עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by -ox-,

    נשמע דבר פשוט ? לא כל כך , רציתי לדעת אם יש עוד אנשים במצב שלי, לא שהוא קריטי במיוחד אבל עדיין מציק. מאז שהתגייסתי לפני שנתיים וחודשיים רמת הפעילות הגופנית שלי ירדה ל 0 (חוץ מחודש וחצי טירונות) . בגלל שהשירות שלי הוא בתפקיד ניהולי אני קם בשעה יחסית מוקדמת וחוזר כל יום בשעה מסויימת אפשר לומר עייף מאוד - וככה אחרי תקופה של שגרה רצינית פלוס בלוי כמה שעות טובות על המחשב ביום וחיבה עזה לאוכל מהיר, המשקל עולה והכושר הגופני יורד בצורה מדהימה. התגייסתי 65 ק"ג ועכשיו אני 75~77 ק"ג על 1.72 מטר והופה התחילה לצוץ לה כרס קטנה אך מעצבנת בטירוף . עכשיו הרבה פעמים ניסיתי לעשות הליכה/ריצה בערב אבל להתמיד זה קשה בגלל כל מה שהזכרתי למעלה.. יש מישהו שיכול לתת עצות או טיפים? או שהיה במצב …

    • 5 תגובות
    • 666 צפיות
  2. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3175652,00.html

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by eliranl,

    זה מוריד לי לאט ואני צריך איזה מדריך שיסדר לי את זה תודה מראש

    • 1 תגובה
    • 608 צפיות
  4. Started by ShrekHunter,

    אהלן חברה.. אני מחפש שם של סרט....אני לקחתי לפני כמה שנים בבלוקבסטר סרט "נמר-דרקון" ובפרסומות לפני הסרט ראיתי אותו...משהו שאני זוכר זה שהייתה קבוצת אנשים על אלפים או משהו, ואז שניים מהם היו חייבים לברוח, ואז הם רצו וקפצו מצוק אחד לשני ובעת הקפיצה הם תקעו יתעדים(הגרזנים הקטנים האלו) כדי שיחזיקו אותם. סרט של הוליווד. לפני כ 3 שנים.. בבקשה עזרו לי מצוא אותו :'(

    • 3 תגובות
    • 604 צפיות
  5. Started by aviel1988,

    מה ההשלכות של קניית מפרט מחשב מחו"ל (לדוגמא מ- NEWGG) העניין של המשלוח עלויות אשמח אם מישהו יוכל לעזור בנושא.

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by ForresT,

    אוקי נזכרתי באיזה סרט יפה אבל שכחתי את השם שלו סרט בריטי על איזה ילד שקוראים לו ג'ימי הוא שיחק במנצסטר סיטי בנוער..איזה זקנה אחת הביאה לו נעליים ואז הוא התחיל לנצח איתם.. מישו יכול להגיד לי איך קוראים לסרט הזה?

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  7. Started by Dani_il,

    היי לכולם! אני רוצה לקנות שלט עם מסך לנגן mp3 Iriver H340. עשיתי הזמנה מאתר מיסטיקאוודיו,החנות נימצאת באר"הב. אכשיו לפי משהבנתי הם עושים משלוחים ארצה,אבל יש כמה דרכים לעשות משלוח,תעזרו לי לבחור את הדרך הכי טובה ובטוחה. אנגלית אני לא מבין,ככה שלא ממש הבנתי איך זה הולך שם. תודה לכל העונים...

    • 0 תגובות
    • 487 צפיות
  8. Started by iakovl,

    בקיצור יום חמישי הזה נסעתי לתל אביב בשביל למכור 2 כונני COOL DRIVE 6 שיש לי (נשאר 1 אם מישהו מעוניין) בקיצור, נפגשנו בעזריאלי בטיילת חיפה (מרכז ריכוזי הפורומים של ישראל) קונה אחד, בא, קנה, הכל הלך סבבה הקונה השני בא , קנה, וליוויתי אותו ליציאה. חברים של הקונה הזה (מעתה ל' ) היו אמורים לאסוף אותו במכונית לבנה. אמרו לו להיות ליד הגשר (אם אתם מכירים את המקום) אז ליוויתי אותו. עכשיו למען ההמשך אתם צריכים להבין, הוא קטן ממני בגודל, או כמו שהוא תיאר אותי " גדול ולא מגולח " LOL אז בקיצור, ירדנו במדרגות בצד המנוגד לעזריאלי, וראינו מכונית לבנה חונה כמובן של' מאחר ולא ראה טוב, הניח שזאת המכונית שבא לאסוף אותו אז... הוא הלך וניסה להיכנס ונאבק לשווא בדלת הנעולה, הנהג... עד…

