עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. http://www.icq.com/specials/etto/index.html אני לא מבין איך הוא יענה אם בכלל

    • 9 תגובות
    • 810 צפיות
  2. אחרי שראיתי לפני איזה 3 שעות את הפרק אני מבין עד כמה הסדרה הזאת מעולה... יש פה עוד מישהו שראה? ספוילר למי שלא ראה: מה הזריקו למייקל? מה בדיוק צרלי הביא לקלייר להזריק? מי היה בסירה? או מי מסתתר בבטן שלה? (דזמונד לדעתי). מה הסיפור של מיס קלו? למה האחרים מתחזים כפי שוולט תיאר? וזה רק בשליפה...

    • 0 תגובות
    • 621 צפיות
  3. Started by wow,

    כנו שיש לצ'רלי וחצי,חגיגה בסנוקר ואלכס חולה אהבה ??? מישהו אולי יכול להכין משהו חמוד במידה ואין ? (אם הייתי יודע הייתי מכין בעצמי).

    • 0 תגובות
    • 622 צפיות
  4. Started by Doctor Robert,

    http://net.nana.co.il/Article/?ArticleID=374390&sid=127

    • 12 תגובות
    • 917 צפיות
  5. Started by Yoav,

    לאחר שאני כל חודשיים מחליף ניק, אני רוצה שאתם תעזרו לי למצוא משהו קבוע.. תודה רבה מראש

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. Started by tom123,

    איפה אני יכול למצוא זמני בגרויות? מחר בגרות במיתוג באיזה שעה זה?

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. מכירים את "יום הולדת" של ברי סחרוף מעורב עם אינפקטד משרום? השיר יפה כי הוא הצליח לשלב את הקול המבאס של ברי עם הפסיכודלי המוזר של אינפקטד. אל תתנו לי שירים של Juno Reactor & Don Davis כי מספיק טחנתי את המוזיקה שלהם. סגנונת טראנס מעורבים עם סגנונות אחרים, יש? עריכה: אל תתנו לי רשימה של שירים, תנו לי שיר נבחר שלכם מתוך הרשימה.

    • 5 תגובות
    • 654 צפיות
  8. Started by timac,

    חברה אני צריך תבגרות חורף האחרונה שהייתה בהיסטוריה+פתרונות היסטוריה חלק ב'!!! בבקשה אני חייב את זה ..!!!!!!!!!!! תעזרו..

    • 5 תגובות
    • 732 צפיות
  9. ישלי משתמש באתר usenet.com ואני לא יודע איך מורידים מישם אני מתחבר ואני לא רואה איםה ההורדות מישהו יכול לעוזר לי?

    • 3 תגובות
    • 490 צפיות
  10. Started by Asaf.Y,

    אני מחפש שירים שקטים,החיפוש באתר הביא אותי לשירים שקטים ללא מילים אודה אם מישהו ייכתוב כאן כמה שירים שהוא מכיר. תודה (:

    • 2 תגובות
    • 759 צפיות
  11. Started by avivlevy,

    דוד שלי בחול (נראה לי במקסיקו) וחשבתי לקנות את ה-AQUA3 כי אין איפה לקנות אותו בארץ . מצאתי בNEWEEGG את הפד- http://www.newegg.com/Product/Product.asp?Item=N82E16817114139 עכשיו איך דוד שלי קונה אותו???

    • 5 תגובות
    • 805 צפיות
  12. Started by fireskill,

    שלום ;D אני יורד עם חבר שלי לאילת לחופשה קצרה (שישה ימים) עכשיו אנחנו מתלבטים איזה מלון לקחת באילת , בנתיים מצאו 4 מלונות שהיינו בהם ולפי דעתנו הם טובים ככה: נסיכה- http://www.mynofesh.co.il/flying/princess.asp רויאל גארדן- http://www.mynofesh.co.il/flying/royalgarden.asp קלאב הוטל- http://www.mynofesh.co.il/flying/clubhoteleilat.asp הים התיכון (קלאב מד ) - http://www.hotels.co.il/hotelsmain/hotels/Hotel.cfm?HotelID=494 עכשיו אני צריך את העזרה שלכם לבחור מלון- אנחנו צריכים מלון שלא יהיה יקר , ושיהיה אטרקציות (למרות שניהיה כנראה ברוב הזמן בקורס צלילה).. תודה רבה :-*

    • 10 תגובות
    • 920 צפיות
  13. אורח Si-Nom
    Started by אורח Si-Nom,

    החלטתי שבא לי ללכת לקרבי,איפה הכי שווה מה ההטבות וכמה זמן אני צריך לשרת? חשבתי ללכת למג"ב,אולי לסיירת מטכ"ל.

    • 86 תגובות
    • 4.3k צפיות
  14. Started by VooDoo3,

    וואלה! נכנסו עם אתר חדש - WallaBuy , שמאוד קשה להבחין בהבדלים בינו לבין eBay . בין אפשרויות התשלום אפשר גם למצוא את - WallaPay .. .. טוב שלא העתיקו את האתר במלואו .. בכל אופן , לדעתי זה יהיה מצויין אם יתפתח כאן שוק של מכירות פומביות , אבל אני פשוט לא יודע אם האתר יוכל להגיע לאמינות של eBay , לא חושב שהשוק הישראלי מוכן . דעתכם ?

