כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
מה בתמונה הבאה מישהו מזהה? [attachment deleted by admin]
-
- 27 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
מאחר וה6680 הבומבה שלי נהרס חשבתי לקנות אחד אחר קטן יותר... חשבתי על ה6230I של נוקיה או על משהו של SONY מעדיף לא של מוטורולה, אם יש לכם ניסיון עם אחד מהדגמים שציינתי או שאתם מכירים משהו שלדעתכם הוא טוב יותר אבל לא גדול אז be my guest תודה לכם מראש ;D
-
- 49 תגובות
- 2.6k צפיות
-
-
-
ערב טוב כזכור במוצ"ש נפגע מסוק יסעור בלבנון כשעשה דרכו בחזרה לארץ לאחר שהוריד לוחמים... המסוק נפגע ואיתו נהרגו חמישה אנשי צוות: רס"ן סמי בן נעים, בן 29 מרחובות רס"ן (במיל.) ניסן שליו בן 36 מקיבוץ עברון סרן דניאל גומז בן 25 מנחלים רס"מ רון משיח בן 35 מגדרה רס"ל (במיל.) קרן טנדלר, בת 26 מרחובות קבלתי מהמפקד הישיר שלי את הזכות להיות חלק מ"משמר הכבוד" שילווה את אחד מאנשי הצוות בדרכו האחרונה,סמי בן נעים... הכרתי חלק מאנשי הצוות במהלך השירות ובהחלט אפשר לומר עליהם שהם היו אנשים מן המניין והיה לי את הכבוד להכירם... כמובן שככול עם ישראל אני מתאבל גם על חללי צה"ל שקפחו נפשם בהגנת המולדת ושילטון החיים והבטחון בארצנו.... אני די חושש לזה שאבכה במהלך ההלוויה. יהי…
-
- 3 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מישהו יודע כמה בחינות צריך לעבור כדי לקבל הסמכת +A? אני יודע שיש שתי בחינות: 220-301, 220-302 אבל האם צריך לעשות את שתיהן?
-
- 9 תגובות
- 920 צפיות
-
-
אז ככה.. אני שואל בקשר לשינוי שיבוץ. אחרי שסיימתי קורס חובשים לפני 10 חודשים בערך, שמו אותי בגדוד קשר, ובגדוד שלחו אותי להיות חובש במתקן תקשוב באיוש. בהתחלה שבאתי לגדוד הייתי שייך לאלרם (אטל של פעם) עכשיו, לפי מה שבדקתי בשחר שלי, אני שייך למזי :-[ המצב בבית ממש לא משהו, והאחות התגייסה, ואין אפחד שיהיה עם ההורים, ואני חייב להיות איתם. אני מאמין שגם המשקית ת"ש והמגד וכל הגורמים המאשרים לא יהוו בעיה בקטע הזה. אז יש לי שתי שאלות.. א. תוך כמה זמן מהרגע שהוגשה בקשה להת"ש, מקבלים תשובה, ואפשר להתחיל בהליך של שינוי שיבוץ? (שכחתי לציין - הגדוד רחוק מאיפה שאני גר והוא מוגדר כיחידה סגורה בלבד) ב. מי שיודע - איזה בסיסים יש לחובש, באיזור חיפה? ששיכים למז"י? עדיף לפרט על הבסיסים, התנ…
-
- 17 תגובות
- 4.9k צפיות
-
-
-
שלום בתחילת החודש הבא אני אמור לקבל משכורת על עבודה שעבדתי בחופש, ואני רוצה לקנות טלויזיה בחדר.. אני לא מחפש משהו מפוצץ.. חשבתי על משהו רגיל.. 21" בערך. יש לי כבר את השקעים בחדר, ככה שאני רק צריך לדאוג לטלויזיה עצמה + המבנה הזה שמחזיק אותה למעלה (היא לא תהיה על שידה או משהו דומה). יש למישהו רעיונות על טלויזיות נורמליות + המבנה הזה במחיר שלא עובר את ה800-900 שקל? תודה
-
- 22 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
כן כן.. שאלה די אידיוטית (בערך) אבל באמת מה יש בתוך האטומים שיוצר את הריח ואיך הוא נדבק לבגדים?
-
- 2 תגובות
- 663 צפיות
-
-
http://www.ahmadinejad.ir/ מרוב מבקרים ,הוא קרס. חכו קצת וכתבה אחרת על הבלוג שלו http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3290732,00.html#n
-
- 9 תגובות
- 732 צפיות
-
-
http://www1.idf.il/DOVER/site/mainpage.asp?sl=HE&id=7&docid=56509.HE שימו לב שהם בורחים לכפר. איך בוצעו הצילומים, וממה נורה הטיל?
-
- 2 תגובות
- 615 צפיות
-
-
-
דומה למקור ואיכותי, או שסתם דרעק לא מומלץ..
