כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
הוא בא עם תמיכה בjava ואפשרות להורדת משחקים...אבל בגלל שזה מוטורולה ואין להם הרבה תכנים...רציתי לדעת איזה משחקים אפשריים להורדה ואם יש אתר כמו פלאמניה למשל שיש בו משחקים למוטורולה שאפשר להוריד אותם זה יהיה מצויין תודה לכל העוזרים
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
היום הזמנתי לי את הtvBgone. שזה ללא ספק אחד מהגאדג'טים היותר מגניבים שראיתי. בעקרון זה שלט שמכבה/מדליק את כל הטלוויזיות! נכון שזה נשמע דיי מיותר, אבל באמת, אפשר סתם לעצבן אנשים עם זה, או (לדעתי) השימוש הכי איכותי במכשיר הוא ללכת לחנות שמוכרת טלווזיות (ושמה טלווזיות שפועלות בתצוגה, ואז ללחוץ על הכפתור הקטן, ולראות איך כל הטלווזיות נכבות אחת-אחר-השניה, כמו איזה סרט מתח/אימה. הגירסא האירופאית של המכשיר (שעובדת על הטלוויזיות בישראל) עולה 35$ כולל משלוח, ולדעתי זה פשוט שווה את זה, אתם יכולים לחשוב אחרת, אבל אז אני יבוא ויכבה לכם את הטלוויזיה :2gunsfiring: tvbgone.com
-
- 7 תגובות
- 774 צפיות
-
-
-
-
צונזר ע"י אחראי המשמעת. קרא את חוקי הפורום, דיוני קנייה ומכירה אסורים על גבי הפורום!
-
- 5 תגובות
- 943 צפיות
-
-
שחקתי ב COUNTER STRIKE ואז פתאום התחלתי לראות מטושטש בעין השמלאית שלי .. זה מהמחשב או שמה ??
-
- 12 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היה לי טסט היום וזה אחד הדברים הכי מלחיצים בעוולללםםם ! היה גשם פסיכי אבל הטסטר לא נגע לי בברקס או בהגה ואני מת לדעת אם עברתי !! אני פשוט פקעת עצבים ! איך אני אוכל לדעת אם עברתי או לא ? (אגב הטסט היה הראשון...)
-
- 22 תגובות
- 33.2k צפיות
-
-
-
שלום. אני מחפש שירים למחשב כדי להעביר קצת את הזמן אין לי שירים כמעט במחשב.. אני לא ממש מבין במוסיקה כיוותי שתוכלו לכוון אותי למשהו שאני כן אוהב.. אני אוהב מוסיקה בסיגנון DANCE &ROCK וסתם זמרים כמו אברלי לאבינג.. LIMP BIZKIT... ואני שומע קצת את LINKIN PARK מי שמכיר : אם תוכל להמליץ לי על שירים יפים אשמח אגב עם השם של השיר באנגלית נא לרשום אותו באנגלית לא לנסות לתרגם אותו או משהו דומה כמו NUMB לא לרשום משותק/"נאמב של לינקנג פארק".. וזהו תודה מראש. המשך יום נעים !
-
- 9 תגובות
- 952 צפיות
-
-
יש לי בעיית עור.. אני סובל מדלקת בזקיק השערה וכל פעם שאני מתגלח חלק מדי זה עושה פצעים. עכשיו הבנתי שאפשר להוציא פטור על בעיה רפואית כי אני לא מתכוון לקרוע את הפנים שלי בשביל גילוח. צריך ללכת לרופא בשביל זה? או שאפשר בבקום לסדר את זה? ולא מטעמי דת.
-
- 57 תגובות
- 5.3k צפיות
-
-
-
לא משדרים את זה בGAMEONE , טוענים שיש להם בעיות קליטה ואני במיוחד קמתי מוקדם.
-
- 2 תגובות
- 598 צפיות
-
-
אם מישהו כבר שם לב לזה וכתב בפורומים על זה אז סורי. הרצתי לפני יומיים חיפוש למילה FAILURE ונחשו מה האתר מספר 1 ברשימה איך לא "Biography of President George W. Bush" הייתי בשוק שזה קרה לא שאני לא מסכים עם גוגל אבל זה פשוט הדהים אותי. מה אתם אומרים?
-
- 3 תגובות
- 682 צפיות
-
-
מישהו מכיר את ROCKING MUSIC של MARTIN SOLVIEG? אני רוצה לדעת מי זה זה ששר שם אני מחפש שיר שלו כבר הרבה זמן.זה לא MARTIN SOLVIEG שר זה מישהו אחר תודה
-
- 0 תגובות
- 634 צפיות
-
-
-
צריך המלצה למכונת גילוח טובה עד 600שקל (עדיף כמה שפחות). צריך להתגלח מהר בצבא :-\. תודה מראש.