    • 26 תגובות
    • 1.6k צפיות
  15. Started by kinggil,

    שלום אני צריך שיתגרמו לי מה שרשום פה בבקשה. תודה!!

    • 4 תגובות
    • 898 צפיות
  16. Started by pyro_man,

    http://interact10ways.com/usa/information_interactive.htm ראיתי ולא יכלתי להפסיק.. למרות שהתמונות דיי חוזרות על עצמן תראו.. למוגבלים שביננו צריך ללחוץ על התמונה.. איפה שרוצים

    • 3 תגובות
    • 688 צפיות
  17. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3251008,00.html#n http://hotsport.co.il/ הביאו סתם כוסיות מפגרות אי אפשר לשמוע ככה חדשות ממש מגעילל

    • 37 תגובות
    • 2.9k צפיות
  18. Started by Yoav,

    מתחילה תקופת הבגרויות והמתכונות, ואני רואה לאחל בהצלחה: לכל תלמידי כיתה י' (ואני ביניהם) שעושים בגרויות השנה לראשונה - תרגעו, זה לא נורא =] לכל תלמידי י"א - הרבה בגרויות אבל רק עוד שנה... לכל תלמידי י"ב - עוד קצת וזה נגמר סוף סוף! וכמובן לכל הסוטדנטים שתקופת מבחני סוף הסמסטר קרבה ובאה עלינו לטובה

    • 65 תגובות
    • 5k צפיות
  19. חחח מישהו עושה מלחמת בקלאוות ולא קורה לי?!? :nono: [attachment deleted by admin]

    • 2 תגובות
    • 595 צפיות
  20. אני משתמש באימיול פלוס 1.2 עם אינרטנט של נטויזיון 1.5 מגה דרך הכבלים...אני גר במעלה אדומים.. למישהו יש בעיה עם התחברות לשרתים?

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  21. Started by UltraWaveMUSA,

    אל תתיחסו אלי... לא ישנתי בקושי. בא לי במוזה פתאומית היום אז קבלו : *בקולות רקע לאחר הפסקה קצרה לימודים, אימונים הלחץ פה גובר הים פלטה איך על זה נתגבר? מסתכל רואה גלשן נשען על קיר עד מתי עוד בנות בים רוצה להכיר - אבל קר יותר מידי אין לי גלים [*הים פלטה] אז אני כותב שירים מתי יהיה פה גל [*הים פלטה] רוצה לתפוס פינה, צינור להשתחרר מהמוטל אי אה יאי יאי, נמאס! סדרו לי פה גל, אני מבואס! אי אה יאי יאי, נמאס הים פלטה כבר חודש – כוס עמק ערס! תחזית אומרת ים פלטה עד השבוע הבא החופים שלנו מסריחים, זיהום, אני חולה, מרגיש רע! אנשים בשביל פוזה נכנסים אל הגלישה חושבים זה יעזור להם להשיג בים בחורה אי אה יאי יאי, נמאס! סדרו לי פה גל, אני מבואס! אי אה יאי יאי, נמאס תפסיקו להפריע לגלוש פוז…

    • 20 תגובות
    • 1.3k צפיות
  22. http://www.artlebedev.com/portfolio/optimus/ כפי שאתם רואים, הדף התעדכן עם תמונות חדשות (בלשונית Images כמובן) ומידע חדש. ובנוסף בריבוע הראשון מימין כתוב End of 2006, יכול להיות שהמקלדת תצא השנה? (ד"א יש איזה משהו מוזר בתיבה האמצעית, אם מישהו יודע מה זה אנא האר את עינינו). עברתי קצת על התמונות, וכפי שראיתי, בתמונה Arrow keys אפשר לראות בבירור כיסויים למקשים. דסקסו.

    • 11 תגובות
    • 725 צפיות
  23. אתם מאלה שמצפים לסרט? או שמא לא ממש אכפת לכם ממנו? אשמח לשמוע מה אתם אומרים, מה הציפיות שלכם וכל השאר..

    • 26 תגובות
    • 2k צפיות
  24. Started by daniel_geva,

    שלום לכולם, מעניין אותי כל מיני דברים הקשורים לסיאנס, איך עושים? האם זה אמיתי? אם יש כללי מפתח? מה הקשר בין סאינס לספר תורה? מתי אסור לעשות? האם יש מישהו שבאמת עשה על דוגרי? והאם זה נכון שאם עושים פעם אחת חייב לעשות כל שנה באותו תאריך ובאותה שעה?

    • 1 תגובה
    • 1k צפיות
  25. Started by K0sTa,

    חבר'ה ממצב? שנים לא הייתי פה קבלו ת'סרטון המגניב: http://www.youtube.com/watch?v=ulYAeYgZSrU&search=acrobat%20ninja%20skills%20crazy%20omfg אני צריך ת'עזרה שלכם בזיהוי של השיר תודה

    • 1 תגובה
    • 606 צפיות

דיונים חדשים בפורומים