עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by avivlevy,

    סוף סוף http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=218514&sid=10

    • 40 תגובות
    • 2k צפיות
  2. Started by Scorpion17,

    זה עוזר שיהיה עוד מדריכים שלא נצתרך לשאול יור מידי לגבי כתוביות לצמיתות תסימו ועוד.. תודה.

    • 8 תגובות
    • 785 צפיות
  3. Started by Omerole,

    http://s27.yousendit.com/d.aspx?id=3DADLZLGZD2OR1L5ATM2A7JH0K

    • 3 תגובות
    • 764 צפיות
  4. לא מוצא בשום מקום תעזרו לי בבקשה (גירסה של 2 דיסקים...) אם יש לכם תשלחו לי בבקשה הודעה לפרטי... תודה.

    • 17 תגובות
    • 1.9k צפיות
  5. חשבתי שזה יהיה נחמד לאור הכמות הלא מבוטלת כאן של טכנאי מחשבים לערוך דיון ולשתף בו חוויות\דרכי פעולה\בעיות נפוצות\קשיים\דרכי פרסום וכל מיני דברים שקשורים... על מנת להעשיר את הידע שלנו בעבודה זו קצת עלי ... כמו כולם פה בעל ידע לא קטן במחשבים בעבר עשיתי אפילו "קורס טכנאי מחשבים של סיון"( על חשבון ב"ס) , לפני כחצי שנה החלטתי לעבוד בזה קצת... אם בכל מקרה תיקנתי מחשבים כבר המון זמן לחברים\משפחה\שכנים טובים בחינם אז למה לא לעשות מזה גם קצת כסף ? במיוחד כשיש לי כבר אסמכתה לטכנאי מחשבים של סיון , אז התחלתי לעבוד עם חבר שהוא מעיין שותף התחלנו להדפיס פלאיירים בבית דפוס שאחנו מכירים בו את הבעלים כך שהם הדפיסו לנו במחירי עלות ממש, מחלקים אותם בלילה בעיקר ומחכים לפניות... אחוז הפניות …

    • 90 תגובות
    • 5.6k צפיות
  6. Started by Axel Foley,

    איך אני מוסיף תמונה לחתימה? תודה

  7. Started by CASIOMAN,

    אז ככה אתמול יצא לי לראות כמה קטעים מסרט אימה ב DVD אצל חברים ועכשיו הוא בצבא ואני רוצה לדעת תשם של הסרט בסרט מסופר על ילד סיני קטן שהורג אנשים ומפחיד אותם וגם הוא עושה קולות חתול ומין תקתוקים כאלה יש למישהו מושג על מה אני מדבר :s05:

    • 4 תגובות
    • 582 צפיות
  8. Started by ofergpr,

    למחוק יצא בטעות

    • 0 תגובות
    • 691 צפיות
  9. Started by dvvon,

    סתם שאלה שמעניינת אותי אני מקווה שזה לא SPAM

    • 8 תגובות
    • 667 צפיות
  10. Started by moonjib,

    כהמשך לת'רד הזה: http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=160076.0;topicseen איזו מערכת פורומים יותר טובה (אני בונה אתר): http://www.invisionpower.com/ http://www.simplemachines.org/ http://www.vbulletin.com/ ? תודה.

    • 23 תגובות
    • 1.3k צפיות
  11. Started by [NOS],

    זה היום לא?

    • 2 תגובות
    • 476 צפיות
  12. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3193631,00.html מה שמעניין יותר, ו-YNET "שכחו" לספר לנו זה שאכן יש יותר פריצות בלינוקס אבל זה רק אם לוקחים את כל הפריצות בכל מערכות לינוקס/יוניקס ודארווין(mac os) יחדיו :

    • 14 תגובות
    • 948 צפיות
  13. Started by GUNZ,

    מישהו מכיר חנות מקום בראשון לציון שניתן ליקנות עם מחיר סביר זה נועד לרכב אבל זה לא משנה כי זה 12 V גם ככה

    • 1 תגובה
    • 678 צפיות
  14. Started by Scorpion17,

    שלום, לא מצאתי בחפוש את מה שאני צריך.. אולי משהו פה יוכל לעזור לי.. הורדתי סרט .avi ואני רוצה להוסיף לותרגום שיהיה מובנה לצמיתות. שאני יוכל לצרוב אותו ולראות אותו בדיוידי אז אני עושה את זה מצאתי תוכנה ,אבל אני לא יודע איך להשתמש בה. virtualdub תעזרו לי תודה.

    • 1 תגובה
    • 576 צפיות
  15. Started by gal_il50,

    רציתי לשאול אתכם,איך לדעתכם הסרט שושלת שוורץ (Shoshelet.Schwartz.PROPER.DVDRip.XviD-RsH) ?

