עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by Garbil,

    שלום, יש לי שאלה שמעסיקה אני דיי הרבה זמן, כמה אנשים משתמשים ב FF בעולם. החלטתי לחפש השוואות ורציתי לדעת אם למישהו יש השוואות עדכניות יותר. http://www.w3schools.com/browsers/browsers_stats.asp http://www.onestat.com/html/aboutus_pressbox40_browser_market_firefox_growing.html תודה מראש.

    • 6 תגובות
    • 763 צפיות
  2. אפשר לקבל בבקשה את המיקוד למועד ב במתמטיקה טופס 2 ו טופס 3 משום מה האתר של המיקוד לא עובד לי אז אני מבקש פה תודה לעוזרים

    • 1 תגובה
    • 451 צפיות
  3. Started by dudik007,

    אחרי שאני נרשם לאתר ומביא את הכרטיס אשראי שלי אני לא מבין ולא יודע איך לראות אם יש משלוח לישראל וכאלה.. איך זה עובד כל העסק הזה מישהו יכול לעזור?..

    • 1 תגובה
    • 522 צפיות
  4. לא מצאתי שום פורום שמתאים לנושא אז ננסה כאן.... ( מנהלים עם יש כזה פורום בבקשה תעבירו את ההודעה לפורום המתאים ) שלום,קוראים לי ארתור, בן 15. מחפש שותף רציני לפתיחת חברה לעיצוב ובניית אתרים. אני מעצב בפוטו כבר כ שנה (11 חודשים) עם ידע רב בתוכנת הפוטושופ. אני מחפש מתכנת PHP \ ASP עם ידע בבנית מערכות קטנות עד בינוניות כגון מערכת חדשות, מערכת סקרים, מערכת הורדות וכו'. וידע בתיכנות אתרים. עדיפות למתכנת PHP אבל כולם יתקבלו בברכה. העיצוב של האתר (כמובן =P) והדומיין עלי. רוצים לדעת עוד פרטים? רוצים להצטרף אלי? צרו קשר בדרכים הבאות : איסיקיו : 133431313 אימייל : Pogosian@017.net.il פאלפון : 0503080172 הודעה פרטית פה בפורום או פשוט השאירו לי את פרטיכם ואני יחזור אליכם בהקדם האפשר…

    • 3 תגובות
    • 710 צפיות
  5. Started by Roshos,

    וואלה תמיד עניין אותי פה בפורום הזה איזה רכבים יש לאנשים (מכיוון שלהרבה פה יש חלקי מחשב,ועוד גאדג'טים בעלות מטורפת) אז וואלה חשבתי אנשים פה מבוססים אז התעניינתי איזה רכבים יש לכם... להוריי יש 2xford turneo connect 1xgmc safari- 2xl200 אחד מגה מגנום השני מגנום בכל מקרה מפוארים- 1xl300

    • 233 תגובות
    • 20.5k צפיות
  6. האם יש אתר שרשום שם את כל הסרטים החדשים שנמצאים בקלונוע בעולם? וגם סרטים שיצאו לDVD ? בכלל אתר שכולו עוסק רק בסרטים חדשים שיצאו לDVD או לקולנוע? ועל איזה סרט אתם ממליצים לי ? כי ממזמן לא ראיתי סרטים ואני מחפש איזה סרט טוב לראות בנתיים =] תודה על העזרה, טימור =]

    • 9 תגובות
    • 924 צפיות
  7. Started by GRiM,

    http://basshunter.m0o.eu/anna/index_il.php

    • 29 תגובות
    • 2.3k צפיות
  8. Started by artyom,

    יש בגרות חוזרת/קיץ או מה שזה לא יהיה? כי מרוב טיפשוטי שכחתי ממנה... היא הייתה ביום שישי ב23 וחשבתי שזה ב30.... FUCK FUCK FUCK FUCK עזרה דחוף תודה מראש

    • 2 תגובות
    • 534 צפיות
  9. בפתרון של יואל גבע חסרות 7 תשובות בחלק השלישי.עיתון לא קניתי אתמול ואני חייב פתרון,במיוחד של שאלה 8-שיקגו. תודה.

