עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

כללי

פורום Off topic ללא נושא מיוחד.

  1. השאלה בכותרת אז מישהו מכיר כאלה אתרים שלא עולה כסף לפרסם? אבא שלי רוצה למכור ג'פ מודל 89 כולל נעילות אחריות כולל הכול... מישהו מכיר אתר או משהו בסיגנון?

    • 5 תגובות
    • 944 צפיות
  2. יכול להכין את עצמי הכי טוב אליהם? פעם ראשונה שעשיתי אותם לא הייתי במצב טוב...ואני גם לא ממש זוכר את השאלות שהיו...איך כדאי להתכונן לזה? (מבחינת למידה אם אפשרי,שינה וכל זה...)זה פשוט הדבר שהכי קובע בצבא ואני לא רוצה להדפק בגלל זה...עד שהשגתי מבחנים חוזרים....

    • 9 תגובות
    • 1.4k צפיות
  3. Started by intel suck,

    נכון במהיר ועצבני 3 יש שיר כשהם מגיעים לחנייה הזאת שהם יעשו בה תמירוץ יש שיר יפה כזה מה השם שלו?

    • 2 תגובות
    • 587 צפיות
  4. Started by 114508534,

    ??

    • 13 תגובות
    • 2.4k צפיות
  5. Started by GUNZ,

    שיר שרץ הרבה ב MTV בקליפ של השיר יש בחורה שחורה כזאת לבושה שמלה שחורה ויש פסנטר גם שיר רגוע כזה היא שרה כזה I WONA BE A METERIDE או משהו כזה

    • 3 תגובות
    • 540 צפיות
  6. Started by pazer005,

    שלום לכל אוהדי מנצ'סטר יונייטד. לאחר תלאות רבות וזמן לא קצר, אנו גאים לפתוח עבורכם את אתר האוהדים הישראלי של קבוצת השדים האדומים. כפי שאתם יודעים, לפני שנה וחצי החל הפרוייקט ובגלל הרבה בלאגן, לימודים, עבודה, ויכוחים אינסופיים וכו', אנו שמחים להציג לכם את האתר החדש שנבנה לאחר השקעה לא קטנה ולא מעט בעיות. מלאכתנו עוד רבה רבה אבל אנו עושים זאת במטרה לקשר את כל האוהדים באמצעות הפורום שנפתח לפני שנה בערך, באמצעות כתבות, טורים והמון חומר על הקבוצה. אני מאוד מקווה שתהנו, ותמיד אשמח לקבל חומר חדש ועזרה מכל מי שרק ירצה במטרה להרים את האתר כי כידוע, אנו השדים האדומים לא מסתפקים בפחות מהטוב ביותר. תהנו, מנהל אתר תיאטרון החלומות, פז לזר

    • 0 תגובות
    • 716 צפיות
  7. Started by uzi4u2,

    מאוד מעניין אותי לדעת כמה מהאנשים פה מכירים בנות שמבינות במחשבים אני לא מדבר על כאילו שיכולות להתקין מסנג'ר במחשב לבד . אני מדבר על בנות שמפרקות מחשב ותולשות חוטים עם השיניים . זאת אומנם תופעה מאוד נדירה בערל כמו לראות מוסכניקית בת אבל אני משוכנע שיש כמה . אני כבר 25 שנה כמעט על כדור הארץ ויצא לי להסתובב הרבה בעולם אבל לפגוש בנות שמבינות במחשבים לא ממש יצא לי . וזה דווקא דיי מעניין כי הרי הבנה במחשבים היא לא משהו שקשה או מיוחד ללמוד . אולי בגלל שזה מסתובב סביב דברים טכניים יותר ובגלל זה יש חוסר עניין ? אבל גם בגדים ואופנה הם הרי בדיוק אותו דבר, הבנה בחומרים ובאופנה הם הרי אותו דבר כמו הבנה באיך המארז ייראה טוב ויפה . יש למישהו רעיון ?