    • 12 תגובות
    • 1.7k צפיות
  16. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    אחד הדברים הכי מצחיקים שראיתי! http://www.youtube.com/w/Special-Olympics?v=tUMLymDveHw&feature=Featured&page=1&t=t&f=b

  17. Started by OmriF,

    http://www.youtube.com/w/Big-D%2A%2Ak-Window-Cleaner?v=Y9A6u16DdzQ&search=funny%20humor%20laugh%20wow%20hahaha ענק! ושנה חדשה ומוצלחת לכולם! www.sanatova.foo.co.il

    • 3 תגובות
    • 669 צפיות
  18. Started by J0HNiE,

    שגרתי בישראל הייתי בצו הראשון, ויש לי פרופיל 82, והצו הגיוס שלי ב23 ליולי 2006 ואני כרגע גר בארה"ב, מתי שעברתי לארה"ב השגרירות הישראלית נתנה לי רק דרכון לשנה. בכל מקרה עכשיו אני גר בארה"ב ואני רוצה ללכת ללמוד בקול'ג, להרחיב את הלימודים שלי ובאותו זמן לדחות את הגיוס שלי. אז אני רוצה לדעת אם אני יכול לכתוב מכתב לצבא ולהודיע להם על זה... ואם כן למי שאני שולח כל הפרטים האלה... :s05:

    • 1 תגובה
    • 541 צפיות
  19. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    אני צריך את הסרטון הזה שהראו בחדשות שהרוסים הלכו מכות במסיבה,משהו מסיבת סיום בכרמיאל או משהו...

    • 8 תגובות
    • 2.7k צפיות
  20. מזה החורים האלו שלפעמים מוצאים על הDVD או על הצורב חורים קטנים נראה לי שקראתי שזה משהו חרום מה בדיוק...........ולמה משמש .........

    • 8 תגובות
    • 978 צפיות
  21. Started by idan1836,

    שלום הייתי בצו ראשון, קיבלתי פרופיל 82, ועכשיו הגיע לי זימון לצו גיוס לתאריך 29/7/07, רציתי לדעת אם זה קרבי בטוח, ואם כן, אפשר לדעת איכשהו לאיזה יחידה בדיוק ? תודה !

    • 35 תגובות
    • 2.1k צפיות
  22. אני מניח שקראתם את זה זה הTOP10 של המדינות שמעלות הכי הרבה! תתחילו להפסיק לזייף! אנשים שמה כתבו הצעה לחסום את הישראלים ויש שמה רוב לא קטן! תפסיקו לזייף אתם עוד תדפקו את כולנו!! תתחילו להריץ העלארות נורמליות של 1GB בלילה גם עם ה13KBS שלכם!! עכשיו התחילו לעשות מיון באתרי הרטיו השונים, האתר SUPERTORRENTS כבר חסם אותנו! ויש שני הודעות בטורנטליצ' וטורנטדאמג' על הזיופים שלנו ויש להם חתיכת רוב שרוצים שנחסם! תתחילו להעלות נורמלי! שלא יהיה רטיו גדול מ1! אני בקשרים עם כמה מנהלים מכמה אתרי טורנט, אני פעיל בפורומים שלהם וגם בערוצי מירק שלהם מי שאני רק מריח שהוא מזייף יותר מידי אני מביא להם תמשתמש והם יבדקו את זה! אם הם רואים שהעלאה במערכת של האתר לא תואמת להעלאה בטראקר הם עלו …

    • 108 תגובות
    • 8k צפיות
  23. Started by Merrymoon,

    אז ככה. אצל הרוסים אומרים שאיך שאתה פוגש את השנה החדשה - כך גם תבלה אותה (בגלל זה אנחנו כל הזמן שיכורים...). עכשיו לי היה ראש-שנה אזרחית מאד משונה אם כי מאד משעשע. אז הנה, סיפור קצר, מצחיק עם מוסר הסכל וקוראים לו "אם אני לא יכולה לזיין לך את הצורה אני כבר אמצא איך לדפוק אותך" וכך הוא מתחיל: אז אתמול לא היה לי כוח לאף אחד. אפילו סרבתי ללכת להופעה של SKAZI כשהחבר הכי טוב שלי הציע לי כרתיס חינם... פשוט ככה. ותכלעס, מה רע בלבלות לבד לפעמים? פוגשים אנשים חדשים וזה, ורוב החברים שלי מפחידים אנשים... הגעתי למייקס פלייס באיחור עצבני, לקראת 11 בלילה והמקום היה עמוס מתמיד ואיכשהו בנס נתפנה לי מקום ליד הבר - "הערב כבר התחיל טוב" חשבתי לעצמי. קיוויתי לראות פרצופים מוכרים של אנשים שה…

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  24. Started by Kurt,

    שלום! אז ככה, לפני שבוע התייצבתי בצו הראשון ויש לי כבר תאריך גיוס (29/7/06). השאלה היא האם כתלמיד רבעון שני בכיתה יא' אני צריך להתחיל לדאוג לגבי העתודה? לא אמרתי בראיון בצו הראשון שאני מעוניין בעתודה. מה שכן לפי מה שהבנתי אין סיכוי שיקבלו אותי ליחידה טכנולוגית (ממר"מ וכו') עם פרופיל 97. מישהו מוכן להאיר את עיניי?

    • 17 תגובות
    • 2.1k צפיות
  25. איך יוצים תרגום מובנה לסרט? יש לי סרט ותרגום בנפרד אז איך אני מחבר אותם שיותר אני לא אצתרך שוב חבר אותם שוב? זה יעזו לי לגבי צריבה לדיסק ולקרוא את זה בדיוידי .. בבקשה תעזרו. אם אפשר שלחו לפרטי אני לא תמיד פה. תודה!!

    • 1 תגובה
    • 558 צפיות

דיונים חדשים בפורומים