כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אני מעוניינת ללמוד לתקן את המחשב ולאתר כל תקלה שיש במחשב, נמאס לי כל פעם לשבור את הראש כשיש בעיה.. אנימעוניינת ללמוד מחשבים.. מישהו יכול להציע לי מה בדיוק כדאי ללמוד? יש המון קורסים במחשבים מרוב העיר לא רואה את העצים.. יש כל מיני קורסים, מהם הנושאים הכי חשובים בלימודים בתחום המחשבים.שלא סתם אלמד והמחשב ימרר לי את החיים.מישהו מיכם למד בעצמו או שהלך ללמוד מחשבים? מה ההמלצה?
-
- 27 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
כאשר טלפון נוקיה מסוג 3300, נמצא ליד המסך, והוא מצלצל, המסך מתחיל לרצד ולהשתגע. כאילו קירבו מגנט חזק. אני מניח שזה דופק תמסך, נכון? והאם זה אומר שנפלטת יותר מדי קרינה או שזה מסיבה אחרת?
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
התגנבה לאוזני שמוע שמשנה הבאה (עוד 3 ימים) היו בתאוריה יותר שאלות, זה נכון ?
-
- 13 תגובות
- 2k צפיות
-
-
-
אז ככה ידידה שלי נוסעת לנויורק בקרוב ומענויין שהיא תקנה לי שם איזה סלולרי חמוד 1. מישהו מכיר חנות טובה וזולה בנויורק שיש שם מבחר גדול של מוצרי חשמל וסלולר? (ואם יש לחנות הזאת אתר זה יהיה מצויין) 2. אם בא לכם תמליצו על סלולרי גג 150 דולר . תודה לכל העונים! :-*
-
- 4 תגובות
- 854 צפיות
-
-
-
מה כדאי
-
- 4 תגובות
- 659 צפיות
-
-
-
בעוד כל חברי הקבוצה עסוקים בלצבור נקודות, החלטתי להיות מקורי ולצמצם את בעיות החניה בבסיסי "ערמד" השונים. 8) הרי לפניכם תצוגת החניה (מקורה באמצעות עצי דקלים פסטורליים)... [attachment deleted by admin]
-
- 22 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ישששששששששששששששששש נפלו קטיושות תענוגגגגגגגגגגגגגגגגגג היתגעגעתי לימים אחת נכנסה בתוך בלוק ליידי אין ניפגעים
-
- 24 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
היי, תוך כדי מעבר על הוצאות התקשורת של הבית לשם הוזלה שלהם, חשבתי על מעבר לטלפון המבוסס על תשתית כבלים. מה טיב התשתית הזו? האם המחירים טובים? ובקיצור, האם זה כדאי? יש למישהו פה נסיון עם זה? תודה מראש
-
- 15 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אז יש לי אוסף בקבוקים מינאטוריים ובקרוב מאוד אני בונה להם מדפים שישבו בצורה יפה יותר לבנתיים מפוזרים על הסיפריה שלי.. כולם חלק 1: כולם החלק השני: תמונות כללי מקרוב... --------------------------------------- --------------------------------------- --------------------------------------- --------------------------------------- --------------------------------------- --------------------------------------- האחרונה והחביבה עליי: הויסקי שלי עם העקרב.. רציתי לדעת אם גם לכם יש אוסף בסגנון ומה דעתכם על שלי ובכלל מה אתם אוספים תעלו תמונות שנראה..
-
- 2 תגובות
- 656 צפיות
-
-
בקיצור אני מחפש אתר שכל הזמן ישלח לי לאימייל סירטונים מצחיקים בסיגנון שאתם מביאים פה.. שיהיה לי קצת כיף להכנס לאימייל ולא רק שחור בעיניים (צריך לחזור לצו שני לבדיקות לב וריאות. ) תודה לעוזרים..
-
- 0 תגובות
- 702 צפיות
-
-
כמה עולה לעשות טסט לרישיון לרכב פרטי? פשוט אני משלם 300 שקל+ 113 אגרה אני חושב שזה מוגזם. כמה אתם שילמתם?
-
- 26 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
1. קיבלתי הודעה שכתוב בה: This is a automatic warning because your share ratio is too low at this moment. You have 3 days to higher your share ratio above 0.4, if your share ratio is too low after these 3 days you will be banned permanently! איך אני מעלה את ה RATIO ?? וכמה ג'יגה אני צריך להעלות כדי לשלוח הזמנה?
-
איך אני מגיע לתמונה הזאת http://www.theregister.co.uk/2005/10/14/google_earth_competition_results/page11.html בתוכנה? ניסיתי הכול והכתובת שמופיעה לא עובדת! תודה מראש.
-
http://www.beer.com/beer.com-Content_C-section_id-1134665558227_video.html מי אמר שמתמטיקה זה משעמם? חה חה חה.
-
- 6 תגובות
- 797 צפיות
-
-
-
לא היתי בטוח לאן זה שייך בכל מקרה על מה אתם ממליצים?אם אפשר גם גרסה...
-
- 1 תגובה
- 610 צפיות
-
-
http://www.pandora.com ממש ממש נחמד.
-
- 8 תגובות
- 761 צפיות
-
-
אהלן אנשים!!! אני מחפש תוכנה שתסייע לי בפתיחת קבצי RU. תודה מראש לעוזרים.. דרך אגב זה קובץ של תמונה
-
- 6 תגובות
- 666 צפיות
-
-
שלום יש לי עסק קטן ורציתי לבנות לו אתר אינטרנט פשוט (2-3 דפים עם כמה לינקים ותמונות) אך חשוב שהוא יראה מקצועי , בעבר בניתי אתר גדול מאוד ב HTML אך כבר שחכתי את הרוב ואני בטוח שיש שיטות חדשות וקלות יותר לבנות כיום אתרים יש לכם איזו הצעה לשפה או תוכנה שיהיה ניתן לבנות את האתר דרכה ? ... חשבתי ללמוד PHP בשביל הידע הכללי ואם כבר אז גם בשביל לבנות את האתר הזה... אך האם זה מסובך מידי בשביל ללמוד דרך האינטרנט ? אין לי הרבה זמן גם כרגע בשביל לשקוע בזה כמו כן בעבר שבניתי את האתר היתה לי כתובת מקוצרת בחינם דרך אתר מסוים... האם יש כאלה גם כיום ? תודה רבה
-
- 10 תגובות
- 981 צפיות
-
-
חג חנוכה שמח לכל עם ובית ישראל ולכל האוברקלוקרים והמודרים אי שם
-
- 1 תגובה
- 454 צפיות
-
-
לעוד מישהו יש בעייה בהצגת התמונות שמאוכסנות באתר PICTOR.CO.IL? במקום התמונה מופיע איקס אדום.
-
- 2 תגובות
- 881 צפיות
-


