עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. Started by משיקומי,

    אני מחפש חנות אמינה עם סחורה מגוונת שנמצאת בגוש דן (עדיפות לראשון לציון) לקנות ממנה את המחשב החדש. שמתי לב שהרבה חניות נמצאות מצפון לגוש דן. בבקשה (אם זה לא נוגד את חוקי הפורום) אל תתנו לי שמות של חניות לא אמינות כמו אייבורי (ימח שמם)

    • 1 תגובה
    • 573 צפיות
  2. ראו הוזהרתם. ---- A-TEAM http://www.youtube.com/watch?v=4eTRqGm0HWc מרדוק חביב אבל ביצוע די גרוע

    • 14 תגובות
    • 1.1k צפיות
  3. http://www.nrg.co.il/online/10/ART1/459/454.html OMG, כמה דפוק בנאדם יכול להיות...

    • 63 תגובות
    • 5.7k צפיות
  4. Started by tal_levi1000,

    מי ראה את הסרט SILENT HILL ויכול בבקשה להסביר לי בדיוק WHAT THE **** WAS GOING ON יש חלקים שכן הבנתי אבל אני לא יודע אם הסרט הגיע לארץ אז אני לא רוצה להרוס לכם אבל לא הבנתי את כל הסרט

    • 0 תגובות
    • 546 צפיות
  5. אני מכיר אותם עוד ממתי שהייתי ילד קטן יצורים חומים קטנים מעצבנים ועיוורים שכל מה שהם יודעים לעשות זה להיכנס בקירות ובראש שלי שוב ושוב ושוב עד אין סוף זה באמת נכון שיצרו אותם במכון וויצמן?

    • 51 תגובות
    • 16.4k צפיות
  6. Started by 104952,

    הוא עובר מZONE NEWBIE ל ZONE WANNABE!!!!! הנה לך עידן ההודעה הגורלית שתשנה לך את הדרגה!

    • 2 תגובות
    • 603 צפיות
  7. יש לי E1000 ואחותי רוצה 6280. יוצא לנו שהמסלול של סלקום עדיף לי והמסלול של אורנג' לה. אז אני רוצה להישאר עם הE1000 + הסים של סלקום ואחוצי תקח את ה6280 + הסים של אורנג'. זה אפשרי לעשות את זה בדור ה3? צריך לעשות SIMFREE? אם אני עושה את זה למישהו יש מושג אם אפשר לתכנת מחדש את הכפתור של הOBOX?

    • 0 תגובות
    • 640 צפיות
  8. Started by moonjib,

    לא ממש חדש למשתמשי DA, אבל התמול החליפו לעיצוב החדש. כנסו ותהנו: http://www.deviantart.com/v5castle/ *האתר מאוד מאוד עמוס עכשיו, אז אל תתפלאו אם מדי פעם אתם רואים דף שגיאה.

    • 16 תגובות
    • 1.3k צפיות
  9. אם מישהו מכיר אתרים שבהם אפשר לאחסן תמונות עם ממשק דמוי אלבום שאפשר לנווט בין התמונות בקלות(או פשוט להעלות כמות תמונות הפעם אחת) אני אשמח , אני זוכר שראיתי כאן משתמשים שעושים את זה בכמה וכמה פעמים. תודה. *אני מכיר את ImageHack האם הם עושים את זה שם?

    • 0 תגובות
    • 543 צפיות
  10. Started by Tik-Tak,

    שמעו, ראיתי שמישהו קנה רובה אוויר M16 בתחנה המרכזית החדשה בת"א. האם מישהו מיכם מכיר את החנות, יכול להביע דעה על המוצרים ולתת טווח מחירים

