כללי
פורום Off topic ללא נושא מיוחד.
39,699 דיונים בפורום זה
-
היי אני מתכוון לקנות את המסך הזה: http://www.onsale.com/onsale/shop/detail~dpno~7037657~Action~ACCESSORIES.asp הדגם אזה אינו מופיע במחשבון של אגף המכס ומע"מ הוא עולה 294$ מישהו יכול לעזור בחישוב המס? בטוח שיש מע"מ של 15.5% מכס? עוד מיסים? תודה על העזרה.
-
- 5 תגובות
- 688 צפיות
-
-
אני עומד עכשיו בפני השאלה הזו אני חושב בפעם האחרונה שאני יכול להשפיע, הבעיה שאם אני אשפיע ההשפעה תיהיה חד משמעית לפה או לפה. אנשים שבקרבי או שעושים י"ג מחשבים תנו חוות דעת כן או לא והסביר לא לזרוק באוויר. אנשים שלא בקרבי או לא עושים עתודה טכנולוגית דעתכם לא נחוצה פה, על אחת כמה וכמה מי שלא התגיס!!!
-
- 69 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
שלום הייתי בנצרת עלית ותפסתי עקרב שחור ואני אוהב עקרבים נחשים עכבשים וכל זה אז לקחתי את העקרב עלי הביתה ואני לא יודע איזה אוכל להביא לו מישהו יודע איזה חרק אולי או משהו שאני יביא לו לאכול אם אני ימצא את הכבל של המצלמה אני יפרסם תמונות שלו תודה לעוזרים
-
- 17 תגובות
- 3.6k צפיות
-
-
כל כמה זמן מומלץ לכבות את המחשב ולתת לו לנוח? תודה לעוזרים.
-
- 15 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
אני לא כל כך יודע לאיזה פורום אני אמור לפנות אבל בכל אופן יש ברשותי מחשב p3 733mh 128 ram קשיח 19 גיגה כולל מסך ותוכנת הפעלה xp מקורית ואני מעוניין לתרום אותו ואך ורק לתרום למישהו שצריך אז אם מישהו יכול להפנות אותי לאתר מסוג זה או למישהו ספיציפי אודה לו..
-
- 1 תגובה
- 791 צפיות
-
-
-
-
שלום לחברי הפורום. חבר שלי שמע שבפרק האחרון של המומינים סנופקין מתעורר וזה בעצם היה הכל הזיה בIMDB כתוב משהו דומה שהפרק האחרון לא הופץ בגלל תכנים לא מוסריים או משהו... יש למישהו את הפרק להורדה?או דרך לאמת את זה?
-
- 9 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
-
-
שלום לכולם.. בפורום אחר פורסם האתר הזה: http://www.speedy.co.il עכשיו הבעיה איתו תראו את הכותרת שכתובה באתר למעלה: הכניסה לאתר אסורה לחיילים ואנשי צבא המעורבים בפשעי מלחמה ורצח של אזרחים. בבקשה ממכם אנשים תשלחו אימיל לפה: uri@speedy.co.il זה המנהל של האתר קוראים לו אורי אבן-חן בבקשה מכולם תעשו את זה.. זה פשוט מגעיל מה שהוא כותב שם שחיילים מתים בשבילו ובשבילנו והוא כותב את זה.. ובבקשה לא להפוך את זה לדיון פוליטי..
-
- 7 תגובות
- 702 צפיות
-
-
נראה לי זה שיר שגם "הצל" שר בו זה בערך משנה שעברה ויש שם גם קצת מזרחית ומשהו עם רכבת הרים אני זוכר מישהו יכול לעזור?
