עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3281539,00.html קצת מידע על פרק פ"ג שבו הספר היה פתוח מתי שמצאו אותו. פרק פ"ג זה פרק שביקשו הרבנים לקרוא לאור המלחמה והמצב שקורה בארץ. המזמור עצמו מי שרוצה להבין איך הוא קשור למלחמה שיש בארץ. http://www.mechon-mamre.org/i/t/t2683.htm ת'אמת? אני לא חושב שזה צירוף מקרים .

    • 6 תגובות
    • 1.3k צפיות
  2. Started by xtract1,

    ראיתי באתר newegg מחירים קורצים ביותר..למשל מארז P180 ב530 שקל בערך... השאלה היא האם אני קונה מחשב בחול כמה אני צריך לשלם מיסים ושאר שטויות בארץ..אם בכלל... והאם זה זהה לדברים בארץ? או שיש "גירסאות אמריקאיות" למיניהם...

    • 17 תגובות
    • 1.6k צפיות
  3. כל מילה נוספת מיותרת.... פשוט מדהים. http://www.fingerskilz.tv/DasBlog/PermaLink,guid,53a8c7c9-02ab-4f4a-9014-6c4f889c887f.aspx

    • 9 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. Started by eladbu,

    שלום לכולם אני מחפש לקנות איזה אלבום או שתיים של ציל אאוט אם אתם מכירים משהו מומלץ!שחקו אותה! בתודה מראש!

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. לפני כמה חודשים החלפתי פלאפון כי נדפק לי הישן החלפתי לTELIT X170 במסגרת "מבצע" חיילים ESC 2006 עכשיו החבילה היא ככה: 30 שקל לחודש ל3 שנים + 150 דקות ב58.5 שקל (ומעבר ל150 דקות גם 39 אג' לדקה אני חושב - לכל הרשתות) הפלאפון עצמו בסדר אבל ממש לא מצדיק את המחיר בזמנו לא הייתי מודע לזה, היום אני יודע קצת מה הולך יש איזה מבצע של אורנג' שיתנו לי החזר על הפלאפון (אם אני אוכל לעבור אליהם)? וכמה קנס לדעתכם אני אצטרך לשלם על לעזוב את העסקה (אני כמעט בטוח שהתחייבתי ל3 שנים)

    • 5 תגובות
    • 800 צפיות
  6. ??? עריכה: ומה זה חילוף חומרים גבוה? זה משהו שאפשר לשנות? בקיצור אני מעוד מתעניין בדיאטה.. אם יש לכם משהו להוסיף אני ישמח ;D

    • 36 תגובות
    • 14.1k צפיות
  7. Started by tal_levi1000,

    יש לי איזה קליפ ואני רוצה לדעת את השם של השיר ברקע איך אני יכול להעלות אותו פה? אני צריך שרת אכסון כמו IMAGESHACK מישהו יכול לתת לי בבקשה מקווה שתוכלו לעזור לי עם השיר תודה מראש טל

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  8. Started by Aviko,

    מת כבר לראות את החבר'ה המאסטולים שמסתובבים פה, ולהכיר אותם, בואו נעשה מפגש?!?!

    • 1 תגובה
    • 771 צפיות
  9. Started by R0ck,

    סוגר היום 22 בסקאלה המון מזל טוב!!! :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn: :funn:

    • 23 תגובות
    • 1.4k צפיות
  10. שלום. אני מתאמן בקאפואירה והשאלה שלי היא האם קאפואירה זה אומנות לחימה או ריקוד. אני נוטה יותר לכיוון האומנות לחימה, אבל חבר שלי אומר לי שזה ריקוד. אז שמישהוא יגיד לי חד וחלק (רצוי כאלה שמבינים ולא סתם לזרוק). תודה מראש.

    • 31 תגובות
    • 2.7k צפיות
  11. Started by the kooks,

    שלום. נתבקשתי למצוא מידע לגבי תאומים והייתי רוצה לדעת מה הסיכוי בערך שיווצרו תאומים(סיאמיים או לא זה לא משנה כוונה היא ללפחות שני ילדים) חיפשי בGOOGLE וויקיפדיה אך לא מצאתי תשובה.. מישהו אולי יודע?

    • 1 תגובה
    • 493 צפיות
  12. Started by HeaT-SinK,

    הי מה קורה כולם ? אחלה! יש לי כמה שאלות 1. אישור עבודה - למי שיש אישור כזה מהצבא: א. ממשקית תש מקבלים ? ב. כמה ימים סוגרים בבית וכמה בצבא עם אישור כזה ? 2. פטור - שיער א. יש דבר כזה פטור מתספורת ראש ? (אם כן איך?) ב. פטור מגילוח איך מקבלים ? אפשר ללכת לרופא אזרחי להגיד לו תשמע מגרד לי אחרי שאני מתגלח [כי אין לי פצעים או משהו ולא באמת יש לי בעיה רפואית להתגלח פשוט אני אוהב להשאיר קצת בסנטר] תודה

    • 24 תגובות
    • 1.5k צפיות
  13. Started by MOFRA,

    משהוא מסתכל תסדרות הנ"ל(4400 או DEAD ZONE)

    • 17 תגובות
    • 1.2k צפיות
  14. Started by nimrods,

    יש לי מכשיר 3100 שניקנה באורנג' ואני רוצה לפתוח אותו לסלקום אז מה הקוד פתיחה שלו?? (זה לא קשור לכאן) תודה לעונים..!

