משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
מישהו יכול להביא לי קודים ל ריימן2 ריימן3 וריימןM? בבקשה תעזרו לי
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
-
שלום אני משחק בדום כרגע כי אף פעם לא ממש יצא לי לשחק בו. רוב המשחק בחושך, ואני יורה במפלצות על עיוור, אני אפילו לא יכול לראות לאן אני רואה. מה שכן גם המשחק חשוך מדי וזה קצת מבאס. לכן רציתי לדעת אם ישנו איזשהו מוד שעושה את המשחק בעל יותר אור, ולא מוד של פנס על הנשק.. ואם אין ברירה, אז גם פנס. תודה לעוזרים.
-
- 16 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
שאלתי את השאלה הזאת כבר אבל פשוט חסמו לי אותו ואז פתחו לי אותו שוב ועבר חודש מאז... ואף אחד לא מגיב... אני אשמח לקבל את הכתובות של השרתים שלהם...(פשוט יש לי מלא לאגים...) ואם מישהו גם יגיד לי מזה לפתוח פוטים בפייר וול ואיך עושים את זה, זה גם ניראה לי יהיה טוב אם יהיה לי פחות לאגים... תודה
-
- 0 תגובות
- 571 צפיות
-
-
טוב עשיתי חיפוש בפורום ולא הכי מצאתי מידע על זה אז אני ישאל את זה פה... איך אני משתמש בו?
-
- 8 תגובות
- 858 צפיות
-
-
http://www.dailytech.com/STALKER+Possibly+Stealing+Art+From+Other+Games/article6901.htm תאכלס ,שימשיכו לגנוב אחד מהשני, רק שיפסיקו לשדוד אותנו
-
- 1 תגובה
- 847 צפיות
-
-
בשלב הזה הסוס המעופף שלי נתקע תחת היד של האיש אבן הזה ואני צריך לחלץ אותו.. אני מדבר על השלב הזה http://image.com.com/gamespot/images/2007/070/reviews/932295_20070312_screen046.jpg עשיתי את כל הדרך מה שאני צריך קיבלתי כבר את הקשת מהעין שלו, שרפתי את הבחור שזאוס קילל אותו וקיבלתי כבר את הכוח RAGE מהאלה... עכשיו אני מנסה לחזור חזרה למקום שבו הסוס נמצא אבל הדרך חסומה לי ואני לא יכול לטפס לשם חזרה, איך אני מגיע לסוס חזרה ? אני נמצא באיזור הזה http://image.com.com/gamespot/images/2007/070/reviews/932295_20070312_screen050.jpg http://image.com.com/gamespot/images/2007/070/reviews/932295_20070312_screen051.jpg תודה לעוזרים שברתי את הראש ועדיין לא הצלחתי לעלות על דרך
-
- 0 תגובות
- 760 צפיות
-
-
למישהו יש מושג איך לעבור איך dr wolf במשימה השניה של Infernal? (אחרי הפיצוץ של המכונה שלו, באחד על אחד.) נגמרת לי התחמושת לפני שהוא מת... השתמשתי בתחמושת הנוספת שבארונות, אני יורה רק עם Infernal Power ונכנסתי לשלב עם לא מעט תחמושת. אני מפספס משהו?
-
- 2 תגובות
- 698 צפיות
-
-
שלום, בהתחלה בהתחלה בשלב הראשון איך אני יוצא מהחדר הזה ניסיתי כל דבר ולא הצלחתי, ניסיתי לפתוח את הדלת ואמרו לי שהיא נעולה, ניסיתי לדבר עם המוכר והוא מציא לי רק אוכל... מישהו יודע מה עושים? זה ממש ממש בהתחלה.
-
- 5 תגובות
- 674 צפיות
-
-
התקנתי את ה-NBA LIVE 2007, אני נכנס למשחק, ואז המשחק קורס (יש כמה מסכים שחורים) וחוזר לדסקטופ... מישהו יודע מה הבעיה? * אני משתמש בוינדוס ויסטה... תודה לעוזרים מראש
-
- 2 תגובות
- 596 צפיות
-
-
פיפא 07 לא עובד לי טוב בויסטה, נתקע באמצע המשחק וכאלה.. מישהו יודע מתי בערך אמור לצאת פיפא 08?
