עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. ואז לכאן ;D http://www.anti-hasn.co.nr/ http://www.youtube.com/watch?v=gwtb6RwFi6M&search=nassralla

    • 4 תגובות
    • 771 צפיות
  2. Started by ZorD,

    האם יש כבלים שממירים את החיבור של ספק תוצרת IL שיתאים לתקן של תקע בחול? דוגמה: הקצה של הכבל של הספק בעל 3 חיבורים.. בחול יש רק שני חיבורי.. יש כבל שממיר את ה3 ל2 כדי שיהיה ניתן להשתמש בספק גם בחול? תודה מראש

    • 5 תגובות
    • 569 צפיות
  3. בעיקר מוצרי קרור (מאווררים מארזים והיטסינקים. תודה לעוזרים.

    • 0 תגובות
    • 615 צפיות
  4. לא יוצא לי להשתתף בפורום עקב הנסיבות, כרגע לא יכול גם לפרט. שמעתי שהקונרו הגיע לארץ, וגם AMD קנתה את ATI, בקיצור יש אקשן בעולם המחשבים לא פחות מפה. אז ביי בנתיים חברים, שומר מהצפון. urib

    • 31 תגובות
    • 2.4k צפיות
  5. אני לא מצליח למצוא מידע על אכסניות ואני יודע שגם עכשיו העלו מחירים באילת בגלל המצב בצפון. אני מתכנן ללכת עם חברים קצת לאילת אבל יש קצת בעיה עם כסף לחלקם, זה לא צריך להיות משהו מפואר אבל כדאי שלא יהיה צריך ללכת חצי שעה בשביל להגיע בים. וזהו בערך... תודה!

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by fireskill,

    שלום, שמעתי מבן דוד שלי שRHCP יתפרקו לפני כמה זמן והסולן שלהם פתח מחדש את הלהקה עם איזה זמרים צעירים, אני אישית לא שמעתי על זה, אבל מה אני יגיד רק רציתי לבדוק, חיפשתי על זה מידע בגוגל אבל לא מצאתי משהו בנושא. אשמח לשמוע את דעתכם בנושא

    • 31 תגובות
    • 2.8k צפיות
  7. Started by [NOS],

    יש לי את המכשיר V3 X של מוטורולה וגם יש כבל USB שקיבלתי עם ה ZV:M שלי, אבל אני צריך את ההתקנה של התוכנה של הפלא ... למישהו יש אולי אותה או לפחות לינק ??

    • 18 תגובות
    • 2k צפיות
  8. Started by IG,

    אני נוב מוחלט בכול מה שקשור לחיבור לאינטרנט, לכן כל הסבר דבר ראשון, אני צריך לדעת מה אני צריך כדי לחבר מחשב (אחד) לאינטרנט מהיר- מאפס (יש כרטיס רשת על הלוח M...) דבר שני, אני רוצה לדעת איזה חברות מספקות מה, ומה יותר מומלץ (לא חברות- המוצרים) ואני מבקש- תשובות רק מאנשים מעל גיל 17 כל מי שמרגיש צורך עז להעיר הערה או לשאול שאלה שלא תעזור לתשובה טובה יותר לשאלות של הת'ראד- לפרטי ולמנהלים, למחוק כל הודעה שמכילה רצף של יותר מ-3 "ח" תודה

    • 12 תגובות
    • 2.3k צפיות
  9. Started by MS-D,

    היי חבר'ה, יוזמה מקסימה של בני נוער אכפתיים. ממליץ לקרוא ולתמוך. ב-22/7 שבו לוחמי סיירת אגוז מכפר מארון א-ראס שבלבנון. אך לא היתה זו חזרה מעוד פעולה קרקעית בשטח הארץ הארורה הזו. הפעם הם חזרו עם חמשת גופות חבריהם. המוראל של אותם חיילים, כפי שכבר הבנתם, לא הרקיע שחקים. לחזות במותם של חמישה מחבריך, תוך ניסיון לחלצם משטח אוייב, היא משימה מורטת עצבים וכלל לא קלה. אבל עם זאת, דווקא אתם,, אלו שיושבים בביטחה ומתקשים להבין כיצד כל איזור הצפון הפך לאיזור רפאים, יכולים לעזור לחיילי סיירת אגוז ועוד חיילים רבים, שלוחמים למען הגנת מדינת ישראל בגופם ובנפשם. במהלך הימים האחרונים פיתחנו יוזמה ייחודית בדמות שליחת מכתבים לחיילי צה"ל בחזית. מטרתינו היא איסוף כמה שיותר מכתבים עבור חיילי צה"ל,…

