עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by carbon1,

    אני משחק במשחק ואין לי מוסיקה אני לא שומע מוסיקה מה אפשר לעשות? לא שומעים בכלל שמתי על הכי גבוה ולא שומעים תעזרו בבקשה.

    • 5 תגובות
    • 639 צפיות
  2. לא זכור לי אפילו לא משחק אחד שיורד בו גשם ! ישמצב שזה בגלל שחושבים שזה סתם יכביד ? ומישהו ראה סירטון/תמונה מקרייסיס שיורד שם גשם ?

    • 10 תגובות
    • 962 צפיות
  3. Started by snir0,

    אני לא מצליח לשנות את לחצני לוח המקשים במשחק. למה זה צריך להיות כזה מסובך? עזרה בבקשה...

    • 2 תגובות
    • 516 צפיות
  4. Started by עמיר,

    העמוד הראשי שלהם http://blizzard.com/

    • 71 תגובות
    • 6.1k צפיות
  5. Started by carbon1,

    מישהו מכיר את המשחק the mark? מישהו יכול לתת לי עליו חוות דעת העם המשחק יפה? העם הוא ריאליסטי?

    • 1 תגובה
    • 665 צפיות
  6. Started by aviv23,

    מישהו יודע מאיפה אני מוריד et ? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 786 צפיות
  7. Started by The Man123,

    יש לי את המשחק באטלפילד 2142 (בלי אונליין) אבל אני אל יודע איך מתחילים לשחק במשחק יחיד אז מישהו בבקשה מוכן להגיד לי איך משחקים במשחק יחיד אני ממש רוצה לשחק אבל זה ממש מסובך בשבילי אז בבקשה תסבירו לי בפירוט !! איך משחקים במשחק יחיד...!

    • 3 תגובות
    • 615 צפיות
  8. היי , היום התקנתי את WOW , יצרתי חשבון באתר אבל עוד לא הכנסתי פרטים של אשראי כדי לשלם.. לפני זה , בחרתי ב 10 ימים נסיון ל Burning Crusade ... לא יודע למה , פשוט לחצתי וזה כתב לי שהחשבון שלי עכשיו מותאם לשחק 10 ימים ב BC . בכל מקרה אין לי את זה על המחשב ואין לי כוונה להוריד את זה... הכנסתי פרטים של האשראי שלי , הכל עבר בהצלחה , הם מצידם כמובן חייבו אותי... עכשיו שאני בא להכנס במשחק , אני מכניס את ה user\pass וזה כותב לי שהחשבון שלי מותאים לשחק BC ושאין לי את זה על המחשב אז אני לא יכול לשחק. אני לא מבין את זה... החשבון שלי מותאם לשחק גם ב WOW הרגיל ללא ההרחבה.. אז למה זה לא נותן לי? איך אני מבטל את "ההטבה" הזאת של ה 10 ימים חינם? לא רוצה את זה :-\ תודה! עריכה : עכשיו שאנ…

    • 8 תגובות
    • 828 צפיות
  9. שבוע טוב חיפשתי בכל מקום מדריך או משהו כזה איך לבטל את התנועה במחשק ולא מצאתי,הדבר היחיד שמצאתי היה מעין פאט' שאמנם מבטל את התנועה אך תוקע את המחשק שרוצים לצאת,ואז הוא קורס.וכל מה שעשיתי (מהפעלת הפאט')נמחק. כמו כן,ניסיתי למחוק את הקובץ של התנועה (כמובן שגיביתי אותו) ושוב אותה בעיה אשמח אם תעזרו לי תודה מראש

    • 7 תגובות
    • 692 צפיות
  10. שלום עכשיו גמרתי את הקרירה עם GDI ורציתי לדעת אם אני מתחיל עכשיו קרירה עם הNOD אני יכול לחזור ולהשלים מהקרירה של GDI? כי אין לי שם את כול המדליות ואני רוצה בסוף לעשות להשלים את כול השלבים שלא גמרתי ב100% זה אפשרי? אם כן אך...

  11. Started by carbon1,

    מישהו יכול להמליץ לי על משחק מחשב טוב חוץ מסטאלקר לא נהניתי כל כך אז תחזירו תשובה בבקשה.

    • 9 תגובות
    • 683 צפיות
  12. עדכנתי ל גרסא 1.3 עכשיו ה SAVE שלי פגום ואי אפשר לעשות LOAD בקיצור יש איזה פקודה בקונסול או משהו להעביר מפה\שלב הבא ?

