עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by aldema,

    מישהו יכול להביא לי קישורים לכתבות מוזרות או מצחיקות כאלה לבני נוער? כמו הכתבות המפורסמות האלה כמו המדריך למחרבן שהם נותנים את כל סוגי החירבונים(הצב המבוהל וכאלה..)... כתבות שטות בקיצור .. אני צריך את זה לעלון בית ספר(י"א) אחרי שבקודם עשיתי ציטוטי ספורט.. תודה.

    • 8 תגובות
    • 895 צפיות
  2. Started by Coca Cola,

    "מה ישראלי בעיניך?" "חזה עוף" :lol: מה יש לה מחזה עוף? עוץ זה ציפור ופרה זה חיה

  3. Started by netanelj,

    שלום אפשר לקבל הזמנות לאתרי טורנט בבקשה תודה לעוזרים :]

    • 4 תגובות
    • 931 צפיות
  4. Started by D.Man,

    מישהו יודע איפה אפשר להשיג FIRMWARE לDVD של חברת GRUNDIG דגם GDIVX110? לא יודע אם השאלה מתאימה לפה, פשוט לא ידעתי איפה ניתן לשאול.. תודה מראש

    • 0 תגובות
    • 569 צפיות
  5. שלום שלום, בזמן האחרון אני חושב להתחיל ללמוד על גיטרה חשמלית, יש מורה והכל, וקלאסית אני ישיג מחבר או משו עד שאני יתקדם לחשמלית, אבל רציתי המלצה לגיטרה טובה, איכותית, עם מגבר, בתקציב של 3.5-4K...

    • 1 תגובה
    • 550 צפיות
  6. Started by yarl,

    וכמובן את הלאפטופ איך מנקים והאם יש חומרים מטליות או.....?? אבל הכי חשוב המסך

    • 0 תגובות
    • 458 צפיות
  7. Started by DS,

    א. אם אני מזמין מוצר ב EBAY הוא ישלח לישראל? ב. איפה רואים את הרייטינג של המשתמש? השאלה מופנת על מכשיר X360 לא שאני קונה כרגע אני רק רוצה לדעת. למשל הוידיאו שלי זה NTSC(כן עדיין יש לי וידאו) אז הוא אמריקאי לא? וPAL זה של הארץ. ויש גם NTSC J של יפן. קיצור איפה בחול באיזה אתר הכי משתלם ליקנות גם

    • 3 תגובות
    • 704 צפיות
  8. Started by blue_core,

    מישהו ניסה להשיג מהדורות ישנות של עיתונים ישראלים, נניח לפני 30 שנה ? האם ניתן להזמין מארכיון מעריב או ידיעות מהדורה ספציפית לפני שנים ? כל מידע רלוונטי יתקבל בברכה.

    • 1 תגובה
    • 1.1k צפיות
  9. אוקיי, חוץ מללמוד נהיגה וללמוד לבגרויות (בערך) שמתי לב שאני לא ממש עושה משהו שיועיל לי לעתיד, וכאילו... בתכל'ס בשלושה חודשים האחרונים כל מה שאני עושה זה לצאת ולשתות ולעשן ובקיצור - שום דבר יעיל. עבדתי תקופה של חודשיים (מצטבר) אבל ב18 שקל לשעה (27 בשעות נוספות) זה לא באמת שווה את זה... חוץ מזה שיש לי עכשיו 10 אלף שקל ואין לי ממש רעיונות טובים של מה לעשות איתם (שיכול להועיל לי כאמור). אז בקיצור, אם יש לך רעיונות ככה לעיסוקים שיכולים לעזור לי לרכוש מיומנויות חשובות, או קורסים מסוימים (כל עוד זה לא משעמם מממששש....) ודברים כאלה זה יהיה ממש נחמד אם תשתפו. אגב, גם אחרי שאני מסיים ת'לימודים (סוף י"ב) יהיו לי איזה שלושה חודשים לשרוף ואין לי מושג מה אני אעשה בזמן הזה... (די נמאס ל…

    • 75 תגובות
    • 4.8k צפיות
  10. אחד השמות היותר מבלבלים לפי דעתי שנבחרו לקונסולה כלשהי בעולם, במיוחד כשהשם הקודם REVOLUTION נראה כמתאים כל כך למכשיר.. ללא ספק דיי תמוהה לפי דעתי הבחירה בשם הלא ברור הזה ששמו אמור להעביר מסר של "WE" שמשמעותה כידוע היא אנחנו/ביחד.. נינטנדו טוענים שבחרו את השם והלוגו כדי להעביר מסר של משחק משותף וגם כי שתי ה "ii" נראות כמו שני שלטים.. בנתיים, הדעות ברחבי הרשת (IGN, GAMESPOT וכו'..) דיי קטלו את השם החדש וממש לא התחברו אליו.. אתם מוזמנים להוסיף דעות.. סופ"ש נעים.. http://revolution.nintendo.com/

    • 2 תגובות
    • 592 צפיות
  11. Started by amilo,

    חברה עברנו את הפיינל פור , עכשיו רק את הגמר !