-
- 19 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני רוצה לקנות X800GTO2 למחשב שלי ויש לי שתי אפשרויות לקנות את הרטייל ואת הגרסה המחודשת ב^0 דולר פחות מה לדעתכם עדיף?
-
- 2 תגובות
- 819 צפיות
-
-
מצאתי בפורום את הת'רד הזה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=151642.0 שהביאו בו מדריכים וכאלה.. עכשיו לבעיה שלי.. האנגלית שלי דיי גרועה ככה שהמדריכים בת'רד הנ"ל לא כל כך עוזרים לי. בעיקרון אני יודע לעבוד באלקטרוניקה וממש אין לי בעיה עם הלחמות וכו'.. אז אם יש פה חבר'ה שיש להם קצת סבלנות לשבת ולהסביר לי קצת מה ההבדל בין המגברים במדריכים השונים ואחרי שנחליט על איזה יותר מתאים לי אז גם לעזור לי להבין איך אני צריך לבנות אותו ומה המרכיבים אני אודה להם מאוד. תודה מראש חבר'ה
-
- 12 תגובות
- 793 צפיות
-
-
ראיתי בחדשות שהבחירות יהיה כנראה ב28.3 - קצת יותר משלוש שבועות אחרי יום ההולדת ה-18 שלי. האם אני אוכל להצביע?
-
- 3 תגובות
- 585 צפיות
-
-
כמה אמורה לעלות הרכבת מחשב? אם אני בא לחנות... זה כולה להרכיב לוח אם למארז חדש, לשים קירור על ההרדיסקים,קירור על המעבד וזהו. אהה... ולחבר הכל. תודה מראש. .swg
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
רכשתי אתמול כרטיס מסך של asus 7800gtx ב900 שקל מאתר, היום אני רואה שהמחיר שלו קפץ ל4000 שקל. אני רוצה לדעת אם זכותי לפי חוק לקבל במחיר שהיה נקוב אתמול תודה.
-
- 14 תגובות
- 899 צפיות
-
-
שלוווווווום לכולם, אני מחפש בנרות את הפרסומת החדשה של קולה שהקריין אומר כל מיני דבר כאלה כמו ,hug your pet ואז רואים את האישה מחבקת בובה של ג'ירפה וכו' אם מישהו יכול להביא לי לינק למקום שבו אני יוכל לראות\להאזין לפרסומת זה יועיל לי מאוד ! תודה מראש.
-
- 3 תגובות
- 918 צפיות
-
-
הצלחתי ליצור חיבור בין המחשב האישי שלי והטלפון הסלולרי שלי (TELIT X60) דרך WAP. ניתן לראות את קובץ ה MIDI שעל גבי המחשב במכשיר הטלפון. הכל נפלא חוץ מזה שלאחר הבחירה בקובץ, לא קורה דבר. ישנן הודעות שליחה וקריאה אבל ה MIDI לא עובר לטלפון או שהוא מוחבא איפשהו. בכל מקרה לאחר שעות של נסיונות, עדיין לא הצלחתי לשלוח קובץ MIDI לטלפון דרך המחשב שלי. אם מישהו מכיר שיטה או פתרון אחר להעלאת רינגטונים שלא דרך אתרי תשלום אלא ביצירת הרינגטון ושליחתו למכשיר, אשמח לשמוע. תודה לעוזרים. נ.ב. מדהים שכמעט שנת 2006 ואני עדיין חייב לשלם לפלאפון ע"מ לשנות צליל של מכשיר סלולרי.
-
- 0 תגובות
- 766 צפיות
-
-
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3170373,00.html
-
- 8 תגובות
- 791 צפיות
-
-
ראיתי עכשיו כתבה על נבחרת ההוקי של ישראל ונזכרתי שהיה לי מן חלום ביסודי-תחילת חטיבה לשחק בקבוצה של הוקי קרח.. היתי משחק הוקי רחוב עם רולר...וכשהיו הזדמנויות היתי נוסע להחליק בקרח במרכז שהיה ליד אצטדיון רמת-גן ואז המקום נשרף..וככה השגעון חלף לי בקיצור...אני גר בירושלים מישהו יודע פרטים על מקום שאפשר לשחק בו הוקי בסביבה? או במרכז? או משהו? תודה
-
- 6 תגובות
- 869 צפיות
-


