עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. אני וחבר רוצים להתערב מי ינצח אבל אני לא יודע איך אפשר לשחק שניים אז בבקשה תעזרו לי

    • 0 תגובות
    • 583 צפיות
  2. Started by itaimalek,

    שימו לב! טורניר PRO EVOLUTION ראשון ויחיד מסוגו בארץ, אשר ייערך בתאריך 3-4.12.06 ברחובות. הרשמה מוקדמת- מספר המקומות מוגבל. לא שילמת->לא נירשמת. לא נירשמת-> לא שיחקת. מהרו להירשם מספר המקומות אוזל. הפנניג של כדורגל וPLAYSTATION, פסטיבל של בירה וכדורגל. שתייה ראשונה חינם. פרס ראשון בשווי 1500 ש"ח. פרס שני מנוי לקבוצת כדורגל. לפרטים והרשמה: טל- 052-3899547 052-6899537 איתי- 052-5783851

    • 0 תגובות
    • 575 צפיות
  3. Started by Interl-Conore,

    ראיתי את התמונה הזאת:http://assets.xbox.com/en-us/support/_images/VGAHDAVCableTvHookup.jpg אבל במסך שלי אין את הCABLE הלבן והאדום :-X מישהו מוכן להסביר לי את זה?

    • 5 תגובות
    • 973 צפיות
  4. התקנתי שוב את המשחק,ואין לי כח לעשות את הכל מההתחלה. אני מבקש שמירה מתקדמת שיש בה גישה לכל שדות התעופה והרבה כלי נשק :2gunsfiring: :2gunsfiring:

    • 6 תגובות
    • 1.2k צפיות
  5. Started by Interl-Conore,

    שיניתי כמה דברים ב SYSTEM CONFIGORATION עכשיו אני לא יודע אם זה טוב... בקיצור איך אני מחזיר ל ברירת מחדל? :-\

    • 7 תגובות
    • 940 צפיות
  6. Started by maor5,

    שלום יש לי את המשחק ניד פור ספיד קרבון אני בא להתקין וזה עושה לי שגיאה שאין לי גירסא מתאימה של directx למרות שיש לי בדקתי בפקודה dxdiag למרות זה גם בinfo של המשחק אז בשורה של directx רשום pass שזה עבר ושיש לי את זה עכשיו למרות זאת זה עדיין עושה לי את השגיאה הזאת מה הבעיה? איך אני מתקין את משחק? נ.ב צרבתי את המשחק הנ''ל לחבר ואצלו זה עבד מצוין ויש לו אותה גירסת directx כמו שלי יש תודה לעוזרים

    • 2 תגובות
    • 886 צפיות
  7. Started by Interl-Conore,

    יש הרבה שחקנים איך המשחק? אתה TEKKEN 4 לא אהבתי היה מאוד עלוב

    • 15 תגובות
    • 1.9k צפיות
  8. Started by gilloze,

    שלום, היום סימתי תמחשק fear משחק יפה ברמות ונורא מפחיד. אכשיו יש לי תגירסת הרחבה והיית מעונין לדעת כמה שלבים יש בגרסת הרחבה תודה רבה גיל

    • 1 תגובה
    • 570 צפיות
  9. אני יודע שזה דרך setting אבל אני לא יודע איך שיהיה מקש בעיטה , מסירה, ועוד... (משהו התבלגן לי שם ) עם אתם יכולים לשלוח לי את הרישה המסודרת של המקשים זה יעזור לי מאוד.

    • 1 תגובה
    • 745 צפיות
  10. Started by davidcohen,

    שלום אחים שלי, קניתי את המשחק Half Life 2 ואני רוצה לדעת אם אפשר להתקין עם ה CD Key שלו Counter Strike 1.6 או Condition Zero דרך התוכנה Steam??? תיכתבו לי אם אפשר לעשות דבר כזה...תודה!!!

    • 1 תגובה
    • 550 צפיות
  11. Started by urib,

    לא תארתי לעצמי שהגרפיקה כזאת גרועה, אני לא מבין הקיוב כבר נראה טוב יותר הינה דוגמאות של המשחק FarCry על ה-Wii, פיסי, X360, צר לי עם כול הכבוד לניטנדו WTF תמונה ראשונה Wii, פיסי, X360. תשפטו בעצמכם. [attachment deleted by admin]

    • 189 תגובות
    • 46.2k צפיות
  12. שלום אני רוצה להתחיל לשחק FIFA MANAGER אז השאלות... 1. האם אני יכול לשחק בליגה הישראלית?.. 2. האם זה משחק מסובך מידי?? (בגלל האנגלית שלי....3 יח') 3. מה יותר טוב FIFA MANAGER או FOOTBALL MANAFER???? ואם אני יכול להשתלט על השחקנים בזמן משחק? תודה לעונים

    • 2 תגובות
    • 645 צפיות
  13. Started by IL ORANGE,

    שלום רציתי להתקין משחק ובמהלכו הוא עשה לי שגיאה שאומר אין לי driectx למרות שיש לי הוא רשם ההתקנה לא תוכל להמישך אם אין לך driectx אז התקנתי מכול מיני מקומות וגם בזאת של המשחק את ההתקנה של הדריקטאיקס שצרבתי לחבר את המשחק אצלו זה עבד ככה שאין בעיה בדיסק או משהו נ.ב המשחק הוא ניד פור ספיד קרבון החדש מה אני עושה כדי להמשיך את ההתקנה? מה עלי לעשות תודה מראש!

    • 5 תגובות
    • 966 צפיות
  14. ניסיתי, ניסיתי וניסיתי - אני אפילו לא מצליח להוציא לו את העיניים... (cheat גם יתקבל בברכה...)

  15. Started by MilkMan,

    כבר מ 10 וחצי שאני לא מצליח לעשות LOGIN. מה נסגר? :'( פעם ראשונה שה Alliance כמעט ניצחו ב BattleGroungs ואז זה יצא! :'(

    • 3 תגובות
    • 609 צפיות
  16. Started by מגדל,

    מחפש לינק טוב לניד פור ספיד קרבון יש למישהו....(לא מהאמיול או מהביטורנט)....הורדה ישירה בחלקים....(או חלק אחד אם יש).... תודה...

    • 7 תגובות
    • 763 צפיות
  17. מתי מיהיה אפשר להשיג את זה במחיר שפוי? כי אני מתכנן לקנות תודה

    • 10 תגובות
    • 1.1k צפיות
  18. Started by gilloze,

    שלום, היום סימתי תמחשק fear משחק יפה ברמות ונורא מפחיד. אכשיו יש לי תגירסת הרחבה והיית מעונין לדעת כמה שלבים יש בגרסת הרחבה תודה רבה גיל

    • 1 תגובה
    • 656 צפיות
  19. מאמר מאוד מעניין על הנושא שבכותרת http://www.playfuls.com/news_05311_Analysis_Did_Consoles_Kill_the_PC_as_a_Gaming_Platform.html

    • 39 תגובות
    • 4.1k צפיות
  20. שלום מחפש משחק למחשב PC אשר יקח תמונה של הילד המשחק ממצלמה שמחוברת למחשב וישלב את הדמות במשחק כולל התיחסות לתנועות של הדמות. משחק דומה קיים בPS2 אך הוא מחייב קנית PS2 ??? בתודה, יהודה

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  21. Started by timac,

    מצאתי דיל טוב לפלייסטישן 3 הגירסא של ה20 ג'יגה + 6 משחקים + שלט כל זה בקצת פחות מ3800 שקל גירסת NTCS מה אתם אומרים כדאי ללכת על זה אין לי הרבה זמן להחליט לדעתי מחיר ממש טוב.. מה אתם אומרים??

    • 11 תגובות
    • 962 צפיות
  22. Started by alfus73,

    מישהו יודע האם התמונה הופכלת למעוותת כאשר משחקים Fifa 2007 על מסך רחב? אם כן, כיצד לשנות?

  23. Started by alfus73,

    שלום, שאני בוחר את האופציה של Interactive League בתפריט הראשי, מערכת מכניסה אותי באופן אוטומטי לאינטרנט לביצוע רישום ראשוני. לאחר הרישום, מערכת מבקשת ממני להקיש את ה- Serial Number שאיתו התקנתי את המשחק. שאני מכניס את אותו Serial Number של ההתקנה (..או אפילו אחר..) מערכת מבצעת בדיקה מול השרת ומודיעה שלי שכנראה הקוד Is Not Valid. חוץ מזה, אין לי בעייה לשחק במשחק עצמו... מישהו יודע מה הבעייה ועל איזה SN מדובר?

    • 0 תגובות
    • 609 צפיות
  24. לא מצאתי פה משום מה בפורום, אולי זה דבר בעצם לא כל כך שאנשים היו עושים ....

    • 12 תגובות
    • 1.9k צפיות
  25. Started by sheff2k1,

    האם אני חייב להתקין את direct action כדי שאוכל לשחק בhigh treason?

    • 1 תגובה
    • 718 צפיות

דיונים חדשים בפורומים