כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
מיקרוסופט מציעה: מחשב לפי שעה http://computers.walla.co.il/?w=/4000/911171 כן בטח ככה הם ימכרו מחשבים בברזיל וסין
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
http://www.myfilehut.com/userfiles/64204/Wayne_Numan-EXOTIC_DANCER.mp3 שמעתי את המנגינה הזאת וזה נשמע כאילו זאת לא הפעם הראשונה שאני שומע אותה (אולי לא בוורסיה הזאת) למישהו יש מושג מאיפה היא לקוחה? סרט, סדרה וכו' אגב למען הסר ספק, השיר חוקי למהדרין
-
- 0 תגובות
- 670 צפיות
-
-
אז כמו שהבנתם מהכותרת אני צריך הזמנה לאתר torrentleech זה האימייל שלי dornirit1@gmail.com
-
- 6 תגובות
- 831 צפיות
-
-
בבקשה תפרסמו יותר פרטים על התחרות, תודה.
-
- 0 תגובות
- 496 צפיות
-
-
-
פשוט לא יוצא לי מהראש ואני חייב למצוא את השם, שירכ משתמש בפזמון של איזה שיר משנות ה60. וטוחן את המשפט i wanted you to know, i miss you so. בתודה מראש - השפיות הנפשית שלי.
-
- 7 תגובות
- 669 צפיות
-
-
חשבתי על לבנות רשת טלפוניה בתוך הבית שלי השאלה היא מה אני צריך כדי לעשות את זה? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 696 צפיות
-
-
כמו רוב הצעירים בגילי החלטתי לגשת אל הבחינה הפסיכומטרית במטרה להתקבל לאוניברסיטת בר אילן בשנה הבאה. עכשיו נותר רק לבחור מכון כאשר ההתלבטות העיקרית שלי היא בין קידום, יואל גבע והיי קיו. אשמח לשמוע חוות דעת מכאלו שהיו באחד המכונים וגם מאנשים שמכירים מישהו שעשה קורס באחד מהם.
-
- 2 תגובות
- 569 צפיות
-
-
-
לא מוצא את זה במשרד החינוך , אז רציתי לשאול אתכם אם אתם יודעים מה ירד במיקוד של השנה (שכבה י מועד קיץ) ? תודה.
-
- 4 תגובות
- 935 צפיות
-
-
שמתי לב שיש פה לא מעט דיבורים על הנושא, אז מה דעתכם על זה? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3253753,00.html
-
- 2 תגובות
- 775 צפיות
-
-
כמו שכמה מכירים אני גר בארה"ב וגרתי פה במשך השנה האחרונה ועברתי לארה"ב בסוף כיתה י"א ופה סיימתי י"ב והיום ב7:30 מתחיל הטקס שרובכם רואים בסרטים, שאתה מקבל דיפלומה, ואז אתה זורק את הכובע באוויר... בכל מקרה היום ב8 בבוקר עשינו חזרות על זה ואני מתרגש + אני גם יביא תמונות מחר. אחרי הטקס יש לכל השכבה all night party לפי מה שני הבנתי, נוסעים לאנשהו וחוגגים את הסיום בית ספר וחוזרים מאוחר בלילה. וביום רביעי (עוד יומיים, ה24) אני חוזר לארץ ומתגייס(ב23 ליולי) + אני יראה את אבא שלי אחרי שנה אבל אני גם נפרד מאמא שלי כל השנים האלה. בכל מקרה זה יהיה רגע מרגש ועצוב
-
- 167 תגובות
- 14.6k צפיות
-
-
אמרו לי שIsraComp זו חנות בפ"ת.. והאתר שלהם ממש מעצבן.. אין בו שום מידע על החנות ועל משלוחים.. שום דבר. בקיצור, אני רוצה לדעת: 1. איפה בדיוק נמצאת החנות? (כתובת, הוראות הגעה וכו') 2. האם הם עושים משלוחים? 3. יש להם מספר טלפון שאפשר ליצור איתם קשר?
-
- 10 תגובות
- 751 צפיות
-
-
Is It Possible? Sorry If It Were Token Before But i Donno how to search properly and i didnt Found Anythng. So 1 DVD TO 6CD. Possible? And If my System is Caipble to do it?
-
- 0 תגובות
- 523 צפיות
-
-
-
אני לא מבין למה עשיתם דבר כזה? כבר אין על מה לעשות כתבות? הכל נשמע כמו בולשיט 1 גדול..
