עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by עמוס ז,

    כן כן. סוף סוף יש שרת מדורג ל2142 ואתם מוזמנים להתעדכן בכל הפרטים. כנסו לכאן - http://forum.vgames.co.il/showthread.php?t=1032047

    • 15 תגובות
    • 1.4k צפיות
  2. Started by SpLiNtEr,

    שלום לכולם, יש לי את המשחק CS 1.6 המקורי, ותמיד שאני מדבר במיקרופון שומעים אותו מקוטע,אבל בתוכנות מסרים או ב-XP אני שומע את עצמי ברור. ד''א במשחק יש אפשרות של בדיקת המיקרופון - וגם שם אני שומע את עצמי ברור. מה יכולה להיות הסיבה לבעיה? (יש לומר - החלפת מיקרופון או הסרת המשחק לא עזרה)

    • 0 תגובות
    • 850 צפיות
  3. Started by EdenC,

    אחרי שהייתי מכור ל Warrock פרשתי K2 הרסו את המשחק. עכשיו אני מחפש משחק מהסוג שאני אוהב,FPS, עדיף חינמי. בבקשה לא להציע לי BF או CS לא אהבתי אותם... משחק בסגנון מלחמה כזאת,סטייל CS+WR וחשוב שיהיה אונליין. יש הצעות? תודה למגיבים.

    • 34 תגובות
    • 2.5k צפיות
  4. Started by nore0,

    מה ההגדרות האלה אומרות ?

    • 3 תגובות
    • 1.1k צפיות
  5. Started by Shoko,

    מה הדרישות מערכת של קרייסיס? הוא יצא כבר בארץ? כי ראיתי כבר באתרי ווארז שהוא רץ... וכמה הוא יעלה בערך למחשב כשהוא יגיע? ;D

    • 2 תגובות
    • 638 צפיות
  6. Started by halo,

    התקנתי תמשחק ושאני מנסה להכנס זה עושה מסך שחור ואז שגיאה כזאת: http://img519.imageshack.us/img519/6589/15523084fw7.jpg זאת השגיאה שיש לי בהתקנה 2 כאלה: http://img404.imageshack.us/img404/9435/sdfsdtx4.jpg מה לעשות? זה כבר מייאש כל השגיאות האלה והבאגים של מייקרוסופט האפסים האלה!

    • 2 תגובות
    • 704 צפיות
  7. Started by yosi_mirel1,

    יש לי כרטיס מסך של RADEON X 300 ואני רוצה לדעת אם זה יכול להריץ טוב את המשחק need for speed carbon תודה מראש

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  8. http://mods.moddb.com/6328/assault-coop/

    • 5 תגובות
    • 793 צפיות
  9. Started by kip,

    אהלן, משהו לא מסתדר לי בבי"ס לנהיגה במשימה הראשונה, איך עושים צלחת? כשאני לוחץ על גז וברקס אי אפשר להפנות את ההגה והרכב רק עושה "גלגלים", אם עוזבים אחד הכפתורים נגמרת המשימה... צניחה תוך כדי טיסה בעיר השלישית... השוטרים אחרי וגם לצבוע הרכב לא עוזר.... יש איך להשאר שם בלי שירדפו אחריך?

    • 9 תגובות
    • 952 צפיות
  10. Started by TheIsraelPost,

    אין פרטים נוספים כרגע, אני מניח שהמשחק יבוסס על שיפור המנוע הגראפי של crysis ובתקווה שההייפ הפעם יהיה סביב הפיזיקה ולא רק הגרפיקה. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 671 צפיות
  11. Started by marlboro,

    ראיתי את הסרט פעמיים, לא קלטתי מה הקטע,הם מתים יותר מהר מה זה יורה כפול כדורים או משהו? מה הגאוניות פה בכלל http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360-hires/5082/Call-of-Duty-4-Multiplayer-Perk-3-Double-Tap-in-HD/

