עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    http://www.dubbed.rules.it/ תעשו:VIEW IT HERE ותיראו פרק פרק.

    • 2 תגובות
    • 633 צפיות
  2. Started by Green,

    היי רציתי לדעת כמה זמן מחזיק כדור כזה תמיד המהורות לבה האלו שהיה לכל מני אנשים שאני מכיר יתקלקלו אחרי חצי שנה-שנה אז רציתי לגעת איך זה עם הכדורי ברקים האלו תודה :s05:

    • 6 תגובות
    • 923 צפיות
  3. אני כבר לפני מספר דקות כמעט חטפתי התקף לב בגלל זה { מקווה שזה חוקי לפרסם פה} הופיע באחד מהטראקרים הסגורים Recent News 2006-03-31 - Desperate times = desperate measures! Due to the admiral efforts of enforcement agencies such as the MPAA, RIAA, and the lesser-known but equally nasty BREIN; TorrentIt has decided to move with the times. It's either go legal, or go down. So, as soon as we've made the necessary changes, the site will only be hosting 100% legal content. We know you love the site, so we know you'll love been able to get content you can get at countless other sites here at TiT too. And your ass is clean! Patches, demos, movies and teasers - this will be ou…

    • 21 תגובות
    • 2.2k צפיות
  4. Started by oba3k,

    לא מספיק הפסדי הענק, תראו איך משלמים על משהו שעולה 2000 דולר, 4 מיליון דולר http://www.autoblog.com/2006/03/31/another-gm-financial-fumble-worth-4-million/

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  5. פשוט לפני כמה שבועיות כמה חנויות אמרו לי שהמלאי שלהם אזל בשוק והייתי רוצה לדעת אם חזרו אם מישהו קנה זכרון סמסונג בזמן (עד שבועיים אחרונים) האחרון בבקשה שירשום לי איפה הוא עשה את זה. תודה

    • 1 תגובה
    • 498 צפיות
  6. Started by dvvon,

    או ללכת לקרבי אני לא יודע מה לעשות מה אתם ממליצים.?

    • 20 תגובות
    • 1.6k צפיות
  7. אני: שלום יש לי בעיה בלה בלה אני לא מצליח לגלוש לאתר הזה העיניין הוא שאמא שלי גם לא מצליחה וחבר כן. ניסיתי לשנות DNS ואייפי ולא עזר.... 012: מה הקשר DNS? DNS זה שלנו לא שלך. אני: באמת? איזה מטומטם אני! (בציניות כמובן) 012: חס וחלילה... ככה לומדים. אגב זה האתר היחיד שאתה נתקל בבעיה? אני: כן. 012: נו ואין תחליף? אני: אני מאחסן שם את האתר שלי... וכמובן אני לא יכול להכנס ל-FTP שלי ובנוסף חלק מהאנשים לא יכולים לראות את האתר שלי.... 012: חסר אתרים לאחסון? אני: אתה רציני? 012: טוב תשמע יש לי עמדה לבדיקה אני כבר חוזר.... אחרי 10 דקות: 012: תשמע מאוד מוזר. אני מצליח להכנס דרך PNS אבל דרך LNS אני לא מצליח ודרך ADSL אני כן מצליח.. מאוד מוזר... שקט ארוך....... אני: את…

    • 13 תגובות
    • 896 צפיות
  8. Started by Milford Cubicle,

    לא ראיתי שפתחו על זה ת'רד (או שהוא כבר נכחד), אז רק להזכיר לכולם.. הלילה, בין 2 ל-3 (או 1 ל-2? לא קריטי.. במילא כולם מעבירים לפני שהם הולכים לישון..) מעבירים את השעון שעה אחת קדימה. דוגמה מצויינת של בחרתם קדימה - קיבלתם מאחורה! מעבירים שעה קדימה, ומפסידים שעת שינה.

    • 29 תגובות
    • 1.5k צפיות
  9. Started by Coca Cola,

    אני יודע שטרמינל 2 זה פנים הארץ, מה עם חוץ לארץ? אגב, זה נכון שיש טרמינל 3? הוא לחול?