-
- 26 תגובות
- 2k צפיות
-
-
תקציב:300,000 ש"ח לאוטו בסיסי. דרישות:ביצועים גבוהים,5 מקומות מרווחים,ג'יפ. תוספות שיש לנו:גלגלי מגזניום של סובארו,רדיו דיסק DVD שיש לכל אחד באוטו של קנווד,רמקולים וטיווטרים בכל מקום שאנחנו נפרק. GPS מובנה באוטו. יש לנו סובארו אאוטבאק 3000 4X4 AWD. אבא שלי רוצה להחליף,כל יום הוא צריך לנסוע מבאר שבע עד תל אביב לעבודה שלו (יותר נכון כמעט כל יום),חשוב שהאוטו יהיה טוב.
-
- 84 תגובות
- 7.9k צפיות
-
-
thats it... just tell me anything you know, i would like to hear... Thnx !
-
- 3 תגובות
- 742 צפיות
-
-
הפרק הבא מיועד לכל צופי "24" למיניהם הרשו לי ללעוג לכם [גם אני צופה בזה...אבל החלטתי שכאן כבר העונה הרביעית [או שזה החמישית? IVE LOST THE TRACK] עברה כל גבול מבחינת הגזמה, אז אני מפסיק לצפות] *הערות צד-החלפתי את כיוון הקומיקס...זהו קומיקס ישראלי ומכאן גם שהוא צריך להתחיל מצד ימין ולא מצד שמאל...כנ"ל לגבי הטקסטים-בועת הטקסט הימנית בכל ריבוע היא הראשונה ולא ההיפך. NJOY. http://img144.imageshack.us/img144/8947/finalep4wx9.jpg
-
- 1 תגובה
- 561 צפיות
-
-
דוד שלי טס כל שבעיים +- לUSAהבעיה שהוא טס לדרום USA כי העבודה שהוא עושה שם היא במקסיקו, אז הוא טס לUSA שם הוא לן ובבור הוא נוסע למקסיקו איזה שעה-שעתיים. עכשיו איך אני יכל להיות בטוח שNEWEGG עושה לשם מילוחים? כמה מישלוח עולה? וכמה זמן לוקח לו להגיעה?
-
- 5 תגובות
- 713 צפיות
-
-
אני לא בטוח באיזה פורום לשאול, אז אני שואל פה ... מאחר ואבא שלי טס לחו"ל, אני מעוניין להזמין למלון שלו חלקים (כמעט מחשב שלם) מ-Newegg.com. המחירים ממש מצחיקים ביחס לארץ... אני יכול להביא מחשב מהחלומות הרטובים בכמעט חצי מהמחיר בארץ. הבנתי ש-Newegg לא עושים משלוחים לארץ... אז מה זה אומר על האחריות? נגיד נדפק לי המעבד או שהזכרון הגיע עם בעיות, האם אני יכול לבצע RMA מהארץ? :s05: אם לא, יש חנות אחרת זולה שתתן לי אחריות מחו"ל לישראל?
-
- 10 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
תקציב 2500 - אני יודע שזה לא הרבה אבל בכל זאת אשמח אם תעזרו לי למצוא משהו טוב במחיר הזה תודה.
-
- 17 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
היי ניסיתי אתמול לשמוע כמה שירים של Lp (קצת באיחור... :-\) וממש אהבתי, אז הורדתי את האלבומים Meteora Collision Course Hybrid Theory אם יש לכם המלצות לעוד אלבומים שלהם (אני בטוח שיש...) אז תכתבו פה מה כדאי לשמוע... תודה מראש Install
-
- 22 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
שלום לכולם אני מחפש מבחן דרכים שנעשה לגולף שנת 2000 2000 סמ"ק.לא משנה לי אם הכתבה באנגלית או בעיברית! בתודה מראש
-
- 3 תגובות
- 721 צפיות
-
-
מה נסגר עם זה? מישהו ניסה? מעניין אותי אם מישהו ניסה ואם הוא יוכל להגיד אם ואיך זה עבד זה יהיה פצצה.תודה(פשוט בן דוד שלי טוען שאני סתם זיין מוחות,ואני רוצה להראות לו שלא )
-
- 4 תגובות
- 563 צפיות
-
-
-
הסרטון בהתחלה נראה פוקימון אבל זה מצחיק... ההוכחה הכי טובה לכך שאסור לתת לילדים בני 6 מחשב... http://www.youtube.com/watch?v=8YWo24kwEtU
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלום. אם יש כאן אנשים מאשקלון, בעלי מעבדים כלשהם בסוקט 775 ויש להם קצת זמן פנויי היום/מחר (כשעה) ויכולים לעזור שיפנו אלי בפרטי או שיגיבו כאן. מה שאני צריך זה להביא לוח של אסוס P5W DH להכניס לו מעבד וזכרון וכרטיס מסך כלשהוא... ולעשות UPGRADE לביוס. זאת מכיוון שעם הביוס הנוכחי שהם נמכרים איתו הוא לא יכול לעבוד עם מעבדים מסדרת C2D אז אני רוצה לצרוב ביוס חדש שעובד. מוכן לשלם גם טיפ נדיב. תודה מראש ומחכה לשמוע...
-
- 9 תגובות
- 774 צפיות
-


