עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by mt_nro,

    האם אפשר לשחק במשחק הזה עם מקלדת או שזה ממש גרוע? ואם אי אפשר אז אפשר עם גיימפד עם אנאלוג סטיק 1??? (זה: http://www.gamingxp.com/hardware/artikel/logitech_wingman_action_pad/full_view.jpg)

  2. Started by yogev_k,

    היי חברה יש לי את הניד פור ספיד קרבון .. השאלה שלי היא אולע מטומטמת אבל איך אני קונה מכוניות ??? אני כבר 65 אחוז מהמשחק עם שתי מכוניות (אחת של ההתחלה ואחת שמרוויחים) .. תודה לכל העונים..

    • 6 תגובות
    • 915 צפיות
  3. Started by דולפין 3,

    הולכים לפתח לזה המשך?? מישהו שמע על משהו???

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  4. אני מרביץ לו מוריד לו את הכוח אחרי כך עם הE וכל הדברים האלה אחרי זה אני צריך להגיע אליו.. איך אני מגיע אליו אם הוא כל שניה יורה בי דברים עגולים כאלה ומפיל אותי?!? --- זה היה נושא על הנסיך אבל אם כבר אז כבר..

    • 2 תגובות
    • 848 צפיות
  5. Started by lerhand,

    שלום רב אני מחפש משחק עתיק בשם BomBax(אני חושב שככה כותבים) אודה לכם מאוד אם תוכלו למצוא לי אותו...

    • 12 תגובות
    • 1.1k צפיות
  6. Started by idan007,

    אני לא יודע למה אבל אחרי משהו כמו 5 דקות במשחק המחשב קורס לי ועושה ריסטרט יש למישהו מושג למה? אם אני הייתי צריך להמר הייתי אומר שזה הספק אבל אני לא יודע איך לבדוק אז הנה בנתיים תמונה מהאוורסט שאני רואה שם שהמתח שהוא נותן הוא לא בדיוק המתח המבוקש:

    • 13 תגובות
    • 1.5k צפיות
  7. אני לא זוכר עוד מקרה כזה, פשיטה של הFBI על אנשים שמריצים שרתים לא חוקיים למשחק ברשת. http://www.gamespot.com/news/6162100.html?tag=latestnews;title;2

    • 2 תגובות
    • 630 צפיות
  8. Started by manganga7,

    למה חברת SONY לא מוציאה את המשחק God Of War2 ל-PC ויש אותו רק ל-PS2. מה הבעיה שלהם לעשות את זה

    • 4 תגובות
    • 814 צפיות
  9. Started by amit123,

    תגידו...אני רוצה לדעת אם המשחק שווה קניה(אמיתית...),וגם אם הוא מספיק ארוך??? ואגב,שיחקתי בדמו על הגדרות נקסט ג'נרישן ולא עבד לי מי יודע מה...אבל משום מה אני לא מצליח לשנות את הגראפיקה...למישהו יש מושג למה? תודה!

    • 196 תגובות
    • 20.5k צפיות
  10. Started by *NightMare,

    אחרי שסיימתי את הCareer ויש לי 100% יש איזו שהיא דרך להרוויח כסף? אפשר לעשות את המסלולים שכבר עשיתי ולקבל 700$ זה לא מספיק!! בשביל לקנות משהו אני צריך לעשות בערך שלושים כאלה!!!!!

    • 2 תגובות
    • 1k צפיות
  11. Started by gilloze,

    שלום המשחק מותן אצלי במחשב אכשיו אני מנסה להתקין תהרחבה תיראו מה זה אומר לי http://img294.imageshack.us/img294/8228/untitledcd1.jpg

    • 2 תגובות
    • 639 צפיות
  12. Started by Omerole,

    אז הוא שחק באותה המפה 1000 פעמים,שמר 1000 ריפליים וחיבר אותם. התוצאה לפניכם: http://www.gametrailers.com/umwatcher.php?id=12321 עריכה: מישהו ניסה לעבור אותו בגבול השיעמום,אז הינה 3000 פעמים לא יאומן...

    • 30 תגובות
    • 2.3k צפיות
  13. Started by soldier,

    יצא PATCH 1.5 http://battlefield2.filefront.com/file/Battlefield_2142_Patch;72738 BATTLEFIELD 2142

    • 0 תגובות
    • 1k צפיות
  14. Started by gilloze,

    סוף סוף אחרי פחות משבוע של משחק סימתי תמשחק האגדי הזה והינה תמונה: http://img296.imageshack.us/img296/6231/untitledsf8.jpg מי שצריך עזרה או שניתקע באיזה שלב שיגיד לי אני ינסה לעזור

    • 15 תגובות
    • 2k צפיות
  15. Started by The Dom,

    סטים פועל ב PROCESS אבל כשאני מנסה לפתוח CSS אז הוא פשוט לא מגיב... http://img172.imageshack.us/img172/8839/cssnotworkmx6.png

    • 7 תגובות
    • 1.1k צפיות
  16. Started by DS,

    אז ככה: בעוד חודש ו10 ימים אני קונה PS2 ליומולדת שלי ורציתי לשאול משהו: יש לי טלביזיה בחדר 21". הטלביזיה נקנתה לפני שנה וחצי-שנתיים וקצת גג. הדגם של המכשיר הוא אירופאי אבל יש מצב שגם אמריקאי. 1. האם שני הדגמים יעבדו בטלוויזיה בצבע?(שמעתי שזה עובד בשחור לבן). 2. האם היא מולטיסיסטם או מולטיזון או איך שלא קוראים לזה?

