עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by [NOS],

    הורים של חבר טוב נוסעים לחו"ל והם יכולים להביא לי משהו עד 100$, מה כדאי לבקש?

    • 8 תגובות
    • 800 צפיות
  2. Started by emil57,

    צריך עזרה בקניית מכשיר נוקיא 6280.. מה אתם אומרים הוא שווה ת'2500 שקלים או שלא??

    • 12 תגובות
    • 762 צפיות
  3. Started by Rhx,

    צרפת - איטליה, יום ראשון ערוץ 10, בשעה 21:00. הגמר הגיע כ"כ מהר, בדרך הנבחרות שהרבה רצו שיעלו לגמר עפו, כמו ארגנטינה, ברזיל, גרמניה, פורטוגל, הולנד, ספרד וכו'... צרפת הפתיעה בגדול, כאשר לקחה את ברזיל, אף אחד לא חשב לרגע שברזיל תפסיד לצרפת הפסד שכזה, מביך. זידאן התעורר לחיים, והנהיג את צרפת והחזיר אותה למסלול, בלעדיו - הם לא היו עוברים את הבתים. נגד פורטוגל זה נראה קצת אחרת, פורטוגל שיחקה מעולה נגד צרפת אילו הצרפתים שיחקו די גרוע לעומת המשחק מול ברזיל, אבל עדיין בזכות פנדל שלרוב הדעות לא היה, הם לקחו. איטליה וגרמניה זה היה משחק מעולם אחר, משחק שאף אחד לא היה אפילו יכול לדעת ולתת את ההימור שלו במאה אחוז מי תקח, ולעומת זאת.. גרמניה שהרבה ציפו ממנה שתעבור את איטלי…

    • 173 תגובות
    • 12.9k צפיות
  4. Started by tombcatz,

    יאללה,הנה לכם עוד דיון חצי מטומטם אם היו אומרים לכם עכשיו שאתם יכולים לבחור איזה פלאפון שבא לכם ולקחת אותו בחינם,איזה פלאפון הייתם לוקחים? -בפירוט שלכם תנו שם,תמונה[רצוי] ופירוט טכני קצר. אז אני אתחיל במקרה שלי,הייתי הולך על הSony Ericsson K800I פיצ'רים מרכזיים: -מכשיר דור שלישי עם שתי מצלמות -מצלמה ראשית עם 3.2 מגה פיקסל,ועדשת מקרו עם אוטו פוקוס לצילום מקצועי -המכשיר מגיע עם פלאש מקצועי XENON [כמו של מצלמה אמיתית,ולא תאורת לד רגילה] -תמיכה במותג CYBERSHOT בתוכנה שלמה לצילום דיגיטלי [מתקדם בהרבה ממצלמופונים אחרים] -תמיכה בBESTSHOT,מאפשר לך לצלם 15 תמונות בו זמנית בשניה אחת,ולבחור את התמונה הכי טובה שיצאה מבין כולם -תמיכה בכל הפונקציות הקודמות של SE,בין השאר נגן…

    • 69 תגובות
    • 3.8k צפיות
  5. איזה איזור זה הערים הבאות : בת ים , חולון , ת"א , פ"ת וכו' ואיזה איזור זה: הרצליה , הוד השרון , כפר סבא , נתניה...וכו' בת ים , חולון , ת"א , פ"ת וכו' הם מרכז? או הרצליה , הוד השרון , כפר סבא , נתניה...וכו' ואם בת ים , חולון , ת"א , פ"ת וכו' לא מרכז , אז מה הם ?

    • 23 תגובות
    • 1.9k צפיות
  6. כן כן, המגן חוזרת. למי שלא ראה, אפשר רק לספר שזו העונה הכי חזקה מהסדרה. מומלץ בחום

    • 12 תגובות
    • 833 צפיות
  7. Started by Green,

    היי אני טס להרבה זמן אני רוצה למלא את המחשב הנייד בסדרות נשאר לי איזה 30גיגה אחרי "שני גברים וחצי" ו"קוראים לי ארל" תרשמו סדרות טובות ממש שאתם מכירים עדיף קומדיות (תעשו לי רק טובה אל תגידו "חברים" ) תודה

    • 29 תגובות
    • 2.5k צפיות
  8. אני מחפש אתר אמין וידידותי שמאפשר להעלות תמונות ולשמור אותם באלבומים שונים שאני יוצר. תודה!

    • 4 תגובות
    • 547 צפיות
  9. אני צריך המלצה לשירי טרנס עם גיטרות,הרבה רעש קיצור=) רצוי שירים ספציפיים או אלבומים מומלצים תודה..

    • 1 תגובה
    • 564 צפיות
  10. Started by MS-D,

    ידידה חדה לי חידה על הסדרה - חייב למצוא תשובה. אשמח אם תעזרו לי והרי החידה: איזו חיה מתה בחניון התת קרקעי ולמה ?

    • 6 תגובות
    • 590 צפיות
  11. Started by bykeking,

    תגידו, מה לעזאזל יוצא להם מזה? אני מניח שהם משלמים תמלוגים על השירים הדבר היחיד שאני חושב עליו זה שהם מקבלים כסף מאייטונס ומנאפסטר על זה שהם מפרסמים אותם...