    • 3 תגובות
    • 734 צפיות
  11. המייל: Dear Sir/Mdm, Thanks for your long-term support for ASRock Motherboards! It's my pleasure to inform you that you have won yourself an AM2CPU Board from ASRock. Please confirm the information below and reply to our webmaster by August 10th, in order to send the prize to the correct address. Name: ************ Address: ******************* Tel: ************ *ASRock will pay for the shipping fees for the prize. However, if for any reason a tax was imposed on the prize (the tax fees may vary by different countries), it would be the sole responsibility of the recipient. If you are willing to pay for the tax fees if there is any, please kindly reply with "Yes, I w…

    • 5 תגובות
    • 888 צפיות
  12. חברה אתם יודעים אולי באיזה עיר באזור דרום אפשר לעשות תיאוריה ? תודה

    • 2 תגובות
    • 528 צפיות
  13. אני די מחפש הרבה לאחרונה פסיכודלי יפה ולא מוצא אף אחד ממה שאני מוצא לא מגיע לרמה של השירים המדהימים האלה: Skazi and Big Fishi - Hit And Run.mp3 - לא 2006 הרגיל פשוט מדהים Hypersonic - Zuma.mp3 Infected Mushroom -muse breako rmx-fwyh 001.mp3 Infected Mushroom - I am The Supervizer.mp3 Skazi Vs Duvdev - World Destruction.wma Yahel - Liquid Love (Sub6 Rmx).mp3 או הנחמדים האלה: psysex - dirty 80s(wrecked machines rmx) .mp3 infected_mushroom-coolio_remix-mycel.mp3 - נחמד אשמח אם תעזרו לי דרך אגב הורדתי את כל השירים שהיו בתרד של ההוא שביקש טרנסים עם קטעי גיטרות (ולא לא אהבתי כלום.. חוץ ממה שהזכרתי)

    • 46 תגובות
    • 2.9k צפיות
  14. סתם משהו שנתקלתי בו כשעברתי באתר של רשות המסים. האתר, למי שמעניין אותו באופן כללי לקרוא: http://www.mof.gov.il/taxes/ בכל מקרה, יש כאן הרבה חיילים, אז חשבתי שזה אולי מעניין מישהו

    • 3 תגובות
    • 699 צפיות
  15. Started by Kidney_stonE,

    טוב, בעקרון יש לי בחדר ספריה משולבת מקום למחשב (ומקום למקלדת ועכבר שנשלף מתחת למיקום של המסך) - מאוד נוח אבל - זה ישן, ומתפרק, ומתקלף, ואולי התאים לי כשהייתי בן 14 (לפני הרבה שנים טובות) להלן תמונות... (אני כרגע בדיוק מסדר, אז לא להתייחס לזה שכל הרמקולים על המדף עכשיו ולריקנות, פשוט הכל זרוק על המיטה) (צולם מהכסא שמול המחשב) אגב, בגלל שהחדר די צר, והמיטה היא "מיטה וחצי" (כמעט זוגית) - אז המרווח שיש לי בין המיטה לספריה, הוא די צר, בקושי חצי מטר (במרווח הזה ממוקם הכסא, והמון פעמים אני בכלל יושב על המיטה מול המחשב, ולא על הכסא, כמה שזה לא בריא לגב..) הגיע הזמן, ויש גם קצת כסף עכשיו, אז אני מחפש להחליף את הריהוט בחדר שלי כלומר ספריה + מגירות (מגירות לא חייב להי…

    • 6 תגובות
    • 729 צפיות
  16. Started by intel suck,

    איפה אני יכול להשיג מחירון רכב תנו לינק תודה

  17. אנטי ספאם בחינם, לאנשים שמשתמשים בדואר של הספקית שלהם (בבקשה, בלי תגובות בסגנון "מי משתמש בכלל בדואר של הספקית ??" זה מיותר) 1. יוצרים כלל העברת דואר (ללא השארת עותק) מתיבת הפופ3 בספקית שלכם לג'ימייל שלכם. (אפשרי דרך אתר הבית של הספקית שלכם, או דרך אתר הדואר שלהם, מקסימום אפשר לשאול בתמיכה) 2. ג'ימייל כבר מסנן את הספאם 3. מגדירים בתוכנת הדואר שלכם, את הג'ימייל בתור פופ3 4. ההודעות זורמות בלי הספאם, לתוך תוכנת הדואר שלכם