    • 5 תגובות
    • 669 צפיות
  10. Started by BHXHO2,

    http://www.sidewindercomputers.com/fepifor3he.html מישהו יודע מה הדבר הזה מה התפקיד של הכלי תודה ניסים

    • 1 תגובה
    • 581 צפיות
  11. Started by masterblaster,

    • 12 תגובות
    • 1.3k צפיות
  12. 1: האם אפשר לשדרג/לעדכן את הגרסה של הפלפון(שלי הוא NOKIA 6310I) ככה שהוא לא יראה רק את ה 10 שיחות האחרונות שלא נענו/נכנסות/יוצאות אלא להגביל את זה ל -1000 או משהו גדול יותר? 2: בפלפון שלי יש BLUETOOTH, האם אפשר לשלוח SMS דרך ה BLUETOOTH איכשהו? בברכה לעונים

    • 7 תגובות
    • 634 צפיות
  13. אני עושה משהו ב3ds ואני צריך את הגודל בפסנטימטרים מישהו יודע כמה זה 4X10 בפיקסלים? תודה מראש!!

    • 7 תגובות
    • 722 צפיות
  14. Started by KaPuT,

    נמאס מכל הסירנות והפיצוצים כל היום,אני זז למרכז אז רציתי לשאול לכל מי ששם אם אתם יודעים איפה יש מקומות שעושים כל מיני הטבות למי שבא מהצפון כדי שנשכח מכל מה שקורה פה,תודה לכל מי שיעזור

    • 16 תגובות
    • 1.2k צפיות
  15. Started by pixilated,

    אם נגיד רוצים לשלוח לגינס שיא חדש שאפ'עם לא היה קיים צריך את הרשות של איזה ועדה או משהו... אם הייתם יכולים? איזה שיא שאתם לפי דעתכם שייך לכם הייתם שולחים?? אני הייתי שולח שיא של הבנאדם שאוכל הכי הרבה חח נראה לי אני אוכל כל הזמן שאני ער

    • 4 תגובות
    • 595 צפיות
  16. אני משתמש כבר שנה בערך בכדור הנ"ל, עשיתי בדיקת דם לפני יומיים בערך ותיפקודי הכבד נפגעו משמעותית... מאוד אפילו .. הרופאה שלי המליצה להפסיק את הכדורים וכמובן זה מה שנאי אעשה.. רק שאני חושש שמה הנזק גדול.. האם אנטיביוטיקה של 50 מ"ל [פעמיים ביום] יכולה לפגוע בכבד ולבצע נזק בלתי הפיך? או שאין לי מה לחשוש והפסקת השימוש תחזיר אותו למוטב ? תודה רבה. משתמש מודאג :-[

    • 15 תגובות
    • 9.2k צפיות
  17. Started by KOBRA CHOPER,

    • 3 תגובות
    • 795 צפיות
  18. שלום לכולם. אשמח אם תוכלו לקבץ לי כמה אתרים שמסקרים אירועים חשובים שקןראים בעולם.. מכל התחומים.. טכנולוגיה בידור חלל מדע תגליות וכ"ו.. ואני לא מתכוון לאתרי חדשות טיפוסיים (כמו YNEY) תודה מראש !

    • 1 תגובה
    • 906 צפיות
  19. Started by Guy King,

    או מה הסיכוי של אדם שנולד נגיד ב-1985 להגיע ל-2035?