-
- 6 תגובות
- 591 צפיות
-
-
מישהו מכיר את הלהקה RISE AGAINTS יש להם יר אחד SO GIVE IT ALL אני מחפש שירים שלהם יש לכם לינק ?
-
- 10 תגובות
- 599 צפיות
-
-
-
- 1 תגובה
- 516 צפיות
-
-
למה בכל CLIP אבל בכל CLIP!! יש תמיד בחורות למה??? ויש בחורות עם גוף חשוף למה? :
-
- 100 תגובות
- 4k צפיות
-
-
שלום!! נגמרה לי החודש ההתחייבות למכשיר האורנג' שלי ואני רוצה לשדרג(כבר נמאס מפלאפונים גנובים) אני מתלבט בין כמה מכשירים: הסוני אריקסון החדש נוקיה 6280 או לא משנה מה שתציעו תגידו לי מה הכי עדיף לי!! העיקר שיהיה לו MP3 ובלוטוף ומצלמה כמה שיותר טובה!! אם אתם יכולים לפרט לי על הפלאפון ועל החיסרונות שלו זה יהיה טוב(או שתתנו קישור!!! נ.ב אני מצתרף לאורנג' למסלול חיילים אז אם אתם יודעים על מסלול טוב שיש להם לחיילים אז תגידו לי בבקשה! וסתם שאלה (שלא קשורה לכלום)!! איזה מכשיר יש לאורנג' שהוא יותר טוב מהנוקיה 6630??? תודה מראש!!
-
- 29 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
-
אהלן חברה, כידוע,המונדיאל קרב ובא,ועל מנת לצפות במונדיאל יש לשלם סכום לא קטן של 490 ש"ח (רק בישראל). באשכול זה נדון על דרכים,לצופת במונדיאל בחינם. נכון לעכשיו יש כמה אפשרויות: להתקין בבית צלחת ולקלוט את הערוץ הירדני. לעבור מדינה. לשלם 490 שקל . לפרוץ את הממיר הדיגיטלי (שלחו לי למייל מה לעשות,אבל עוד לא ניסיתי). ומה שנראה לי האפשרות הכי יעילה,לצפות בשידורי המונדיאל דרך האינטרנט. (בקרוב אני יערוך את ההודעה ויביא קישור למדריך אייך לצפות במונדיאל בחינם באינטרנט). יש לכם עוד שיטות? למה אתם מחכים? אני בטוח שכולנו נשמח אם כל אחד ישתף אותנו בדרך שלו לראות המונדיאל
-
- 13 תגובות
- 943 צפיות
-
-
אני ידוע שזה תרד הזוי לכן אבין אם אף אחד לא יגיב פה, ועדיף שלא תגיבו מאשר שתגיבו בתגובה כמו "תרד הזוי". קרה לי דבר מוזר היום. התורעררתי בלילה לא יכולתי להירד קמתי ללכת לשתות ובדרך כלל כשאני קם לשתות אני מסתכל על השעה סתם מסקרנות גם היום הסתכלתי וראיתי שהשעה 3:33 בלילה. טוב אמרתי לעצמי סתם צירוף מקרים. חזרתי לישון. התועררתי בבוקר התחלתי להיתלבש ולהיתכנון לבית ספר. לקחתי פלאפון, אנרק, מפתח הכל כרגיל ופתאום אני שם לב על המפתח רשום 333 ? צירוף מקרים? מה משמעות הצירוף 333? תודה.
-
- 97 תגובות
- 9k צפיות
-
-
שלום, פעם הייה פה תר'ד האם תודעה אמיתית. הינא למשל תודעה אמיתית: כשאתים הולכים ברחוב ונגיד מישהו מסכל עליכם והוא מאחוריכם תמיד הייה לכם הרגשה כזאת ותסתכלו בחזרה אחורה ותראו שהוא גם מסתכל.
-
- 8 תגובות
- 634 צפיות
-
-
שלום, הוריי מתעדים לטוס לחו"ל בשבוע הבא , ותהייתי האם זה יהיה כדאי לרכוש PS2 בדיוטי פרי ואז לצ'פפ אותו...? מחיר הקונסולה בדיוטי פרי הינו 200 דולר. כמה עולה צ'יפ אפשר יאפשר לי להריץ משחקים צרובים + MULTIZONE ? לתשובות אודה. בברכה, אילן כץ
-
- 7 תגובות
- 513 צפיות
-


