עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by giloman,

    כל הכבוד לבית''ר סוף סוף יש יריב ראוי לחיפה ! :alcoholic: :alcoholic: :alcoholic: :alcoholic: :alcoholic:

    • 50 תגובות
    • 2.4k צפיות
  2. עכשיו ראיתי תסרט חוליגנז אין מילים סרט בן זונה ואין מילים תראו ! חבל''ז מי שעוד ראה תסרט תרשמו את הדעות שלכם ובלי ספוילרים אל תהרסו לאחרים

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by deso,

    יומולדת שמח אתה בן 23!~ חחח

    • 59 תגובות
    • 4.4k צפיות
  4. Started by DAVIDD,

    יעני מצד ימין קטלנית אה?

    • 8 תגובות
    • 684 צפיות
  5. Started by joni,

    בציור מתוארים הישרים : Y=2X-3 ו Y=-X-2 הקטע ab מאונך לציר ה X ואורכו חמש מצא את שיעורי הנקודות A ו B .

    • 7 תגובות
    • 620 צפיות
  6. Started by 00000,

    שניים אני מחפש. בסרט הראשון אני זוכר אנשים שנסעו למאדים בשביל לשתול שם אצות או להבין למה אספקת החמצן במאדים נגמרה, ואז הרובוט שהם שלחו לשם, מנסה להרוג אותם. בסוף נשארים שני אסטרונאוטים שמגלים שיש חרקים שמייצרים חמצן במאדים, החרקים הורגים אחד מהם ואז האחרון מנסה לחזור לחללית האם עם חללית שהונחתה בעבר על מאדים. אני זוכר שקרי אן מוס (אם ככה קוראים לה) ממטריקס השתתפה בסרט.. הסרט השני שיותר אהבתי, הוא מספר על משלחת שנסעה למאדים בשנת 2020 וכנראה איזה סופת חול אכלה אותם. אחרי איזה עשר שנים נשלחת משלחת חילוץ, כי הם שיערו שנשאר שם מישהו בחיים. הם הגיעו למאדים ואז ראו תחנה מלאה בצמחים. פתאום הם ראו את החבר שלהם שכמעט מת לפני 10 שנים. הוא מראה להם שהוא גילה משהו (איזה מבנה של פרצוף…

    • 3 תגובות
    • 783 צפיות
  7. Started by amilo,

    שמתי לב , ואני בטוח שאיני היחיד - שעל אף שממשק הפורום תומך בעברית, מרבית משתמשי הפורום ואני נמנה מביניהם כותבים את שמם - באנגלית עכשיו השאלה שלי היא למה? מה כל כך מיוחד בשפה האנגלית?שפה פשוטה מאוד ומאוד אינטואיטיבית לעומת העברית השפה לדעתי אחת מהיפות שקיימות

    • 30 תגובות
    • 2.2k צפיות
  8. אני כרגע ב SMILE ( זהב) באינרנט בכבלים ומחפש ספקית חדשה שתספק אותי במחינת מהירות ומחיר חשבתי על ברק כי הבנתי מהרבה אנשים שיש להם פינגים מצויינים במשחקים לחול במיוחד בכבלים. אני מחפש משהו שיהיה טוב למשחקים אם יש לכם משהו להמליץ אשמח לשמוע ( כרגע על הכוונת ברק )

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  9. Just sound like monster :ylsuper: (My golf vr6 with alot of tuning)D http://rapidshare.de/files/15888256/NEW_HP.avi.html

    • 79 תגובות
    • 6.6k צפיות
  10. Started by Ghosthunter,

    שלום, ברצוני לדלות מהאינטרנט מידע על תביעות(כמו שיש בYNET על צרכנות, רק בנושא כללי). מישהו מכיר אתר עם כתבות בנושא? תודה.

    • 2 תגובות
    • 664 צפיות
  11. אז כך בתור אחד שמטורף על הסרט הזה { וחרש עליו המון בשירות הצבאי זהו גבעת חלפון } עינתי היום במקרה פה בויקיפדיה http://he.wiktionary.org/wiki/%D7%A2%D7%9E%D7%95%D7%93_%D7%A8%D7%90%D7%A9%D7%99 ופתאום נתקלתי ב- בחנו את עצמכם טריויה * מה הם מצלה, מרעש והחפצה? הכירו את שלוש המילים החדשות. * מה היא חמרמורת? * מה פירוש ראשי התיבות [glow=red,2,300]קמרשהלור"ל?[/glow] http://he.wiktionary.org/wiki/%D7%A7%D7%9E%D7%A8%D7%A9%D7%94%D7%9C%D7%95%D7%A8%22%D7%9C וזה עצר לי את הנשימה לכמה שניות אם זה ישן בבקשה אז תתחילו עם זה { אוף זה ישן אוף היום קיבלתי במייל}

    • 4 תגובות
    • 2.6k צפיות
  12. סיימתי כרגע אחד מכמה וכמה שיחות מתסכלות שהיו לי עם נציגי שירות הלקוחות של הכבלים והחלטתי לשתף אתכם על מנת שתבינו את רמת השירות שמקבל שם לקוח. הזמנתי שירות טלוויזיה בכלים של HOT. הגיע טכנאי וסידר נקודה וממיר (הטכנאי התבקש מראש לסדר את שלושת הנקודות בבית שיתאימו לממיר, שילמנו על כך אך בדיעבד התברר שרק נקודה אחת הותאמה לממיר - דבר שעדיין מחכה להיפטר). אחרי לכתו של הטכנאי התגלה שחלק נכבד מהערוצים לא נקלט. תיאמנו שוב הגעתו של טכנאי שהגיע ובדק ומצא שיש צורך במגבר. הטכנאי הכריז כי אין ברשותו מיידית מגבר וכי הוא ישוב לפתור את הבעייה "בהקדם". עבר לו שבוע שלם ואין קול ואין עונה - ובטח לא טכנאי שיפתור את הבעייה. שיחה נוספת לשירות לקוחות של החברה (והמתנה ארוכה כרגיל על הקוו לנציג) וה…