    • 1 תגובה
    • 480 צפיות
  12. לא היו לי שידורי טלויזייה בכבלים, אני פיצלתי את החוט וחיברתי גם לטלויזייה וגם למחשב וראיתי את הערוצים הבסיסיים, מישהו גם שם לי כזה מכשיר, "מגבר אנטנה" או משהו כזה והם גילו איכשהו, הם התקשרו אלי והתחילו לשאול אותי אם אני צופה בטלויזייה, אמרתי שאני לא יכול לדבר באותו זמן השאלה שלי אם זה לא חוקי לעשות את זה? או האם זה לגמרי לא חוקי או חלקית? ואם מישהו יודע איך הם גילו את זה? האם זה היה בגלל המכשיר והאם בלעדיו הם לא יגלו, אגב מסתבר שלא צריך אותו בכלל בבקשה מי שמבין או מניסיון לא ניחושים תודה מראש

    • 54 תגובות
    • 4.5k צפיות
  13. Started by bykeking,

    שיר ראפ של eazy e אני חושב... שהפזמון זה משהו כמו "gettin high getting blasted"... מישהו יודע מה השם שלו?! תודה!

    • 4 תגובות
    • 574 צפיות
  14. Started by Axel Foley,

    סתם רציתי לדעת מי משתמש באתר הגדול הזה לשמוע מוזיקה

    • 8 תגובות
    • 687 צפיות
  15. Started by elad the master,

    טעות לנעול.

    • 3 תגובות
    • 590 צפיות
  16. Started by UltraWaveMUSA,

    יש לי צילומים בעוד כמה ימים [פעם אחרת אני אסביר לגבי זה למתעניינים] ורציתי לדעת איך אני יכול לנפח קצת יותר את השרירים [אני מתכוון ללכת שעה לפני הצילומים לחדר כושר]. אני מעוניין לנפח את החזה, את השרירים בבטן [אני יודע שהם לא אמורים להתנפח מי יודע מה אבל אחרי אימון רציני אני רואה הבדל] ובידיים. בדחיקת חזה [180 מעלות] אני מרים בשבועיים האחרונים 25 קילו[משקולת בכל צד], 4 סטים ב6+ חזרות.. בזוית כהה אני מרים 20 קילו [משקולת בכל צד] 4 סטים ב6- חזרות. ידיים אני לא עושה.. בטח השרירים פועלים כשאני עושה פולי עליון וחזה.. יש לי לפני אימון הייקף של 33 וחצי ואחרי 34 אלו היו הנתונים של אימון לנפח - אימון דיי קשה שלדעתי שעתיים אחריו השרירים ישר מאבדים את הנפח [כלומר, הם אפילו קטנים יותר …

    • 50 תגובות
    • 7.6k צפיות
  17. Started by liverpoolfc,

    through a storm hold your head up high And don't be afraid of the dark. At the end of a storm is a golden sky And the sweet silver song of a lark. Walk on through the wind, Walk on through the rain, Tho' your dreams be tossed and blown. Walk on, walk on with hope in your heart And you'll never walk alone, You'll never, ever walk alone. Walk on, walk on with hope in your heart And you'll never walk alone, You'll never, ever walk alone.

    • 12 תגובות
    • 890 צפיות
  18. Started by Rule The Pc,

    אהלן נגמר לי ביום ראשון ה9/7 המלווה מותר לי לנהוג בלי מלווה ביום ראשון? למי שלא הבין כתוב לי ברישיון שדרוש מלווה עד ה9/7 אז זה כולל את יום ראשון או לא?

    • 44 תגובות
    • 2k צפיות
  19. Started by Guarding angel,

    http://youtube.com/watch?v=qP1kbp1LlPA&search=half%20life%202%20mentos

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  20. Started by kipi25,

    שלום, האם יש אפשרות לשמוע את רדיו 102FM בווינאמפ?

    • 0 תגובות
    • 510 צפיות
  21. Started by amilo,

    כנסו תראו את אחד הדברים המצחיקים. http://www.dumpalink.com/media/1152174456/Kitty_Uses_the_Toilet

    • 12 תגובות
    • 956 צפיות
  22. תראו... שמתי לב שהאתרים הבאים: walla nana ynet start וכו' וכו'...בחיים לא נפלו , אפילו לא פעם אחת . על איזה שרתים הם מאוחסנים? על מחשב שעשו ממנו שרת? חוות שרתים ? מעניין אותי לדעת איך הם לא נופלים אפילו נפילה הכי קטנה למשך שנים...

    • 26 תגובות
    • 2.2k צפיות
  23. Started by sevenX,

    המניגה שלו הולכת ככה בערך פה בה בום בה, פה בה בום בה...... That we belong... זה מה שאני זוכר בערך, אשמח עם תעזרו לי למצוא אותו.

    • 3 תגובות
    • 623 צפיות
  24. Started by avivlevy,

    לאחותי ניסרף הארד דיסק..... מה לעשות איתו? : לשרוף,לשבור,לרסק................

    • 11 תגובות
    • 817 צפיות
  25. Started by ALÞHA,

    לכל חובבי הטראנס/האוס/טקנו פה מה השם המדוייק של הקטע הבא? http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=2BF9FAEB26ED60CA

    • 2 תגובות
    • 619 צפיות

דיונים חדשים בפורומים