עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by sdfzxc,

    בעקבות הדיון הפילוסופי http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=180185.0 שזה להרבה תגובות, רציתי לדעת, האם אתם אי פעם מסיימים משחקים ? אם כן, כמה אחוז מהמשחקים שאתם משחקים אתם מסיימים ? אם לא, מה זה אומר על האופי של הבן אדם? האם אם אתם כל משחק, אחרי 5 דקות מוחקים אותו?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  2. Started by Pease Brother,

    יש לי בעיה שם בשרת ISRAELI RANKED SERVER היום בבוקר ובצהרים הצלחתי לשחק אבל אכשיו? הוא נעלם לי מה FEVORITS או שהו מופיע באדום ואני לא יכול להכנס למה זה? :'(

    • 7 תגובות
    • 951 צפיות
  3. הי נכון באובליביון, כשלוחצים טאב, זה מחולק עפ"י קטגוריות? אחת זה איש כזה, אחת זה נוצה, סכין ועוד משהו... מה כל אחת אומרת? תודה

    • 3 תגובות
    • 622 צפיות
  4. Started by Nitrous90,

    Los Angeles, CA May 5th, 2006 Vivendi Games' Sierra Entertainment today announced that the first expansion pack for the award-winning PC title F.E.A.R. (First Encounter Assault Recon), is currently in development and will be unveiled at the forthcoming Electronic Entertainment Expo (E3) in Los Angeles. F.E.A.R. Extraction Point kicks off where the original game ended with a bang. The First Encounter Assault Recon Team (F.E.A.R.) returns to battle the now free Alma and her paranormal minions across a destroyed city. New locations, weaponry and enemies combine to take the F.E.A.R. franchise to new levels of action and suspense. http://www.gamespot.com/pc/action/fearex…

    • 2 תגובות
    • 800 צפיות
  5. יש לי את המשחק סימס 2 שצריך להפעיל אותו דרך DAEMON הצלחתי להפעיל אותו פעם אחת וכשיצאתי לא הצלחתי להפעיל אותו שוב..... איך אני מפעיל אותו? תודה לעוזרים.

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  6. תעזרו לי בבקשה מי שיודע איך להפעיל את הmultiplayer ב GTA SA אני מנסה תמיד אבל לא מצליח אולי אתם יודעים איפה להוריד כאילו אני כבר הורדתי אני שאול עם אולי יש לכם איזה מהשו אחר :nixweiss: מחכה לתשובה !!! [attachment deleted by admin]

    • 6 תגובות
    • 959 צפיות
  7. Started by Lanzar,

    אני יודע שקיימת פקודה שמקישים ב CONSOLE של המשחק שמראה את הקצב פריימים... מישהו יודע מה הפקודה ?

    • 1 תגובה
    • 751 צפיות
  8. שלום . תמיד חלמתי שהיה משחק כזה של הקבוצות באירופה ואינה עכשיו עשו פאאצ'ץ רק מה הבעיה שאני לא יודע מאיפה להוריד!!! מי יודע איפה מורידים פאצ'ץ ליורוליג? ל- nba live 2005 :smile1 [attachment deleted by admin]

    • 0 תגובות
    • 652 צפיות
  9. Started by yotam360,

    איך מחליפים מקומות בכלי התחבורה???

    • 1 תגובה
    • 681 צפיות
  10. האם אפשר לשחק ב BF2 ו DOOM3 על MAC בגרפחקה הכי יפה כן. http://video.google.com/videoplay?docid=8761684797348166748&q=battlefield+2+mac http://video.google.com/videoplay?docid=-7410145490296122920&pl=true ראו עד הסוף שם מראים שהגרפיקה על NAX

    • 12 תגובות
    • 944 צפיות
  11. Started by DS,

    הכוונה לשאלה זה: אם אני משתמש בצ'יטים אני גיימר גרוע? עד עכשיו אני לא זוכר משחק שלא עברתי בלי צ'יטים :'( אבל אני רוצה להיות טוב באמת. אני רוצה לשחק עוד פעם ב SA ולעבור אותו בלי צ'יטים אה ואם נגיד במשחק אני אחפף איזה משימה או 2 עם צ'יטים זה נקרא שאני גרוע? :-\

    • 28 תגובות
    • 3.3k צפיות
  12. ראיתי שיש דמו ל-D&D ON יצרתי חשבון אבל אני לא מוצא קישור להורדה בחינם (לא של FileNet( ואשמח אם תוכלו לעזור לי תודה

    • 7 תגובות
    • 785 צפיות
  13. איפו אוכל למצא סרטונים של BF2? בעיקר ארוכים מעל 1 MIN

    • 3 תגובות
    • 619 צפיות
  14. האם כדי לכסוך ולקנות PS3 או לכסוך ולקנות PC חדש וגם בשקשר למשחקים איפו הגרפיקה יותר שווה ואיפו המשחקים יותר שווים?