    • 3 תגובות
    • 1.2k צפיות
  18. אני מסיים עכשיו קורס תיכנות ובעצם בוחר יחידה בשבוע הבא. התחום של הסיסטם פחות מעניין אותי וממה שראיתי והספקתי להכיר רוב האנשים שם די מעפנים..בתחום האפליקטיבי אני יכול להגיע ליחידה שאני רוצה ויש שם אנשים סבבה ממה שיצא לי להכיר :-) העניין הוא שממה ששמעתי יש הבדלים של ממש אחרי הצבא בין שני התחומים לטובת הסיסטם....מישהו יכול להרחיב ולתת את דעתו? יאללה, תודה..ד"א, כמה זמן לא נכנסתי לפה.. : לא נראה לי שיש כאן עדיין אנשים שמכירים אותי חח..

    • 2 תגובות
    • 1.7k צפיות
  19. תחילת שבוע הבא מתחיל מכון כושר.. בן 16 וחצי+ מדריך צמוד והכל.. יש איזה משהו חשוב שכדאי שאני אדע? אולי תזונה נכונה ועל מה לעבוד פחות ומה יותר.. (כמובן שאני אתייעץ עם המדריך גם)

    • 59 תגובות
    • 3.1k צפיות
  20. Started by Guarding angel,

    Wii יורדים חזק על PS3 ועל הXB36 http://youtube.com/watch?v=vAMmdzStxPE http://youtube.com/watch?v=c-Afh9RjLUQ

  21. Started by LIOR42,

    האם יש איזושהי דרך או תוכנה להוציא את המילים מהשיר ולהשאיר רק את המנגינה?

    • 6 תגובות
    • 980 צפיות
  22. Started by Asaf.Y,

    הגיע הרגע,שבוא אני הולך לתרום את חלקי למדינה. הייתם ותמיד תהיו אנשים טובים שעוזרים מתי שצריך ושכיף להיות פה מקווה לחזור לפה כשאני אצא לשישי-שבת,וגם אחרי הצבא בעזרת השם,שHWZONE יחיה עד אז. ולכמה אנשים אני חייב התנצלות ענקית על כל הבעיות שגרמתי,והצקתי משעמום(במירק).. אז הזה התנצלות ל: טובי,טעל,גבע,מורן,מיני,יונתן,נועם,שגיא,צים,רועי,ג'וני וכל השאר..סליחה על כל השטויות שעשיתי ;D.

    • 26 תגובות
    • 1.7k צפיות
  23. נתקלתי פה עכשיו במשתמש החודש ורציתי לדעת איך מגיעים לתואר הנכסף...

    • 33 תגובות
    • 3k צפיות
  24. Started by Street-Fighter,

    אהלן חברה. יש לי שאלה שמטרידה אותי: אני עכשיו עולה לכיתה יב. לפני שבוע הייתי בצו הראשון ויומיים לאחר מכן עברתי את המבחנים של צוות אוויר. נאמר לי שעד שאני לא נופל בשלב כלשהו במבחנים של חיל האוויר לא ישלחו לי כלום בנוגע לשאר תפקידים בצבא. בוא נגיד שהגעתי למצב שנפלתי באחד המבחנים הבאים של חיל האוויר (חס וחלילה), כנראה ישלחו לי זימון ליום סיירות או משהו כזה. השאלה שלי היא אם יהיה לי מספיק זמן מאז קבלת הזימון ליום סיירות להתחיל להתאמן (פיזית-ריצות) ליום זה. או שפשוט יום הסיירות הוא תמיד באותו התאריך בשנה(ככה שלא משנה מה אני אתכונן ליום זה-כלומר אני אדע מתי הוא בלי קשר אלי..)? תודה מראש!

    • 36 תגובות
    • 2.7k צפיות

דיונים חדשים בפורומים