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  9. Started by LazyBoy,

    לפני כמה שנים שמעתי שיר שלהם ועד אתמול לא ידעתי איך קוראים לשיר או ללהקה. (אתמול גיליתי במקרה) השיר ששמעתי הוא מתוך האלבום Proud Like A God ונקרא Open Your Eyes. מישהו מכיר אותם ויכול לספר לי על הסגנון שלהם ועד כמה שאר השירים שלהם דומים לשיר הזה? (שדווקא מצא חן בעיני)

    • 13 תגובות
    • 902 צפיות
  10. Started by kisin,

    יש לי שאלה שמסקרנת אותי נורא: איך אתרים (לדוגמא: www.livegames.co.il) מציגים באתר שלהם תוצאות חיות ממשחקי ספורט בארץ ובעולם? האם יש איזה חברה שמספקת את השירותים האלה לאתרים הללו? האם הם פשוט יושבים מול הטלויזיה ומעדכנים תוצאות באתר? האם יש דרך אחרת? אני מאוד אודה לכל מי שיתן לי מידע על השאלה הזאת...

    • 4 תגובות
    • 803 צפיות
  11. קורס טכני בחיל האויר.. מי שיודע מה כולל התפקיד בדיוק והאם זה כדאי ואם לא למה. אני באמת רוצה לדעת לפני שאלך.

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  12. Started by musari,

    חבר שתה ונירדם אצלי אז מהשיעמום יצרתי עליו יצירת אומנות....יש מקום לשיפור הצעות יתקבלו בברכה!!!! [attachment deleted by admin]

    • 26 תגובות
    • 1.6k צפיות
  13. Started by Peri228,

    אבא שלי נמצא כרגע בהונג קונג , וזו אחלה הזדמנות להחליף את הפלאפון .. התקציב שלי הוא כ 300$ , ואין לי אף דרישה מיוחדת .. למישהו יש המלצה ? :ס

  14. Started by casio222,

    יש לי משתמש בטורנט ליץ' וראיתי שמדברים פה על האתר הרבה ומבקשים הזמנות, אז החלטתי לשאול פה כמה שאלות... 1) מתי אני יכול לחלק הזמנות לאנשים אחרים וכמה?? (לפי מה שהבנתי, שבועיים באתר, ratio מעל 1 ו UP מעל איזה 15GB.... זה נכון??) 2) מה זה הסלוטס האלה שמופיעים באתר שנכנסים.... תודה על העזרה! ;D

    • 1 תגובה
    • 528 צפיות
  15. הורדתי את פרקים 207 ואת 208 והם לא עובדים ומעלים את הבעיה הזאת: ואז עשיתי לפרק 207+208 --AVI FIX בעזרת חבילת המקודדים 2.63 של K-LITE והוא מצליח להפעיל רק את 207 והוא עושה מלא סקרצ'ים כאלה ... והוא כותב שאורך הזמן של פרק 207 הוא רק 18 דקות... מה פה לא בסדר??? [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 583 צפיות
  16. Started by et_gershon,

    שלופ ראיתי בפורום שמדברים על זה בכל מיני אשכולות כאן אז החלטתי לפתוח אשכול צלילה שבוא כל אחד שהתנסה בצלילה ייספר חוויות שהוא עבר ודברים מעניינים למשל אני עשיתי קורס צלילה אחד. מי שלא צלל שיישאל שאלות גם ויש לי גם שאלה לכל מי שעשה שתי כוכבים!. זה לא מפחיד לעשות את הצלילת לילה בקורס לכוכב השניי? והניווט זה קשה?

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  17. Started by lala land,

    שלום ! לאחר התלבטויות רבות החלטתי לנסות להרכיב מחשב חדש בעצמי במקום קניית מארז שלם חדש, ובכך גם לנצל חומרה ישנה שברשותי. רציתי לשאול איזה חנויות \ אתרים מומלצים לרכישת חומרה למחשב ( כל הרכיבים השונים מלוח אם זכרונות וכו'...) האתר של אקסלנט נראה נחמד אך המחירים נראו טיפה גבוהים. אשמח לשמוע על כל אתר שטוב לדעתכם, או חנות באיזור ירושלים. תודה מראש!