-
- 4 תגובות
- 796 צפיות
-
-
יש לי המון שאלות... אחרי ההתקנה אני צריך להרשם נכון? יופי... עכשיו כשאני נכנס לאתר ונרשם שם... כמה זה עולה לי לחודש? האם זה הוראת קבע כל חודש הסכום שיורד? למי אני פונה כדי לבטל את התשלום אם זה כל חודש יורד לי? האם יש נציגים של בליזארד בארץ? יש שרתים ישראלים שלהם אני יכול לשלם? בבקשה מי שיכול לענות לי על השאלות האלו אני מאוד ישמח תודה
-
- 13 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני ואח שלי רוצים לשחק אחד מול השני יש לנו רשת אבל אנחנו לא יודעים איך אפשר לשחק דרך המשחק אחד נגד השני בבקשה עזרה
-
- 0 תגובות
- 837 צפיות
-
-
איך מפעילים את זה? מה המשמעות של ENTER? מדובר על סוניפלייסטישן Grand Theft Auto: Liberty City Stories Cheat: Infinite Ammo Enter CIRCLE, SQUARE, L1, L1, TRIANGLE.
-
- 8 תגובות
- 791 צפיות
-
-
חיפשתי ולא מצאתי,אז אם אפשר אני ממש ממש ממש אשמח !!!
-
- 4 תגובות
- 656 צפיות
-
-
-
במסך של בחירת הPROFILE המשחק פשוט יוצא בלי שגיאות ובלי כלום, איך שהוא מתחיל לטעון את הפרופילים הקיימים הוא ישר קופץ מהמשחק ???
-
- 0 תגובות
- 541 צפיות
-
-
שלום יש לי את ה משחק 1.60 והוא עובד הכול טוב חוץ במשחק אצמו הוא נתקעה כאילו המחשב חלש מדי או שאין מספיק זכרון (לא יודעה את הסיבה) System: Microsoft Windown XP professional Version 2002 Service Pack 2 Computer: Intel® Pentium® 4 CPU 1.70GHz 1.70GHz, (512)(256) 768 of RAM ATI RADEON 9600 SEries ATI RADEO 9600 Series Secondary
-
- 0 תגובות
- 646 צפיות
-
-
לגיים פד.. הגיים פד הוא האלחוטי של לוג'יטק (מומלץ בחום!). המשחק פשוט לא מתייחס אליו כלומר אין אפשרות לזוז בתפריט, בקביעת מקשים הוא מתייחס רק לשחקן אחד - מקלדת, ובנוסף כאשר יש שם משחק מסויים שחייב שני בקרים (מקלדת ועוד משהו) הוא אומר שצריך בקר משחק נוסף. יצאתי מהמשחק נכנסתי לפיפ"א, בלי לשנות כלום, והפיפ"א הגיבה רגיל לגיים פד.. הורדתי דרייבר מהאתר של לוג'יטק אבל עדיין אין התייחסות מצד המשחק ( VIRTUA).. הצעות? תודה
-
- 5 תגובות
- 654 צפיות
-
-
חברים אני צריך המלצות למשחק הרפתקאות לא קשה במיוחד אך גם לא קל שלא ממש יסבך לי את החיים עם גרפיקה מאוד מאוד גבוהה שאולי ישולב בה קצת אקשן (: אני ממש לא מתמצא בתחום הזה כי עד עכשיו שיחקתי רק ב- פלייט סימולטור איקס יש משהו שאני מחפש ?? תודה
-
- 2 תגובות
- 540 צפיות
-
-
האם המשחק יפה?אני יודע שזה fps אבל האם הסגנון הוא משימות ומתקדמים בו? או שזה כמו ut? עם מפות וכו? אשמח לשמוע תגובות תודה!
-
- 0 תגובות
- 508 צפיות
-
-
התקנתי את S.T.A.L.K.E.R המשחק נפתח לי נהדר אני רואה את הסרטון וכו וכו בפעם הבאה כשאני רוצה לשחק הוא נותן לי הודעת שגיאה cannot open file "fsgame.ltx" check your working folder מה זה אמור להיות? יכול להיות שזה קשור להגדרות גרפיקה ששיניתי? חייב עזרה דחוף.........
-
- 1 תגובה
- 603 צפיות
-
-
שלוםיש לי שתי בעיות שאחת אישהו הסתדרה 1. המשחק לא ביצע שמירות כשהייתי מגיע לנקודת שמירה הוא היה כותב save failed -זה איכשהו הסתדר 2. אני לא יכול לשנות שום דבר בתפריט options כשאני נכנס אליו הוא נותן לי מסך ריק ואין שום דרך לצאת מהמסך חוץ מלהעלות את ה task manager ולצאת מהמשחק. מה עושים?????????????
-
- 0 תגובות
- 657 צפיות
-
-
שלום, אני כרגע התחלתי לשחק בסטאלקר ואני ממש בהתחלה... אני לא יודע מאיפה לצאת מהחדר הקטן הזה שנמצא המוכר משהו יודע?
-
- 0 תגובות
- 500 צפיות
-
-
הגדרתי שהמקש של התרגילים שהשחקנים עושים יהיה רווח. באמצע משחק כשאני לוחץ על רווח לא קורה כלום. ניסיתי להגדיר מקש אחר וזה גם לא עובד. מה לעשות? תודה לעוזרים. [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 508 צפיות
-


