עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by taimor,

    טוב חסכתי בערך 600 דולר, עכשיו בחופש אני טס לקנדה לחודש, השאלה היא מה לקנות? אני כבר מתוסבך חחח..... בהתחלה חשבתי על Xbox360, אחרי זה אולי כ.מסך חזק + מערכת קירור מים, אחרי זה אולי MacMini,לבסוף חשבתי בכלל להשאיר כסף אצל דודים שלי ואז שיצא PS3 הם יקנו לי אותו וישלחו אותו לארץ עם העודף =\ ולבסוף הסתבכתי כבר חחח אז מה אתם מציעים? אני לא יודע כבר מה לקנות, אז מה אתם חושבים שכדאי לי לקנות? * בבקשה בלי תגובות כמו, תתרום לי ווכולי... וכן פתחתי פעם קודמת נושא והוא לא ממש עזר לי להחליט.

  2. Started by Doctor Robert,

    למישהו יש מושג מה בדיוק יעלה כסף ומה בדיוק יהיה בחינם? האם כל המשחקים של המונדיאל ישודרו בערוץ 5+? ממה שהבנתי חלק מהמשחקים ישודרו בחינם וחלק נצטרך לקנות, בכסף והרבה! חבר שלי אומר שאפשר לשים אנטנה פשוטה על הטלויזיה ולקלוט ממדינות אחרות את השידורים (מדינות מתוקנות שלא לוקחות כסף על המונדיאל, כאלו שלא מנוהלות ע"י מאפיות...), האם הוא צודק? תודה רבה!

    • 29 תגובות
    • 1.2k צפיות
  3. יש לי שאלה אני לא מבין תסבירו לי בבקשה מה זה הדרגות האלו שיש לכו אחד נגיד לי השם של המשתמש יש כאלו כוכבים !! מה זה ואיך אני עולה דרגה?? ??? ???

    • 2 תגובות
    • 593 צפיות
  4. Started by MasterDK,

    שלום נתקלתי בבעיה בהסתברות. אבקש לעזור לי בבקשה כי זה דחוף לי מחר המגן. שאלה ראשונה: בכד יש 3 כדורים לבנים, 2 כדורים כחולים, ו 5 כדורים אדומים. מוציאים באקראי כדור. אם הוא לבן לא מוציאים יותר כדורים מהכד, ואם הכדור אינו לבן, משאירים אותו בחוץ ומוציאים עוד כדור אחד. א. מה ההסתברות שאחד מהכדורים שמוציאים באופן זה יהיה לבן? ב. מהי ההסתברות שהכדור השני שמוציאים באופן זה יהיה אדום? ג. ידוע שהכדור השני שהוצא באופן זה היה אדום. מהי ההסתברות שהכדור הראשון היה כחול? לגבי א פתרתי את זה ככה P=לבן+כחול*לבן+אדום*לבן וזה יוצא 0.53 שזה נכון גם בספר רשום ככה. לגבי ב' p=אדום*אדום+כחול*אדום וזה שווה ל 1/3 שזה גם נכון. הסיבוך מגיע בשאלה ג' אני לא בידוק מצליח להבין מה אני מתבקש לעשות. ועוד ש…

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. אוקי אז - SmarterChild - זה מין כזה רובוט כשמשעמם לכם ואין לכם עם מי לדבר !! אז אתם יכולים לדבר במסנג'ר עם - SmarterChild - זה לא בן אדם זה רובוט שתיחנתו אותו לדבר 1) בהתחלה הוא ישאל אותכם כמה שאלות בישביל שיכיר אותכם אבל בישביל זה צריך לדעת אנגלית וגם לדעת לכתוב ולהבין!!!! אבל זה לא ממש קשה הוא לא מדבר ממש בשפה קשה !!!! אוקי אז אתם מצרפים אותו לרשימת החברים משלכם הנה הכתובת SmarterChild@hotmail.com עם יש בעיה איזה שהוא אז תפנו עליי למסנג'ר!!! ALEXK2006@HOTMAIL.CO.IL [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 788 צפיות
  6. Started by sdfzxc,

    http://www.youtube.com/watch?v=eBXal1GAA4A ביצוע יפה ל STOP MOTION

    • 2 תגובות
    • 622 צפיות
  7. Started by avivlevy,

    ראיתי באיזה תרק תמונה של תקיה עם משהו כמו חמש אלף שירים אז רציתי לדעת אם לכולם יש אלפי שירים במחשב או שרק כמה סרוטים לא צריך במדיוק בעערך: כמה שירים יש לכם במחשב?

