עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. פעם היה מישהו ... שלא קנה באתרים באינטרנט . הוא חשש ... חשש לחייו , חשש שיעקצו אותו בכרטיס האשראי , חשש מהIRA , חשש מכל מיני דברים . עד שיום אחד פגעה בו משאית . מוגש כנקודה למחשבה . יום טוב לכולם . יאבל . שכחתי משהו . ההיפך מללכת ישר . ללכת עקום . קצת לכאן , וקצת לכאן . ;D

    • 23 תגובות
    • 2.1k צפיות
  2. אז כאן התחרפנו על זה לגמרי http://eepybird.com/dcm1.html

    • 1 תגובה
    • 884 צפיות
    • 4 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. Started by idofr,

    היייי כולם היום נזכרתי שיש לי רדיו ויזואלי בארץ והתחלתי להתעניין מזה אבל על 99 אני לא מצליח להפעיל אותו ואני לא מוצא רשימה כול שהיא על התחנות בארץ שתומכות ברדיו ויזואלי... מישהו יכול בבקשה להסביר לי על זה קצת ועל איזה תחנות אני יכול להשתמש בו אם בכלל?? תודה ולילה טוב עידו

    • 0 תגובות
    • 476 צפיות
  4. מספר שאלות מהבגרות הקודמת איך פותרים אותם? 1. איזה שם יוצא דופן מבחנת דרך התצורה? א. ימאי ב.קנאי ג. חשמלאי ד.במאי ,התשובה היא ב' אבל למה?? 2.איזה שם יוצא דופן מבחינת תצורה? א.כספומת ב. רכבל ג.שעלת ד. פלדלת התשובה היא ג' אבל למה? מצטער שזה בלי ניקוד.

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by SpEcToR,

    דודים שלי קונים שם מעבד... אפשר לשלוח אותו איכשהו לישראל? כאילו תביאו לי דרכים... אפשר לשלוח איכשהו בלי לשלם מע"מ? אפשר לשלוח במעטפה? בלי שהמעבד יפגע...? כמה עולה משלוח מארה"ב לישראל? (לא בטוח שזה קשור לפה.. אבל זה ממש חשוב לי)

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  6. Started by FatalZero,

    יש למשהו סיכומים איכותיים לבגרות ההולכת וקרבה של היסטוריה א'? או אילו שהם אתרים שמציעים חומר מאורגן ומסודר ע"פ סדר כרונולוגי?

    • 2 תגובות
    • 659 צפיות
  7. Started by MODY69,

    שלום אני מתכנן לקנות מצלמה חדשה באתר http://www.camera.co.il/ והייתי רוצה לקבל חוות דעת אישית מכם על החנות. ראיתי שאנשים משבחים את החנות בזאפ אך אני חושש שהתגובות מושתלות ע"י החנות (לכן אני שואל אתכם). מישהו קנה שם? איך השירות? האחריות? זמן הגעת המוצר? כמו כן, הייתי רוצה לדעת איך היבואן H4 שהחנות עובדת איתו. תודה מראש, מודי

    • 7 תגובות
    • 643 צפיות
  8. אני מועניין בקניית X1900XT מחו"ל... עכשיו השאלה היא איפה בארצות הברית אפשר לשלום בויזה...ולשלוח את הכרטיס למקום בתוך ארה"ב שהכתובת של בעל הכרטיס לא זהה לכתובת של המשלוח?... ודיי זול.. ואיפה יש אתר כמו זאפ לחנויות של מחשבים..

    • 0 תגובות
    • 516 צפיות
  9. Started by T-Flash,

    האם יצא לכם פעם להוציא מוצר מסויים במכירות פומביות באינטרנט במחיר זול יותר ממה שהוא נמכר בצורה רגילה? מכל הפעמים שאני ניסיתי, לא הצלחתי, אך שמעתי דיי הרבה באינטרנט שזה אפשרי. לי נראה שזה סתם רמאות, ובעלי האתר מעלים את המחיר בעצמם. מה אתם חושבים על זה?

    • 30 תגובות
    • 1.7k צפיות
  10. Started by stone cold,

    תגידו איך הסרט -אפוקליפסה אכשיו?

    • 10 תגובות
    • 751 צפיות
  11. אל תבכה או על תבכה

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. קצת גס.. אז קטינים.. אני מזהיר מראש... אופסס באמת שלא ראיתי... אני לא מרוכז היום..

    • 2 תגובות
    • 516 צפיות
  13. ההורים נוסעים לחול ואני צריך סלולארי כרגע אני חושב על ה sony ericsson k750 יש לו מצלמה איכותית bluetooth חיי סוללה מעולים! מסך גדול ואיכותי וחריץ הרחבה לזיכרון (אלו הדברים הכי חשובים לי) האם יש משהו עדיף עליו? ומה ההבדל בינו ל W800 (יותר אהבתי את ה K750 בגלל הצבע) חבר שלי אמר ששנייהם בדיוק אותו הדבר.

