עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by zehava482,

    אני מעוניינת ללמוד לתקן את המחשב ולאתר כל תקלה שיש במחשב, נמאס לי כל פעם לשבור את הראש כשיש בעיה.. אנימעוניינת ללמוד מחשבים.. מישהו יכול להציע לי מה בדיוק כדאי ללמוד? יש המון קורסים במחשבים מרוב העיר לא רואה את העצים.. יש כל מיני קורסים, מהם הנושאים הכי חשובים בלימודים בתחום המחשבים.שלא סתם אלמד והמחשב ימרר לי את החיים.מישהו מיכם למד בעצמו או שהלך ללמוד מחשבים? מה ההמלצה?

    • 27 תגובות
    • 2.1k צפיות
  2. Started by Wood-Elf,

    כאשר טלפון נוקיה מסוג 3300, נמצא ליד המסך, והוא מצלצל, המסך מתחיל לרצד ולהשתגע. כאילו קירבו מגנט חזק. אני מניח שזה דופק תמסך, נכון? והאם זה אומר שנפלטת יותר מדי קרינה או שזה מסיבה אחרת?

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  3. התגנבה לאוזני שמוע שמשנה הבאה (עוד 3 ימים) היו בתאוריה יותר שאלות, זה נכון ?

    • 13 תגובות
    • 2k צפיות
  4. Started by elad the master,

    ?

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. אז ככה ידידה שלי נוסעת לנויורק בקרוב ומענויין שהיא תקנה לי שם איזה סלולרי חמוד 1. מישהו מכיר חנות טובה וזולה בנויורק שיש שם מבחר גדול של מוצרי חשמל וסלולר? (ואם יש לחנות הזאת אתר זה יהיה מצויין) 2. אם בא לכם תמליצו על סלולרי גג 150 דולר . תודה לכל העונים! :-*

    • 4 תגובות
    • 854 צפיות
  6. Started by OmriF,

    שלום לכולם, האם ראיתם את תחרות "המגפה הכתומה"? מה דעתכם עליה? האם זו תרמית או שמה תחרות מעולה? www.magefa.drix.co.il לדעתי האישית, התחרות מעולה, היא מבית טוב, ויש פרסים שאסור להחמיץ.... מה דעתכם?

    • 31 תגובות
    • 2.5k צפיות
  7. Started by compman112,

    האם יהיה השנה אקסייט?

    • 2 תגובות
    • 536 צפיות
  8. בעוד כל חברי הקבוצה עסוקים בלצבור נקודות, החלטתי להיות מקורי ולצמצם את בעיות החניה בבסיסי "ערמד" השונים. 8) הרי לפניכם תצוגת החניה (מקורה באמצעות עצי דקלים פסטורליים)... [attachment deleted by admin]

    • 22 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. Started by musari,

    ישששששששששששששששששש נפלו קטיושות תענוגגגגגגגגגגגגגגגגגג היתגעגעתי לימים אחת נכנסה בתוך בלוק ליידי אין ניפגעים

    • 24 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by ilaysk,

    הוא בדיוק כמו UPS רק אחרי הפסקת חשמל לא מחזיק את המחשב נכון? תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 680 צפיות
  11. Started by Ido.G,

    היי, תוך כדי מעבר על הוצאות התקשורת של הבית לשם הוזלה שלהם, חשבתי על מעבר לטלפון המבוסס על תשתית כבלים. מה טיב התשתית הזו? האם המחירים טובים? ובקיצור, האם זה כדאי? יש למישהו פה נסיון עם זה? תודה מראש

    • 15 תגובות
    • 2.2k צפיות
  12. אז יש לי אוסף בקבוקים מינאטוריים ובקרוב מאוד אני בונה להם מדפים שישבו בצורה יפה יותר לבנתיים מפוזרים על הסיפריה שלי.. כולם חלק 1: כולם החלק השני: תמונות כללי מקרוב... --------------------------------------- --------------------------------------- --------------------------------------- --------------------------------------- --------------------------------------- --------------------------------------- האחרונה והחביבה עליי: הויסקי שלי עם העקרב.. רציתי לדעת אם גם לכם יש אוסף בסגנון ומה דעתכם על שלי ובכלל מה אתם אוספים תעלו תמונות שנראה..