    • 125 תגובות
    • 12.7k צפיות
  15. אני רוצה לקנות PSP מארה"ב... מישהו יודע או מכיר חנות שיש לה אתר בארה"ב (ואל תציעו לי EBAY) תודה לכל העונים!

    • 6 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. שחקתי בדמו ואהבתי השאלה שלי היא בקשר למשחק ברשת אם יש לו שרתים באירופה(קראתי שאין לו שרת יציב כמו BF2 שכל אחד צריך לפתוח) מישהו שחק ברשת במצב משחק שהוא כמו BF2 ? אני יודע שזה רק יצא באירופה אז אולי זה מקודם מדי לשאול אבל אם לדעתכם היו לזה מספיק שרתים עם פינג טוב לישראל (עד כמה שפניג יכול להיות טוב) תודה לעונים

    • 27 תגובות
    • 1.8k צפיות
  17. אני מחפש את החנות הכי זולה בארץ, שאני אוכל לקנות דרכה משחקים. קניתי לפני חודש את BF2, ועכשיו הוא זרוק בצד כי הוא משחק דפוק. אז אני עומד לקנות את COD II, אבל אני רואה שהמחיר 250 ש"ח :-X. המשחק יצא לפני חצי שנה, והם עדיין דופקים במחירים :-\. יש סיכוי למחיר זול יותר בארץ :s05: ואני לא מדבר על הפרש של 10-20 שקל! אין לי בעיה להזמין גם מחו"ל (עם משלוח לארץ) אם זה יצא זול יותר.

    • 10 תגובות
    • 945 צפיות
  18. ??? בקשה אני חייב מודים למשחק אבל מודים טובים מי יכול לעזור לי אולי מהשיו יודע איפה אפשר להוריד???????? :s05:

    • 12 תגובות
    • 1.8k צפיות
  19. יש לי מחשב חדש בן שבוע , זה המפרט: AMD 3800+X2 GAINWARD 7900 GT 256MB TWINMOSS 2X1GB ASUS A8N-E ACE 580W MAXTOR MAXLINE 3 250GB הצלחתי לשחק פעם או פעמיים ספלינטר סל אפילו על הגרפיקה הגבוהה ביותר, אבל משום מה ניסיתי שוב במשך כמה פעמים אחר כך והמחשב נתקע כבר במסך הפתיחה. לא שיניתי שום הגדרות במחשב. מה שכן משום מה המשחק כותב שחסר לי את הדבר הבא (שאין לי מושג מה הוא) POWER OF TWO TENDER TARGET SUPPOT. WTF זה??? יש למישהו מושג אם זה באג במשחק או משהו? או שמשהו אצלי לא בסדר...? תודה!

    • 8 תגובות
    • 1.3k צפיות
  20. Started by DS,

    אני בצ'פטר 2 אחרי שאני פורץ את ה EYE בדירה של החבר שלה. יש שם כזה עכביש שצלה את הקוף ואני לא יודע מה לעשות . איך להתקשר ל אובליביה?

    • 3 תגובות
    • 730 צפיות
  21. Started by flatout,

    הגעתי לאיזה שלב שאני אים האופנוע ים ויש כמו שער ענק כזה אני ניכנס לתוך הביניין כידי ליפתוח את השער אני עובר כמה חדרים והורג כמה חיילים ואז שאני מגעיה ליפתוח את השער הדבר הזה שמסובבים ופתוחים איתו את השער שבור ואין לי מוסג איך לעבור תעזרו לי בבקשה תודה לכל העוזרים ;D

    • 6 תגובות
    • 663 צפיות
  22. אני חושב שהכי אהבתי את וורמס ארמגדון...בגלל החידוש שהוא הביא וסתם כי הוא העביר לי הרבה שיעורים בבצפר מה אתכם? איזה הכי אהבתם? אני אישית התאכזבתי מוורמס מייהם החדש, אני חושב שכל ה"קטע" במשחק זה שהוא בדו מימד...תלת מימד סתם הורס אותו... ועוד שאלה, מה עדיף מבין השניים וורמס ארמגדון או וורלד פארטי?

    • 13 תגובות
    • 1.4k צפיות
  23. Started by Fighter,

    מישהו יודע מתי יוצא?

    • 14 תגובות
    • 1k צפיות
  24. Started by GbeTech,

    היי אפשר לקבל המלצות למשחקי Space Simulator? אתם יודעים, שיש יקום ענק כזה, ספינות וכד'. עדיף עם עלילה טובה (כמו Freelancer הישן). תודה

    • 14 תגובות
    • 988 צפיות
  25. Started by yotam360,

    יש לחבר שלי מישראל PSP שהוא קנה מארה"ב והוא רוצה לקנות משחקים מישראל... האם הוא יכול לקנות משחקים מישראל???

    • 9 תגובות
    • 895 צפיות

דיונים חדשים בפורומים