עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by IlanF,

    אני מנסה לשחק ברשת, מכניס אימייל וססמא ולוחץ LOGIN, הוא אומר לי שיש גרסה חדשה. לחצתי שיתקין, אבל אחרי כמה זמן המסך ניהיה שחור ולא ראו כלום חוץ מהסמן של העכבר. הורדתי את הפאטץ' מהאתר, אבל המשחק עדיין אומר שאני צריך להתקין את הפאטץ' הזה

    • 3 תגובות
    • 810 צפיות
  2. Started by SinfuL-,

    סוף סוף הוא עובד על המחשב החדש על הכי גבוהה אני מדבר על HIGH לא על ULTRA כי אמרו לי שיש באג שאצל כולם זה עובד על 1FPS אז לא ניסיתי אפילו.. התקנתי את המשחק והתחלתי מירוצים אבל לא הבנתי מה המטרה של המשחק.. במסלול הראשון עם הבאגי הזה לקחתי מקום ראשון ועברתי למירוץ הבא ולקחתי מקום 13 משהו כזה ועדיין זה סימן לי כאילו סיימתי אותו.. זה בסדר? יעני צריך לעבור שם את כל המסלולים בטבלה לא משנה באיזה מקום או מה לא הבנתי איך זה הולך אז שמישהו יסביר לי בבקשה.. ועוד משהו.. יש בכמה אפשרויות שאפשר לבחור ULTRA, איזה מהם עושה את הבאג?

    • 10 תגובות
    • 833 צפיות
  3. עוד בשלב הראשון, בדקות הראשונות הוא קורס על ההודעת שגיאה הזאת: מפרט בצד... עריכה: נראה לי מצאתי את הבעיה, למי שזה גם קורס שינסה לשחק בלי החיילים שלו, שישאיר אותם בצד ותגידו לי אם קורס לכם

    • 0 תגובות
    • 565 צפיות
  4. Started by Galit17,

    אני מפעילה את המשחק , יש הקדמה וכל זה אבל כשאני מגיעה לתחלס להתחיל לשחק בשלב הראשון זה מה שאני רואה, למה זה? התקנתי את הפאטצ stk-WW-10001 וזה לא עזר ואז רציתי להתקין את הפאטצ stk-us-0-3 שזה היותר מתקדם והוא אמר שאי אפשר להתקין כי כבר מותקן הפאטצ הקודם,ואני לא בטוחה שהפאטצ הזה הוא מה שייסדר את הבעיה המוזרה. זה המחשב שיש לי: e6600 מעבד 8800 640mb כרטיס מסך 4 GB זכרון [attachment deleted by admin]

    • 11 תגובות
    • 869 צפיות
  5. שמעו יש לי מחשב פנטיות 3, 345זיכרון כרטיס מסך ג'יפורס2 400mx . עכשיו אני מחפש משחקים לשחק בו,אפשר בבקשה שמות? אני מקבל כל קטגוריה של משחק חוץ מגרסאות של פיפא ונבא,הירוס 3,קואיק וארקפט.כל משחק אחר תמליצו בבקשה.

    • 20 תגובות
    • 3.4k צפיות
  6. היי, הנה הרשימה שלי למשחקים מומלצים, חלקם בעלי גרפיקה כבדה יחסית וחלקם הרבה פחות. רציתי לדעת אם תוכלו להמליץ לי על משחקים נוספים ל PC פרט למשחקים הללו, כל ז'אנר יתקבל. ה DONE אגב אל תשימו לב אליו, הוא מסמל משחקים שסיימתי [או קרוב לזה, כבר לא זוכר!] -------- Spider-Man 3 *DONE* - S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl - *DONE* *DONE* - Need for Speed Carbon - *DONE* Ghost Recon Advanced Warfighter 2 X-Men Legends II: Rise of Apocalypse *DONE* - Age of Empires III - *DONE* *DONE* - Top Spin 2 - *DONE* *DONE* - Overlord - *DONE* Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent Battlefield 2142 *DONE* - F.E.A.R - *DONE*

    • 10 תגובות
    • 1.2k צפיות
  7. Started by KKK,

    היי מישהו שיחק במשחק? הבנתי שזה כמו הרחבה למשחק ה1 עם 19 משימות חדשות... http://www.meqantr.com/call-duty-american-rush-2-t15925.html?s=d87b5e8ca90abca5e6170822d888e8a1&