    • 0 תגובות
    • 542 צפיות
  10. Started by מוחמד היהודי,

    :o אני הולך לקנות את המכשיר הזה במחיר של גרושים ממש כלום כסף עכשיו אני טס לחו"ל לאיזה חודש עוד מעט ואני ארצה לקחת איתי את המכשיר ולהכניס לו סים מקומי מה אני צריך לעשות כדי שהסים יעבוד?

    • 13 תגובות
    • 1.1k צפיות
  11. נגיד אני שותה 200-300 מ"ל פעם בשבוע שבועיים בערך נגיד פעם בשבועיים200 מ"ל עד כמה זה משפיע על הגוף שלי ותוך כמה זמן רמת האלכוהול בדם יורדת זה פוגע בהישגים בספורט? יעני אם אני שותה לילה לפני אימון זה ישפיע על האימון שלי למחרת?

    • 76 תגובות
    • 5.1k צפיות
  12. העיתון "לה מונד": רוכב האופניים לאנס ארמסטרונג הודה בשימוש בסמים ממריצים 21:34 23.06.2006 רוכב האופניים לאנס ארמסטרונג, הודה בשימוש בהורמון EPO הממריץ את מחזור הדם. כך העיד לאחרונה פרנקי אנדרו, חברו לשעבר לקבוצה של ארמסטרונג, בפני בית משפט בדאלאס. מדיווח של העיתון הצרפתי "לה מונד" עולה שאנדרו העיד כי בשנת 1996, שמע את ארמסטרונג מודה בשימוש בהורמון וכן בשימוש בהורמוני גדילה, קורטיזון, סטרואידים וטסטוסטרון. ארמסטרונג עצמו הכחיש את הדברים.

    • 10 תגובות
    • 726 צפיות
  13. הגיעה הזמן לעשות שינוי מה דעתכם על הכינוי החדש ?

    • 41 תגובות
    • 2.1k צפיות
  14. Started by artyom,

    אפשר אולי שמות של אמנים שעשו שירים לנמלטים? כי היו שם הרבה שירי ראפ שממש אהבתי... חיפשתי ובכל רחבי האינטרנט ולא מצאתי

    • 6 תגובות
    • 589 צפיות
  15. Started by HiperPsY,

    • 5 תגובות
    • 896 צפיות
  16. Started by Electric Boom,

    אני מעוניין לא לגשת השנה, אלא בתחילת שנה הבאה(עם המגן של השנה). אפשרי?

    • 19 תגובות
    • 1.4k צפיות
  17. אני לומד באוניברסיטת ת"א משפטים ועושה בזה 5 יחידות. הבעיה היא שיחידה אחת מתוך החמש היא על עבודת הגשה שאני צריך להגיש בעוד כחצי שנה. זה עוד הרבה זמן אבל היא מאוד קשה [ובשביל זה האוניברסיטה הצמידה לכל אחד מהעושים את העבודה הזו סטודנט [לי סטודנטית :-) ] כדי לקבל ממנו סיוע בהכנת העבודה. הבעיה שלי היא שהחסרתי את ההרצאה על הנושאים של העבודה [הייתה לי בגרות בכימיה] וכרגע נתקעתי ללא נושא לעבודה בזמן שלכל השאר כבר יש. אני חייב למצוא נושא לעבודה בדחיפות וכאן בעצם העזרה שלכם נזדקקת!!! ניסיתי לחפש נושאים אבל כולם תפוסים בידי אחרים שעושים את העבודה. אשמח לקבל מספר עצות משום שרוב הסיכויים הם שמישהו אחר כבר לקח אותם. תודה מראש, זה מאוד חשוב ודחוף לי. נ.ב. העבודה עוסקת במשפט העברי ובמשפ…

    • 9 תגובות
    • 686 צפיות
  18. http://www.mivzakon.co.il/fun/Download.aspx?AlbumID=96&Page=0 עכשיו בשבילך לא לפתוח 2 תרדים *נערך*

  19. Started by nehmia,

    נכון יש את הרובי אוויר שיורים כדורי פלסטיק קטנים כאילה... אז קיצר איפה אפשר לקנות אותם?