    • 2 תגובות
    • 760 צפיות
  12. Started by davidcohen,

    היי רציתי לדעת מה זה המוד הזה ? מה המטרה מה הולך שם ? הורדתי את המוד ולחצתי על סינגל פלייר וכל מה שאני רואה זה אותי עוצר דברים באוורי וכאלה עם הגראביטי גאן אפשר קצת הסבר על המוד ? נגיד אם היו אומרים לי תן הסבר על קאונטר סטרייק הייתי אומר שיש קבוצת מחבלים וקבוצת שוטרים וצריך לנצח את הסיבוב ע"H הריגה של אחת מהקבוצות או ע"י ניטרול פצצה והצלת שבויים הסבר מסוג כזה אני רוצה על Garry'ws Mod

    • 3 תגובות
    • 880 צפיות
  13. Started by davidcohen,

    היי אנשים, אני חדש בכל הקטע של המודים לHL אני סיימתי ממש הרגע את המוד ROCK 24 - ממש קצר אבל מוד יפה ואני רוצה למחוק אותו איך מוחקים את המודים ?

    • 1 תגובה
    • 634 צפיות
  14. Started by eyalk,

    היי, היום אני אמור לקבל מחבר את המשחק halo 2 xp (המשחק בין הכי טובים ביקום) אבל אני לא יודע אם הוא יפעל לי כי לא מצאתי את דרישות המערכת בשביל המשחק. אם משהוא יודע שיכתוב כדי שאני אדע וכך אני יכול להגיד לו (לחבר שמוריד) שאני לא צריך את המשחק עכשיו.

    • 1 תגובה
    • 883 צפיות
  15. שלום לפני הרבה זמן (שנתיים בערך)הייתי משחק CS 1.6 והיו לאגים פשוט מעולים.. 10-30 בהרבה מאוד סרברים היום שאני משחק הלאגים הם בעיקר בכיוון ה100 ויש אולי 5 סרברים שהם רק על 10-20 וזה ממש מעצבן..אולי איזה פקודה בקונסול תציל את המצב או כל משהו אחר? חשוב לדעת המחשב הינו אותו מחשב: AMD3200 X800XL WD 120GB החיבור לאינטרנט יהיו אותו חיבור כבלים 1.5MB אין שום סיכוי שזו איזהשהוא רוגלה או וירוס או חסימה של איזהשהוא פיירוול. תודה!

    • 3 תגובות
    • 874 צפיות
  16. Started by davidcohen,

    שלום מישהו יכול להביא לי הורדה ל Garrys Mod ? תודה

    • 4 תגובות
    • 1.2k צפיות
  17. Started by drorb,

    אהלן, הורדתי את הדמו של Lost Planet (רק האל הטוב יודע למה..) וחמש דקות לתוך המשחק כל העסק נתקע. הייתי צריך לעשות reset למחשב (!!!) וב-event viewer נאמר לי ש-nv4_disp נכנס ללופ אינסופי. מישהו יודע משהו על זה? פישפשתי קצת בגוגל, אבל יש יותר מדי מידע שם, ורציתי לדעת אם מישהו כבר עבר את העניין ויכול לתת לי סיבה + פתרון (זה לא חזר שוב, וממילא העפתי את הדמו לקיבינמט, אבל עדיף להיות מוכן) מפרט מימין.. תודה, -דרור

    • 2 תגובות
    • 919 צפיות
  18. אז ככה בביקורות על הכרטיסי מסך,במבחני ביצועים בודקים את הכרטיסים לרוב על BF2 ו FAR CRY אני לא מבין לאף אחד מהם אין גראפיקה כזאת כבדה למה לדוגמא לא משתמשים ב RAINBOWS SIX VEGAS? זה המשחק לPC אם הגראפיקה הכי טובה שיש היום. אפשר בבקשה לדעת למה ?

