משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
התחלתי היום לשחק במשחק Lost PlaneT, ואחריי שסידרתי את כל האפשרויות על הכי גבוהות, החלתי לשחק, המשחק, כמצופה, פעל חלק אך משום מה לאחר זמן מה הוא נתקע לי באופן מוזר מאוד, ולאחר קצת זמן וכמה Ctrl Alt Del זה הראה לי : ERROR: MEMORY OVERRUN אבל לא נראה לי שזה הגיוני משום שיש לי שתי גיגה של זכרון DDR 2 במהירות 800MHZ וגם 8800 עם 640 זכרון, אז מה יכול להיות גורם הבעיה? מישהו אחר נתקל בזה? פתרון?
-
- 7 תגובות
- 822 צפיות
-
-
המוד החדש נראה מרשים ומזכיר לחימה של BF2 בשטח בנוי בעזה. לפי מה שהבנתי עבדו על המוד הזה 4 שנים, המשחקיות באונליין ואפשר להוריד דמו של הבתא 1. תהנו וספרו לחברה, כי אין לי זמן לבדוק עכשיו, אבל נראה ממש מוד טוב... http://www.insmod.net/home [attachment deleted by admin]
-
- 122 תגובות
- 11k צפיות
-
-
היי היה משחק שבו אתה שולט על ספינת מלחמה במלחמת העולם השניה ואתה כול הזמן משפר אותה שכחתי איך קוראים למשחק הזה,אני מחפש אותו בנרות
-
- 0 תגובות
- 626 צפיות
-
-
יש לי טריינר שהורדתי ממגה גיימס אבל עדכנתי את המשחק שלי ל1.35 בגלל מלא באגים וקריסות שהיו לי והטריינר לא פועל עם הגרסא הזאת... אני חייב קודים למשחק. תודה לעוזרים... *נ.ב. מישהו יכול להמליץ לי על משחקים FPS בסגנון GRAW או COD?
-
- 8 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
ראיתי היום איזה סרטון חדש או ישן אני לא יודע לגבי המשחקיות של המשחק. ומאוד התפלאיתי שה AI מאוד ירוד... לוקח לחיילים כמה יריות להגיב עד שהם מתחילים לכוון לכיוון הדמות המשחקת, כשהם בכלל לא מתמקדים בדמות . מסוק שמנסים לפגוע בו, במקום להמשיך להתחמק מהבזוקה, מתקרב ובעצם מקל על הפגיעה.. ועוד כל מיני גברים בסגנון http://www.vgames.co.il/demoftp2/vgames_new_downloads/24850/t_crysis_gpmontage.zip הנה הקישור לסרטון
-
- 7 תגובות
- 820 צפיות
-
-
Electronic Entertainment Expo= E3 למי שלא יודע מה זה בעצם E3: http://he.wikipedia.org/wiki/E3 התערוכה תתחיל ב-10 ליולי בחופי סנטה מוניקה שבקליפורנייה. אלה המשחקים אשר יופיעו בתערוכה: http://e3.gamespot.com/games.html?tag=event_nav;games
-
- 53 תגובות
- 4.5k צפיות
-
-
סיימתי את המשחק הנ"ל בכל רמות הקושי ואהבתי אותו מאוד אשמח אם תביאו לי שמות של משחקים דומים תודה
-
- 3 תגובות
- 882 צפיות
-
-
-
מישהו פה יודע לעשות פעלולים ממש טובים עם מטוסים? הנא סתם תמונה שלי מטיס מטוס http://www.imagehosting.com/show.php/856193_.JPG.html למישהו יש מושג איזה סוג מטוס זה?
