כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
שלום יש לי חבר טוב מאוד והוא עבר לאמריקה לפני כמה שבועות והוא לא מתקשר ולא כלום אז אני רוצה להתקשר עליו אז אני רוצה לגעת מתי יש אצלו צהריים באיזה שעה אני צריך להתקשר עליו שיהיה אצלו צהרים תודה לעוזרים
-
- 9 תגובות
- 716 צפיות
-
-
-
איך אני יודע כמה אזהרות יש לי ? יש אולי איזה שהוא מד שמראה לי ?
-
- 5 תגובות
- 644 צפיות
-
-
למנהלי HWZONE למה האחרים של פורום מפרטי מחשב לא מגיבים ולא נותנים שום מפרטים ? הם לא מגיבים בהודעות כאשר מישהו רוצה לקנות מחשב או משהו זה ממש חוצפה כי בשביל זה מינו אותם לאחראים לא?! גולשי HWZONE הגיבו את דעתכם
-
- 12 תגובות
- 821 צפיות
-
-
תודה
-
- 3 תגובות
- 654 צפיות
-
-
היי אם נגיד בניתי מחשב בנועה ואני משלם בתשלום אחד, אז כמה אחוזים הם צריכים להוריד לי ממחיר המחשב? תודה רבה
-
- 4 תגובות
- 575 צפיות
-
-
שבוע הבאה אני נוסע לאילת ואני רוצה לקנות שם רמקולים למחשב ועכבר טוב. מישהו מכיר חנות מחשבים טובה באילת?
-
- 10 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
-
טוב אז בעיקרון כשעושים מוד למחשב ובמיוחד החלון צריך מידי פעם לנקות את החלקים מאבק בשביל האסטטיקה ספרו כיצד אתם מנקים את המחשב שלכם וכיצד נימעים מחשמל סטטי וכו' (במיוחד המתלית היא ממש מקום מושלם לאגירת חשמל סטטי) קיצר עוד סתם דיון שיכול לענין ולהביא להוספת מידע לאנשים SNOW
-
- 33 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
איפה אני מוצא דילים וכל זה למלונות באילת ועל איזה מלון אתם ממליצים לנסוע עם חברים? משהו כזה ב700 שקל סוף שבוע לבן אדם. תודה מראש.
-
- 13 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://yad-vashem.org.il/exhibitions/album_auschwitz/air_photo/air_photographs_964_15.html
-
- 7 תגובות
- 765 צפיות
-
-
נפלה לי הזדמנות פז כאשר בחור שעובד איתי וחייב לי 700 שקל הציע לי ארבע ג'אנטים סגסוגת (מה שנקרא מגנזיום משום מה) ב-400 שקל מקוריים של סקודה מיוצרים ע"י Fondmetal הג'אנטים היו קצת עקומים ומאוד מאוד מלוכלכים, ועל אחד חסר באמצע את הסמל של סקודה, ובמקומו רואים את ההטבעה של Fondmetal עוד כ-100 שקל הלכו לפנצ'ר מעכר על יישור עוד כ-100 שקל על ברגי נעילה לסגסוגת ניצלתי את ההזדמנות ושמתי 4 צמיגים חדשים, Alliance A975 במקום ה-Alliance TopStar שהיו לי (שהם למען האמת במצב כמעט חדש) נזק של עוד כ-1300 שקל אגב הצמיגים הקודמים אינם נזרקים אלא ישמשו את אבא שלי עם המונית שלו סה"כ יצא 1900 שקל והתוצאה לפניכם (אני יודע שאני צריך להתגלח): הג'אנט הוא זה שחסר לו את הסמל של סקודה הנה ת…
-
- 96 תגובות
- 8.2k צפיות
-
-
טוב,אז היום התקינו לנו בבית טלפון של הוט. ביקשתי 3 נקודות. אחרי שהוא התקין לי בחדר אני רואה שהתפוצץ לי חור בקיר בגודל כדור ושהוא עשה מלא חורים בקיר בגלל שהוא שם קליפסים לא נכון ואז שם מחדש. את ההתקנה השנייה בהול-זה מעבר כזה בין החדרים לסלון,זרק את כל הכבלים של החשמל והמודם על הרצפה מבלי לשים קליפסים כמינימום למטבח הוא משך כבל מעל התקרה במקום מהרצפה.... קיצר,עבודה ממש גרועה מחברה כל כך גדולה.מאוד מאוכזב,מקווה שלפחות מהטלפון אני יהיה מרוצה ;D
-
- 19 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
403 Forbidden Congratulations! You are banned! ניסיתי הרגע להתחבר לTorrentLeech כמו שאני תמיד עושה (אין לי מושג מה קרה לקוקיס)... הלכתי לBROWSE ואז התחברתי הוא פתאום עושה לי Your account has been disabled. ואז ניסיתי ללכת לFAQ לראות מה הבעיה אז הוא כתב לי את מה שלמעלה. הבהרה: אני לא משתמש בשום מזייפי העלאות, אין לי מושג איך משתמשים בחרא הזה. העלתי משהו כמו 2GB לעומת 1.6 שהורדתי, הaccount שלי היה פעיל במשך שבועיים לפחות.. בימים האחרונים לא התחברתי כי המחשב שלי מת אבל לפני כמה ימים הוא חזר... למישהו יש מושג למה דבר כזה יכול לקרות?
