כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
השיר הרגוע שבו היא שרה כזה NUCK NUCK ANY MORE או משהו כזה מישהו יודע אולי?
-
- 7 תגובות
- 746 צפיות
-
-
^^^^^^^ אני צריך טלסקופ אסטרונומי , חשבתי כרגע על - Meade 70T
-
- 1 תגובה
- 548 צפיות
-
-
ביום שלישי 11 באפריל אבא שלי נהרג בפיצוץ של ניסוי שכשל בדרום הכרמל. כתבתי שיר על סערת הרגשות שבי, רציתי לשתף אתכם היות ואני גולש כאן הרבה. מקווה שתתחברו ותבינו את הכאב שבי. תודה. למה זולגות הדמעות? למה אני בוכה כשאין לי אל מי לצחוק? למה המתים קבורים? למה אני הולך אל הקבר בכדי לתקן את העולם שלי? למה הגיבורים נופלים? למה אלוהים ששם יושב, אם אכן שם יושב, בוחר לו את הטובים? למה שיר מתנגן לאוזן עצובה? למה תפרוץ הנשמה בבכי מר כאשר ישמעו צלילי שיר מוכר? למה הזר של הפרחים נובל? למה פורח הפרח אם במטרתו לנבול? למה הכעס פורץ? למה יחפש האדם העזוב את האומלל לפרוק עליו את זעמו? למה החיבוק עוזר? למה עלי לחבק חברים שאיני חבר להם ולחשוב שיוטב לי? למה נותרתי לי לבד? למה אצטרך להיות המחליף …
-
- 62 תגובות
- 6.2k צפיות
-
-
-
המון המון תודה, זה חשוב!!!
-
- 17 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
למישהו יש מושג? זה אותו השיר שדיברתי עליו לפני שבועיים פה בפורום ולא הייתה תשובה.. השיר התנגן ממש לפני דקה ב91.8 ברדיו..
-
- 14 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
קבלו איזה חברה מיוחדת שמצלמדת עם מצלמה של 2.5 מיליארד פיסקסאל http://triton.tpd.tno.nl/gigazoom/delft2.htm אפשר לראות את מספרי רישוי של מכוניות! קבלו: http://img293.imageshack.us/img293/839/fuck4fo.jpg פשוט מדהים! אפשר למצוא עוד כאלה כאן : http://www.zoomify.com/default.asp יש חץ ימינה תחלצו עליו וזה יעבור תמונה
-
- 33 תגובות
- 2.4k צפיות
-
-
מישהו? זה למתנה לסבא שלי ליומולדת 70 שלו [שיחיה גם עד 200]
-
- 2 תגובות
- 685 צפיות
-
-
שלום אני צריך קובץ כשל כתוביות לסרט "the longest yard" ובבקשה לא להגיד תחפש בגוגל כי עשיתי את זה מלא פעמים... מי שיכול שיביא לי...תודה לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 601 צפיות
-
-
יש לי פלאפון על הפנים, ואני רוצה לקנות במקומו את ה-SK 6100 של אורנג' (אני חושב שזה SK! יודע רק שהמספר הוא 6100). בעיקרון, מחפש מכשיר רק לדיבור, אין צורך בתוספות. זה יתאים לי? או שמשהו אחר מומלץ בטווח המחיר שלו?
-
- 18 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
פעם היה לחבר שלי נוקיה 6100 והיה לי בו משחק שנורא אהבתי לשחק בו בשיעורים שהיה משעמם וקראו למשחק בעברית קראו לו "קפיצה" באנגלית "bounce" (אם אני לא טועה)!! משהו יודע במקרה איפה מורידים את המחשק הזה או איפה אפשר להשיג אותו זה יעזור לי מאוד!! יהיה עדיף שתשיגו לי את הקבצים של המשחק ככה אני יוכל להעביר אותו לפלאפון שלי דרך הכבל בחינם!! תודה מראש ofeky1
-
- 0 תגובות
- 485 צפיות
-
-
http://www.google.com/calendar/render עכשיו שמישהו רק ימצא דרך לסנכרן את היומן של אווטלוק 2003 מול זה, יהיה מושלם (לסנכרן סנכרון מלא, לא ייצוא וייבוא, זה קיים כבר)
-
- 3 תגובות
- 781 צפיות
-
-
עד כמה אתם מקפידים על אכילת מזון טרי ואיכותי? (לא מעובד- ללא צבעי מאכל, ללא חומרים משמרים וללא כל מיני "תוספים" "שמוצאים" את דרכם לתפריט הטיפוסי המערבי.) עד כמה אתם מקפידים על כושר? (וכשאני אומר כושר, אני לא מתכוון לשחיקה של הגוף במכון כדי לקבל מראה מנופח, אלא להליכה פשוטה...) ובכללית, האם אתם מרגישים שאתם "קוצרים את הפירות" בהשוואה לאנשים שמקפידים על אורח חיים פחות בריא משלכם. (בהנחה שאתם מקפידים על אורח חיים בריאותי כמובן.)