    • 4 תגובות
    • 953 צפיות
  8. Started by Screw_Master,

    מה אני אגיד לכם? נדלקתי לאחרונה לגמרי על המשחק הזה, אני כמעט סופר את הימים עד שהוא יצא הקדמה למשחק : מדובר במשחק, קודם כל, מאותם היוצרים של הנסיך הפרסי, מ-SANDS OF TIME ועד ל-The two thrones, ולכן אנחנו יכולים לצפות להרבה אקרובטיקה, לשימוש נרחב בחרבות, ואולי אפילו בקצת כלי נשק מאולתרים (במילים אחרות, לזרוק כדים בכדי לזעזע את השריון הכבד של השומרים ). עוד אלמנט שאני מקווה שלקחו מהנסיך הפרסי זה המערכת החופשית יחסית שבא הנסיך היה זז, כלומר, ב-The TWO thrones מהגתי לקפץ מאויב לאויב, משסע את כולם עם חרב + גרזן (השילוב החביב עלי ) עד שכולם היו מתים, ואני מקווה שיעשו אפשרות כזו גם ב-Assassin's Creed. כמובן שהמשחק לא יכיל אך ורק לחימה ואקרובטיקה, אלטאיר הוא הרי מתנקש ;D רוב ה…

    • 74 תגובות
    • 5k צפיות
  9. למה הוא לא פועל ? ליפני חצי שנה הוא פעל לי עכשיו לא . זה מה שהוא רושם לי.. wrong game DLL API version [attachment deleted by admin]

    • 8 תגובות
    • 1.2k צפיות
  10. Started by Spider76,

    הי, לפני שבוע חזר אלי המחשב מתיקון לאחר שההרדיסק הראשי הפסיק להגיב. לצערי לא גיביתי רק ממשחק זה את השמירות שלו. אני פשוט לא מסוגל לחזור שוב על ACT1 .. מישהו יכול בבקשה לספק לי שמירות של המשחק מסיום ACT1 או תחילת ACT2 ??? תודה מראש ** לא משנה עם איזו דמות שיחקתם

    • 0 תגובות
    • 512 צפיות
  11. שלום! עד לפנ כמה שעות, הייתי סגור על PS3.. אבל אחרי זה קראתי בביקורת שמבחינת ביצועים הוא לא משהו..האם זה נכון? אם כן, אז חשבתי לקנות מחשב - אבל האם ימשיכו לצאת משחקים טובים למחשב כמו ל PS ו XBOX ? עוד שאלה - מה לדעתכם עדיף (למשחקים) מחשב(כ.מסך יהיה 8600GT או 7900GS ) או PS3 ?

    • 11 תגובות
    • 1k צפיות
  12. Started by Ido.G,

    היי, כידוע, ישנן 2 סדרות עיקריות אשר מפשרות לנו, הגיימרים, להנות מ"סימולציה" של משחק כדורסל רגיל (לא רחוב): - NBA 2KX NBA Live 0X משנה הבאה (08) סדרת 2k תצא אך ורק ל PS3 ול Xbox 360- קונסולות הדור הבא. בעבר היא יצאה גם לקונסולות הדור הקודם. עם זאת, לצערנו הרב, היא מעולם לא יצאה למחשב. מה שמשאיר את שחקני המחשב עם סדרת Live של EA. מי שעוקב יודע שהחל משנת 2003 אין בכלל על מה להסתכל בסדרה. המצב הידרדר עד כדי כך שהגרסה האחרונה, 07, זוועתית עד כדי כך שזה פשוט סבל לשחק בה. הרבה חנויות לא מוכרות אותה בכלל לקונסולות (שם יש את 2K המוצלחת ואין שום סיבה לקנות את לייב) ומוכרות את הגרסה למחשב במחיר מוזר (99 שח). כרגיל, גם השנה אנו מקווים לגירסה מוצלחת של NBA Live, מה שיתן לשחקני המחשב …

    • 6 תגובות
    • 853 צפיות
  13. Started by PzD,

    טוב קיצור לחבר שלי יש בעיה במשחק . Counter Strike :Source כל פעם שהוא ניכנס למשחק אחרי כמה זמן זה יוצא לו מהמשחק ועושה לו שגיאת אל תשלח.. מישו יכול לעזור לי לעזור לו ? בבקשה =]

    • 6 תגובות
    • 635 צפיות
  14. Started by davidcohen,

    אפשר בבקשה בוטים למשחק והסבר איך לשים אותם ? תודה

    • 0 תגובות
    • 952 צפיות
  15. התקנתי FAR CRY ואת כל הפאטצים כולל 1.33 ואני עדין לא רואה HDR :[[ יש לי X1800XT :-[ והבנתי שיש 64 BIT PATCH ל FAR CRY, יש לי מעבד AMD 64BIT אבל XP 32 BIT... אני יכול להתקין את ה PATCH הזה?