    • 3 תגובות
    • 608 צפיות
  18. Started by HFDO5,

    פשוט החברה שאני רשום בה עכשיו שלחו שהם סוגרים את השירות speedy אז מישהו יכול לשלוח לי הזמנה? HFDO5@speedy.co.il תודה ;D

    • 5 תגובות
    • 590 צפיות
  19. אוקי עד לא מזמן הייה לי ה TT Lan Fire עכשיו לאחר הקנייה שלו גילתי לתדהמתי עד כמה המארז הזה זבל מאוררים רועשים כמו מפעל ליצור תחמושת פאן באס שחוץ מהמתגים המסתובבים לא עושה כלום ומד טמפרטורה שרק מזייף הא והמחיר של 700 שקל O_o לפני שבועיים הזמנתי טרנספומר הרכבתי ולדהמתי הטמפ ירדו המארז בנוי בצורה מעולה ובהחלט איכותי פי כמה עשות מונים מאשר הלאן פייר ומה לא עכשיו עד אתמול נסיתי למור תלאן פייר ללא הצלחה היום הגיע הפתרום הסופי אני ואחי ירדנו למטה איתו יחד עם גרזן,2 מקלות ביסבול מברזל,דוארודרט וזיפו D: פירקנו תמארז והתחלו לעבוד עליו בעזרת המקלות ואבנים שהיו בסביבה לאחר מכן התאמתי על כריתת מארזים ( ספורט פופלרי בימינו) ולבסוף שיחקתי doom3 עם הפליימטוור המאולתר על הפ…

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  20. Started by THE FOX,

    הייתי רוצה לדעת איך הולך כל הקטע של הקנייה מEBAY? ואיך זה הולך בתחום של המשלוחים מחול? למשל אם אני רוצה לקנות מעבד המשלוח יגיע לסכומים גבוהים? ??? ואם יש מכס על מוצרי מחשב בארצנו בכלל?

    • 1 תגובה
    • 583 צפיות
  21. Started by Coca Cola,

    התוכנה היא חוקית לגמרי! לכן אין לכם סיבה לנעול לי את הת'רד .. מישהו יודע? תודהמ הראש

    • 4 תגובות
    • 700 צפיות
  22. לפי מה שהבנתי זה פאב . . . מי מרחיב ? תודה.. דרך אגב אני בחמשוש מהצבא

    • 1 תגובה
    • 572 צפיות
  23. Started by Qtec,

    כאמור - אני מחפש שיר שהווידאו שלו היה בMTV לפני כמה שנים. ( מה לעשות...) זה קליפ אנימציה כזה, תלת מימדי. בקליפ איש אחד מגיע לבורסה ומתחיל לרקוד, ואז כל האנשים נאספים סביבו ולפיו מעלים או מורידים \ מוכרים קונים מניות.. הוא רוקד ומצביע למעלה ולכל מיני כיוונים עם הידיים... בסוף הוא מפסיק לרקוד והולך או משהו..... זה כל מה שאני זוכר. מזכיר משהו למישהו? בתודה ובתקווה... Qtec

    • 3 תגובות
    • 604 צפיות
  24. Started by xBlAdE,

    סיפורים קצרים של עד 10 שורות...אתם יכולים לשתף אותנו במה שאתם כתבתם! אני אשתף אתכם במה שכתבתי. היה ילד ושמו ניב.ניב היה גיימר וגולש מכור של HWZONE. ניב בן 14 והלך אתמול לדייט עם החברה. ניב: שאני רואה אותך אני...אני... החברה:נו.... ניב:אני מרגיש שהזין שלי חם כמו מעבד אינטל בשיא הקיץ עם מאורר ג'נרי. החברה:?! --החברה נתנה סטירה לניב וניב נשאר עם טראומה לכל החיים-- כעבור 15 שנה... לניב כבר יש אישה ו2 ילדים חמודים בני 5 שעוד חצי שנה עולים לכיתה א'. ניב:את לא טובה במיטה כמו שהיית פעם... אישתו:טוב נו מה לעשות? אנחנו מזקנים... ניב:אני יעשה לך OC!!! אישתו?! --ניב נזכר בטראומה שהייתה לו לפני 15 והיתגרש מאישתו (והספיק לשים לה ביג טייפון על התחת).--

    • 28 תגובות
    • 6.5k צפיות

דיונים חדשים בפורומים