משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
-
-
צריך עזרה בלדבר במיקרופון ב UT2004 קודם כל יש לי את המשחק המקורי (מחנות) ויש לי מיקרופון והוא בסדר גמור (הוא פועל...) בהגדרות של המשחק = setting אני אישרתי את voice chat כשאני משחק בשרתים אחרים אני בוחר עם מי אני רוצה לדבר בתפריט באות V ואחר כך אני לוחץ על האות F ואני מדבר אבל כשאני פותח שרת אני לא מצליח לדבר = אפילו לא מופיע לי המד בצד שמאל של עוצמת הקול של המיקרופון וכך גם חברים שלי = כשהם משחקים איתי בשרת שלי הם גם לא מצליחם לדבר (גם להם לא מופיע אפילו מד המיקרופון ) למה זה?
-
- 10 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
חבר'ה למישהו היתה בעיה בדיסק הרביעי של הלף לייף 2??? ההתקנה רושמת לי שגיאה בדיסק הזה ומבטלת את ההתקנה למי שהייתה אותה בעיה ופתר אותה אני ישמח לשמוע איך תודה
-
- 2 תגובות
- 660 צפיות
-
-
-
-
הורדתי את המשחק ואין בו אנגלית, יש אפשרות להוסיף איזה קובץ שיהיה אפשר לשחק בוא באנגלית? מישהו יודע? תודה מראש
-
- 0 תגובות
- 530 צפיות
-
-
-
http://ep1.half-life2.com/ The Story Continues In Half-Life, the G-Man made you. In Half-Life 2, he used you to defeat Dr. Breen and start the Resistance. In Episode One, he's lost control. למישהו יש רשמים ראשוניים?!
-
- 209 תגובות
- 31.6k צפיות
-
-
מישהו רוצה לשחק C&C GENERALS ZERO HOUR און ליין עכשיו ? (גם גרסאות "מושאלות" יכולות לשחק, לי יש את חבילת העשור המקורית, אבל שיחקתי כבר מול אנשים שלא קנו אותה ממש, אלא הורידו, וזה עבד) מי שרוצה לשחק, שישלח הודעה כאן, ולא בפרטי , ככה יהיה לנו מאגר של אנשים בת'רד הזה, שרוצים לשחק און ליין ב ZH...
-
- 10 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
בין 70ל-80 אחוז בטעות פתחתי קרייה חדשה ואין לי כח להתחיל מחדש הכל :-\
-
- 3 תגובות
- 701 צפיות
-
-
שלום לכם, התקנתי את המשחק אבל הוא לא רץ חלק ברזולוציה של 1280*960 כשכל ההגדרות על High ועם AA X4. :\ האם זה הגיוני במפרט כמו שלי שהמשחק לא ירוץ חלק במצב הזה? המפרט: Athlon 64 3200+ @ 2.7Ghz DFI nForce4 Ultra-D G.Skill PC4800 2X512MB GeForce 7800GT 256MB ועוד שאלה קטנה: טמפ' של 80 מעלות במאמץ היא סבירה עבור הכרטיס הזה? (הוא לא בOC). תודה מראש.
-
- 43 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
-
המשחק עובד אט הגרפיקה חלקה לפעמים יש איטיות שהמחשב חושב הרבה זמן יכול להיות הקשיח שלי עושה בעיות 80 G מפוצל המפרט שלי 3.2 פרסקוט לוח איביט IS7 E זכרון ADATA 2 סטקים של 256
-
- 16 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
חשבתי על לפתוח ת'רד משחקים הכי מוזרים והזויים ששיחקתם נתחיל בשלי,משחק הזוי מאוד הנקרא Neverhood לא יודע אם מישהו מכם מכיר(ואני בספק),אבל המשחק הזה עשוי מפלסטלינה,על יצור מוזר שמנסה להפריד בין טוב לרע בעולם לא קיים... וכל המסתורין שיש שמה בלי קשר,בקושי יש עלילה...המשחק הזה כל כך קשה ומוזר שאני לא מכיר אף אחד שמשחק בזה או לפחות עבר את זה ומה המשחק ההזוי שלכם??