-
- 1 תגובה
- 563 צפיות
-
-
בשבת פתחתי תדיון הזה- http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=198551.0 אחד מהדברים שכתבתי בדיון היה זה - היום בוואלה ראיתי את זה - http://computers.walla.co.il/?w=/4000/961358 לא מגיע לי תמלוגים ? :lol: דרך אגב היה מספיק דברים אחרים לקחת מהם מיכתבה ארוכה כזות- http://www.gamespot.com/news/6156046.html?tag=latestnews;title;0
-
- 23 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
אז ככה יום בהיר אחד החלטתי להגשים לי תחלום וליבנות מערכת סאונד באופניים שלי. הרכבתי שני רמקולים ושני טווטרים והכל תוצרת בית הרכבה עצמית וכל הרמקולים(4 סך הכל) יושבים על ההגה. בקיצור הכל מיתחבר לנגן IAUDIO U3 החזק והאמת שומעים מצויין וכיאלו זה משהו מיוחד ליראות שיש לך על האופניים מערכת זה פשוט תענוג! עכשיו יש קול בינוני לא חזק חזק עכשיו אני רוצה לישמוע בווליום גבוהה ובשביל זה צריך לחזק תרמקולים בכך שניתן לו כח ממקור חשמלי כל שהוא אבל הבעיה אין משהו שעולה בדעתי איך להגביר. אז מה שרציתי לעשות זה להכין מין מגבר כזה שיוכל להעלות תעוצמה למקסימום. בבקשה מימכם עם אתם מבינים בנושא הזה איך להכין דבר כזה נידמה לי אפשר להכין דבר כזה מחוטים וסלילים וכל מיני דברים שקשורים לאלקטר…
-
- 26 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
כנסו לאתר הזה: http://radioparty.pl/ ותלחצו על זה וגם מתחת לזה יש האוס, אני מחפש עם אפשר או כזה סגנון או מה שהם מנגנים, לא מצליח להשיג רשימת שמע שם.
-
- 5 תגובות
- 689 צפיות
-
-
מחפש את המשחק רשת שצריך להקליד את כל הABC הכי מהר שאפשר
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
היה פעם סרטון נדמה לי ב youtube או אתר נזבי בסגנון, אדון שמנמן ומשעשע לבוש גלימה נדמה לי כתומה (סטייל אערי כרישנע), שמתחיל לצחוק בטירוף ולהשתולל, נדמה לי שקראו לזה מדיטציית צחוק או משהו בסגנון... תודה (:
-
- 0 תגובות
- 608 צפיות
-
-
בסוף העונה משאית נכנסת במכונית של האחים כשהם בתוכה עם אבא שלהם. מישהו יודע אם זו סוף הסדרה ? או שיש המשך והם לא מתו ?
-
- 3 תגובות
- 604 צפיות
-
-
-
אף פעם לא הייתי איש FIXER UPPER אבל לאחרונה אני רואה שיש לי צורך בסט כלים, בין היתר לקדיחה בקיר , והתקנת ברגים לתליה וכו' כו' אם אני קונה דרמל, הוא מבצע פעולות כאלה ? או שהוא נועד רק לניסור דיסק ? אני מחפש כלי רב תכליתי כזה, לא רק למודינג למארז, אלא לקדיחה בקירות ושאר ירקות על מה אתם ממליצים ?
-
- 19 תגובות
- 1.7k צפיות
-
-
אופנועים התורכיה! מישהו יודע מהם הדרישות בתורכיה להשכרת אופנוע? האם רשיון רגיל תופס כמו ביוון?
-
- 10 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי סתם העלתי את הנושא דיון הזה ואמא שלי אומרת שכשמשלמים במזומן וזה סכומים גדולים (1000 או יותר) בכלל מורידים את המעמ ואם לא זה הנחה של 10 אחוז לפחות.. אני יודע שזה 3 אחוז לא ?
-
- 9 תגובות
- 4.4k צפיות
-
-
http://ebaumsworld.com/2006/08/fat-belly-shaking.html מעניין מאיזה חומר עשוי הכסא שלו..
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
לגרסא:3.4.0 build 1145 אם זה לא קשור לפה תעבירו בבקשה תודה רבה מראש
-
- 6 תגובות
- 1k צפיות
-
-
היי מישהו אולי מכיר אתר על מוסיקה ישראלית אבל שכולו יהיה באנגלית זתומרת מה שאני צריך זה אומנים אלבומים ושמות שירים ישראלים אבל באנגלית היחיד שמצאתי זה על אביב גפן אבל חוץ ממנו לא מצאתי כלום תודה לכולם....
-
- 2 תגובות
- 797 צפיות
-