-
- 28 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
משחק חינמי ומדליק, אחלה מולטי וגרפיקה בסיסית וסבירה! www.bloodmasters.com אולי נקבע איזשהו match של הפורום? אני מוכן לארח (בשעות הערב/לילה)
-
- 6 תגובות
- 897 צפיות
-
-
אז ככה, הרבה זמן שאני שומע על Hamachi ובהיותי סקרן החלטתי לבדוק אותה עם כמה חברים. העלנו Hamachi התחברנו לאותה רשת והעלנו את המשחק , אבהמה לא רואים אחד את השני, אז נזכרתי ששמתי Patch ואכן הסתבר שהם לא שמו ... אחרי כשעה, הורידו את ה-Patch, התקינו אותו (לאחר סיבוכים מסויימים) ו... עדיין לא רואים אחד את השני, הם השניים רואים אחד את השני ואילו אני לא רואה אותם בשום אופן, לא משנה מה, בהתחלה לא ראיתי פינגים מהם, אז הורדנו את ה-Firewall ויש פינגים אבל עדיין אין משחק.... אז מה למעשה אני שואל: 1. מישהו כאן נתקל באותה בעיה? ואם כן האם מכיר פיתרון? 2. ייתכן שהגירסה שלהם שונה משלי למרות שה-Patch עבד להם? (אחרי שינויי רג'יסטרי שכן המשחק לא היה קיים להם במערכת בצורה הנכונה) 3. טיפים כ…
-
- 8 תגובות
- 792 צפיות
-
-
שלום לכולם, אחרי שסיימתי את המשחק בפעם השלישית השבוע וכבר חרשתי עליו מכל כיוון אפשרי בסקירמיש.. החלטתי לנסות משהו יותר מאתגר - להשיג את כל המדליות. חסרות לי בעקרון 3 מדליות.. ואתמול החלטתי להשיג אותן בכל מחיר. הבעיה היא שלא ידעתי שהמחיר הוא כל כך כבד !! זה פשוט קשה ברמות ואת חלקן אף הגדרתי כבר שלא אפשריות .. יש כאן מישהו שהשיג את כולן ?? ומה יוצא מזה בעצם חוץ מלסגור מעגל ולהשיג שלמות ? ושאלה יותר ספציפית לגבי השלב הרביעי - (השלב בו שומרים על העיר קרנטיין ועל הכנסייה שיש שם ומנסים להדוף התקפה של הגרמנים משלושה גשרים) 1) אני לא מצליח להרוג שם 250 גרמנים ! (זה מה שמביא לי את המדליה) ניסיתי שלוש פעמים ותמיד אני מגיע גג לאזור המאתיים !! אני משמיד כל גרמני שיש במפה ועדיין…
-
- 17 תגובות
- 1.6k צפיות
-
-
מישו יכול לעזור? לא עובד לי הסימס 2? הורדתי את כל הסרייה.. ניכנסתי זה הראה את המקדמה ואחר כך יצא עם הערה בלי מילים!! מבחינת המחשב- יש לי מחשב שיכול לעמוד בנתוני המשחק
-
- 3 תגובות
- 501 צפיות
-
-
נתקלתי לפני כמה ימים במשחק האדיר הזה והופתעתי לראות שיש מעט מאוד מידע לגביו ברשת. זהו אחד ממשחקי ה RPG הטובים ביותר שראיתי (בייחוד אחרי האכזבה מאובליביון ובטח מגוטיק 3). מישהו פה משחק במשחק הנ"ל? נראה שיוצרי המשחק לא השכילו ליצור מספיק "הייפ" סביבו וחבל - זה משחק ה RPG הטוב ביותר שיצא בשנים האחרונות.
-
- 8 תגובות
- 889 צפיות
-
-
אני מתכוו לShivening Isles יש לי אותה התקנתי אבל איך אני מגיע לשם תודה
-
- 4 תגובות
- 590 צפיות
-
-
אתם יכולים להביא לי את התאריך הכי מצומצם שיש למשחקים הבאים... שאני רושם מצומצם הכוונה מחודש עד ליום , דוגמא: הכי מצומצם : 11.11.07 ,פחות מצומצם: איפשהו בנובמבר, הכי פחות מצומצם: נובמבר או דצמבר אבל תגידו לי את התאריך הכי מצומצם שהחברה פירסמה ...אם יש בדיוק את היום בחודש אבל אתם זוכרים רק את החודש אז אל תביאו, אבל אם אמרו שהמשחק יצא בחודש נובמבר נגיד אבל לא נתנו יום - אז תכתבו נובמבר טוב אלו המשחקים: Half Life 2: Episode Two Crysis Call of Duty 4: Modern Warfare Soldier of Fortune החדש !!! תודה
-
- 2 תגובות
- 1.1k צפיות
-
-
בדרישות מערכת כתוב שהמשחק תומך מ GEFORCE 6660 אבל NVIDIA GeForce 7300 is not supported.... מישהו יודע למה ? או אם ייצא איזה פאצ' או משהו ?!
