עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Shadowman,

    אני נכנס לגימייל וזה לא מפסיק לטעון מחדש , כתוב לואדינג ואזה זה טוען ואז שוב פעם חוזר על עצמו בלי הפסקה. הבעיה היא אצלי או עוד משהוא נתקל?

    • 3 תגובות
    • 512 צפיות
  2. Started by VeR-MaN,

    תגידו מה ההבדל בין 4 ל5 יחידות במטמטיקה בתיכון.. גם מבחינת רמה האם הרמה היא הרבה יותר קשה ב5?או שההבדל קטן יותר? ומה יוצא לי מזה שאני מסיים 5 יחידות ולא 4...כאילו איזה דברים עוד אני יכול להרוייח?

    • 46 תגובות
    • 18.5k צפיות
  3. Started by mostwanted,

    אני צריך לעשות עבודה על קוצב לב חשמלי ואשמח אם מישהו יתן לי לינקים לתמונות מידע רכיבים וכו' תודה מראש

    • 4 תגובות
    • 962 צפיות
  4. Started by chris_u16,

    רמז: אתם בטוח ראיתם את התמונה כבר, אך לפני העריכה הקטנה שעשיתי לה [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 794 צפיות
  5. http://www.dumpalink.com/media/1140251493/Most_Patient_Guy_In_The_World מזל שלא נתקע לו המחשב בזמן הטעינה LOL :lol:

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  6. אקדמאים בפורום - יש כזאת חיה? (לא סטודנטים)

    • 37 תגובות
    • 2.2k צפיות
  7. יש לי לעשות עבודה ולפשט או לתרגם את הטקסט הבא: According to instructions the Friday that is good agreement, the language the Scottish in phrasing Ulster, they are ownership orthostatic official worth to it of the English. English is the main language in northern Ireland.

    • 10 תגובות
    • 824 צפיות
  8. Started by overload,

    אני יודע שיש מיסוי של 89% לרכב פרטי + 7% לרכבים ממדיניות שאין לישראל קשרי מסחר איתם. השאלה שלי היא האם יש קשר למשקל הרכב ולמיסוי? נגיד רכב ששוקל מתחת לטון ורכב ששוקל מעל 2 טון או 4 יקבלו מיסוי שונה? לא מצאתי שום דבר על מיסוי רכב באגף המכס והמחשבון שלהם. http://62.219.95.10/Y_ISHI/C_SEIF_Page.asp#%EE

  9. נתחיל איתי אני משרת כרגע בבה"ד 13 (כן, לכל מי שמבין משהו זה אומר רק דבר אחד.... אני מניאק כלומר שוטר צבאי) בקורס מצ"ח בה"ד 13 = ליד נתניה

    • 24 תגובות
    • 1.6k צפיות
  10. Started by miki20008,

    מישהו יכל להציע לי ליקנות מוצרים שיעבירו תזמן חשבתי על נחש אבל לחבר שלי מת אז אני פוסל רציתי מכונית על שלט מנוע ניטרו יקר מידי רציתי לאחרונה iaudio x5l אבל אני לא חושב שהוא שימושי יחסית למחירו הצעות מישו בסביבות העד 2000 מלשפר את המחשב נימעס אז אם אפשר בלי הצעות לשיפור המחשב

    • 31 תגובות
    • 2.1k צפיות
  11. Started by R0ck,

    הבוקר, בשעה 9:00, יצאנו לכיוון ים-המלח וגם הפעם, הסרטנו את הקטעים המשעממים ביותר, את הקטעים הכי פחות מרתקים (עמלתי על כך קשות, במיוחד עבורכם, חובבי הז'אנר), שמונה דקות כ"כ מיותרות, בדרך לים המלח. נסענו בהלוך דרך כביש 4 ו 31 (היחידים שאני זוכר, אבל אמורים להיות משמעותיים מספיק) וחזרנו דרך יריחו/מעלה-אדומים/ירושלים אל תל-אביב. היה די נחמד. להורדה - http://s55.yousendit.com/d.aspx?id=1MW9KS1B6ATTG17BIQGVHXCY22

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. שלום :} אני מחפש רדיו דיסק איכותי שיפיק צליל טוב במחיר של עד 600 שקל ! בתודה מראש לעוזרים !

    • 7 תגובות
    • 804 צפיות
  13. Started by nore0,

    של HBO יש מצב סידרה טובה ? אבל אין על הסופרנוס ואוז אלה הסדרות הכי טובות שיש

    • 20 תגובות
    • 1.3k צפיות
  14. דרך האתר בחול אני לא מוצא קישור לריסלרים בארץ.

    • 4 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by DAVIDD,

    היום בו על המריחואנה כחוקית בניו יורק http://img143.imageshack.us/img143/4676/forummessageimage10969521zi.jpg http://img143.imageshack.us/img143/6343/thumb10969573ug.jpg אחלה נוף http://img143.imageshack.us/img143/9599/thumb10971509wt.jpg יאללה תמשיכו

  16. אני צריך אתר טוב לרמה לפחות של 4 יחידות ללימוד אנגלית שיהיה שם הכל זמנים,אנסין וכל השטויות מקווה שתמליצו לי על משהו טוב כי אני מצאתי רק זבל