    • 99 תגובות
    • 4.6k צפיות
  8. Started by infer73,

    לפני כמה זמן אני זוכר ששמעתי על כך שעומדים להעביר בהולנד חוק שיאסור על מכירת מריחואנה ושימוש בה ע"י אנשים שאינם אזרחים (מה שקצת יפגע להם בתיירות,לא?) ורציתי לדעת האם מישהו יודע אם זה עבר כבר או לא, והאם זה כבר תקף שם או לא

    • 36 תגובות
    • 2.7k צפיות
  9. שיר מאת חיים נחמן ביאליק: העיניים הרעבות האלה שככה תתבענה, השפתיים הצמאות האלה השואלות : נשקנו! העופרים העורגים האלה הקוראים : תפשנו! חמודותיך הצפונות ששבעה כשאול לא תדענה ; כל עתרת הגויה הזאת שפעת חמדה מלאה, כל השאר הלזה, כל הבשרים האלה שככה הלעיטוני ממקור תענוגים, ממעין הברכה - לו ידעת, יפתי, מה קצה בם נפשי השבעה. זך הייתי, לא דלח הסער רגשותי הזכים עד שבאת, יפהפיה, וברוחך נשפת ונדלחתי. ואני נער פותה, לרגליך בלי חמלה השלכתי תום לבבי, בור רוחי, כל פרחי נעורי הרכים. רגע קטון מאושר הייתי בלי חוק, ואברך את היד החולקת לי מכאוב העונג הערב ; וברגע קטון של תענוג, של אושר וגיל, עלי חרב עולם מלא - מה גדול המחיר שנתתי בבשרך

    • 8 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. לפעמים שמים אותו בפרסומות(עכשיו נגיד בפרסומת של "פלאפון" בערוץ 2),אם אני אתן את הקצב של השיר זה לא יעזור בכלום,אך אמרו לי שזה "מלחמת העולמות",עכשיו אני לא מוצא שום דבר על זה. זאת מנגינה מאוד מפורסמת.. תודה לעוזרים.

    • 5 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. Started by overload,

    יש לי מוטורולה C650 מעפן. אין לי את הכבל USB ויש לי קובץ MP3 של 150KB שאני מנסה לשלוח לפלאפון כדי שיהיה לי צילצול (הוא תומך MP3) ניסתי דרך האיסיקיו והמייל לשלוח הודעות עם קבצים לפלאפון אבל זה לא עובד (פועל רק הפוך). ניסיתי לשלוח דרך האיסיקיו קישור להורדה בYOU SEND IT לפלאפון ודרך הדפדפן להוריד את הקובץ, הוא פותח את האתר, אבל לא מוכן להוריד (שגיאה 182 HTTP משהו כזה..). אז איך עושים את זה? מצאתי http://www.coolservice.dk/il/compatibilities.php

    • 0 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. 1.לפי הסקר 2.אם אפשר לפרט היה לי משעמם ויש לי ראש כחול ושתיתי ושתיתי אתמול יותר מדיי עד עכשיו יש את העשפעה של הוודקה אז הקמתי תסקר אצלי בגיל 8 מילדה בת 12 שהתאבה בי אז ירדה לי הרבה פעמים עד היום אפילו והיא נראת כמאט כמו האשה מNEED FOR SPEED מתחת לאדמה 2 ובגיל 14 זה הילדה השניה והיא הייתה בגיל שלי

    • 2 תגובות
    • 758 צפיות
  13. שלום, אני מעוניין בעזרתכם בנוגע לפלאפונים בשנית. אני עכשיו מוריד את התוכנה בכדי לחבר את המוטורלה C650 של אח שלי למחשב. האם לאחר שאחבר אוכל להעביר משחקים מהמכשיר שלו ל-W800 שלי ובחזרה? במידה וכן, כיצד אני עושה זאת? היכן אני מוצא את המשחקים בתוך המכשיר והאם יש משהו לעשות מעבר להעברה של הקבצים אל תוך המכשיר? תודה, Anatoli.