    • 0 תגובות
    • 943 צפיות
  13. Started by carbon1,

    מה דעתכם על המשחק flat out2?

    • 5 תגובות
    • 735 צפיות
  14. אני משחק hitman ן- need fpr speed ובשני המשחקים האלו אני לא יכול לשמור

    • 1 תגובה
    • 526 צפיות
  15. Started by Oranili,

    תראו , שאני נכנס לסרבר ... עם 10 אנשים ה FPS נע בין 40- 70 ולפעמים 10 FPS עכשיו עשיתי בדיקת FPS יש בנצמארק במשחק והוא נותן לי 192 FPS ... למה זה ? ... הסרבר שאני נכנס ישראלים .. בלי לאגים ונכנסתי לעוד סרברים והוא עשה את זה .. יכול להיות הוא לא מקבל מספיק חשמל מהספק?

    • 8 תגובות
    • 612 צפיות
  16. Started by carbon1,

    מישהו יכול לשים לי פה להורדה שמירה לקרבון 100% בבקשה ממכם.

    • 4 תגובות
    • 644 צפיות
  17. שאניישם אותה בציוד שלי ישר עולה לי הכוח? או שצריך לעשות משהו?

    • 2 תגובות
    • 715 צפיות
  18. Started by fish123,

    מישהו פה יודע מתי XIII 2 יוצא?

    • 2 תגובות
    • 859 צפיות
  19. Started by carbon1,

    מישהו יכול להביא לי בבקשה שמירה של 36% ל-most wanted? בבקשה תחזירו תשובה.

    • 2 תגובות
    • 738 צפיות
  20. http://www.adrianwerner.neostrada.pl/1/bang.jpg תודה לעוזרים

    • 4 תגובות
    • 955 צפיות
  21. אני הורדתי את המשחק battlefield 2142 מהאי מיול [גרסה בלי משחק אונליין (razor 1911) - שהוא בדרך כלל אמין לפי מה שאני יודע] הורדתי את המשחק והתקנתי לפי ההוראות אבל בשלב כלשהו בהוראות הוא אמר לשים תקיה כלשהי ולשנות בה משהו ספציפי ואז תוכל להירשם למשחק וזה יפעל עשיתי את כול זה כמו שצריך הכנסתי את מה שהוא אמר ונרשמתי למשחק עם אותו שם כמו שהוא אמר אבל זה כול הזמן אומר לי שהוא לא מצא את המשתמש (כאילו שהוא לא קיים למרותש עשיתי אותו) זה הבעיה שלי אני לא מבין מה הבעיה בשמחק ולמה זה לא פעל כבר נסיתי למחוק ולהתקין מחדש ולעשות הכול שוב אבל זה עושה את אותו בעיה אני לא יודע מה הבעיה של זה ואם מישהו הבין בערך מה הבעיה שלי או אם זה קרה לו אני מאוד יודה לו אם הוא יעזור לי כי זה מאוד חשוב ב…

    • 1 תגובה
    • 636 צפיות
  22. אהלן, המפרט שיש לי זה AMD AthlonXP 2500 512 DDR Nvidia GeForce 5500 FX לוח אם Abit NF7-S v2.0 מספיק storage מה אתם ממליצים לי לשדרג בשביל להריץ SC ? מכיוון שעכשיו כל מה שאני מקבל זה שגיאות על אי עמידה בקרטריונים מינימליים. תודה, מקס.

    • 12 תגובות
    • 1k צפיות
  23. Started by אבסינט,

    http://www.intelcapabilitiesforum.net/IceStormFighters.zip 184 מגה. *תמונות בקרוב.[br]פורסם בתאריך: 10.05.2007 בשעה 20:29:01 תמונות וחוות דעת - המשחק באמת מותאם לQuad Core.. כל נסיון להריץ אותו על ההגדרות ה'גבוהות' מביא את המשחק לתצוגת סלייד שואו. די משעמם, אין ממש משחקיות. הייתי יותר קורא לחבילה הזו.. בדיוק מה שהיא - Tech Demo.

    • 3 תגובות
    • 705 צפיות
  24. Started by ITSIK86,

    יש לי את המשחק החדש של ספידרמן בקיצור אני במשימה הזאת יחסית בהתחלה,שאני הולך לרכבת התחתית ורודף שם אחרי איזה איש מעופף כל פעם המשחק קורס לי שם לוינדוס,מה הבעיה פה? יש איזה תיקון או פאץ למשחק?

    • 4 תגובות
    • 717 צפיות

דיונים חדשים בפורומים