    • 17 תגובות
    • 2k צפיות
  10. Started by joni,

    איזה מספר יותר גדול : שורש של 7+שורש של 5 או שורש של 2 +שורש של 12 ?

    • 8 תגובות
    • 705 צפיות
  11. Started by NiTRo37,

    יש לי מחר מבחן בלשון,ויש לי בעיה עם כמה דברים: שיכול עיצורים הידמות מלאה אני מקווה שמישהו יוכל להסביר לי על זה. תודה ;D

    • 10 תגובות
    • 1.8k צפיות
  12. לפני כמה ימים החלטתי לקנות עוד משחה ובקשתי MX1, לא היה בכמה חניות אז פשוט החלטתי לקחת AC5 שגם מעולים ואז הוא נתן לי שקית עם שני מזרקים ומקל עירבוב.. הגעתי הביתה ולמזלי לא שמתי.. חבר הגיע (D-ME3) ואמר לי שזה דבק! בדקנו באתר ואכן דבק טרמי... חזרתי לחנות אתמול וחשבתי לעצמי שהוא טעה.. קורה... הסברתי לו והוא אומר לי שהוא יודע! אמרתי לו מה לעזאזל אתה יודע? דבק טרמי למעבד???? אז הוא מרגיע אותי ואומר אני כל הזמן עושה את זה לכולם ומה עם הסרה אמרתי לו? ריענון משחה?... אה זה לא בעיה.... תן למחשב לעבוד שעתיים ואז זה יתפרק לך כמו חמאה... אמא איזה פחד..... זה עוד חנות שאמורה להיות מקצועית! התמחות בקרור... כל החנות קרור מים וגז ובלה בלה....

    • 19 תגובות
    • 2.6k צפיות
  13. אני רוצה לדעת אם זה בעיה אצלי או באתר עצמו.... AWARDSPACE.COM פשוט לא הגיוני שהוא נפל לכל כך הרבה זמן ויש לי בעיה עם עוד כמה אתרים אז.... תודה מראש.

  14. http://www.gimmick.co.il/item.asp?id=1990&v=1 זה נראה הזוי מידיי קצת מביך לעשות את מה שהוא עושה... תחשבו אתם בלילה ופתאום אחד מתחיל להביא ביד ואז משפריץ אור לבן

    • 9 תגובות
    • 918 צפיות
  15. שלום לכולם. Long story short : לאחר ניסיונות חוזרים ונשנים להתקבל ליחידת המחשבים בצבא, העונה לשם ממר"ם, הגעתי למבוי סתום (למחצה) התקשרתי אליהם מספר פעמים, ניסיתי להשיג את מספר הפלאפון של קצין היחידה ללא הצלחה, ניסיתי לדבר ולהסביר בצורה מאד מנומסת ומפורטת מדוע אני חושב שאנוכי מתאים ליחידה, אך שוב כל שקיבלתי בתשובה היה: "כנראה שצהל לא מצא אותך מתאים ליחידה זו".. או לחילופין: "שלח פקס לפה ולשם ותיראה מה יהיה".. עד שלבסוף נאמר לי מחבר אשר נמצא ביחידה שעלי לשלוח להם את קורות החיים שלי, עם כל המידע אודותי ובייחוד המידע אשר קשור למחשבים באופן כללי ופרטני. ובדרך זו הם ישימו לב אלי ויאתרו אותי. כאן רציתי לשאול את דעתכם בנושא, מה דעתכם על כתיבת הקורות חיים? זה יעזור? יש לכם…

    • 6 תגובות
    • 722 צפיות
  16. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3233962,00.html כתוב פה שמה-9 לאפריל כולם יצטרכו להחליף את התמונה שלהם ברישיון הנהיגה. עכשיו השאלה שלי היא איך עושים את זה ובמה זה כרוך?