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני גר באשדוד בווילה גדולה ואנחנו צריכים עובד בשביל שיעבוד בגינה ובכל הדברים האלה שקשורים לצמחים ולדשא , העובד יוכל לעבוד 2 שעות מ 8 בבוקר עד 10 בבוקר ותהיה לו הסעה לבית וגם יקחו אותו מהבית הוא יעבוד פעמיים בשבוע על שתיים הוא יקבל 500 ש"ח למעוניינים אנה השאירו הודעה וטלפון ונתקשר אליכם ותוכלו להתחיל לעבוד
-
- 9 תגובות
- 776 צפיות
-
-
http://www.youtube.com/watch?v=g2gqe03KTmQ&mode=related&search
-
- 6 תגובות
- 777 צפיות
-
-
אני רוצה לקנות את הפלאפון הזה במקום הטלפון הבזיון הישן שלי שעוד מעט יהיה בן שלוש. מכל המכשירים שבדקתי לו יש את המפרט הכי מרשים והיכולות הכי מגוונות. מה אתם אומרים על המכשיר?
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
[אני מקווה שזה לא עובר על חוקי הפורום] אני צריך טכנאי מחשבים רציני באזור השרון. אני מחפש טכנאי שאני יוכל לעבוד איתו לאורך זמן לאחר שהטכנאי הקודם שלי עזב את הארץ. מי שיכול לשלוח לי המלצות לפרטי אני אשמח!
-
- 12 תגובות
- 960 צפיות
-
-
טוב אז פה לא יהיה אשכול של האם הוא קיים או איך זה נוצר זאת שאלה מי שיודע יענה מי שלא לא. אז ככה נגיד שאני אוהב את הנכדה של דוד שלי, האם מותר לי לצאת איתה? ז"א שני אחים אז הנכד של האח הזה יצא עם הבת של האח הזה. זה מותר מבחינת היהדות?
-
- 57 תגובות
- 3.1k צפיות
-
-
http://www.bbspot.com/News/2005/12/cooling_your_kids.html
-
- 24 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
אני מעוניין לנקות את ריפודי הרכב שלי באמצעות קיטור או משהו דומה מישהו מכיר מקום בתל אביב חולון ראשון?
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
למישהו יש את הטלפון שלהם? אני מוצא רק את ביתן חי"ה. תודה
-
- 0 תגובות
- 763 צפיות
-
-
אני כבר מתווכח שעה אם חבר שלי הוויכוח הוא ככה: אם נגיד חבר שלי לקח רכב והתחיל לנהוג בלי רישיון ואני יושב לידו, אז אם יעצור אותנו שוטר אז גם הוא יקבל שלילה וגם אני, אבל השלילה שלי תיהיה נמוכה משלו, זה מה שאני אומר. הוא אומר שרק הוא יקבל שלילה. מי צודק? מי טועה? ומה החוק אומר?? אגב רק לידע כללי אף אחד לא מתכוון לקחת רכב של אף אחד וליסוע לשום מקום אוקי? זו סתם שאלה.
-
- 43 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-


