עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Walter Samuel,

    שלום לכולם, אני מעוניין בהמלצה עבור טלפון נייד חדש.. הדרישות שלי ממנו הן: * מצלמה איכותית * איכות סאונד גבוהה * אפשרות לראות TV דרכו * שיהיה אותו בסלקום * שמחירו לא יחרוג מ2000 ש"ח תודה רבה לעוזרים. נ.ב: שקלתי את הW800I אבל אני מעוניין בהמלצות לניידים נוספים. שוב תודה ד"א, יש ירידות מחירים צפויות בקרוב או שינויים מהותיים בתחום שצפויים?

    • 4 תגובות
    • 622 צפיות
  2. הכוונה אם זה פלס"ר או גדוד רגיל... תודה

    • 27 תגובות
    • 6.8k צפיות
  3. Started by anri,

    המון זמן לא ביקרתי פה, וכמובן שהיתחדשו המון דברים (הרי בעולם הזה של המחשבים כל שניה יוצא קישקוש חדש ) אז רציתי לדעת איך המפרט שלי שקניתי לפני אולי שנה וחצי נחשב כיום ??

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by joni,

    אז ככה: היישוב A נמצאה מזרחה ליישוב B והיישוב C דרומה לו ,המרחק מ b לc הוא 21 קילומטר , רוכב אופניים רכב מA לC בדרכו חזרה(באותה מהירות)הוא רכב תחילה מ c לB ואחר כך במשך שעה מ B לA סהכ זמן הלוך חזור = 3ץ5 , חשב את המרחק בין A ל B תודה לעוזרים !

    • 5 תגובות
    • 901 צפיות
  5. Started by taotao,

    http://www.techeblog.com/index.php/tech-gadget/more-6g-ipod-goodness אהבתי תעניין של הגלגלת הנעלמת עם הצגת הוידיאו..(מה שמדברים עליו הרבה בקשר לאיפוד G6).. למרות שהיא לא ממש עושה כלום בסרטון..(זיוף)..

    • 2 תגובות
    • 862 צפיות
  6. Started by gigabot,

    זוכרים את הפקמאן שהיה אוכל שבבים וצ'יפים, משחק ישן... זוכרים אולי איך קוראים לו ? אני זוכר משהו עם I אבל לא בטוח חח, תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 654 צפיות
  7. יצרתי חשבון באתר camera4less.co.il, ואחרי זה ניסיתי להיכנס לחשבון (צריך להקיש אימייל וסיסמה). קיבלתי הודעה שהפרטים שהקשתי שגויים! אז נכנסתי לאימייל שנשלח לי ע"י האתר בעת ההרשמה,והעתקתי משם ישירות את פרטי הכניסה, ועדיין קיבלתי את אותה השגיאה! עשיתי איפוס לדפדפן+הפעלה מחדש, ולא עזר. ניסיתי להיכנס דרך פיירפוקס, גם לא עזר. באימייל שקיבלתי מהאתר אגב, לא היה שום לינק הפעלה, כך שאין צורך בלהפעיל את החשבון הוא כבר מופעל מההתחלה. מישהו יכול לנסות להירשם ולהיכנס גם? אני רוצה לראות אם התקלה אצלי במחשב, או באתר עצמו...

    • 6 תגובות
    • 836 צפיות
  8. קוראים לשיר la la la ואמרו לי שהוא של דיאנה קים או קין משהו כזה זה שיר מועדונים יפה בסגנון היפ הופ יש אותה כמעוט כל מסיבה תודה.

    • 3 תגובות
    • 600 צפיות
  9. מצאתי - בבני ברק ב140 שקל משכולם לוקחים 200 מי שצריך גם : שיגיד

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  10. Started by ForresT,

    מי לדעתכם תיקח? צלסקי או בארסה? אני אומר בארסה 3-1:)

    • 21 תגובות
    • 1.5k צפיות
  11. אהלן , ביום שלישי האחרון שברתי את הפלאפון שלי . מכיוון שאני לא דברן גדול ובכלל לא חובב פלאפונים , לא שילמתי עליו יותר מדי וגם לא עשיתי עליו ביטוח ככה שאני צריך אחד חדש. יש לי רק 2 דרישות מהפלאפון החדש שלי - שיתאים לרשת סלקום (אני מעביר אליו את הSIM שלי ) ושיהיה זול - כמה שיותר זול. חוץ מלהתקשר לאמא \חברים מדי פעם אני בקושי נוגע בו , מצדי שלא יהיה בו אפילו אפשרות לSMS . למישהו יש המלצה בשבילי? ועוד משהו , חבר שלי אמר לי שעכשיו אפשר לקנות פלאפונים בחנויות פרטיות . האם זה נכון? כי האינסטיקט הראושן שלי היה לרוץ לסניף סלקום הראשון שאני רואה ולקנות אחד חדש. תודה .

