משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
חברה יש לי בעיה מעצבנת.... כשאני נכנס למשחק אז זה כאילו נתקע והמסך נשאר שחור,וכשאני יוצא לטסק מנג'ר אז כתוב שהתוכנית לא מגיבה(not responding)...בנתיים זה קרה לי בפייר ובדמו של ספלינטר סל 3...אבל אלו משחקים שכבר שיחקתי בהם פעם... (יכול להיות שהבעיה היא בדרייבר?כי לא מזמן הורדתי את הגרסה החדשה של אומגה...). בבקשה תענו!
-
- 4 תגובות
- 552 צפיות
-
-
התקנתי את המשחק ושאני בא לשחק אני רואה את הכול חווץ מי החילים והטנקים ויש לי כרטיס מסך ראדון 9000 ומה אתם אומרים nfs carbon יעלה לי במחשב יש לי פנטיום 4 2.4g 1 גיגה זיכרון וירטואלי
-
- 5 תגובות
- 770 צפיות
-
-
מישהו מכיר את המשחק earth 2160? אני הזמנתי אותו באינטרנט והוא משחק חבל על הזמן, משחק האסטרטגיה הכי כיפי ששיחקתי בו... אבל מישום מה נראה לי אני הישראלי היחיד שיש לו אותו.. מישהו גם קנה אותו במקרה?
-
- 1 תגובה
- 542 צפיות
-
-
עדיין לא יצא לי להתנסות בסדרת משחקי CIV וחשבתי שהגיע הזמן... 8) אני מבקש מחובבי המשחק לספר בקצרה מה אהבו במשחק, בנוסף יש לי כמה שאלות: * הבנתי שהמשחק בתורות- הכוונה כמו ב-Heroes? כלומר ביצוע פעולות, סיום תור והעברת התור לעם הבא? * כיצד מתבצעים ונראים הקרבות במשחק? * בתור שחקן חדש, כדאי לי להתחיל דווקא ממספר 4 בסידרה?
-
- 4 תגובות
- 628 צפיות
-
-
שלום. מחפש המלצה על משחק אסטרטגיה עם גרפיקה טובה. לא בסגנון של Civilization (לא רוצה משחקים לפי תורות ומשחקי אסטרטגיה מורכבים מדי) יותר בסגנון של C&c או Dune - משחק אסטרטגיה פשוט. רצ"ב מפרט מחשב בשלי: P4, 3 GHz 512 ddr כרטיס מסך: 6600 GT HD: 160 גיגה בייט ספק: hec400 אודה על קבלת המלצות!!
-
- 20 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
-
Captain Claw משחק מעולה, עיצוב שלבים מדהים וסגנון משחק מגניב. www.captainclaw.com צ'יטים: www.gamewinners.com/DOSWIN/blcaptainclaw.htm הורדה: http://www.sendspace.com/file/03f4xa סיסמא: Anyboy.hwzone.co.il [glow=blue,2,300] מי שלא מוריד מפסיד[/glow] משחק ענק נ.ב עובד על XP הערה:המשחק הוא ל14 ימים חינם, לאחר 14 ימים אתם צריכים לקנות סריאל שזה יהיה ל…
-
- 9 תגובות
- 8.8k צפיות
-
-
אני צריך עזרה אני ניסיתי לצרוב מדיסק של חבר לדיסק שלי (play station2) בnero7 עשיתי copy cd לאותו צורב\כונן dvd ואני לא מצליח לצרוב הוא כותב לי מלא מלא שגיעות.. איך אני יכול לצרוב את המשחק מההדיסק שלי חבר שלי לשלי? תוכנות שיש לי nero 7 וalcohol 120% אלקוהול לא הגירסא ההכי חדשה...
-
- 2 תגובות
- 584 צפיות
-
-
-
מישהו יודע מה יהיו הדרישות??\ יותר משל BF2142 פחות? יצטרכו 2 GB? ;D
-
- 2 תגובות
- 558 צפיות
-
-
קודם כל שלום חברה,הבעיה שלי היא כזאת אני משחק במשחק Counter Strike 1.6 ואני משחק על רזולוצייה של 800X600 32 BIT מכיוון שזה הכי נוח לי עכשיו יש לי בעיה שאם נגיד אני ישים רזולוצייה של 800X600 זה יעשה לי את זה 1024X768 אבל בהגדרות הוידאו זה מראה עדיין 800X600 בקיצור אני שם 800X600 זה מראה לי איכות משחק של 1024X768 ועדיין זה בוידאו מסומן כ800X600 תעזרו לי בבקשה תודה אביאל.