    • 24 תגובות
    • 1.6k צפיות
  20. טוב המחשב שהוזמן הוא and3800 am2 dfi infinity pqi 1024 x1900xt antec p180 black hec520 וכו'.. עכשיו יש לי כמה שאלות. יש אפשרות לעשות סוג של מוד למארז (להחליף את הדלת לאחת שקופה..)? 17 אלף בdmark03 זאת תוצאה סבירה(הייתי שואל שנושא המתאים אבל אני מנצל את הנושא)? לגבי כניסה לביוס, המחשב עולה כל כך מהר שאני לא מספיק להיכנס לביוס מה עושים:? סקירונות שלי. קודם המארז היופי הוא עניין של טעם אבל מבחינת קירור והרכבה הוא פשוט מדהים מארז מעולה! לגבי הרעש לקח לי 5 דקות להבין שהמחשב פועל פשוט שקט בצורה מטורפת. כרטיס מסך פשוט מדהים מריץ הכל על פילטרים איכות תמונה מדהימה מרוצה עד השמיים.. והמעבד הוא יוחלף בעוד כמה חודשים עם כניסת ה65 ננו כפול ליבה של amd אבל אני חייב לצי…

    • 13 תגובות
    • 759 צפיות
  21. Started by pixilated,

    היום הזמנתי מחשב ממישהו שגר בעיר שלי (מעלה אדומים) ואני אמור לקבל אותו עד יום שישי. את המפרט אני אכתוב לכם ברגע שאני אקבל את המחשב עצמו ;D אני יודע שזה לא מעניין אותכם שקניתי אבל אני סתם משתף אתכם

    • 107 תגובות
    • 5.2k צפיות
  22. Started by Norm4nde,

    אז ככה אני חושב עכשיו ונשאר לי שבוע וחצי בתום השבועה וחצי אני מקבל תכסף ... זה 2000 ש"ח אז חשתי מה יותר כדאי לקנות כרטיס מסך או מסך... המפרט בצד... ד"ט זה למחשב מספר #2 חשבתי או על מסך 19" 2 MS/ כרטיס מסך אולי את ה 7900gtx 512 mb שיש פה במבצע :\ ואם אני יקנה את הכרטיס מסך אני יזמין גם איזה אוזניות או משהו בשאר הכסף... ויש לי עוד משהו אם כבר פתחתי תרד... בעוד כ - 3 שבועות אני קונה פלאפון בארה"ב איזה פלא אתם אומרים כדי לקנות אולי אני חשבתי על ה N93 ... יש משהו יותר חדש יש תותח מזה :?

    • 5 תגובות
    • 756 צפיות
  23. האם יש מצב למצוא אתר עולמי או איך שזה לא ניקרא.....לשלחת אס.אם.אס לחו''ל לכמה יעדי מדינות. אני צריכה את זה דחוף :s05:ראיתי בתחילת הפורום שילדה שאלה על אותו נושא. אם גם משלמים על זה או שיש הודעות אס.אם.אס חופשיות לחו''ל. מקווה שתעזרו לי שיהיה לכולם ערב נעים ומהנה......בתודה. מוזי

    • 5 תגובות
    • 664 צפיות
  24. Started by Em.,

    מישהו מכיר חנות טובה באיזור המרכז ( ראשון/ת"א).. שיש לה אתר אינטרנט שמתמחה במתנות לגבר... :s05: ואל תגידו ג'נטלמן 10X...

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  25. Started by mrsph666,

    שלום! אני מודע לכך שבסיגריות, עפ"י מחקרים רבים, ישנם כ-43 חומרים מסרטנים, חומרים משמרי גופות ( ), אציטון, בנזין ושאר ירקות... אבל רציתי לדעת מה מכיל דראם שקונים בחנות - כזה בשקית של 50 גרם - כתוב על האריזה: DRUM Excellent HALFZWARE SHAG Original Premium Quality Handrolling Tobacco אני מצרף תמונה - זה לא בדיוק מה שיש לי, אבל זה דומה. http://img135.imageshack.us/img135/2199/drumpkgyc8.jpg האם הוא פחות מזיק? מה הוא מכיל וכיצד מכינים אותו? אם אני מגלגל אותו בתוך נייר גלגול עם פילטר, כיצד הוא מזיק ביחס לסיגריה רגילה, לדעתכם? תודה!

    • 14 תגובות
    • 3k צפיות

דיונים חדשים בפורומים