-
- 20 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אין זכות יוצרים על שם או משהו כזה? http://www.nzone.com/object/nzone_timeshift_home.html http://www.gamespot.com/pc/action/timeshift/index.html?tag=result;title;1
-
- 3 תגובות
- 694 צפיות
-
-
לאחרונה נפוצה תופעה של פתיחת ת'רדים בסגנון של "איך המחשב הזה יריץ לי את קרייסיס?" וכו' כל ת'רד שייפתח עם שאלה מן הסוג הזה שדורשת ניבוי יינעל מידית ופותח הת'רד ייקבל אזהרה. בנוסף לכך אם ייפתח ת'רד שייגרר למצב של שאלות כאלו הוא יינעל גם כן והגוררים יקבלו אזהרה. אנא קחו זאת לתשומת לבכם בכדי שלא תהיינה אי הבנות בעתיד
-
- 0 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אחרי תקופה קשה של 7 חודשים, נגמלתי סוף סוף מ-WOW :nutty:, ועכשיו אני מחפש משחק שיעסיק אותי למשך שעה או שעתיים, כשאני בבית ואין לי מה לעשות. הזא'נר של המשחקים ממש לא חשוב, אני פשוט מחפש משחקים חינמיים (לא פרוייקט קטן, משהו בסגנון גודל כמו AA וכו') שמעבירים את הזמן בכיף, ויש בהם קהילה גדולה של שחקנים. לבנתיים, אני מוריד את שני המשחקים שבכותרת (לפי מה שקראתי, AA נשמע די כיף), ומתכנן להוריד עוד כמה משחקים במקביל. אני זוכר שפעם הייתי משחק במשחק דו מימדי, שבו אתה בוחר רכב מסויים, נכנס למפה ולפי תורות כל אחד מהקבוצה יורה על הרכב של הקבוצה השנייה עד שאחת מהקבוצות מחוסלת ולא נשארים לה שחקנים (היה שלל של רכבים, ממשהו שהיריות שלו היו בומרנג, השני סתם טילים, שלישי כדורים ירוקים וכו…
-
- 12 תגובות
- 1.2k צפיות
-
-
אוקי הגעתי כניראה לסוף עם האשה המעופפת הורדתי לה כמעט חצי והיא כבר לא מעופפת אני עושה את הקטע עם הסלואומושן ויורה לה בגב נראה כאילו משהו מתפוצץ לה בגב אבל 20 דקות אני מנסה את זה ולא יורד לה כלום! או שיורד לה כ"כ קצת שאני לא שם לב מישהו יודע אני מאד אשמח תודה
-
- 3 תגובות
- 930 צפיות
-
-
gamespot פירסמו preview של המשחק, והוא כולל תמונות מתוכו. http://www.gamespot.com/pages/gamespace/updates.php?pid=918428&sid=6173397&tag=topslot;title;1 אני אתן כמה נקודות מתוך הכתבה: - המנוע הגרפי של oblivion שופר והושקעה הרבה עבודה בהבעות פנים של דמויות. - יהיו קרוב ל40 קולות שונים לבני האדם (בניגוד לoblivion ששם לכל גזע היה קול אחד) - המבט יהיה זהה לoblivion. (ז"א או גוף ראשון או שלישי, לפי בחירה) - אפשר יהיה לפגוע בחלקים ספציפיים של האוייבים וזה יגרום לקטיעות איברים. - הדרגה המקסימלית תהיה דרגה 20. - למרות שמדובר בעולם חופשי, יש סוף ברור למשחק. (שוב, בניגוד לoblivion) - לבחירות שעושה השחקן תהיה השפעה אמיתית על ההתקדמות במשחק וליכולת לקבל קווסטים חדשים מדמויות…
-
- 14 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
היי כשיצא C&C3 רכשתי את המשחק דרך EA Link. שיחקתי בו תקופה מסויימת ואז הפסקתי, ואז כשרציתי לחזור, כל פעם שהפעלתי את EA Link התוכנה ניסתה לעדכן את עצמה וכל פעם הורידה קבצים, התקינה אותם ואז לא נפתחה [אותו דבר קרה גם אם ניסיתי להפעיל את המשחק מקיצור הדרך שלו]. ניסיתי למחוק את התוכנה ולהתקינה מחדש אבל עכשיו כל פעם כשאני מנסה להתקין ההתקנה נטענת ולא מתחילה. רציתי לדעת האם זה קרה לעוד מישהו, והאם ידוע למישהו הפתרון? אני רוצה לסיים את המשחק ולא יכול. תודה מראש גיא
-
- 4 תגובות
- 811 צפיות
-
-
קיבלתם משחק חדש ואתם צריכים להחליט לאיזה פילטר מבין השניים לתת יותר דגש... מה אתם מחליטים ולמה?
-
- 21 תגובות
- 2.3k צפיות
-
-
מה שאומר שהם כנראה ישלבו את המערכת הזו גם בSC2 http://www.tgdaily.com/content/view/32660/98/
-
- 0 תגובות
- 641 צפיות
-