    • 7 תגובות
    • 1.7k צפיות
  13. Started by ashkenazone,

    אהלן אנשים, יש לי בערך 6000 שקל בכיס (באחד המכנסיים) ובא לי להוציא אותם על מחשב בנז למשחקים... אבל עומדת בפני דילמה, עם 6000 שקל, אני יכול לקנות אופנוע/טוסטוס (אני בן 16.5 - סיפור עצוב) או מקרן לחדר ויש לי גם רמקולים היקפיים בשביל זה וכדומה... אז מה כדאי? במילים אחרות, מה אתם הייתם קונים ב6K?

    • 80 תגובות
    • 4.5k צפיות
  14. Started by shuy,

    מישהו מצליח להכנס, או שזה רק אצלי? http://www.tvunderground.org.ru/

    • 3 תגובות
    • 2.3k צפיות
  15. הודעה פרטית בזו הלשון: שלום, אני אלי ואני כתב באתר PCArena.org. שמתי לב שרמת הכתיבה וההתנסחות שלך גבוהה, ורציתי לדעת האם אתה מעוניין לנסות ולהיות כתב באתר. הכתיבה כוללת מספר ידיעות בשבוע (3-6) וייתכן שבעתיד גם כתבות מקור. מחכה לתשובה. עוד מישהו קיבל? מעניין אם הם פונים גם לכתבים קיימים באתר כדי לנסות "לגנוב" אנשים. אני במקרה מגיע מתחום המגזינים האינטרנטיים ובעבר ערכתי וכתבתי במגזין מקוון, והייתי עד להמון נסיונות מצד מגזינים מתחרים לגנוב כתבים ורעיונות. ובכלל, שווה לבדוק אם זה לא "ספיידר" שרץ על האתר ושולח הודעות... עריכה: לא ממש הבנתי למה הפתיל ננעל, מטרתו היתה ליידע את מנהלי הפורומים והאתר לגבי התופעה, אבל שיהיה. סה"כ רציתי לפעול לטובת האתר שאני נהנה להשתתף בו.

    • 4 תגובות
    • 975 צפיות
  16. Started by DAVIDD,

    http://img494.imageshack.us/img494/7063/8911mo.gif

    • 10 תגובות
    • 694 צפיות
  17. Started by Guarding angel,

    היי... אני מתאמן כבר שנה וקצת עצמאית הכול נראה לפנים אך לא משנה כמה אני עובד בטן תחתונה היא לא מקשיחה מספיק... יש לכם תרגיל טוב לבטן תחתונה?

    • 12 תגובות
    • 955 צפיות
  18. Started by gaga1234,

    http://www.wwe.com/schedules/events/eventdetail/?id=2318540 מי בא?!? אני כנראה בשורות הראשונות

    • 9 תגובות
    • 1.5k צפיות
  19. Started by SpiritKnight,

    לפני שבוע וחצי בערך הייתי בועדה והיה לי לחץ דם גבוה. שלחו אותי לקופ"ח עם הטופס המפורסם של ה-10 בדיקות, אבל אתמול קיבלתי זימון חוזר לועדה עם הערה להביא את הטופס של הלחץ דם, לתאריך 30.4. לפי כל שאר הבדיקות שעשו לי בפעם הראשונה היו תקינות, אז מה הסיבה שקיבלתי את הזימון החוזר? האם יש אפשרות פשוט להעביר בפקס, כמו שהרופא אמר, ולוותר על התענוג המפוקפק? אם לא, האם ניתן להקדים? תודה

    • 0 תגובות
    • 636 צפיות
  20. Started by iakovl,

    חברה אני חייב להגיע מחר עד 0930 לשער יפו בצריפין מטבריה איך אני עושה את זה תעזרו לי מהר בבקשה

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by orlupo,

    מזל טוב ל-Component!!! :biggthumpup: הוא בן 19. בהצלחה בצבא, באוניברסיטה ובהמשך....

    • 26 תגובות
    • 2.4k צפיות
  22. יהיה מעניין לדעת כמה עלו המחשבים של אזרחי ישראל ושל המשתתפים המכובדים של HW-ZONE

    • 51 תגובות
    • 2.5k צפיות
  23. Started by galCool,

    שלום רציתי לדעת איך משנים את התמונה שבUSER שלי בHWZONE. אבל שלא יהיה תמונה מהמאגר אלא תמונה מהמחשב שלי.. תודה...

    • 3 תגובות
    • 600 צפיות
  24. חשבתי לעשות על מדע בדיוני , אבל אני אצטרך למלא הרבה עמודים רק מהראש , ואין לי כוח לזה . למישהו יש רעיונות לנושאים מעניינים שגם קל למצוא עליהם חומר באינטרנט לפרוייקט ? ( בפרוייקט אני צריך להציג כמה שאלות ולענות עליהם )

    • 11 תגובות
    • 17.7k צפיות
  25. ראיתי את הפרי סקרינר וזה גדול מי כבר ראה? ובאסה שיש עכשיו איזושהי תקופה באמריקה שאפילו את הישרדות מפסיקים לכמה זמן.. :-\

    • 3 תגובות
    • 817 צפיות

דיונים חדשים בפורומים