    • 1 תגובה
    • 624 צפיות
  17. Started by J0HNiE,

    עד כמה שזה לא מעניין אבל רק כאשר שיש לך הפסקת חשמל אתה מבין עד כמה חשמל באמת משפיע על החיים שלך! אז ככה זה מתחיל אתמול בשעה 2-3 בצוהריים הכנתי לי סנווי'ץ חמוד ואז אני קולט את האור שבמטבח מתחיל להיקרע ואז אחרי כמה שניות זה נכבה סופית אמרתי לא יכול להיות! ירדתי למעטה לבדוק אם נפל המתג ולא נפל כלום! אמרמתי לעצמי אוי אוי !!! קיצר אין מה לעשות (אחותי הלכה לראות big momma's house 2 וwhen a stranger calls) ואמא שלי הלכה לעשות קניות ומתי שנפל החשמל פשוט החלטטתי לישון עד מתי שהם יבואו וככה קרה הם הגיעו הביתה עם המדפסת\סורק החדש והשלוחן למחשב וכיסא למחשב.... ואני פשוט הייתי מעוצבן כי לא היה חשמל קיצר זה כבר היה 8 בערב שהתעוררתי סופית ועליתי למלעה לדבר עם אמא שלי ואחותי וישבנו ע…

    • 15 תגובות
    • 1.6k צפיות
  18. Started by DAVIDD,

    :o :o http://img481.imageshack.us/my.php?image=forummessagefile10967804bn.jpg :lol:

  19. Started by DAVIDD,

    http://images.nana.co.il//Upload/22006/ForumMessageAttachments/ForumMessageFile_1096590.wmv

    • 3 תגובות
    • 581 צפיות
  20. Started by kinggil,

    שלום! אני מחפש את השיר מהסרט באטמן, שיר ממש ישן. תודה.

    • 14 תגובות
    • 898 צפיות
  21. Started by borg,

    הדוד שמש לא מחמם את המים בחורף במידה מספקת למקלחת, והדוד חשמל צריך לעבוד הרבה זמן (יותר משעה) כדי שיהיו מים למקלחת לאדם אחד. שמעתי שמחמם מים "אטמור" מספק מים חמים באופן מיידי עם פתיחת המים החמים. למישהו יש מחמם מים כזה במקלחת? מישהו יודע איך זה עובד? האם האטמור צורך חשמל באופן קבוע, או רק בזמן שימוש במים חמים? איך הוא מחמם את המים לטמפרטורה ראייה למקלחת (אני אוהב להתקלח בחורף במים רותחים) באופן מיידי? כמה חשמל אטמור צורך? האם הוא צורך יותר חשמל מדוד חשמל (150 ליטר) או פחות, ובכמה? האם הוא בטיחותי (מים וחשמל לא ממש מסתדרים טוב ביחד)? אתם יכולים בבקשה להמליץ לי על דגם טוב ולא יקר (אני צריך דגם מודולארי שפשוט להרכבה והסרה)?

    • 79 תגובות
    • 31.2k צפיות
  22. Started by iyehuda,

    עשיתי לי מחשב חדש ונראה לי שהלוח עולה ממש מהר יש לי לוח אינפיניטי NF4 ULTRA SEMPRON 3000 מהרגע שאני מדליק את המחשב לוקח לו 17 שניות לעלות זה נראה לי ממש מהר לעומת הגיגה בייט הישן שלי שלוקח לו אולי 3 דקות לעלות GA-7VRXP-XP2400 אחרי שהתחברתי לאינטרנט דרך מודם של ECI 270 לוקח למחשב 30 שניות לעלות

    • 18 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. Started by borg,

    קיימים שני סוגים של טיימרים לדודים חשמליים: 1. טיימר חשמלי שכולל שעון חשמלי הפועל על מתח רשת, וניתן לקבוע באמצעותו באיזו שעה הדוד יתחיל לפעול, ובאיזו שעה הוא יפסיק לפעול, באמצעות הזזת זיזים של רבע שעה כ"א. 2. טיימר מכאני שמאפשר להפעיל את הדוד למשך זמן קצוב של עד שעתיים מרגע הפעלת הטיימר. שני סוגי הטיימרים מאפשרים הפעלה קבועה של הדוד בדומה למתג חשמל רגיל. אני מחפש טיימר לדוד חשמל שכולל את המאפיינים של שני הטיימרים המצויינים למעלה. כלומר, ניתן יהיה לתכנת את הטיימר שיתחיל לפעול בבוקר בשעה מסויימת לפני שאני מתעורר, ויסיים לפעול כאשר אני מתעורר, כך שיהיו לי מים חמים ברגע שאני מתעורר (בשעה קבועה). בנוסף לכך, אני רוצה שניתן יהיה לקצוב לטיימר זמן מסויים שבו הדוד חשמל יפעל, באמצעו…

    • 19 תגובות
    • 4.3k צפיות
  24. Started by H A Q,

    מה דעתכם לגבי הציורים שלי? תכנסו בו http://photos.walla.co.il/haqhaq לאחר מכן תכנסו ל- הציורים שלי . התחלתי לצייר בגיל 7 שנים וכל יום אני מגביר היכולת שלי לצייר . תהנו

    • 6 תגובות
    • 699 צפיות
  25. השאלה מתייחסת לאנשים שטסים לאמריקה - מנהטן... השאלה היא אינה ספציפית הנושא יכול לנוע על נושא שקשור לאלקטרוניקה/גאג'טים/מחשבים. כעיקרון אני אקנה איזו אוזניה של סנהייזר (כניראה PX100) כיוון שהמחירים בחו"ל הכי כדאיים. אני בעיקרון רוצה לקנות גם פלאפון (W800I) גם המחיר בחו"ל של האוזניה הוא זול (כמו מכשיר יד שניה בארץ). מסך מחשב, טלויזיה 21 אינץ, כרטיס קול, מצלמה דיגיטאלית.. ועוד... מי שיודע על מוצרים+ חברות שהן מאד זולות בחו"ל (כדוגמא עם האוזניות) אני אשמח לשמוע.. אפילו דגמים שאתם מכירים שהם נורא זולים.... עוד פעם הנושא פתוח וכמה שיותר דעות עם מיקוד גבוהה ככל האפשר רק יגביר את הצלחת הת'רד.

    • 24 תגובות
    • 2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים