משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
וסתם פתחתי את הנושא כדי לדון במשחק הכל כך דחוי הזה , שאם תסתכלו על תמונות ישנות שלו תראו גרפיקה יפה אבל לא מתקדמת , אבל בתמונות האחרונות זה נראה כיאילו הוא עבר שיפור מאסיבי בגראפיקה והונסו לו מלא אפקטים של DX10 http://www.gamespot.com/pc/action/stalker/screenindex.html תמונות חדשות.. תמונות ישנות http://www.gamespot.com/pc/action/stalker/screenindex.html?page=14
-
- 9 תגובות
- 968 צפיות
-
-
יש לי דמות mage, רמה 35, עם ציוד מ-deadmines :-\ בקושי 5 זהב בכיס. שמעתי שאפשר לקנות זהב במחיר זול, וחשבתי שזה יקל על העניינים. אז אם מישהו מכיר אתר למכירת זהב ל-WOW, בבקשה תביאו לי לינק
-
- 23 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום שלום, התקדמתי 40 ומשהו אחוזים במשחק במצב קריירה עכשיו אני סיימתי עם קנג'י ועם וולף והתחלתי לאכול שטחים של הקבוצה שנקראת 21ST שיש את הבחורה שמנהיגה אותם הבעיה היא שיש איזה מסלול מסויים שמופיע בכמה מירוצים שם בצורות שונות שגורם למשחק לקרוס לשולחן עבודה. יש דרך לתקן את זה?
-
- 16 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אמרו לי שיש משחק כזה של CSI אז בבקשה אם מישהו יכול להביא לי מדיע עליו להגיד לי אם הוא משחק טוב או לא איזה סוג משחק הוא (גוף ראשון וכו') להביא תמונות דרישות מערכת וכול מה שצריך כדי שאני ידע אם כדאי לי להוריד אותו או לא בבקשה תעזרו לי !!!
-
- 2 תגובות
- 858 צפיות
-
-
אני נמצא על הספינה והקטע שאני אמור לעבור הוא הקטע שבו איזשהו מהנדס נותן לי מפתח לCARGO רק שיש בעיה, במעבר לחיפוש אחרי הCARGO יש כבשן לוהט מאיפה שאני אמור לעבור ויש שם מן שסתום שאני אמור לסובב אותו (בקומה התחתונה) ואז אני אמור לסובב שסתום אחר ואז לעלות באיזה סולם שיש עליו מנעול (צריך לירות על המנעול) ואז לעלות על הסולם אבל אז כל העסק מתפוצץ ואני מת... איפה אני טועה?!
-
- 2 תגובות
- 714 צפיות
-
-
המשחק יצא ממש לא מזמן [ב14 לחודש], עוד לא יצא לPC אבל יצא לכל הקונסולות. מה אתם אומרים הוא יצא לPC [ומתי?] ואם כן, יש לנו יורש ראוי לCOD2? עד כמהש אני מבין בס"כ שיפרו קצת את הגראפיקה, הוסיפו קצת אקסטרות לעלילה של COD2 והוציאו משחק חדש, על המולטיפלייר לא שמעתי יותר מידי פרטים עדיין.[גם לא חיפשתי] -ג'ו
-
- 9 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שלום לכולם, יצא לי לשחק היום במשחק הזה והאמת שהוא דיי חמוד ומגניב ורציתי לשתף אתכם המשחק, בלי לפרט יותר מידי, הוא בעיקר פתירת בעיות ופאזלים (חידות כאלה כמו שיש נגיד ב PRINCE OF PERSIA) ואקשן ויריות קצת מגוף שלישי. אתם משחקים במשחק את BLITZ, רובוט כתום וחמוד שתקוע באיזה מעבורת חלל נטושה. כשהמעבורת מותקפת על ידי רובוטים אחרים מהחלל משימתכם היא להשמיד אותם ולשמור על המעבורת. לעזרתכם ניצב איזה רובוט טכנאי שבונה לכם כלי נשק חדשים כל פעם ומוסיף לכם נשקים וכלים לארסנל.. המשחק כולו בנוי על עקרונות פיזיקה מורכבים ביותר כמו כוחות משיכה, משקל לחפצים וכו'.. ומלווה כולו בהומור והרבה שטויות .. המשחק די קל ופשוט וייסב הנאה לשחקנים המתחילים אך גם יצחיק ויאתגר לפעמים את הגיימרים הכבדים שב…
-
- 6 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
הורדתי את המשחק אבל הוא בצרפתית....יש אוליי איזה קובץ או משהו שיהפוך אותו לאנגלית? תודה מראש לעוזרים
-
- 2 תגובות
- 686 צפיות
-
-
יש תמונה. למה רואים ככה ? כרטיס חלש ? אם הוא חלש למה זה לא נותן הודעה לפני ההתקנה או אפילו אחריה ? {MX420} [attachment deleted by admin]
-
- 7 תגובות
- 767 צפיות
-
-
היי יש לי בעיה עם המשחק אני לא יכול לשחק עם אנשים ברשת אולי בגלל ראוטר או שאני לא יודע אבל אמרו לי שיש תוכנה שקוראים לה HAMACHI שדרכה איך שהוא אפשר לדחק עם אנשים אז בבקשה תעזרו לי עם זה
-
- 0 תגובות
- 623 צפיות
-
-
אני מחפש חנות דיסקים בלונדון שתוכל למכור לי DARK MESSIAH אני יודע שזו שאלה טיפשית אבל אולי חלק מכירים- באזור ליד אוקספורד... תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, יש לי שאלה קטנה כמה שלבים יש בfear הרגיל ללא ההרחבה
-
- 2 תגובות
- 706 צפיות
-
-
בערך מאז 99 לא שיחקתי הרבה במשחק אחד (כל הג'נרלס והניד פור ספיד שעברו אצלי הצליחו להחזיק שבוע-שבועיים של משחק וגמרנו), אין משהו איכותי??? אה כן, דווקא בהלף לייף 2 שיחקתי מעל שבועיים, אבל לא היה לי כוח להתמיד ולגמור אותו עד הסוף... :
-
- 0 תגובות
- 629 צפיות
-
-
-
כשאני מתקין את המשחק בסוף ההתקנה מופיעה לי הודעה error 1628 אם מישהו מכיר את הבעיה הנ"ל ויכול לתת לי הסבר ופתרון אני הודה לו מאוד . תודה.
-
- 9 תגובות
- 879 צפיות
-
-
מחפש בנרות מקום שמוכר Wii בארץ מישהו יכול לעזור? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
http://vgames.co.il/website/vgames_article_page.asp?platform=main&seqArticleId=1731&seqArticleTypeID=16&numberOfPages=1 http://ps3.qj.net/Bound-to-happen-WinXP-on-Linux-QEMU-ified-PS3/pg/49/aid/74021
-
- 16 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
נתחיל בזה שכבר הרבה מאוד זמן לא שיחקתי במשחיקם בסגנון של Gothic לכן אני זקוק להסבר מינימלי על המשחק ואם יש איזה שהם טריקים שאינ אמור לדעת לעשות? ומה אני אמור לעשות אחרי שהרגתי את כל היצורים בעיר אספתי כל מיני חפצים ודיברתי עם האנשים, הבנתי שאינ אמור למצוא איזה LEADER אבל אינ לא יודע איפה!!!
-
- 7 תגובות
- 719 צפיות
-
-
שלום יש לי בעיה בצריבה של המשחק call of duty 3 לסוני 2 שלי יש לי צורב דיוידי כמובן ודיסק 4.7 ג'יגה של verbatim עכשיו אני לא יודע איך לצרוב את המשחק כדי שיעבוד לי בסוני המשחק הגיע לי בקובץ ראר ואם פותחים אותו יש 20 קבצי ראר ו20 קבצי 001 והלאה מהשלב הזה מה אני צריך לעשות כדי לצרוב את המשחק? תודה לעוזרים,אופיר.
-
- 1 תגובה
- 688 צפיות
-
-
משהו בסגנון Lego Starwars שהיה ממש נחמד לשחק שניים. תודה רבה לכולם!!
-
- 0 תגובות
- 648 צפיות
-
-
אני כבר מיואש - לא יודע מה קורה כאן....ומה פיספסתי היגעתי עד למרתף החמישי בקטקומבות עברתיאת המומיה הקשה והזקן יצא אלי....אבל אין אופצייה לדיבור = הא לא אקטיבי ביכלל לא מדבר מה פיסםסתי? מה הבעיה? ??? : תודה מראש לכל מי שעוזר
-
- 3 תגובות
- 682 צפיות
-
-
אני נמצא בקטע שנקרא JAILBREAK ובקטע הזה אני אמור לשחרר מישהו מהכלא ויש בתא שלידו איזה פסיכי אחד שצריך לתת לו עכברוש מת בשביל שהוא ימות כי יש בתא שלו מפתח כזה לתא אחר או חדר אחר כניראה... בכל אופן, בתוך הבית כלא הזה יש איזה שוטר שמנמנם שמה ואני צריך כניראה להכות בו או להרוג אותו כניראה מבלי שהוא יתעורר וישרוק במשרוקית שלו ויקרא לכל השוטרים... הבעיה היא שאני לא מצליח שלא להעיר אותו!! או שיכול להיות שאני בכלל טועה במה שאני חושב שצריך לעשות כי לא שיחקתי במשחק הזה חודשיים אולי ואני רוצה לסיים אותו כבר אה ויש בחדר הזה של השוטר שיושן שם מן כספת כזאת שנמצאת מאחורי ארון כזה שמזיזים אותו, מה עושים איתו? אין לי את הקוד לזה עדיין... מישהו עבר את הקטע הזה? זוכר משהו?
-
- 5 תגובות
- 880 צפיות
-
-
-
מה נותן הדבר הזה בעצם? אני משחרר איתו עוד דברים? עוד אתגרים שצריך לעבור? [attachment deleted by admin]
-
- 2 תגובות
- 612 צפיות
-
-
שיחקתי ב-NFS:CA וסיימתי אותו, התקנתי NFS:U,U2,MW והתחלתי לשחק בהם (ממש לאט), התקנתי GTR 2 (קצת משעמם), התקנתי Race Demo (קצת משעמם), התקנתי Ford Street Racing (קצת מעפן), התקנתי Cobra 11 - Nitro (יותר מדי לא מציאותי, משעמם כבר), שיחקתי גם ב-NFS:PU,HP2 (לא רלוונטי כבר). בקיצור, אני מחפש משחק מכוניות כיפי עם מכוניות טובות, רצוי שתהיה לי אפשרות לעשות כל מיני שטויות כמו דריפטים ארוכים, רצוי מאוד שהאוטו יתפרק, רצוי מאוד שתהיה אפשרות להוריד מכוניות חדשות מהאינטרנט שאנשים הכינו (Racer, יותר מדי באגים), רצוי מאוד מאוד שיהיו מכוניות פשוטות (אימפרזה, איוו, דייהו, הונדה, פיג'ו וכו') ולא רק מכוניות על משעממות (מקלרן, למבורגיני וכו'). תפתיעו אותי!
-
- 40 תגובות
- 5.6k צפיות
-