-
- 45 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
אני רוצה לקבל המלצה למשחק עם גרפיקה טובה... לא אכפת לי איזה זה סוג רק שלא ישעמם אחרי שעתיים... תודה!!
-
- 8 תגובות
- 652 צפיות
-
-
מי יכול לעזור לי אני רוצה להוריד באימיול אבל אני לא יודע בדיוק איזה אני מדבר על המשחק SOLDIERS OF FORTUNE 2 אני ממש מחפש תמשחק ומי שיכול להביא לי תהורדה הכי מהירה וקראק וכל מה שצריך הוא תותח תודה לכל העוזר
-
- 7 תגובות
- 750 צפיות
-
-
אני רוצה לראות אם יש פה הרבה אנשים שיש להם את המשחק (לא חייב שהם קנו אותו...) כי יש דרך לשחק ברשת ולראות אם שווה לפרסם את הדרך. אם יהיה תגובות חיוביות נפרסם מדריך ויהיה אפשר להקיים קהילה קטנה =] =] =] =]
-
http://www.kotaku.com/gaming/wii/wiis-banging-drum-demo-174868.php :
-
- 4 תגובות
- 896 צפיות
-
-
-
קוראים לו NFS CARBON הוא ככל הנראה יצא רק לקונסולות (כולם) PS3 PS2 XBOX X360 WII PSP DS GC מה שמוזר זה שאני לא מצליח למצוא אם הוא יצא למחשב מוזר שמשחק כזה יצא לכל הקונסולות שקימות ולא ל PC ועדיין אין תאריך יציאה למישהו יש עוד מידע? נשמח לשמוע
-
- 59 תגובות
- 4.3k צפיות
-
-
הרבה אנשים חושבים שWII חלש גרפי והאמת שהוא חלש משמעותית מה360 או הPS3 אבל הוא אמור להיות פי 2 עד 3 יותר חזק מהקוביה הבעיה שהרבה מהמישחקים הראשונים פותחו בערכת הפיתוח של הקוביה אז הגרפיקה שלהם ביכלל לא מרשימה אבל מיבחינתי יכולת גרפית לWII יש יכולת גרפית נחמדה ועל טלויזיות רגילות המישחקים שינצלו תכח הגרפי של הWII יתנו איכות תמונה לא רע ביכלל
-
- 28 תגובות
- 2k צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/e3/e3story.html?sid=6149725 פשוט מדהים :o זה משחק שהולך למכר הרבה מאוד XBOX 360 .
-
- 17 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
משחק ממש כיף בנתיים, למרות שלקח לו המון זמן להוריד בגלל שהוא עובד דרך TORRENT..? מוזר שהם פשוט לא שמים את זה ברשת להורדה.. בכל מקרה-אני בסה"כ שלב 3 ויש קטע שאפילו שחקן של שלב 1 יכול להרוג אותי בקלות...וגם אני הצלחתי להרוג כמה פעמים שלב 5 או 6-זה קרה שהרבצתי הרבה ואז התחיל לרדת לי מהקו הירוק? ואז זה הרג אותו... עוד כמה שאלות-כמה זה משנה השריון, שווה לקנות? בקרבות של הזירה, כמה פעמים הורידו אותי עם חרב ואז שהייתי על הרצפה ירו בי עם האקדחים והרגו אותי שהייתי על הרצפה, אני כשאני יורה-הוא כותה לי מעולה מצוין בלה בלה בלה, אבל זה לא הורג בכלל-כשפוגעים בי הקו האדום יורד די מהר..זה בגלל שאני מפספס? בקיצור אחלה משחק..
-
- 5 תגובות
- 835 צפיות
-
-
נתקתי בשלב שצריך להרוג את העד מדינה אני לא מוצא את המיקרופילים
-
- 3 תגובות
- 611 צפיות
-