-
- 10 תגובות
- 812 צפיות
-
-
לא כזה ישן, 1999, משחק בשם SILVER http://en.wikipedia.org/wiki/Silver_%28game%29 אחד היותר כייפים ששיחקתי...אבל כמו שהמאמר בוויקי אומר, זה out of print כבר, כלומר למצוא דיסקים מקוריים של זה זה סיוט.. אם מישהו יודע איפה אפשר לקנות(כן, לקנות, לא להוריד, אבל אם מותר להוריד את זה,אני אשמח למקור) או אם למישהו יש את המשחק איפשהו בארון על דיסק צרוב שחבר נתן לפני 8 שנה, תודיעו לי :\
-
- 0 תגובות
- 527 צפיות
-
-
-
-
היום אני הולך לקנות Company Of Heroes ואני רוצה לדעת (מאלו שיש להם כבר) האם זה כיף לשחק במולטי, ואם זה בכלל שווה לקנות אותו? כי אני קונה אותו כי היה עליו ביקורת טובה, זה סך הכל על מה שאני יודע עליו
-
- 0 תגובות
- 527 צפיות
-
-
החלטתי להתקין שוב את המשחק ונתקעתי בול איפה שנתקעתי בפעם הקודמת..:ם the arena יש את הענק הזה עם הלשון,אני קופץ עליו ותמיד מפספס.. מה לעשות? תודה מראש
-
- 4 תגובות
- 794 צפיות
-
-
אז ככה אני תקוע עכשיו עם P3 עד שיהיה לי איזה Core2duo נחמד וכרטיס מסך נורמלי . ואין לי במה לשחק המשחק היחיד שיש לי הוא WAR3 ואני חורש עליו יותר מידיי הכרטיס מסך שלי הוא ti4200 יש לכם משהו להמליץ שירוץ טוב על המחשב הזה? (חוץ מדיאבלו!) רצוי משחק רשת, אני אוהב משחקי רשת. או אפשר גם קוואסט מאתגר. תודה.
-
- 27 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
איפה נעלמו כל השרתים הישאלים בFEAR? ? ? ? ? ? יש רק שרת אחד!! אני רוצה CTF!!!!!
-
- 0 תגובות
- 699 צפיות
-
-
התקנתי OBLIVION בהגדרות אני מנסה לשים HDR+AA ולא נותן לי למשהוא יש מושג? [attachment deleted by admin]
-
- 19 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
1. יש לי בעיה גרפית בפייבל... ----------------------------------------------------------------------- למה זה ? וזה לא דרייברים 99.9 למה הורדתי אותם מהאתר הרישמי לפני שבוע ! (הכוונה לאדום שמסביב למפלצת...) 2. האם פני צלקת יעבוד אצלי טוב ? שאני אומר טוב אני מתכוון ל 800*600 טקסטורות בינויות בלי AA ו- AF*4 . המפרט שלי שם <<<<<<
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
זה ממש מתסכל... ניסיתי לעדכן גירסא ל1.2 וזה לא עזר.
-
- 8 תגובות
- 870 צפיות
-
-
אוקיי. יש לי 2GB DC עדיין המשחק לא עובד טוב ניסיתי לשים AF16 בליAA 1024 עם SHDOWS והוא היה על 20 רוב הזמן... לפי מה שבדקתי כשאני מסמן שיפעיל SHDOWS הוא מפעיל לי גם SOFT SHDOWS, הSOFT לא מסומן אך הוא מופעל. איך אני יודע?אחרי שמתי SHDOWS היה על 20,שמתי SOFT וזה נשאר על 20.וגם לא היה שינוי בSHDOWS.הם עדיין נשארו אמיתים. מה לעשות??נמאס לי מהמשחק הזה
-
- 14 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
שלב הבתים של טורניר פיפא 2007. לאחר ההרשמה שהסתיימה היום יש לנו 16 קבוצות. הטורניר יתחלק ל4 בתים של 4 קבוצות, בסה"כ 16 קבוצות. מכל בית יעלו 2 קבוצות. חוקי המשחק פשוטים מאוד. כל משחק יארך כ10 דקות(ככה אפשר לראות את היכולות האמיתיות של השחקנים) כל מחזור יערך על פסק זמן של יומיים(יהיה לכם יומיים לדבר עם השחקן השני ולעשות משחק ולהתאמן.) הבתים הם: בית א' 1) ארסנל , MM{}RTAL][TY][ 2)מנצ'סטר יונייטד , pazer005 3) ליון ,XsesA 4) אינטר, tamarg11 מחזור ראשון, ארסנל-אינטר מנצ"סטר-ליון בית ב' 1) מילאן avi2014 2) צלסי galh_5 3) מינכן BlacK-HawK 4) רומא ,bad-sector מחזור ראשון מילאן מול רומא צ'לסי מול מינכן בית ג' 1) ולנסיה ForresT 2) ליברפול neogod 3) בחר קבוצה aero 4) ברמן Teves…
-
- 92 תגובות
- 8.2k צפיות
-
-
שלום, רציתי לדעת למה יורד ה-FPS כאשר אני משחק עם המון שחקנים (64) ושאני משחק עם קצת שחקנים זה עובד לי חלק לחלוטין, מה אני צריך לשפר או לשנות כדי שזה יעבוד לי חלק על 64 שחקנים? שמתי לב שזה עובד ככה בבאטלפילד העתידי דמו... עריכה: לפי דעתי זה לא בעיה של כרטיס מסך זיכרון זה לא הבעיה אני חושב כי יש לי 2GB, אז מה לדעתם הבעיה?
-
- 2 תגובות
- 797 צפיות
-


