משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,404 דיונים בפורום זה
-
חבר שלי רוצה לקנות PS2 בגרסה הקטנה והחדשה. לאחר חיפוש קצר בזאפ, הוא ראה כי אפשר לקנות את הקונסולה בכ- 1000 שקל. החנויות שבהם הוא שוקל לקנות הם Sollan ו- enjoystick. 1. האם אפשר להשיג את הקונסולה במחיר יותר טוב בארץ? 2. מה דעתכם על החנויות הנ"ל,האם הם אמינות? אולי אתם יכולים להמליץ על חנויות אחרות... תודה :s05:
-
- 12 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
במסך שכתוב: Press Enter צריך להקיש ת'קודים אני כותב שם וכלום לא קורה http://www.igames.co.il/cheats/view_cheat.php?Cheat_ID=2383
-
- 1 תגובה
- 704 צפיות
-
-
זה קרה קרה לי פעמיים אחרי פירמוט :\ אז ככה תמיד שאני נכנס למשחק אני אוהב לשמור את הסרברים שאני נכנס אליהם כמעט בקביעות אבל זה שומר אותם רק מתי שאני משחק, אחרי שאני יוצא מהמשחק ונכנס שוב זה לא נשמר... גם קורה לי שאני משחק ואני לוחץ על הכפתור שיעשה את הספרי זה לא מציג אני רק שומע את הsound אבל לא רואים... בנוסף לכך הרשימה של הסרברים (החלון) בחיים לא נשמר לי אותו דבר עם החלון של הConsole... וזה קרה לי כבר פעמיים אחרי שפירמטתי... בדקתי גם בעזרה של Steam ואין שם פיתרון לזה... מחקתי כל מיני קבצים שאולי קשורים לזה (לפי steam) וזה לא עזר... :s05: :s05:
-
- 0 תגובות
- 709 צפיות
-
-
NFSMW לא זז חלק שאני שם את הפילטרים על מקסימום, אבל F.E.A.R כן זז חלק על מקסימום אז אתם רוצים לומר לי שNFS יותר כבד מפיר?
-
- 5 תגובות
- 614 צפיות
-
-
מישהו יודעה אם יש תוכנה בסגנון ASE או GameSpy שמאפשרת כניסה ישירה לסרברים של Battlefield 2 ?
-
- 9 תגובות
- 861 צפיות
-
-
היי אנשים יש לי בבית 2 מחשבים ברשת הישן מבניהם הוא פנטיום 3 700 מגה-הרץ זיכרון 320 וכרטיס מסך Voodoo 3 300 16MB ואני מחפש משחקים ישנים שיעבדו יפה עליו וכמובן משחקי רשת לשחק מחשב נגד מחשב יש למישהו המלצות ?? (ביעקר מרוצי מכוניות\ספורט\פעולה) (ד"א יש לי כבר את Quake 3 \cs1.5 \sof\rtcw-et\turok2\gta2\revolt) והם עובדים מצויין ...אבל תמיד יש מקום לעוד.. תודה מראש..ומקווה להמלצות..כבר חיפשתי שנים ולא מצאתי עוד משחקים יפים
-
- 6 תגובות
- 792 צפיות
-
-
היי, אני מעוניין לבנות שרת משחקים ל- BF2. במטרה לשחק עם ישראלים בפינגים שפויים. יש לי מחשב מיותר הכולל: 2500+ עם 1GB זיכרון.ו- 80GB הרדיסק. שיוקדש רק למשחקים. איך פותחים את שרת לשחקים ברשת ואיזה חיבור מספיק (פס רוחב)? האם המחשב מספיק חזק בשביל להיות שרת ל- BF2 ? מה עדיף לינוקס או וינדוס? איך מפרסמים אותו בקהילה? אני חייב להגיד שאני רציני בעניין , ולמחשב (שרת בעתיד) יש לוח-אם שתומך בשני מעבדים. אם צריך אני מוכן לשדרג לשניים/להוסיף זיכרון רק תסבירו איך לעשות את זה
-
- 20 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום, רציתי שתמליצו לי על משחקי פעולה-יריות בסגנון של FAR CRY\SOLDIER OF FORTUNE
-
- 15 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
במשחק הרגיל (לא חבילת ההרחבה וינטר אסולט) יש עוד כמפינגים חוץ משל הספיס מרינס? כי ראיתי שאפשר לשחק עןד בסקרמיש
-
- 2 תגובות
- 728 צפיות
-
-
טוב מקווה שזה קשור לכאן, אני צריך אתר של חנות בחו"ל שמוכרת ps2 עם משלוחים לארץ ואני רוצה לדעת האם זה משתלם ...
-
- 1 תגובה
- 758 צפיות
-
-
תגידו לי,זה Stand Alone או שזה צריך את HL2 הבסיסי ?? ועוד משהו,יש לזה Single Player?