    • 9 תגובות
    • 868 צפיות
  14. http://www.websense-media.co.il/bezeq_300506/default.asp?ToolId=8C11J5&gid=wallamegain מאוד מענין למה יש לזה מפרט מוצר מאוד מרשים אבל את החלק החשוב לא היזכרו, גודלו ....לפחות רשמו שהזיכרון מבית סמסונג .. בצד שמאל למטה יש את המפרט התכני .....

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  15. Started by MOFRA,

    זה די ישן אבל אותי זה הצחיק להיזכר

    • 0 תגובות
    • 535 צפיות
  16. מצאתי את האתר הזה שאמור לתת לנו להנות ממשחקי NBA כדורסל ספורט והמונידאל הקרוב. לכל מי שלא יכול או פשוט לא רוצה (כמוני) לשלם לצארלטון על המונידאל יוכל לראות את המונידאל בחינם LiveFooty - World Cup Edition יש בחירה בHebrew גם.

    • 6 תגובות
    • 811 צפיות
  17. Started by yarbo23,

    כנסו תדרגו את הקטע וידיאו הזה אני עשיתי את זה ! יאללה תנו תגובות! http://www.youtube.com/watch?v=kb5r7DhV8F8

    • 15 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. אני כבר בן 16 ורוצה למצוא מקום עבודה לתקופת החופש הגדול כדי שיהיה לי קצת כסף בצד.... אני גר בראשון לציון, ואין לי מושג מאיפה להתחיל לחפש. למישהו יש רעיון מאיפה להתחיל או אפילו מקום מסויים בראשל"צ שאפשר לחפש בו ? תודה מראש!

    • 6 תגובות
    • 798 צפיות
  19. Started by composite,

    • 22 תגובות
    • 2.3k צפיות
  20. Started by Coca Cola,

    יש לי ב29.6 A+ - Hardware בחינה קלה מאוד לדעתי 80 שאלותץ ציונים: סקלת הציונים הנה בין 100 ל-900. ציון עובר: hardware 515. A+ Hardware - נושאי הבחינה Installation, Configuration and Upgrading 35% Diagnosing and Troubleshooting 21% Preventive Maintenance 5% Motherboard/Processors/Memory 11% Printers 9% Basic Networking 19% Total 100.00% ממש קל לדעתי, חוץ מקטע הRAID הכל קל (תמיד הייתי מתבלבל עם כל הRAID 0 0\1 וכו' ) :-X אז, יש מישהו שעושה? עשה?

    • 20 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. לפני יומיים הגיעה האיבו החדשה ועכשיו אני שמח להכריז שהחניה שלי מושלמת . יש בחניה : סובארו GT טורבו שנת 99 איבו טורבו שנת 06 אופנוע 206 WRC של פג'ו ( 50 סמ"ק) שנת 05 והנה כמה תמונות לפתיחה , אם אתם רוצים עוד תמונות ( גדולות יותר) אז תורידו את הקובץ הזה : http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=F277B54C672C794A

    • 201 תגובות
    • 16.3k צפיות
  22. שמעתי על זה בAXN בתוכנית "אור הזרקורים", מי שלא יודע השלישי בסדרה, נראה לי יקראו לו רחובות טוקיו או משו כזה..

    • 28 תגובות
    • 1.5k צפיות
  23. Started by overload,

    מבחני קבלה, תהליך מאוד מקובל בכל מוסד או ארגון שמכבד את עצמו ורוצה לשמור על רמה מסוימת. בין עם זה קבלה לישוב,עבודה , מועדון או מוסד מסוג כזה או אחר. אני בעד לבצע מבחן קבלה לפורום שיסנן את כל מי שחושב ש: צה"ל הוא ארגון טרור כובש, שערבים כולם צריכים למות, שסקס עם חיות לא יותר גרוע מסקס הומו\לסבי, שהוא הכי מגניב, שרוסים\מרוקאים הם זונות, שלהשחית אתרים לא אנטישמיים זה "קול", שWAREZ זה זכות, שלכתוב בלי סימני פיסוק זה בסדר (לא בגלל דסלקציה), שלכתוב "חחחחחחחחח..." "!!!!!!1111!!" זה נסבל, שלדחוף סמילי בסוף כל שורה זה הגיוני, שלשאול אנשים זרים מה כדאי להם לקנות ליום הולדת של עצמם זה הגיוני*, ש-8 USER BARS זה בסדר כי הם רק 20 פיקסל גובה, שחתימת ענק עם תמונות של ראפרים+מכוניות+בחור…

    • 130 תגובות
    • 7.9k צפיות
  24. ספויילר ראיתי אתמול את הסרט אקסמן 3, ובסוף הסרט שומעים בן אדם מדבר כשהוא שוכב על המיטה, והאחות לידו (והיא נראית ממש מופתעת לשמוע אותו!). מישהו יכול להסביר לי מי הוא בכלל, ולמה האחות מופתעת לשמוע ממנו?

    • 9 תגובות
    • 954 צפיות

דיונים חדשים בפורומים