-
- 24 תגובות
- 2k צפיות
-
-
עליתי היום בלילה לשמירה- שלישית במספר במהלך אותו יום, כאשר נותנים לנו רק 3 שעות שינה. במהלך השמירה קיבלתי התקף מיגרנה ונשכבתי על הרצפה שמתחת למגדל השמירה. החייל ששמר ביחד איתי דיווח בקשר שנפלתי על הרצפה ושכנראה התעלפתי ושצריכים עזרה, אבל האנשים בקשר לא התייחסו ואמרו "שישתה מים ויישב" ובפעם השנייה שהוא פנה אליהם הם אמרו לו "אולי אח"כ נשלח מישהו להחליף אותו". יצא שבגלל הזלזול והמחדל הזה שכבתי דומם על החול במשך שעה וחצי ורק כשבאו המפקדים לפנות את השמירה הם התחילו לטפל בי ופינו אותי משם. מיותר לציין שגם לפני השמירה הלילית הזאת אמרתי למפקדים ולמ"מ שיש לי מגרנות ואני לא יכול לשמור בלילה והמ"מ ענתה לי בצורה גורפת: "אם אין לך פטור אתה שומר בלילה ולא מעניין אותי כלום, נקודה". עכש…
-
- 37 תגובות
- 2.7k צפיות
-
-
-
למישהו יש מושג איזה סמל זה ? מה זה מייצג ? מה זה אומר ולמה או למי זה שייך ? תודה
-
- 12 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש לוחות שנה עבריים[עם חגים רצוי] של שנת 1989 ו1988... חיפשתי בגוגל ובויקיפדיה אבל אני לא מוצא מישהו יודע איפה אפשר למצוא? תודה מראש, אבי.
-
- 0 תגובות
- 683 צפיות
-
-
-
מה אתם חושבים? יש כאלה שאומרים שעד גיל 18 זה עושה בעיות כי התאים בגוף עדיין צומחים.. ויש כאלה שאומרים שלא כדאי ללכת לחדר כושר... מה דעתכם?
-
- 29 תגובות
- 3.7k צפיות
-
-
ומי יתן ועד ראש השנה לכולנו יהיו מחשבים חדשים עם מעבדי קונרו 4GB RAM ו SLI חג שמח לכל בית ישראל
-
- 9 תגובות
- 881 צפיות
-
-
לפעמים אני רוצה להעלות תמונות לפורומים מסוימים והם מגבילים בגודל של התמונה רציתי לדעת אם יש דרך לכווץ את התמונה
-
- 4 תגובות
- 704 צפיות
-
-
היי מישהו יודע איך קוראים לחומר של הפאדים(הרגילים) לעכבר? איפה אפשר לקנות כזה לפי מטרים או גליונות?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
http://www.nforce.nl/ כי אני מקבל ת'הודעות האלה We're having difficulties with innodb atm. It overwritten the datafile(s). some errors came up, we're looking into the problem אז רציתי לדעת אם יש בעיה אצלי או שהאתר נפל ?
-
- 0 תגובות
- 564 צפיות
-
-
מי אתם , אנשי הפורום המוזרים?... :silly: פסחא שמח. :s05: סליחה על הטימטום פשוט השעה עכשיו היא 4:44..
-
- 12 תגובות
- 983 צפיות
-
-
שלום קיבלתי היום את הציון בתנ"ך והוא 55 לפי מה שידוע לי 55 זה עובר אבל מישהו אמר לי שעובר זה מ56 ומעלה ו55 נחשב לנכשל מה אתם חושבים?
-
- 12 תגובות
- 856 צפיות
-