    • 2 תגובות
    • 656 צפיות
  13. בקיצור אני מחפש אתר שכל הזמן ישלח לי לאימייל סירטונים מצחיקים בסיגנון שאתם מביאים פה.. שיהיה לי קצת כיף להכנס לאימייל ולא רק שחור בעיניים (צריך לחזור לצו שני לבדיקות לב וריאות. ) תודה לעוזרים..

    • 0 תגובות
    • 702 צפיות
  14. Started by Rinkadink,

    כמה עולה לעשות טסט לרישיון לרכב פרטי? פשוט אני משלם 300 שקל+ 113 אגרה אני חושב שזה מוגזם. כמה אתם שילמתם?

    • 26 תגובות
    • 1.9k צפיות
  15. Started by [NOS],

    1. קיבלתי הודעה שכתוב בה: This is a automatic warning because your share ratio is too low at this moment. You have 3 days to higher your share ratio above 0.4, if your share ratio is too low after these 3 days you will be banned permanently! איך אני מעלה את ה RATIO ?? וכמה ג'יגה אני צריך להעלות כדי לשלוח הזמנה?

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by UltraWaveMUSA,

    איך אני מגיע לתמונה הזאת http://www.theregister.co.uk/2005/10/14/google_earth_competition_results/page11.html בתוכנה? ניסיתי הכול והכתובת שמופיעה לא עובדת! תודה מראש.

    • 4 תגובות
    • 884 צפיות
  17. http://www.beer.com/beer.com-Content_C-section_id-1134665558227_video.html מי אמר שמתמטיקה זה משעמם? חה חה חה.

    • 6 תגובות
    • 797 צפיות
  18. Started by nehmia,

    עדיף שיהיה בעברית אך לא חובה....

  19. לא היתי בטוח לאן זה שייך בכל מקרה על מה אתם ממליצים?אם אפשר גם גרסה...

    • 1 תגובה
    • 610 צפיות
  20. http://www.pandora.com ממש ממש נחמד.

    • 8 תגובות
    • 761 צפיות
  21. Started by sarel_d,

    אהלן אנשים!!! אני מחפש תוכנה שתסייע לי בפתיחת קבצי RU. תודה מראש לעוזרים.. דרך אגב זה קובץ של תמונה

    • 6 תגובות
    • 666 צפיות
  22. שלום יש לי עסק קטן ורציתי לבנות לו אתר אינטרנט פשוט (2-3 דפים עם כמה לינקים ותמונות) אך חשוב שהוא יראה מקצועי , בעבר בניתי אתר גדול מאוד ב HTML אך כבר שחכתי את הרוב ואני בטוח שיש שיטות חדשות וקלות יותר לבנות כיום אתרים יש לכם איזו הצעה לשפה או תוכנה שיהיה ניתן לבנות את האתר דרכה ? ... חשבתי ללמוד PHP בשביל הידע הכללי ואם כבר אז גם בשביל לבנות את האתר הזה... אך האם זה מסובך מידי בשביל ללמוד דרך האינטרנט ? אין לי הרבה זמן גם כרגע בשביל לשקוע בזה כמו כן בעבר שבניתי את האתר היתה לי כתובת מקוצרת בחינם דרך אתר מסוים... האם יש כאלה גם כיום ? תודה רבה

    • 10 תגובות
    • 981 צפיות
  23. Started by K0sTa,

    חג חנוכה שמח לכל עם ובית ישראל ולכל האוברקלוקרים והמודרים אי שם

    • 1 תגובה
    • 454 צפיות
  24. לעוד מישהו יש בעייה בהצגת התמונות שמאוכסנות באתר PICTOR.CO.IL? במקום התמונה מופיע איקס אדום.

דיונים חדשים בפורומים