משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
שלום לכולם, בימים האחרונים התקנתי כמה מודים במשחק, וזה פשוט משפר את החוויה בהמון. עכשיו אני רוצה לנסות וליצור מודים משלי. הבעיה, אין לי מושג איך עושים את זה. אני אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי, או לתת לי קישור למדריך בעניין. אני מעוניין בעיקר ליצור מכוניות וחלקים חדשים למפה. תודה, Anatoli.
-
- 0 תגובות
- 680 צפיות
-
-
בזמן החופשי שלי אני משחק, כמו כל נער אבל אין לי כבר מה לשחק ? BF2 מעצבת'י במיוחד שעוד כמה ימים יוצא 1.4 שהולך להרוס את כל החגיגה. FEAR זה אחלה אבל אחרי חצי שעה נמאס כבר =\ יש כמובן את FLATOUT 2 שכבר אפשר להגיד סיימתי =\ ומשעמם. ומידי פעם יוצא ג'נרלס(ברשת...), כעיקרון משעמם לי בזמן החופשי שיש לי, מחפש איזה משחק טוב שכמובן יש לו אפשרות של רשת, פעם שיחקתי PT ודיי אהבתי ת'משחק אז אם יש לכם משחק דומה להציעה או בכלל משחק FPS טוב אז אני אשמח לקבל עצות. ד"א אני משחק בזמן האחרון קצת COH בבטא, משחק מצויין אבל עוד כמה ימים גם הוא נסגר... DOD:S וCOD2 יש לי ואני הייתי מת לשחק בהם ברשת אבל אין קהילה ישראלית בגרוש ולשחק עם צרפתים וגרמנים לא כייף =\ (בUK מביאים לי KICKS כל הזמן =\ )…
-
- 24 תגובות
- 2.1k צפיות
-
-
משהו יכול לעזור אני רוצה לסיים אותו כבר ולהמשיך אם פר קרי כבר חח [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 853 צפיות
-
-
יש לי בעיה במשחק dungeon siege2, יש ScreenShotes. יש גשר כזה שבנוי מ4 חלקים והיה צריך לפתוח בשבילו 4 סכרים קטנים, הבעיה שפתחתי את ארבעתם ורק 3 חלקים מהגשר מופיעים, מה הבעיה? יכול להיות אולי באג? תודה, eXXXtream [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 522 צפיות
-
-
-
-
שלומות, מישהו יכול להמליץ על משחק אפי טוב? משחק הרפקאות מעניין - רצוי שיהיה סאונד מצויין וגרפיקה טובה אבל לא עוד משחק תפקידים מרדים, משחק הרפתאות. :-X :-X :-X
-
- 14 תגובות
- 1k צפיות
-
-
מישהו יכול לפרסם מדריך מסוים להתחברות לxbox 360 live ??? כי לא הצלחתי להתחבר...ישראל לא מופיעה ברשימה של המדינות בנתיים אז בחרתי סתם מדינה ואחכ הוא רצה רחוב ועיר ופה כבר הוא התחכם איתי כי הוא אמר שאני ממציא רחובות וקיצר לא הצלחתי להתחבר אז אם מישהו יודע בבקשה שיעזור!!
-
- 47 תגובות
- 2.8k צפיות
-
-
האם יפסיקו מתיישהו לקדם את הגרפיקה???? שכבר לא ינסו לעשות את הגראפיקה יותר ויותר חזקה ואמיתית....?? יש סוף לזה???
-
- 22 תגובות
- 2k צפיות
-
-
מתיי יצא המשחק GTA Liberty City Stories מבית היוצר Rockstar Games למחשב??? אם הוא ייצא....??
-
- 22 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני רוצה המלצה למשחק אסטרטגיה משחק תפקידים ואם אתם מכירים אז גם למשחקים כמו מקס פיין..... תודה רבה רבה למגיבים!!!
-
- 3 תגובות
- 709 צפיות
-
-
השאלה בכותרת, פשוט פעם היה אפשרי להוריד למשחק מכוניות.
-
- 0 תגובות
- 618 צפיות
-
-
היי עשיתי פורמט C התקנה חדשה של XP ודרייבר אחרון לכרטיס (ATI 800) והתקנתי חזרה את המשחק. המשחק עולה ועובד, עד שלוחצים על הכפתור שמעביר אותך לעיר במהלך המשחק (לקבלת בונוסים), ואז המשחק עף. המשחק עודכן לגרסה 1.07. לפני ההתקנה של המערכת הפעלה הכל עבד כשורה. AMD x2 4200. מישהו יודע משהו על זה?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שבת שלום לכולם, המשחק הזה : היטמן, קיים גם בגירסה לPSX?
-
- 1 תגובה
- 597 צפיות
-
-
כמה שאלות שמעניינות אותי כבר זמן רב... כמה זמן לוקח בערך לפתח משחק מחשב? (זה נכון שלקח לפתח את סימס כמה שנים טובות?) בכלל איזה משחק לקח לפתח אותו הכי הרבה זמן... מה זה מנוע גרפי בדיוק...לא הצלחתי למצוא תשובה שמסבירה את זה טוב והאם עומד לצאת באמת C&C חדש בעתיד? ועוד כמה שאלה.. ה"כרטיסי מסך" של התחנות משחקים (ps2/xbox) הם בהרבה יותר טובות מהכרטיסי מסך של המחשבים האישיים? ואם אפשר לתת דוגמא לנתוניי החומרה של הכרטיסים הללו...
-
- 4 תגובות
- 846 צפיות
-
-
http://www.gamespot.com/news/6156046.html?tag=latestnews;title;0 ותשימו לב- הPS3 עדין לא ביצור המוני 3 חודשים לפני ההשקה העולמית
-
- 5 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
-
כדאי להוריד את המשחק הזה: http://www.gamespot.com/pc/sports/premiermanager20062007/index.html
-
- 5 תגובות
- 698 צפיות
-
-
תודה לעוזרים...
-
- 3 תגובות
- 678 צפיות
-
-
אני רוצה לשחק נגד חבר איך אני עושה .. מה אני צריך קוד של מולטיפלייר ?
-
- 7 תגובות
- 895 צפיות
-
-
כעיקרון הBF2142 יצא היום לכל בנוי המודים, ולכל בעלי האתרים שקשורים לBF2. כעיקרון עכשיו גם נפתחה ההרשמה לכל המשתמש שלמשלים בFilePlanet, ההרשמה פה: http://www.fileplanet.com/promotions/bf2142/ =\ אם יש למישהו משתמש בתשלום שם והוא לא ממש רוצה לשחק BF2142, אשמח מאוד לקבל ממנו רק ת'CDKEY שהוא מקבל בהרשמה =\ (כי את המשחק כבר אני יכול להשיג...)
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
בני אתרים שאני בודק בהם על משחקים הופיע לו תאריך יציאה ב10/06.. אתמול ניכנסתי ומופיע שם רק 06... מה, נידחה ? או שיש מקור אמין אם תאריך מדויק ?
-
- 8 תגובות
- 838 צפיות
-
-
היי יש לי את המשחק המקורי בגירסת דיסקים ואני רוצה ליצור אימג' לדיסק הראשון כדי שאני לא יצטרך כול פעם להכניס ולהוציא את הדיסק כדי לשחק איך אני עושה את זה?
-
- 8 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
אני הייתי פעם משוגע על כל ה wingcommander אפילו קניתי אותם (קצת מתבייש בזה ) איך הוא?
-
- 11 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-