    • 133 תגובות
    • 11.9k צפיות
  12. Started by Vatos-Locos,

    אסור לדבר על חנויות אז ההודעה נערכה, בכל אופן מי שמכיר את החנות: http://www.e-buy.co.il ויש לו ניסיון איתה, יכול לתת דיעה אם היא אמינה או לא, אני אשמח לשמוע במסרים אישיים.

    • 6 תגובות
    • 659 צפיות
  13. Started by DJDAVID,

    טוב שלום מי שרוצה לקבל 10 יורו במתנה להימורים שירשם לאתר הזה(לא פרסומת!) http://www.betfair.com שירשם בצד.. (חשוב לרשום פרטים אמיתיים)!!! אחר כך לאחר כמה שעות (עד 24-36 שעות) תתחברו לחשבון ויהיה לכם 10 יורו להימורים עכשיו תהמרו כמה שבא לכם(*********אל תפתחו 2 חשבונות מאותו איפי כי יסגרו לכם**************) עכשיו נגיד והגעתם לסכום יפה... איך מושכים?!?! נרשמים לפייפל!! ומושכים כסף לחשבון פייפל!!! בהצלחה! מי שרוצה עזרה בהימורים על מה לשים וכאלה דברו איתי אני מבין די טוב בזה **מינימום הימור 4 יורו ממה שידוע לא אולי פחות..** ****לא להרשם בסתם שמות **********************לא לפתוח כמה חשבונות על אותו איפי***************** ;D

    • 3 תגובות
    • 857 צפיות
  14. Started by FARKASH7,

    עוד מעט התקיים אירוע כדורגל גדול מאוד ואני מאוד רוצה לצפות בו אני בטוח שעוד אנשים רוצים לצפות בו. אני מחפש תוכנות שדרכם אפשר לקלוט שידורים של ערוצים ברחבי העולם אני בטוח שיש כאלה אז אם מישהו מכיר ויודע שיפרסם פה ויעזור לי ולעוד הרבה אנשים.

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by NiTRo37,

    מה אתרי הWALLPAPERS שאתם הכי ממליצים עליהם?

    • 8 תגובות
    • 961 צפיות
  16. למישהו יש מושג איפה אני יכול לקנות UT2004 בבאר שבע? חיפשתי כבר בכול חנות בעיר ואין בשום מקום :\\ תנו לי כול אתר אינרנט טוב שאפשר לקנות ממנו תמשחק הזה

    • 7 תגובות
    • 813 צפיות
  17. Started by Walter Samuel,

    כן כן, היום אני בן 17 אביבים... O0

    • 24 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by DJDAVID,

    בימים אלו מסתובבים קבצנים ברחובות ובצמתים קבצנים אלו יושיטו אליכם יד בבקשה לקבל כסף קטן בשום אופן אין לגשת אליהם / לתת להם כסף או אפילו לדבר איתם מדובר במחבלים מתאבדים אשר חולים בשפעת עופות פרוסטטית כל מגע עם האנשים האלו מדבק מאד נא להפיץ הודעה זו לכל מי שאתם מכירים בברכה: משה שבתאי, ר"צ טכני מרחב סוכנויות רב פקד ג'ורש, משטרת ישראל מרחב מרכז ד"ר הילה בקר, ראש מחלקת מחלות מדבקות,בי"ח איכילוב

    • 10 תגובות
    • 865 צפיות
  19. Started by J0HNiE,

    כמו שכמה יודעים אני גר בארה"ב ועוד בערך 3-4 שבועות אני מסיים 12 שנות לימוד ומקווה לא לחזור לסיוט הזה (אני מעדיף ללכת לצבא מאשר ללמוד).. בכל מקרה בבית ספר שלי צריך להזמין את הכובע המרובע הזה והחליפה הזאת שאתה לובש מתי שאתה מקבל את הHigh School Diploma והנה התמונות :xyxthumbs: הכובע החליפה + הכובע אני + הכובע + החליפה אני כבר לא יכול לחכות שיגמר הגהינום הזה

    • 5 תגובות
    • 876 צפיות
  20. Started by IceCold,

    ;D [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 874 צפיות
  21. Started by Keyboard_Criminal,

    שלום רב, קוראים לי חגי אבישר ואני מתכנת ומאבטח אתרים ואפיליקציות. אני מקווה שהרוב כאן מכירים אותי. בעת בעיה אתם מוזמנים לפנות אלי,אני גם מבין המון במחשבים.

  22. שלום, האם מישהו יוכל להעלות הסבר מסודר לפתרון שאלות בסדרות חשבוניות ,אשר בסעיפיהן נכללות שאלות כגון " מצא כמה מספרים חיוביים בסדרה", "מצא מה המספר השלילי הגדול ביותר", ובמיוחד שאלות שבהן נתונות שתי סדרות וצריך למצוא כמה שליליים\חיוביים משותפים יש, ומה המספר הגדול ביותר מהתחום? תודה רבה

    • 5 תגובות
    • 676 צפיות
  23. סליחה שאני מתחיל ככה אבל : ???

    • 5 תגובות
    • 619 צפיות

דיונים חדשים בפורומים