקסון W800 אולי גם V3... זהו זה הדגמים וגם אחרים באים בחשבון ,אבל העיקר הוא שיהיה פלאפון טוב,שישמעו בו טוב,שיראו טוב,עדיפות גם אם יש אאוטלוק בפלאפון ושיהיה בו הרבה אפשרויות. בעיקרון מה שנראה לי הכי טוב מביניהם זה ה6630... אבל נראה לי שאתם מבינים קצת יותר ממני... ד"א למי יש את המצלמה הכי איכותית ואולי גם שאפשר לשמוע בו מוסיקה..???

    • 25 תגובות
    • 1.3k צפיות
  18. Started by Wolf-Net,

    שלום לכולם, יש לי בעיה ומקווה שתוכלו לעזור לי לפתור את זה, אז ככה יש לי מסך חדש LCD 19" PHILIPS המחשב עובד על מערכת הפעלה XP והמחשב מחולק שיש לי משתמש ולאבי יש משתמש משלו . אבי יש לו בעית ראיה קצת כדי שיראה טוב הוא צריך להתקרב אז במשתמש שלו עשיתי לו אשף נגישות שזה אומר גופנים גדולים סמלים גדולים רק שכדי שיראה טוב. אבל הבעיה היא שהוא לא רואה טוב במסך הדק אלה ראה יותר טוב במסך שהחלפנו את המסך השפופרת הישנה. הוא אומר שהוא רואה מדושטש ולא מצליח להתמקד. מה אפשר לעשות האם יש תוכנה מסוימת או משהו שאני יכול לשנות אולי? מקווה שתוכלו לעזור לי תודה.

    • 0 תגובות
    • 496 צפיות
  19. Started by icebreak,

    http://www.pocket-lint.co.uk/news.php?newsId=1972 מעניין אם זה באמת יתפוס.

    • 14 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. יש לי אימייל של גוגל כבר מאז שייצא, ובזמן האחרון התחלתי לקבל יותר מדי תקלות מעצבנות שלא נותנות לי להיכנס לתיבה שלי בשרת, ואני מצליח רק אחרי כמה דקות! אז החלטתי לשנות לקליינט אימייל אחר, שייקבל את הודעות האימייל במהירות אחרי שנשלחו (בדיוק כמו בגוגל, ולא כמו בוואלה שלוקח לפעמים יותר מ-3 שעות עד שאימייל מסויים מגיע ), שיהיה נוח לשימוש וכל הנילווה. האימייל של וואלה, והאימייל שמקבלים מהספק לא באים בחשבון בגלל שלוקח המון זמן עד שההודעות מגיעים לאימיילים האלה וזה ממש מעצבן. דרך אגב, מצטער אם זה שייך לפורום "אינטרנט...", לא הייתי בטוח. אם כן, אז פשוט תעבירו .

    • 25 תגובות
    • 3.3k צפיות
  21. Started by Jack_g,

    יש לי כבר DOMAIN שהוא CO.ILאני צריך מקום לאכסן את האתר. הדרישות הן: שלא יהיה איטי לאנשים בארץ. לפחות 50מגה אבל עדיף 100 מגה או אולי קצת יותר. לפחות 1 GB TRANSFER עדיף 2GB. תמיכה ב ASP SQL FORUMSו FTP CLIENT. היחידי שמצאתי זה INTEVISION אבל הם רוצים על שרת LINUX 50מגה 7דולר לא כולל מע"מ. יש לכם משהו יתר טוב להציע?

    • 6 תגובות
    • 1.8k צפיות
  22. אני שואל כי אני רוצה להתקשר אליהם ולנסות להוריד את המחיר שאני משלם בעבור התשתית, לחבילת 1.5MB/128K, אז אני צריך ממוצע מחירים שכולם משלמים. הם בנתיים גובים ממני 70 שקל, והם לא מוכנים להוריד את המחיר בטענה שאני לא לקוח חדש (ששינה לפני כמה ימים ספק), ורק ללקוחות חדשים מותר להביא מחירים יותר זולים :-\. הייתם פעם במצב כזה? מה בדיוק אני יכול לעשות? זה מאוד מרגיז כשאני רואה שכמעט כולם משלמים להם 35 ש"ח על אותה החבילה שלי יש, ואני משלם להם פי 2 :-X.

    • 31 תגובות
    • 2.3k צפיות
  23. Started by oded6188,

    המחשב של אבא שלי לא נדלק. בדקתי אותו בעצמי וגיליתי שהלוח אם דפוק. החלטתי שאין לי כוח להתעסק עם זה בעצמי אז לקחתי את המחשב למעבדה. במעבדה אמרתי שהמחשב לא נדלק, וזה בגלל שהלוח שרוף. אמרו לי שלוקחים 100 שקלים על "בדיקה", ואם צריך להחליף משהו אז מתקשרים ומבקשים אישור... למחרת התקשרו ואמרו לי שהלוח שרוף (כאילו שלא ידעתי) ושצריך להחליף אותו באחר... עכשיו הבעיה היא שזה פנטיום 3, ואין להם לוחות כאלה והם לא יכולים להשיג. אז ברוב חוצפתם הם אמרו לי: "תנסה להשיג לוח בחנויות אחרות ותביא אותו לכאן ונרכיב לך אותו" (בתוספת תשלום אני משאר). אני לא חושב שהתפקיד שלי זה להשיג לחנות את חלקי החילוף... ואני חושב שאני צריך לבקש בחזרה את ה 100 שקל של הבדיקה... כי בעצם המחשב נשאר מקולקל, לא התגלו …

  24. Started by mega1234,

    http://www.mtv.com/onair/andy_milonakis/video.jhtml יש עוד מישהו שרואה את התוכנית ההזויה הזו חוץ ממני ?

    • 2 תגובות
    • 719 צפיות
  25. נראה לי יותר יאה...לפרסם זאת לכלל ציבור הגולשים מאשר להפנות זאת לאחד מהאדמינים. אז, מדוע, בעצם אסור לפרסם ביקורות על חנויות אינטרנט שמוכרות את מה שהאתר הזה לא יכול להתקיים עליו? מדוע, אדם שקנה רכיב מחנות כלשהי ונכווה בצורה כואבת מכך,אינו מקבל את האפשרות להזהיר אחרים מהסכנה? הדבר מקובל בכל העולם, ובפורומים עם קהילה גדולה במידה מספקת ,מוקדש לנושא פורום משלו,אז מדוע לא כאן,אתר שמיומו הראשון היה במאבק בכמה מישורים עם "אתם-יודעים-מי"(את שמו אסור להזכיר שלא אקבל אזהרה ,חלילה :);שהיה נקודת מפתח בעיצוב זירת החומרה הישראלית מנע מעצמו את האפשרות לתמרן את הכוחות הכלכליים שפועלים סביבנו כדי לספק רמת שירות טובה יותר לכלל החברים באתר באמצעות עשייה כזאת? (או,אם בא לכם- איפה סעמק אנ…

דיונים חדשים בפורומים