-
- 1 תגובה
- 724 צפיות
-
-
המשחק לפי מה שאני זוכר מתחיל בטירה שבאים לגור שם זוג... קטעים שאני זוכר: האישה נשכבת על המיטה וידיים יוצאים מהמיטה ותופסים אותה... היא רואה כל מיני דברים במראה... היא רואה מישהו\X תלוי ופתאום הוא פותח עיניים... קווסט מפחיד וקטלני אני זוכר שאהבתי אותו הכי הרבה... כמובן שזה קווסט של "הצבע ולחץ" ואם יש עוד המלצות למשחקים כאלה מפחידים אבל רק בסגנון של "הצבע ולחץ" תודה רבה מראש.
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
חברת Crytek הציגה סרטון דמו טכני, ברזולוציה גבוהה, מדור השני של מנוע גרפי CryEngine 2, שעל בסיסו מותח משחק יריות חדש מגוף ראשון Crysis. נזכיר, כי משחק יריות Far Cry היה על בסיס מנוע CryEngine. אפשר להוריד את הסרטון,המדגים את האפשרויות של מנוע החדש, http://games.cnews.ru/files/pafiledb.php?action=download&id=999
-
- 5 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום לכולם! יש לי בעיה עם ה need for speed, אני משחק בו ואז פתאום בלי שום הודעה הוא זורק אותי מהמשחק החוצה ל windows ולפעמים הוא נותן מסך כחול שלא כתוב בו כלום וסתם המחשב תקוע ונותן רק לעשות reset מה יכולה להיות הבעיה ואיך אפשר לסדר את זה? נ.ב יש לי מחשב AMD 3000+ 64 BIT זיכרון 1GB וכרטיס מסך radeon 9800 pro
-
- 3 תגובות
- 801 צפיות
-
-
כשאני בא להכנס למשחק אני לוחץ על PLAY ואז יש את הLOADER הוא עושה את זה כמה שניות ואז נעלם ולא נכנס למשחק כאילו בכלל לא ניסיתי להכנס מה זה הבעיה הזאת? תודה לעוזרים
-
- 8 תגובות
- 699 צפיות
-
-
המשחק מומלץ לכל מי שאוהב משחקי דפדפן, כמו DT או משהו... כולם להרשם!!! האתר הרשמי: http://www.war-army.com אם לא אכפת לכם בדרך להצביע לי, .... להצביע לי ולהרשם! ארגגג!!! (בבקשה!!) http://www.war-army.com/recruit.php?...fbb3700b0cd31f יש 4 גזעים: - בני אדם מקבלים 10% תוספת בהתקפה. - זומבים מקבלים 10% מהאנשים שהם הורגים. - גבלנים מקבלים 10% תוספת בהגנה. - אלפים מקבלים 10% תוספת בכוח ריגול. יש 4 מקצועות: - לוחמים מקבלים 5% תוספת להתקפה. - מגינים מקבלים 5% תוספת להגנה. - מרגלים מקבלים 5% תוספת לכוח ריגול. - גנבים מקבלים 5% יותר זהב בכל תור. יש במשחק קלאנים, בנק, הכל!! המשחק עוד לא מושלם עובדים עליו, מחר אנחנו הולכים לעבוד על הגראפיקה. כולם להרשם!!!
-
- 2 תגובות
- 2.5k צפיות
-
-
אחלה משחק אבל אני לא מכיר אף אחד שמשחק את זה,בכללי מומלץ זה מגיע מהחברה שעשתה את COD2 קבלו טריילר: http://activision.com/en_US/game_downloads/pop_video.jsp?context=481ff156-569c-44bb-a5ff-f9b951ead4c9&gameId=http%3A%2F%2Fdownload.activision.com%2Fthemovies%2Fmovies_e3trailer.mov וסתם את האתר של המשחק: http://activision.com/en_US/game_specific/481ff156-569c-44bb-a5ff-f9b951ead4c9.html אז עוד מישהו משחק את זה?
-
- 9 תגובות
- 842 צפיות
-
-
אני תקוע בשלב הראשון,אני מוצא את עצמי בתוך מן ספינה נטושה,אני מגיע בהמשך למעבר שחום ע''י משהו אפור,מה אני עושה?
-
- 0 תגובות
- 558 צפיות
-
-
אני מתכוון קל עד 4-5 לחצנים + JOYSTICK מלחמתי כמובן
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
שלום התקנתי את המשחק (מקורי) ובזמן המשחק יש מן מריחות כאלו בתמונה והדמויות מתעוותות,התקנתי את הפאצ' הכי חדש והדרייברים החדשים אבל ללא הועיל... מה עושים?
-
- 5 תגובות
- 752 צפיות
-
-
-
-
אני בשלב הראשון באיזה ספינה,ובסוף אני מגיע לאישה עם שיער קצר והיא מתחילה להכות אותי,שמעתי שיש כפתור שנותן לי הגנה ואני צריך להשאיר אותו כל הזמן לחוץ,איזה כפתור זה?
-
- 3 תגובות
- 616 צפיות
-
-
כל הזמו אהי רואה שכתוב משחקי FPS בGAMER או בVGAMES ואני לא מבין למה אם ותכונים אז תסבירו לי מי שיודע
-
- 4 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
מישהו יודע איך בדיוק עוברים את הבוס בשלב הרביעי שמקבל את הכוח שלו מיהלומים מסביבו? תודה
-
- 4 תגובות
- 696 צפיות
-