    • 2 תגובות
    • 770 צפיות
  17. עוד חודשיים ב1.6 אני בן 17 ואני עדיין לא התחלתי ללמוד אפילו לתאוריה... הקטע הוא שתכננתי שעכשיו כל הקטע של הלמידה יהיה בין המבחנים לבגרויות ומחר המבחן האחרון שלי אז שבוע הבא אני אעשה תאוריה. בינתיים צריך לחשוב על להתחיל ללמוד נהיגה ופה יש לי כמה שאלות - לעשות על גיר אוטומטי או ידני? כמה שיעורים צריך? אם אני נוהג מצויין [נהגתי ממש המון פעמים בקרטינג ויש לי דיי שליטה ברכב ממונע, לפחות כך אני חושב], האם יש מצב שאני לא אצטרך לעשות את מספר השיעורים הדרוש להוצאת רשיון? שיעורים כפולים - האם כדאי? בקשר לתאוריה - יש לי ספר ויש אתרים - איך אתם ממליצים ללמוד? תודה מראש :-) נ.ב. חשוב לי פה הזמן. אני חייב כמה שיותר מהר להוציא רישיון ולא לדחות את זה יותר מידי כי אני נוסע הרבה ועדיף שאני…

    • 81 תגובות
    • 5k צפיות
  18. Started by Royz,

    שעושים אבטחת שטחים או ישובים.. איפה ישנים? בחדר סגור או באוהל?

    • 4 תגובות
    • 560 צפיות
  19. Started by scorpy1,

    מישהו יודע איזה סוג כרטיס מתאים לnokia 6230i? תודה

    • 5 תגובות
    • 677 צפיות
  20. Started by GODFATHER4,

    הקפיאו לי את המסנג'ר ואני לא מוצא את התוכנה כדי להוריד את ההקפאה אם מישהו יכול להעלות את התוכנה או משהו כזה אני אשמח מאוד אני לא יכול להכנס למסנג'ר :'(

    • 3 תגובות
    • 652 צפיות
  21. כמה זמן יקח למעבד של 2.5GHz לפרוץ סיסמא של 9 תווים (ספרות ואותיות באגנלית בלבד)? 24 שעות יספיקו? אם אני לא טועה, כמות האפשרויות היא: 26 אותיות+10 ספרות=36 תווים אז יש 36! צירופים אפשריים שזה בערך 3.72 כפול 10 בחזקת 41. לא כל כך הרבה בשביל מעבד מודרני, לא? ???

    • 3 תגובות
    • 787 צפיות
  22. Started by בייגל טוסט,

    יש ליקוי חמה מגנייייייב!

    • 29 תגובות
    • 2k צפיות
  23. לאחרונה אני מבחין ביותר ויותר מקרים של אנשים שלא רוצים לחיות כולל באתר זה טענות כמו זה בסדר שערבים הורגים אותו זה זכותם צריך להכיר בתרבות שלשהם או כמו היהודים לא בסדר שהם עזבו את הארצות שלהם ונילחמו בבריתים ובערבים לפני שהמדינה קמה וכו' מה דעתכם עוד משהוא שם לב לכך אולי?

    • 8 תגובות
    • 860 צפיות
  24. היי הם מציעים 2.5/150 במחיר 65ש"ח + שלוש חודשים בלי לשלם לבזק על התשתית ואחר כך עולה ל (לבזק תשתית)70 ומשהו ככה שאחרי שלושה חודשים יוצא לשלם 135 ש"ח בחודש נראה לי תמוהה יש פה מישהו שיש לו חבילה דומה?? יש שינוי באפלוד של 150??

    • 3 תגובות
    • 666 צפיות
  25. Started by moonjib,

    יכול להיות שכבר נתקלתם, או בוולאה VOD, או ב-Break.com, או באתר הרשמי, אבל בכל זאת אני אביא לכם את השיר הקורע הזה וכמה לינקים נספחים. enjoy השיר באתר הרשמי: http://www.sonsofbutcher.com/fthes.htm בואלה vod: http://vod.walla.co.il/?w=/4/858315 ב-Break.com : http://www.break.com/index/fucktheshit.html הלהקה - Sons of Butcher האתר הרשמי: http://www.sonsofbutcher.com/ בויקיפדיה (כן, ויקיפדיה. טוב הם קנדים, אין להם ממש מדינה, זה מפצה על זה): http://en.wikipedia.org/wiki/Sons_of_Butcher

    • 0 תגובות
    • 523 צפיות

דיונים חדשים בפורומים