    • 7 תגובות
    • 1k צפיות
  19. Started by IlanF,

    מוד נחמד למי שאוהב לההרג הרבה פעמים... המוזיקה נחמדה ומתאימה לסצינות האקשן הרבות במוד ;D כמה תמונות: קישור להורדה: http://files.filefront.com/Half+Life+2+Extreme+Singleplayer+Mod/;6545118;;/fileinfo.html המטרה (לפחות בפרק הראשון): לשרוד התקפות אוייבים. חדר קטן וסגור, ומאות של אוייבים שבאים מכל פינה...

    • 9 תגובות
    • 1.2k צפיות
  20. Started by Galit17,

    כשאני מפעילה את Startup זה מה שרשום לי: תמונה א. תמונה ב היא התמונה ששם נמצאים הקבצים של redists ניסיתי להפעילם אבל הוא לא נותן לי. [attachment deleted by admin]

    • 1 תגובה
    • 560 צפיות
  21. הדרישות מינימום שלו זה: מעבד 1.7MHz זיכרון 512MB 2.5GB פנוי כ.מסך עם 128MB ותומך DX9 המשחק יפעל לי על הגדרות הכי נמוכות? את המפרט אתם יכולים לראות בצד. תודה.

    • 1 תגובה
    • 571 צפיות
  22. Started by davidcohen,

    היום התחלתי לשחק בקאונטר סטרייק סורס ברשת ונכנסתי לאחד הסרברים והפינג שלי היה 270 כאילו הפעלתי אימיול או משהו ? למה זה ככה ?! אני חדש בזה וההשערה שלי שזה בגלל שהסרברים לא היה ישראלי אז איך אני מוצא סרברים ישראלים ?

    • 4 תגובות
    • 767 צפיות
  23. בצל הבקשות הרבות השאלות והדיונים בנוגע למשחק ,צריך לפתוח דיון ראשי למשחק הכ"כ מצופה הזה. אציין שזה אחד המשחקים שאני מחכה להם יותר מכל משחק אחר.גם התעשיה כוססת ציפורניים כבר כמה שנים טובות. בנוסף,סוף סוף נוכל לבחון את נושא הDX10 לעומק מאחר וזו תהיה הסנונית הראשונה למשחק מלא שתומך בזה. בסך הכל בעוד ארבעה שבועות הוא יוצא לאור ועד אז נתעדכן בטריילרים ,חדשות,דמו וכו. אישית,זה אחד המשחקים שאני מחכה להם כבר הרבה הרבה זמן. נתחיל: תאריך יציאה- 21 אוגוסט 2007 פיתוח המשחק- Irrational Games (החברה שינתה את שמה עכשיו ל 2K Australia and 2K Boston) הפצה- 2K Games סגנון-Sci-Fi First-Person Shooter מס' שחקנים- 1 Player (לא יהיה כנראה מולטי) רקע והסיפור- Bioshock הוא משחק שמעור…

    • 964 תגובות
    • 165.1k צפיות
  24. Started by DS,

    אח שלי בן 7 ובניתי לו מחשב: Pentium 3 450MHZ 256 MB כ. מסך 32 MB של נוידיה לא זוכר איזה דגם. איזה משחקים יש? משחקים שיעבדו כל מיני

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  25. Started by Bam65,

    דרישות המערכת הסופיות לקראת היציאה של BioShock BIOSHOCK PC SPECIFICATIONS Operating Systems: Windows XP (with Service Pack 2) or Windows Vista Minimum System Requirements: CPU: Pentium 4 2.4GHz Single Core processor System RAM: 1GB Video Card: Direct X 9.0c compliant video card with 128MB RAM (NVIDIA 6600 or better/ATI X1300 or better, excluding ATI X1550). Sound Card: 100% direct X 9.0c compatible sound card Hard disc space: 8GB free space Recommended System Requirements: CPU: Intel Core 2 Duo processor System RAM: 2GB Video card: DX9: Direct X 9.0c compliant video card with 512MB RAM (NVIDIA GeForce 7900 GT or better) DX10: NVIDIA GeForce 8600 or better …

    • 3 תגובות
    • 900 צפיות

דיונים חדשים בפורומים