    • 4 תגובות
    • 593 צפיות
  16. Started by rasta22,

    היי אנשים רציתי לשאול א. לפני כל משימה איך אני יכול לבחור לי כלי נשק ב. האם במהלך המשימה אני יכול להתחלף עם החיילים זתומרת שפעם אני אהיה הצלף פעם ההוא עם המג וכדומה ? תודה מראש אגב משחק חזק ומומלץ ביותר

    • 2 תגובות
    • 675 צפיות
  17. התקנתי את הפאטץ' 1.40BETA אבל קיימים שם רק שרתים של BF2142 עצמו והחיבור אליהם נוראי PING בסביבות 130 כאשר כל רגע אני מתנתק מהם והשרתים עצמם גם נופלים, הקיצר בלאגן שלם ואני רוצה לחזור ל-1.25 האם יש דרך קלה יותר מהתקנה מחדש של המשחק והפאטצ' 1.25

    • 2 תגובות
    • 602 צפיות
  18. למה אין לי כוח לגמור אותו שוב ואז לשחק בהרחבה.

    • 6 תגובות
    • 736 צפיות
  19. Started by liav12,

    שלום,אני משחק במשחק הזה מכה ימים ויש לי את כל חבילות ההרחבה שלו. רציתי לדעת אם עדיף להתקין על המקור את ההרחבות לפני שסיימתי את המשחק הרגיל? או פשוט לסיים אותו כרגיל ולאחר מכן להתקין את ההרחבות? תודה.

    • 24 תגובות
    • 1.7k צפיות
  20. מה קורה אחים שלי? קיבלתי לפני חודשיים מדוד שלי מאנגליה את המשחק Halo 2 במתנה. המשחק עצמו היה סבבה וחבל שהוא רק ל-Windows Vista והייתי צריך להסתבך בפאצ'ים שיאפשרו לשחק על XP וכו' וזה הוציא את החשק. (אין לי Vista) קיצר את המשחק עצמו לא ממש אהבתי ונאלצתי להשאיר אותו תמיד בצד ליד המחשב ללא עטיפה. קיצר יום אחד אני חוזר מחבר ואני רואה את הדיסק שבור בצד..(אחד מהאחים לא שם לב) חשבתי שזה לא ישפיע ממש אבל זה אכן השפיע והדיסק לא עבד, כלומר לא ניתן לקריאה. קיצר זה מה שקורה שלא שומרים על דיסקים. אבל ת'אמת לא הייתי מבואס - המשחק גם ככה לא עניין אותי ממש. קיצר, לכן חשבתי למכור את המספר הסידורי. אשמח לשמוע הצעות מחירים. (בבקשה להיות רציניים, אני מנסה להיפתר כמה שיותר מהר ולהרוויח ע…

    • 2 תגובות
    • 732 צפיות
  21. Started by Xilver,

    אני לא מוצא את הגובלינים האדומים! הגעתי למקום שככל הנראה אני אמור למצוא אותם, אבל אין לי מושג מה לעשות שם... זו נראית לי הSpree Castle. מישהו עבר את הקטע הזה ומצא את המשרתים/גובלינים האדומים האלו?

    • 4 תגובות
    • 669 צפיות
  22. לא רק שלא היה שום שיפור גראפי, אלא שהמחשב צלע, מה שלא אמור לקרות לפי עניות דעתי.

    • 8 תגובות
    • 1k צפיות
  23. היי אני מעוניין במשחקים טובים שעובדים על ויסטה, אני בעקר אוהב משחקי מירוצים, יש היום משחקים מכות אחד על אחד? אני מעוניין בגרפיקה טובה... וכל המלצה על משחק טוב תתקבל בברכה.

    • 3 תגובות
    • 631 צפיות

דיונים חדשים בפורומים