    • 4 תגובות
    • 617 צפיות
  15. אני אישית חושב שזה ממש יפה אפילו קצת מרגש,סוף סוף יש קצת הסברה ישראלית לכל המצב ולא רק ת'דברים שנסראללה מסביר.. ח"ח ענקי ליוצר של זה

    • 5 תגובות
    • 761 צפיות
  16. מכבי חיפה הוגרלה נגד ליברפול ( אלופת אירופה ב2005 ) המשחק הראשון יהיה ב 8/9 באוגוסט באנפילד בליברפול משחק שני (בלומפילד\רמת גן) יערך ב22/23 באוגוסט, הולך להיות קשה אבל הכל אפשרי . עזבו את מכבי חיפה: עידן טל, מיכאל זנדברג, קלמי סבן ואריק בנאדו הצטרפו:אנדרסון,קטן, מילקסון,עבאס סואן,אייל משומר,מסודי, רביד גזל(אולי יושאל גם העונה) ודקל קינן חזרו מהשאלה. הצטרפו לליברפול:פאלטה, פביו אורליו,מרק גונזלס,פנאנט,בלאמי,פונגול,מילר,לה טאלק http://www.one.co.il/cat/articles/article.aspx?id=79326&bz=8 http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3282696,00.html

    • 8 תגובות
    • 1.1k צפיות
  17. איפה אני יכול להשיג את הפוסטרים שאתם מחלקים במפגשים של ה-GEFORCE? תודה, מתן.

    • 5 תגובות
    • 620 צפיות
  18. Started by zniibidl,

    האם יש לו אתר? כיצד ניתן ליצור קשר אני צריך water filter למקרר מדגם מג'יק ואני צריך לשם כך ליצור קשר עם היבואן תודה.

    • 5 תגובות
    • 2.4k צפיות
  19. Started by MicroChip,

    היי אני חדש מקווה להשתלב...המשך יום נעים.

    • 3 תגובות
    • 669 צפיות
  20. Started by iyc,

    מישהו יודע אולי איך אוכל לשלוח SMS לארה"ב בחינם? ה-ICQ לא מאפשר, ואם אפשר תוכנה בסיגנון של ICQ שיוכלו לענות. תודה רבה.

    • 4 תגובות
    • 1.7k צפיות
  21. אני מדבר על התוכנית עם המסוק המשוכלל הזה. לפני 2 פרקים היה איזשהו שחקן ששיחק מדען והיה חבר של השחקן הראשי. בפרק היום אותו שחקן משחק באותה סדרה עם תפקיד של אדמירל וכרגע הוא מנסה להרעיל את השחקן הראשי. אפילו לא אותה דמות!!! איזה עלוב!!!

    • 44 תגובות
    • 4.3k צפיות
  22. Started by VL,

    רציתי לדעת אחרי כמה זמן זרע מתייבש? (נגיד על היד) ועם אחרי שהוא מתייבש אפשר להכנס מזה להריון? בבקשה בלי תגובות ציניות זה חשוב לי מאוד.

    • 36 תגובות
    • 11.4k צפיות
  23. שלום לכולם, בימים האחרונים אני במגעים עם בחור מחו"ל שפרסם באיביי טפלון סלולרי של NOKIA מדגם N93 (אחד הדגמים החדשים ביותר כיום) במחיר מצחיק של 200 אירו (כולל הוצאות משלוח ומשלוח מהיר עד 48 שעות!!) המחיר היה ועדיין נראה לי חשוד למדי מפני שהמכשיר עולה בארץ באזור ה 4000K שקל.. אחרי שליחת מיילים לבחור לבירור העניין הבחור ענה לי שהוא קונה בסיטונאות ישירות מהיצרן ומוכר לכל דורש כאשר הוא הציע לתת גם הנחה על רכישה כמותית.. ביררתי איתו איך אני יכול להבטיח לי שעניין הוא לא תרמית והוא השיב לי היום שהוא מקבל תשלום רק באמצעות העברת כסף דרך WESTERN UNION כשלאחר מכן אני אשלח לו את הקבלה שאכן העברתי את הכסף אך לא אתן לו את הססמא למשוך אותו ורק אז הוא יישלח לי את המכשיר וכאשר אקבל אותו והי…

    • 26 תגובות
    • 1.5k צפיות
  24. Started by kinggil,

    http://video.google.com/videoplay?docid=5778134789812939895&q=saudi+cars יש להם סידרת סרטונים כאלה. אגב מישהו מכיר תשיר הזה?

    • 14 תגובות
    • 981 צפיות
  25. הקופסא היתה פתוחה, המוצר לא חדש, כמה צלעות קירור היו קצת עקומות יישרתי אותם בעצמי דחפו את זה לבפנים שמו סלוטפ בצדדים לא רוצה לפרסם כרגע את שם החנות כי אני מברר איתם לגביי זה

    • 2 תגובות
    • 745 צפיות

דיונים חדשים בפורומים