כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
אני זוכר שמצאתי פעם אתר של hp או משהו כזה שמתקן עיניים אדומות אונליין. חיפשתי אותו עכשיו אבל לא הצלחתי למצוא... מישהו מכיר אתר כזה?
-
- 1 תגובה
- 724 צפיות
-
-
http://www.nforce.nl/forum/index.php פתאום לא מצליח להיכנס!
-
- 3 תגובות
- 805 צפיות
-
-
-
-
כמה זה 0.03 דולר? וכמה זה שווה בשקלים (פחות או יותר). תודה
-
- 21 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
אממממ הציעו לי לשדרג את המכשיר שלי .. בגלל שאני לקוח ותיק ויש חשבון גבוה וכל זה ... בכל מקרה יש לי עכשיו samsung 540 מתפרק כזה ... (הבטרייה לא מחזיקה יותר מיום , בעיות במכשיר עצמו ועוד ועוד ) לאיזה מכשיר (רק חברת פלאפון ) אתם מציעים לי לשדרג ? אני מחפש מכשיר שיכלול הרבה איכסון לספר טלפון , שהבטרייה שלו תחזיק יותר מיומיים אחרי טעינה מלאה , ואם יש אז MP3 יהיה נחמד (למרות שזה לא הכי משנה לי ) נ.ב אני לא הולך על פלאפונים של TELIT .. לשני האחים שלי היו כאלה והם התפרקו תוך כמה חודשים ... תודה רבה ..
-
- 6 תגובות
- 897 צפיות
-
-
-
-
זה כדאי (סטייל ערוץ הקניות) [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 614 צפיות
-
-
אני מחפש בן אדם שלד וסיים את הקורס וקיבל תעודה MCSE.. אז יש כאלו? תודה.
-
- 22 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
מכירים את bash.org? האתר של הציטוטים המצחיקים מהמירק? אז לאחרונה קם אתר חדש: http://www.tzitut.com/ מקרים מטופשים, ומורים עוד יותר טיפשים במערכת החינוך בישראל! מה שכן... הציטוטים של האוניברסיטאות יותר מצחיקים. " סטודנט שואל בקול רם שאלה ,המתרגל : דבר חלש, אתה מפחיד את העתודונים .... תרגול בחדווא 1ת טכניון 2006 " ואחד האהובים עלי: "המרצה פותר מעגל חשמלי. סטודנט- ד"ר, איך זה הסוללה 12V והמנורה דולקת ב-1.5V? מה פה מקולקל? המרצה מוסיף M.I.C ליד הסוללה וממשיך בשיעור. כעבור 30 שניות: הסטודנט- סליחה שוב ד"ר על ההפרעה... אבל מה רשמת שם? המרצה: Made In China... מכללת אריאל, פיזיקה חשמל. "
-
- 6 תגובות
- 692 צפיות
-
-
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
השאלה די בכותרת הכוונה היא שלא באופן קיצוני.. כאילו אם חברה הייתה עוזבת אותכם .. היו מספרים לכם משהו קשה.. הייתם משחררים את זה? נ.ב השאלה מופנת בעיקר לגברים =]
-
- 40 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
LOL קבלו http://www.newpc.co.il/ מיקרוסופט מלמדת איך לקנות מחשב חדש וטוב
-
- 7 תגובות
- 669 צפיות
-
-
אני שומר שבת מדליק נרות למה אני חולה בשפעת ? זה לא מוזר אם אני מאמין באלוהים למה שאני אחלה זה פשוט לא הגיוני
-
- 16 תגובות
- 1k צפיות
-
-
טוב ההימור שלי זה - קדימה ליכוד ועבודה הם יהיו המיפלגות בקואליציה הראשונה אחרי הבחירות אולמרט ראש ממשלה ביבי שר אוצר וביגלל שהיא אפשר לתת לפרץ תפקיד משפיע יתנו לו להיות ממ ראש ממשלה אין לי כח להמר על תפקידים אחרים אבל אתם מוזמנים
-
- 5 תגובות
- 561 צפיות
-
-
עכשיו אני מדבר בשיא הרצינות, הם משתלטים על כל הענפים בעולם ובינתיים הם הכי טובים בשירותים שלהם. http://www.google.com/mars/ אסור לתת להם להיות מונופול!
-
- 2 תגובות
- 704 צפיות
-
-
-
שיפוע הישר AB - שלושה רבעים , ואורך הקטע AB ( שנמצא ברביע הראשון ) 10 . מצא את משוואת הישר AB :s05: תודה לעוזריפ
-
- 6 תגובות
- 625 צפיות
-
-
היום שעבדתי באיזה גינה ראיתי בחורה מפוחדת היא חשבה בטעות שאנחנו הגננים שלה ואמרה לנו שהיא פוחדת שיש גנבים בדירה היא כבר טילפנה למוקד אבל ביגלל יותר מידי מישחקי RPG יפנים וסידרות מצוירות יפניות החלטתי ליתנדב ולעזור לה סך הכל אני בחור חזק ככה שכל עוד אין לגנב אקדח יש לי סיכוי מאוד טוב בקיצור ניכנסו לדירה הבית היה נקי ואחרי איזה דקה הגיעה הבחור מהמוקד כניראה שהיא ראתה יותר מידי את חיים הכת בכל מיקרה טיפשות או אומץ?
-
- 66 תגובות
- 3.8k צפיות
-
-
1. צ'ורנאי גלזה.. רק תגידו לי איך לרשום את זה ברוסית... עיניים שחורות.. השיר השני.. בקומה ה7 כל פעם הצירוף של המילים הזה בשיר הוא הולך ככה נה סידמום אטג'ה 7 צ'יסוסו שסטטיימה משהו כזה.. תודה !!!
-
- 7 תגובות
- 955 צפיות
-
-
נתון מיכל בעל צורה לא אחידה.... נפח של 1 ליטר מלא במים צריך לשפוך ממנו חצי ליטר בדיוק אסור להשתמש בכלי מדידה כלשהו או במיכל נוסף זהו זאת החידה...... אני כבר יומיים מנסה לפתור ולא מצליח אולי יש פה מישהו שיכול לעזור נתנו לי רמז-מותר להשתמש בעיפרון....
-
- 18 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
לא יודע , שמעתי אנשים מדברים , וזה נורא הלחיץ אותי . באמת אין דרך לרפא דברים כאלה ?
-
- 4 תגובות
- 629 צפיות
-
-
שלום. אני בן 17, והיום בפעם הראשונה הרכבתי עדשות מגע, לאחר כמה שנים עם משקפיים. יש לי בעיה קטנה (או גדולה :s05:) מי שהדריכה אותי בחנות של האופטומטריסטים אמרה לי שיש לעדשה 2 צדדים (זאת עדשה רכה והיא יכולה להתהפך), והראתה לי איך להבדיל ביניהם, אבל אני לא כל כך מצליח להבין מה ההבדל. אז.. איך מבדילים בין הצדדים של העדשה? ועוד משהו - אני רואה טוב עם העשות לרחוק, אבל למרחק קרוב (נגיד 40 או פחות) אני רואה קצת מטושטש. יכול להיות שזה נורמלי כי שמתי את העדשות פעם ראשונה והעין שלי לא רגילה אליהן, או לחלופין כי היו לי קצת דמעות אחרי ששמתי (בכל זאת, פעם ראשונה), או שמשהו לא בסדר?
-
- 24 תגובות
- 5.8k צפיות
-
-
http://img465.imageshack.us/my.php?image=17rn.jpg מנהלים:אם אתם חושבים שזה ספאם מחקו וזהו .
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-