    • 24 תגובות
    • 1.7k צפיות
  8. Started by SD Project,

    אז ככה , זה יהיה קצת בעיה כי גם את המילים אני לא כל כך זוכר... אני אנסה להסביר לכם...זמרת שרה אותו... יש סיכוי שהמילים הם : Be your head או Be your hand אני לא כל כך זוכר... כמו שאמרתי הוא ממש יישן... בבקשה תנסו לרענן את זכרונכם אין בנאדם שלא מכיר את השיר הזה... תודה רבה לכולכם אנשים, ניאו

    • 8 תגובות
    • 676 צפיות
  9. Started by UltraWaveMUSA,

    יש לכם שירים [חדשים בלבד] להמליץ לי על השמעה באוטו? יש סאב וופר ענק בבגז' אז ראפ יתקבלו בברכה דברים שיתקבלו ביותר ברכות ממוזיקה שחורה זה שירים עם רגטון [דדי יאנקי וכדומה] ושירים בסגנון קלאב. אשמח אם תתפנו לדקה או שתים בשביל להמליץ לי על מספר שירים יפים. תודה מראש :-*

  10. Started by Coca Cola,

    אם הוא חובב אז איך הוא הגיע לזה? ספרים? סרטים? קראתם את הסילמריון? ------------- לכל חובבי טולקין ידיעה נחמדה: מבצע בצומת ספרים 2 ספרים של טולקין ב100 (בגלל זה אני קונה את טרילוגית שר הטבעות + סילמריון )

    • 4 תגובות
    • 700 צפיות
  11. Started by evman007,

    סתם רציתי משהו מקורי... מה דעתכם על הניק החדש? אני EVMAN007 במקור...

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  12. לכל החבר'ה שעוזרים פה אתם עושים עבודה נהדרת כל אחד עוזר במה שהוא יודע אני מקבל פה תשובות לשאלות אחרי דקה רק עושה רענן ויש 5 מגיבים זה מדהים לא מצאתי את זה באף פורום אחר להרבה אנשים פה יש ידע רב מאד בזכותם אני בוחר מחשב/חלקים פיצוץ ולא עבודה בעיניים אני לומד ממכם המון בכל מקרה השירשור הזה מצידי יכול ללהמשיך לעוד שרוצים להגיד תודה אז תדעו שיש לכם אחלה פורום רק שימשיך ככה ויתרחב יותר תודה ענקית!! :yelclap:

    • 13 תגובות
    • 1k צפיות
  13. Started by fireskill,

    חחח חבר שלי שלח איזה אדירר http://www.tapuz.co.il/end/ תפוז הקרועים האלה

    • 38 תגובות
    • 2.4k צפיות
  14. Started by MOFRA,

    http://www.youtube.com/watch?v=pv5zWaTEVkI

  15. שלום העברתי עכשיו ערוצים בטלויזיה ונתקלתי בערוץ הקניות מפרסמים מחשב, אז חשבתי על הרעיון הזה... ככה תראה פרסומת על הכרטיס TC6200 הגרוע בארוץ הקניות, אילו הם היו מפרסמים אותו. שחקנים: איש, אישה (מכיוון שאני לא יודע את השמות שלהם, אקרא להם כך). נתחיל? איש: הילד מנדנד לך "אבאאאא המחשב לא מפעיל משחקים", האישה רוצה לראות טלויזיה במחשב, מכל אלא יש לך כאב ראש? לא עוד. בזכות הכרטיס הגראפי המהפכני החדש GeForce 6200TC תוכל לפתור את כל הבעיות הללו ולישון עם ראש שקט. אישה: נמצא כאן לידי הכרטיס עצמו, תראו איזה יופי! תראו איזה נוצץ! אבל לא רק זה!, הכרטיס הגראפי הזה הוא שיא הטכנולוגיה! איש: כן, כן. הכרטיס מיוצר מבית ג'יפורס הטוב והמוכר עוד מלפני בזכות הכרטיס המהפכני הקודם, ה …

    • 25 תגובות
    • 3k צפיות
  16. Started by free4,

    שלום, אני מחפש לקנות למי שיש קלפים של חבורת הזבל.

    • 1 תגובה
    • 1.3k צפיות
  17. Started by fireskill,

    חח מה זה הכתבה הזאת http://hwzone.co.il/articles/se_press/ hwzone החליטו ליכנס לעולם הפלאפונים? חח מצחיק אותי אבל למה לא GJ! מתחילים ליתחרות ב-pocket ?