    • 14 תגובות
    • 782 צפיות
  17. Started by kisin,

    למוד הזה קוראים GrillStation 3 ופשוט הייתי חייב להראות לכם אותו

    • 27 תגובות
    • 2.1k צפיות
  18. http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=4237&Itemid=2 אני פאן של נינטנדו אבל גם אני לא ציפיתי להשקה כל כך מוצלחת לפני שהבנתי שיהיה מחסור גדול בPS3 חשבתי שהPS3 ינצח בחודשים הראשונים ויזכה להיפ חיובי כמו הPSP בהתחלה ורק יותר מאוחר הWII תתחיל לימכור יותר לאיזה שנתים שלוש אבל נינטנדו עשתה עבודה מצוינת ולפי ההיפ שיש לWII ביפן הWII כניראה הקונסולה אם ההשקה המוצלחת ביותר בהיסטוריה ומענין ליראות מה מיקרוסופט תעשה הכשיו ויותר מענין ליראות מה סוני תעשה הכשיו כי הם לא יכולים לזלזל בנינטנדו יותר שעברה את כל הציפיות מאז E3 2006 הדרקון יתעורר והכשיו הוא מכה בחוזקה תמיתחרים :funn: :funn: :funn: :funn:

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  19. תודה לעונים

    • 3 תגובות
    • 766 צפיות
  20. Started by ben_amitai,

    "קניתי" את המשחק השבוע התחלתי לשחק הכל טוב ויפה עד שהגעתי לשלב בשנגחיי משהו כזה. עשיתי הכל כמו שצריך עד שמגיעים לכספת הראשונה (בפגישה) אני בא לפרוץ אותה כשאני לוחץ שמאלה ימינה זה לא עושה כלום, שלא תבינו לא נכון המשחק לא נתקע פשוט בכספת הזאת החצים ימין שמאל לא מגיבים (בכספות אחרות זה לא קרה) ניסתי לחזור לשמירה, לצאת מהמשחק וגם לעשות תשלב מהתחלה (עשיתי את זה כמה פעימים ) קיצר אחים שלי אני חייב תעזרה שלכם אני חסר אונים (חחח) ניסתי להשלים את השלב בלי הכספת ואי אפשר

    • 10 תגובות
    • 1.3k צפיות
  21. Started by sahargt,

    משהו יכול לעזור לי אם הכפתורים אני שונא את זה שהמפתחים פשוט עושים העתק הדבק מהסוני למחשב לא יכולים לעשות את זה כמו FIFA

    • 1 תגובה
    • 928 צפיות
  22. Started by wooper,

    שלום אני תמיד שיחקתי במשחקי מחשב ולא הזדמן לי לשחק בps2 1.האם המשחקים טובים כמו משחקים למחשב? 2.אפשר המלצה על חנות שמוכרת בזול יחסית?

    • 2 תגובות
    • 584 צפיות
  23. היי, יש לי גוטיק 3, ולא יודע למה הוא עושה לי תקיעות קטנות, מן קרטועים כאלה. אני מוריד את ההגדרות ל-LOW, וזה לא עוזר ( ולא האמנתי שזה יעזור ). הגרפיקה ב-LOW ממש ממש עלובה וזה עדין מקרטע, וגם על הגדרות גבוהות לא הכי התרשמתי. יש לי 7800GT, כך שאני בטוח שזה לא קשור בכרטיס מסך ( שוב, הגרפיקה לא מרשימה בכלל, ומשחקים הרבה יותר טאובים כמו FEAR ו-OBLIVION עבדו לי חלק על הגדרות גבוהות ), יש לי 1GB זכרון פנימי, ואם אני לא טועה מומלץ 1.5GB, אולם זה מוזר שזה יהיה הבעיה, כי שוב, גם על LOW זה לא עובד חלק, ומשמע איזה משחק זה ( לא יותר מ-FEAR ). אתם יודעים מה הבעיה? זה קשור במשחק אולי? שמעתם על פאץ' שיתקן את זה או משהו? תודה רבה, יובל

    • 24 תגובות
    • 1.8k צפיות
  24. Started by DS,

    סיימתי ת'משחק בפעם החמישית או השישית ואני צריך איזשהו צ'יט: יש את הצ'יט הזה שCJ יכול לירות מהמכונית כמו החברי כנופיה שלו. חיפשתי ולא מצאתי. מישהו יכול להביא לי?

  25. צריך איזה משהו להעביר את הזמן ככה שלא דורש אבל שעות על גבי שעות, עדיף דווקא לא עם מולטי...אבל משהו מגניב סטייל מקס פיין אולי, אלה מה ששיחקתי כבר: 1.HALF LIFE 2 +EP1 2. FARCRY 3. DOOM 3 4. PREY(רק את הדמו אבל לא ממש אהבתי) לא זוכר אבל תזרקו המלצות חופשי...לא חייב עם עלילה מדהימה פשוט שהמשחק עצמו יהיה כיף ועם גרפיקה משגעת ושלא יהיה שם צבא או משהו..

    • 16 תגובות
    • 2k צפיות

דיונים חדשים בפורומים