עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אז הנה זה: http://wap.chooz.tv/video/mosquito.wmv תהנו סירטון נחמד...

    • 12 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. השאלה בכותרת... אבל בעיקרון, איך בוחרים את הסרטים, ואיך מתבצעת הקניה.?

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. Started by tal_levi1000,

    איזה אתר טוב יש לכתוביות בעברית? אם אפשר גם אתר לכתוביות בספרדית זה יהיה מצויין תודה לעוזרים טל

    • 14 תגובות
    • 2.3k צפיות
  4. רק מחנות נורמלית ולא מאיזה באסטה בשוק... אם מישהו מכיר או לחילופין יודע שלא אנא עזרו לי. תודה

    • 1 תגובה
    • 573 צפיות
  5. Started by amisha,

    לאחרונה ראיתי כאן ת'רד על השקעות במניות ....... וראיתי שיש קורסים שנקראים " קורסים לניתום טכני" מה אתם אומרים עליהם והאם מישהו כאן עשה קורס כזה ?

    • 2 תגובות
    • 685 צפיות
  6. Started by darkie,

    http://corky.net/~dorimani/animations/egg.htm חחחחח קורע ! הממ אם זה לא חוקי או עובר על חוקי הפורום אתם יכולים לנעול\למחוק. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח

    • 7 תגובות
    • 765 צפיות
  7. שלום, בזמן האחרון אני שם לב לחתימות מהסוג הזה : כאמור מי עושה אותם? מאיפה זה בא? תודה

    • 9 תגובות
    • 708 צפיות
  8. Started by evman007,

    במצעד הלועזי.איך קוראים לו ומי מבצע אותו?

    • 11 תגובות
    • 886 צפיות
  9. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3195212,00.html מה אתם אומרים? מה יהיה איתו ואיך זה ישפיע (או לא ישפיע) על המדינה לדעתכם?

    • 1 תגובה
    • 593 צפיות
  10. Started by composite,

    שלום. אני כרגע בתהליך של השלמת מערכת קולנוע ביתית חדשה, בעזרתו של עובד מחברת TopAudio. כרגע אני עוד לא מחובר ללוין\כבלים, והייתי מעוניין להתחבר. האיש אמר לי שכדאי Yes, מכיוון שאיכות השידור בלוין הרבה יותר טובה ואידיאלית הרבה יותר לפלזמות, מסכים מתקדמים וכו'. אשמח לקבל חוות דעת נוספת ממכם. תודה מראש!

    • 49 תגובות
    • 3.4k צפיות
  11. Started by doker,

    אני צריך בוקריפורט דחוף על הספר האלים עצמם של אסימוב או באנגלית the gods themselves asimov תודה

    • 8 תגובות
    • 777 צפיות
  12. אני רוצה לקנות מערכת מהאתר הזה: http://store.summitracing.com/ אבל אני צריך לברר כמה פרטים בטלפון ושאני מדבר באנגלית אני נשמע כמו מפגר.. :-\ אז אם מישהו שגר בארה"ב יכול להתקשר לחנות ולשאול אותם: 1. האם הרמקולים שבאתר חדשים או משומשים 2.כמה עולה משלוח של מגבר וסאב לארץ 3.איזה כ.אשראי צריך כדי להזמין 4.אם לא יעצרו את זה במכס תודה רבה רבה למי שעושה את זה בשבילי :yelclap:

    • 6 תגובות
    • 681 צפיות
  13. האם יש הוכחה לחיים שלאחר המוות?

    • 146 תגובות
    • 7.5k צפיות
  14. Started by jeyjey,

    מישהו מכיר? אני ינסה להקליט את זה ולהעלות לפה אם זה יעזור... http://rapidshare.de/files/10379870/pes5.rar.html זה מה שהצלחתי להקליט עם הפראפס תודה לעוזרים

    • 0 תגובות
    • 507 צפיות
  15. Started by ron1979,

    אפשר קישור להזמנה לgmail? תודה

    • 11 תגובות
    • 1.2k צפיות
  16. Started by gaga1234,

    ^^ מה שבכותרת.

    • 0 תגובות
    • 595 צפיות
  17. Started by eladbu,

    שלום לכולם! אני מחפש איזה אוסף!אם אתם מכירים כמובן של מנגינות ספרדיות בגיטרה! (אם אפשר לא של אל דימיאולה) אז אם מישהו מכיר אשמח להמלצה!

    • 0 תגובות
    • 696 צפיות
  18. Started by Guarding angel,

    http://www.yourdailymedia.com/media/1135942684

    • 16 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. כמה על המחשב שלכם : המחשב בתוכו הכל כולל מסך כולל צורבים כוננים דיסקים קשיחים מעבדים וכל העולה על דעתכם .... מצפה למצביעים *כל אחד יכול להצביע 2 פעמיים ! *ללא הגבלת זמן המחשב שלי נקנה ב- 7500 ש"ח.....אני טס להצביעה

    • 17 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. אני עובר ל013 ברק ושאלו אותי אם אני רוצה IP קבוע אז אמרתי לא מה זה משנה בידיוק? תודה

    • 44 תגובות
    • 3.9k צפיות
  21. Started by kisin,

    שלום, אני מחפש מישהו שיתרגם לי מסמך מרומנית לעברית (או לאנגלית), אני מוכן לשלם למי שיכול לתרגם לי. יש מישהו מעוניין?

    • 2 תגובות
    • 591 צפיות
  22. Started by uriya,

    מה ההבדל בין השבועות שבהם המעבדים יוצרו בהם? האם ההבדלים מורגשים למשתמש הביתי ה"קל" או רק לאוברקלוקר כבד? בנוסף, הייתי רוצה לדעת כיצד אני יודע באיזה שבוע ייצרו, למשל, את ה amd שלי אשמח אם תענו לי על שאלותיי :xyxthumbs:

    • 3 תגובות
    • 509 צפיות
  23. Started by ForresT,

    היה כתוב שזה השבדי ההוא שנוסע על אופניים לעבודה ואחרי זה ביל גייטס,לשתייהם יש בסביבות 50 מיליארד דולר,אבל קראתי באיזה עיתון ברוסית שנסיך ברוניי הוא העשיר ביותר..על כול שנייה הוא מקבל מהנפט 400 דולר :kopfpatsch: לא יודעים בדיוק כמה יש לו.. אז מי הכי עשיר?למי להאמין?לפורבס או לעיתון הרוסי?

    • 16 תגובות
    • 2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים