עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. http://www.chicagobusiness.com/cgi-bin/news.pl?id=19053 צעד מוזר? כמו כן גוגל פתחה חנות אינטרנט לסרטי וידאו, תוכלו לקנות משחקים של ה NBA, תוכניות טלוויזיה ומה לא. http://video.google.com/

    • 0 תגובות
    • 654 צפיות
  2. Started by Guarding angel,

    http://www.dslreports.com/forum/remark,12242476~mode=flat http://www.igniq.com/phpBB2/viewtopic.php?p=2681#2681 http://www.2404.org/forums/archive/index.php/t-1277.html http://img143.echo.cx/img143/1938/11142023417579xn.jpg

    • 15 תגובות
    • 1.7k צפיות
  3. Started by Prophecy,

    זה סרטון שהכינו לאיזה קהילה של CS, זה סרטון בסגנון סרטוני הדרכה ישנים כאלה, שמסבירים שם כאילו לאיזה נוב איזה להשתמש בפורום וכל זה. זה פורסם פה כמה פעמים אבל הרצתי כמה חיפושים ולא הצלחתי למצוא את זה. אם מישהו יודע איפה אני יכול למצוא את זה אני אודה לו מאוד! עריכה: טוב, מצאו לי את זה כבר..! תודה בכל מקרה.. לכל מי שמתעניין הנה זה: http://www.linuxbench.org/Posting.html וזה בפורומים של Valve..

    • 0 תגובות
    • 607 צפיות
  4. Started by overload,

    יש הגבלה על תאוצה? לדוגמה יש לי בוגאטי וירון אני בכביש של 100 קמ"ש, הרמזור התחלף לירוק, מותר לי להגיע למאה גם ב -2.5 שניות לפי החוק? (בהנחה שאני לא מסכן אף אחד)

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by bumpd,

    האים אפשר לעמוד בפס תאוצה בכביש (עם האוטו כמובן) ולחכות למכוניות אשר יוצאות מן הצומת (רמזור) או שחייב לעשות זאת עוד בפניה ,זה פס תאוצה בדיוק אחרי פניה בצומת גדולה אבל בתוך העיר. אז השאלה בגדול היא האם אפשר לעמוד שם ולתת לכל המכוניות לעבור או שצריך לעשות זאת לפני הפניה מול סימן משולש..?? תודה מראש

    • 10 תגובות
    • 918 צפיות
  6. אני ממליץ להיכנס לאתר ולקרוא ולראות את ההחומר שבו *צונזר* אני יודע שיש הרבה מתנגדים לשיווק הרב שכבתי הסיבות לזה שמתנגדים לזה הם,אטימות וחוסר ידע -בלי לפגוע אני צברתי ידע רב בנושא השיווק הרשתי והשיווק הרב שכבתי וכל מידע שרק אתם צריכים או כל ספק שיש לכם באמינות החברה אני יכול לעזור לכם להבין הכל יותר טוב. אין לי בעיה לקבל ביקורת טובה או רעה אבל שהתגובות יהיו בטעם ולא סתם לשלול.... יש לי הוכחות מפה ועד הודעה חדשה ...שהעסק הזה עובד אז לפני שאתם מגיבים אני ממליץ לבחון את העיניין לעומק......

  7. שלום לכולם, קראתי לפני די הרבה זמן כתבה בנושא ייבוא עקיף ועל חנויות בארץ שמייבאות דברים למחשב ומשחקים בעצמן ולא דרך הייבואן הרשמי. תוכלו לתת לי שמות שלי חנויות שעובדות דרך ייבוא עקיף ומוכרות קונסולות,משחקי מחשב וחומרה? (כמובן שחשוב שהחנות תהיה אמינה ותתן אחריות).

    • 0 תגובות
    • 583 צפיות
  8. Started by roniok,

    שלום. חלקכם ודאי שמעתם על מחשב ב100$ שמונע על ידי מעבד 500 מה"ץ של אמד רציתי לדעת מע דעתכם עליו :xyxthumbs

    • 24 תגובות
    • 1.7k צפיות
  9. Started by OmriF,

    שלום לכולם! מחר נגמרת התחרות, "המגפה הכתומה", מי שהפסיד או לא יודע על מה מדובר שיכנס: www.magefa.drix.co.il *תזכורת: התחרות כוללת בתוכה אפשרות לזכות בנגן IPod Nano חדש, דק, וקל במיוחד (43 גרם! ) יש עוד פרסים שווים בין המשתתפים! אז כנסו עכשיו: http://magefa.drix.co.il