    • 6 תגובות
    • 856 צפיות
  12. בס"ד שלום רב אני מתענין קצת בנושא אני מדבר על התחום של קריאת אימילים וכו' לפי דעתי יש אתרים שמשלמים אבל קצת מאוד כמה סנטים בודדים מה דעתכם? האם מישהו באמת הרוויח מזה כסף אמיתי או לחשבון כמו paypal או e-gold תודה רבה

    • 6 תגובות
    • 697 צפיות
  13. Started by Shasoosh,

    אני לא יודע כמה זמן השירות הזה קיים, יכול להיות 5 דקות ויכול להיות שלא שמתי לב אליו בשבועיים האחרונים, בכל אופן, http://www.google.co.il

    • 18 תגובות
    • 1.4k צפיות
  14. Started by kinggil,

    שלום!. יש ימים שיש ריאות ממש טובה, ואני יכול לראות מהחלון שלי את ראש הנקרה ממש טוב, קיצר חשבתי לקנות טלסקופ למרחקים ממש טובים. מישהו פה מבין בזה משהו? מחירים וזה... תודה.

    • 9 תגובות
    • 892 צפיות
  15. Started by x-pac,

    אני מחפש את הלוח asus p4p800 se בנרות כבר חודשים ואני לא מוצא חיפשתי ב PANDS נעה לוגיק איבורי KSP OMC אתה יכולים בבקשה לעזור לימצוא אותו

    • 6 תגובות
    • 540 צפיות
  16. Started by deso,

    ראיתי שנחשפה החברה Lenovo והם מוכרים מחשב במחירים על הרצפה.. רציתי לדעת איפה אוכל למצוא פרטים עלייהם, כגון: סניפים בישראל, מפרטי חלקים ומחירים.. תודה

    • 8 תגובות
    • 701 צפיות
  17. Started by deso,

    מצאתי משהו קורע על ההצגה שפיפוש ראה עוד כשהיה ילד קטן קוראים לזה "צ'ימים הדובה" זה קרע אותי בהתחלה.. תהנו www.piposh.co.il/basan_dooba.zip

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3224526,00.html אני ביטלתי תעידכונים

    • 43 תגובות
    • 2.6k צפיות
  19. שלום לכולם,אשמח להמלצה לאתר שמרכז חדשות כמו http://www.mivzakon.co.il/ רק באנגלית. (או שרק מרכז חדשות מחשבים,שזה גם מספיק בשבילי ) טנקס.

    • 2 תגובות
    • 555 צפיות
  20. אהלן אנשים ומנהלים, רציתי ליידע אתכם שהביקורת על אוזניות המדוזה שקיימת באתר לא עובדת משום מה כבר הרבה מאוד זמן. אודה לכם אם תסדרו את הדבר, ואני מתנצל אם זה לא קשור לתחום הזה של הפורום (לא ידעתי איפה לפרסם את זה). http://hwzone.co.il/reviews/medusa/

    • 1 תגובה
    • 620 צפיות
  21. בבדיקה עצמה מה בודקים בשתן??? כי בדקו לי ונפלתי פעמיים ואני לא מעשן או משהו יש שם 3 קרטריונים שאני לא יודע מה הם יצא לי פעמיים ככה: + - - מי שמבין שיעזור לי בבקשה אני הבנתי שבודקים שם חלבונים

    • 7 תגובות
    • 1.2k צפיות
  22. בהנחה שיש לי "חבר" שלא הולך לו טוב במקצוע מסוים ו"נניח" שהוא רוצה שמישהו אחר יגש בשמו למבחן בגרות. מה מונע ממשרד החינוך לעלות על זה שהוא העתיק? הרי לא מבקשים ממך תעודת זהות במבחן ואין איך לזהות אותך (אלא אם הרכז נכנס אבל זה לא קורה כמעט כי זה אסור לפי הנהלים.. אבל גם אז אם הוא מכיר את התלמיד הוא לא רואה מי רשום לו במחברת)... יש מצב שמישהו יקלוט שהכתב יד שונה או משהו כזה? שמעתם על "מישהו" שעשה את זה או אתם יכולים לשתף? תודה

    • 21 תגובות
    • 3.6k צפיות
  23. http://www.youtube.com/watch?v=tQ7bJQGlfJY&search=natalie%20rap

    • 42 תגובות
    • 2.7k צפיות
  24. שלום אני מחפש תוכנה להעברת נתונים לפלאפון Motorola E1000 בסגנון של Nokia PC Suite של Nokia תודה רבה לעוזרים

    • 3 תגובות
    • 722 צפיות

דיונים חדשים בפורומים