    • 39 תגובות
    • 5.1k צפיות
  20. Started by xtract1,

    יש לי פייר פוקס 1.5 ווידאו (כמו שידוע לכם אולי) הוא לא יכול לנגן...או שהוא מעביר לי לוינאמפ או משו כזה... השאלה אם אפשר שהוא ינגן אתרים שיש בהם וידאו (ראו קישור לדוגמא) בלי להעביר לי את זה לוינאמפ או לMP ואני אשמח אם תוסיפו קישור להורדה של איזה פלאג או משו. תודה. קישור לוידאו: http://video.nana.co.il/?SectionID=1008

    • 0 תגובות
    • 648 צפיות
  21. איך אני יכול ליגוע בליבה של אחת שאני אוהב אפילו שהיא אוהבת מישהו אחר אבל המישהו הזה לא אוהב אותה ומה אני יכול לשאול אותה כל מיני שאלות על הכל (ואל תשכחו שאני בן 15)

    • 217 תגובות
    • 19.3k צפיות
  22. Started by Kidney_stonE,

    למי שקורא את הדיון הזה בפעם הראשונה, הדיון נפתח בשנת 2006, מספר חודשים לפני שסיימתי לעבוד במוקד תמיכה טכנית של ספקית אינטרנט מסויימת. (תקופה ארוכה למדי, לא שאני גאה בעובדה הזו, לעבוד בתמיכה טכנית (בעיקר של ספקיות אינטרנט) זה בהחלט לא משהו שיש להתגאות בו...) הדיון מרכז סיפורים מצחיקים בעיקר מהתמיכה הטכנית. ולא בא לפגוע באף אחד, אלא רק להצחיק כמו שכתבתי באחד הפוסטים בהמשך: "לא שאכפת לי ומפריע לי לתמוך באנשים מסוגים שונים, זאת באמת (הייתה) העבודה שלי, פשוט יש כאלה שיודעים הרבה פחות מאחרים, ומה לעשות שלפעמים זה מצחיק." כל התומכות והתומכים הטכניים שביניכם, ובעצם כל נותני השירות מביניכם, שיש להם סיפורים על לקוחות מצחיקים וחוויות מצחיקות בעבודה או קישורים לסיפורים של…

  23. אני צריךךךךךךךךךךךךךךך דחוףףףףףףףף מי שיודע מי הכניס לגרמניה את הגול האחרון והמכריע בבעיטות עונשין מול צרפת במונדיאל 1982 שיגיד לי בבקשההההההההההה אני משתגע ..........שנים אני מחפש ולא מוצא מי זה...........בבקשההההה תעזרו חיייב דחוף תשובה.....מי שיודע מי זה גאוןןןןןןןןןןן :s07:

    • 6 תגובות
    • 532 צפיות
  24. Started by J0HNiE,

    אני לא מדבר על כרטיס ויזה למי שלא מבין... זה כמו "אישור" כזה לבוא לפה כמו שצריך לארה"ב וזה די דחוף כי חבר שלי רוצה לבוא לפה ואני צריך לדעת... אז מישהו יודע?

    • 8 תגובות
    • 899 צפיות
  25. Started by Green,

    איך אני מצתער שלא הלכתי בסוף נשמע ממש טוב ומרגש עכשיו ב88FM

    • 2 תגובות
    • 541 צפיות

דיונים חדשים בפורומים