    • 6 תגובות
    • 679 צפיות
  14. אני מחפש קלטת וידאו ישראלית לילדים בשם "הפסנתר",איפה אפשר לקנות אותה? אני לא מצליח למצוא! קלטת מקורית.. תודה לכל העוזרים

    • 10 תגובות
    • 981 צפיות
  15. ואם כן מבקש המלצה למצלמה עד 400 דולר ואם מישהו יכול להמלץ על חנות מסויימת זה יהיה מושלם תודה נעם

    • 0 תגובות
    • 512 צפיות
  16. שלום, יש לנו שני מכשירים של מוטורולה, אחד מדגם L2, והשני מדגם C650. לשניהם יש חיבור מיני-USB, אך שניהם הגיעו ללא כבל. האם אני יכול לחבר אותם למחשב בעזרת כבל סטנדרטי שכזה (כמו של מצלמה דיגיטלית)? כמו כן, האם אני חייב לקבל דיסק עם תוכנה או שאין חובה בתוכנה/אפשר להשיגה באינטרנט? תודה רבה, Anatoli.

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. Started by DimaX,

    . [attachment deleted by admin]

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. http://www.legit.dk/ :screwy:

    • 3 תגובות
    • 688 צפיות
  19. http://ahom.ru/rabota/tuma.swf

    • 143 תגובות
    • 13.8k צפיות
  20. אין הרבה מה להוסיף, מה הדבר הכי מגעיל/דוחה/ירוק/מבחיל/לא שגרתי שאכלם? מכיוון שאני מאוד בררן בנוגע לאוכל, הכי נועז שאכלתי היה סלט גאוטמלי-שזה סוג של סלט אבוקדו, אני שונא אבקודו ואכלתי את זה ונגעלתי בטירוף (וזאת הפעם הראשונה שאכלתי אבוקדו בחיים שלי וידעתי שלא הייתי צריך לטעום) מה איתכם?

    • 237 תגובות
    • 19.5k צפיות
  21. Started by Merrymoon,

    נראה אתכם יותר תותחים ממני - 90% http://www.yoursexiq.com/questions.php?id=48836

    • 61 תגובות
    • 3.8k צפיות
  22. ??? אני חדש כאן ואני רוצה לשאול אותכם : 1) איך אני עושה תמונה של המשתמש שלי 2) איך אני עושה שירו מה מצב באיסקיו שלי או המסנג'ר (אני ראיתי שיש את זה לאנשים פה ) תודה מראש [attachment deleted by admin]

    • 5 תגובות
    • 625 צפיות
  23. Started by Doctor Robert,

    אני מחפש תוכנות ללימוד גיטרה, חשוב שהתוכנה תהיה בעלת ממשק פשוט ולא יותר מסובכת... גם אתרים ללימוד גיטרה יועילו מאד! אם למישהו יש נסיון עם תוכנות מסויימת ויכול להמליץ עליהן, אשמח מאד עם יעשה זאת. תודה רבה!

    • 2 תגובות
    • 865 צפיות
  24. Started by ELiA,

    אני מחפש קובץ אודיו שבאמת מסוגל להמחיש לי את המערכת 5.1 שיש לי בחדר תודה לעוזרים!

    • 2 תגובות
    • 589 צפיות
  25. אני לומד עצמאית ורוצה לגשת למבחנים באופן עצמאי היכן המקום הכי זול והכי קל (אם אתם מבינים למה אני מתכוון)לגשת למבחני הסמכה אילו אשמח גם לשמוע טיפים ועצות בתודה מיכאל

    • 0 תגובות
    • 591 צפיות

דיונים חדשים בפורומים