    • 11 תגובות
    • 777 צפיות
  18. Started by redti,

    אהלן אני ממש בימים אלה רוצה ללמוד תיאוריה ויש בבעלותי את הדיסק למידה של 2005 האם זה רלוונטי ללמוד מיזה ולגשת .. אחרי הכל אנחנו ב2006

    • 9 תגובות
    • 841 צפיות
  19. Started by IG,

    אני צריך לקנות כמה עכברים (פשוטים של לוג'יטק) ומקלדות (מקווה למצוא של ג'ניאס), אולי גם איזה צורב ודיסקים... אני לא צריך משהו מיוחד, דברים פשוטים... השאלה איפה אני יכול למצוא את הדברים האלה באזור חיפה, עם מבחר גדול ומחירים טובים. תודה.

    • 9 תגובות
    • 777 צפיות
  20. Started by fatalico,

    ישבנו בחדר ופתאום הילד התחיל לשיר ולרקוד, הוצאתי מצלמה, אח"כ במחשב הוספתי תמונות ושמתי את השיר המקורי ברקע. תגידו מה דעתכם, ותדרגו אם אתם חושבים שזה חמוד ו/או מצחיק. http://www.flix.co.il/showVideo.asp?m=922505 וכמובן אם אהבתם, ספרו לחבריכם.

    • 16 תגובות
    • 1.4k צפיות
  21. Started by ben_amitai,

    אתמול חשבתי על זה והגעתי למסקנה שלוקח לי יותר מדיי זמן להרדם לפחות חצי שעה, שעה

    • 37 תגובות
    • 3.4k צפיות
  22. Started by Lanzar,

    שמעתי עכשיו שיר ברדיו, ואני חייב אותו להיום דחוף בשביל הפתעה שאני עושה לחברה שלי... אני יגיד רק אך הפיזמון הולך, כי יותר מיזה אני לא זוכר אז ככה YOU BEUTIFUL, YOU BEUTIFUL, IT'S TRUE..... בעעעעעעעע מקווה שהבנתם ! אני חייב את השם של השיר בבקשה.... תודה מראש ברק

    • 12 תגובות
    • 840 צפיות
  23. Started by americium,

    HOT החלה אתמול במבצע שיימשך עד סוף ספטמבר (30/9) במסגרתו ניתן יהיה לרכוש את הממיר המקליט, HOT MAGIC, ב-900ש"ח בלבד, ירידה משמעותית מה-1600-1700ש"ח שהם דרשו בעבר. הכתבה: http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3291976,00.html השאלה הראשונה שקפצה לראש היא "מה הקאץ'?" ייתכן שב-HOT נכנעו "ללחץ" הלקוחות? או שמא הם מנקים את המחסנים לפני כניסתם של מחירים מקליטים חדשים וטובים יותר (HOT MAGIC 2 מישהו?)? - מה דעתכם?

    • 14 תגובות
    • 952 צפיות
  24. Started by SilverCivic,

    אהלן חברה. אני לא ממש מתעסק בקטע של יו גי הו ובכללי לא מתעסק עם קלפים וכדומה... אך לפני כמה ימים חבר שלי נתן לי חפיסה מלאה במתנה (לא גנוב לא לדאוג). הבנתי שקלפים כאלו יכולים להיות שווים הרבה כסף לכן אני שואל אותכם המומחים , האם יש איזשהו אתר שאני יכול לבדוק את שווי הקלפים? כלומר להריץ חיפוש על שם הקלף ולמצוא את שיווי +- תודה!

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  25. אוסף קישורים עצום לאתרים ותוכנות השימושיים עבור הגולש הישראלי. זהו אינדקס האתרים הגדול והנפוץ בארץ. http://kedai.co.il/?aff=shlomiadv חלק מקטגוריות האינדקס: אהבה בעלי מקצוע בית יופי ובריאות כספים לימודים מבצעים מחשבים מנועי חיפוש משפחה נדל"ן נוער נופש קניות רכב שמחות תעסוקה ועוד ... http://kedai.co.il/?aff=shlomiadv

    • 9 תגובות
    • 727 צפיות

דיונים חדשים בפורומים