  10. Started by OutRaGe,

    היי, התקנתי את התוכנה Object dock של Stardock ועכשיו יש שם מעין פלאגאין של תחזית יומית נכנסתי להגדרות יש: Enter zip or country code: אחרי חיפוש קצר בויקיפדיה ראיתי שזיפ קוד זה תקן שקיים רק בארה"ב ו-Country code מצאתי כמה מספרים אבל זה עדיין רושם לי Weather information unavalible אולי לא מצאתי את המספרים הנכונים...? http://en.wikipedia.org/wiki/Country_codes:_H-I#Israel אם יש למישהו מושג בנושא אני מאוד אודה לו אם הוא יביא לי את ה-Country code של פ"ת או לפחות של ת"א תודה מראש לעוזרים

    • 5 תגובות
    • 1.4k צפיות
  11. מה זה בדיוק אומר ?

  12. Started by Rinkadink,

    http://sex4free.co.il/lima.wmv

    • 11 תגובות
    • 1.1k צפיות
  13. http://www.artlebedev.com/portfolio/optimus/ מעניין רק איפה ובאיזה זמינות..

    • 55 תגובות
    • 4k צפיות
  14. Started by icebreak,

    http://chir.ag/stuff/sand/

    • 23 תגובות
    • 7.5k צפיות
  15. Started by DeadByDawn,

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  16. http://www.youtube.com/watch_fullscreen?video_id=cPdD0rEFmyA&l=116&fs=1&title=Shrek...%20the%20ISRAELI%20way

    • 2 תגובות
    • 951 צפיות
  17. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    אני צריך בגריות באנגלתי יחידות 3-5,פשוט אני רוצה להתאמן על בגרויות שיהיה לי יותר קל,בגוגל לא מצאתי!

    • 0 תגובות
    • 452 צפיות
  18. Started by Lirux,

    מישהו מוכן להסביר לי מזה האירגון\לוגו הזה? אני רואה אותו בכל חור... http://www.obeygiant.com

    • 1 תגובה
    • 663 צפיות
  19. די כמה אפשר אני רוצה לשמוע גיטרות אני יודיר רוק מטאל אבל לא טראנסים!!! זה לא הגיוני כולך נכנס לטראס פתאום גיטירה כאילו מה אנשים חשים לעצמם??? :pissed: :pissed:

    • 10 תגובות
    • 680 צפיות
  20. Started by שניצל,

    ראיתי את זה לפני זמן ברחוב ביאליק ברמת גן (פינת ז'בוטינסקי, מול אלרם), אז הייתי חייב לצלם. [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 828 צפיות
  21. האם ה570 FX מותר לישמוש בבחינות בבתי בספר ובבחינות הבגרות בפרט? מישהו יודע על זה משהו? על צרות שעשו למישהו שתפסו אותו? כי כעקרון המחשבון הזה הוא כל יכול מספרים מרוכבים, פונקציות טריגו, סדרות פשוט חלום של כל תלמיד 5 יח"ל

    • 22 תגובות
    • 2.2k צפיות
  22. Started by borg,

    איך קוראים לסרט עם היצור הקטן והחמוד העונה לשם גיזמו שמתרבה במגע עם מים, והופך ליצור אכזרי אם הוא אוכל אחרי 0:00?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  23. Started by allammo,

    היום נכנס לי וירוס למחשב הוא נוטרל ונמחק אבל אחרי מחיקתו הופיעו לי דברים שלא ראיתי בחיים הנה התמונה: http://img275.imageshack.us/img275/8536/19ii.jpg איך אני משנה את מה שסימנתי בשחור בחזרה לשקוף? תודה רבה על העזרה!

    • 1 תגובה
    • 544 צפיות
  24. Started by hagay,

    קיבלתי את הטלפון לפני כמה ימים ודבר ראשון הוא מעולה רציתי לדעת האם מישהו יודע איך להעביר קליפים שיש לי במחשב לפאלפון שאני יוכל לראות אותם? הטלפון תומך ב mpeg 4 וב 3gp הבעיה היא שכעשר אני מעביר לפאלפון רואים ממש גרוע.. ואם אני משפר את האיכות אז הקליפ זז ממש ממש לאט , אבל רואים מצויין.. האם יש איזו תוכנה או איזה דרך שאפשר להעביר לפאלפון את הקליפים ועדיין לראות אותם באיכות צפיה? תודה.

    • 1 תגובה
    • 510 צפיות
  25. Started by infer73,

    שלום יום חמישי (ה-12) יש לי מבחנים ראשוניים לפרוייקט גאמא ורציתי לדעת מאנשים שעשו את המבחנים מה בדיוק יש שם ומה צריך לדעת... תודה חוץ מזה, יש עוד מישהו שעושה את המבחנים כאן?

    • 3 תגובות
    • 952 צפיות

דיונים חדשים בפורומים