משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
אני מחפש משחק יריות טוב שיגרום לי לשחק בו שעות על גבי שעות... בינתיים R6V שיעמם אותי עד מוות, CS 1.6 בהתחלה מלהיב כי אתה משתפר עם הזמן, אבל אחרי חודש ומשהו זה כבר משעמם. קיצר, אני חשבתי על COD2 אבל אולי יש לכם משחק טוב יותר להמליץ (אם הוא משחק עם גראפיקה חדשנית זה בכלל מעולה). ובבקשה בלי תגובות של חכה לקרייסיס!!
-
- 27 תגובות
- 2.2k צפיות
-
-
אהלן, התחלתי לא מזמן לשחק והספקתי כבר להגיע לרמה 12 אחרי מספר שעות לא מבוטל... העניין הוא שאני רוצה לעבור לדמות קצת יותר מגוונת מהKNIGHT ואין לי זמן/כוח לעבור עוד פעם את כל העסק מההתחלה(וגם המשחק לא עד כדי כך מעניין )... האם יש עורך דמות שמאפשר לערוך שמירות כמו בסגנון השאדו קיפר בBG2 למי שמכיר? תודה.
-
- 3 תגובות
- 689 צפיות
-
-
1) איך אני יכול לשחק ברמה יותר גבוהה מה WORLD CLASS ? 2) אני קונה בנקודות כדורים אבל כשאני באמצע עונה המצב מנג'ר ומחליף כדור ב SETTINGS זה לא משתנה המשחק ומופיע אותו כדור רגיל. איך משנים את זה?
-
- 2 תגובות
- 496 צפיות
-
-
הבנתי שאני צריך את הגובלינים שיכולים לספוג בישבילי את האש.. אבל איך אני מיצר אותם? איפה? ומה אני יכול לעשות עם כסף שאני צובר? וגם מה אני עושה עם הנקודות האלה שהם מביאים לי מכל מיני חיות שהם הורגים?
-
- 2 תגובות
- 670 צפיות
-
-
http://gamevideos.com סוף סוף משחק מID שהוא לא רק יריות. והוא נראה פיגוז!!! בזכות ג'ון כרמאק כמובן. (תכנסו בצד לטריילר)
-
- 12 תגובות
- 1.4k צפיות
-
-
אני יכול ליצור גיבור או ש אוטומתי כולם משחקים עם אותו הילד (שער קצר עיניים כחולות )??? "גיבור גנרלי"
-
- 12 תגובות
- 1k צפיות
-
-
אני מדליק את המשחק, רציתי להמשיך אותו.. ומה אני רואה כשאני לוחץ LOAD? אין שמירות!!! יש משהו לעשות חוץ מלהתחיל את המשחק מחדש? באיזה תיקיה המשחק שומר את המשחק? אולי אני יכול לשחזר אותו...
-
- 7 תגובות
- 896 צפיות
-
-
-
האם אפשר לשחק ב-multiplayer ? הכוונה היא שיש לי רשת ביתית ואנחנו רוצים לשחק יחד... ולא קשור לשרתים בחול וכאלה... תודה!!!
-
- 3 תגובות
- 648 צפיות
-
-
http://us.creative.com/local/1/promo/acclaim/welcome.asp ;D
-
- 4 תגובות
- 815 צפיות
-
-
במסימה מספר 3 : איך מטפסים על קירות , ומה זה context move button? [attachment deleted by admin]
-
- 0 תגובות
- 528 צפיות
-
-
:-\ :-\ :-\ :-\ http://ir.take2games.com/ReleaseDetail.cfm?ReleaseID=258238
-
- 2 תגובות
- 572 צפיות
-
-
-
מה המטרה של המשחק? והאם אפשר לעשות שלבים?
-
- 3 תגובות
- 882 צפיות
-
-
היי חברה, מישהו יודע איך אפשר להפעיל את המשחק בוינדוס ויסטה 64ביט? תודה מראש
-
- 2 תגובות
- 769 צפיות
-
-
v1.2 טוב שהם נזכרו... עובד סבבה, סתם חשבתי אולי זה מעניין מישהו...
-
- 3 תגובות
- 742 צפיות
-
-
שלום אני תקוע במשחק הארי פוטר ועוף החול בקטע שבו הפרופסור מסתכל לי במחשבות ואני לא יודע מה צריך לעשות שם.. אם מישהו יודע תודה?
-
- 0 תגובות
- 462 צפיות
-
-
16 בנובמבר 2007 ;D מקור: http://www.incrysis.com/ http://www.recurringdreams.co.uk/crysiscountdown/
-
- 4 תגובות
- 655 צפיות
-
-
בסגנון מסחטת הכספים של EA, בליזזרד מוציאים עוד הרחבה לWOW. בתערוכת blizzcon הקרובה הם יחלקו beta cdkeys להרחבה (כנראה), אבל יציגו אותה רק בתערוכת המשחקים בגרמניה בעוד חודש. עוד בblizzcon, פרטים על הסרט של Warcraft ואפשרות לקהל לשחק בגרסה מוקדמת של Starcraft 2. http://www.gamespot.com/pc/rpg/worldofwarcraftwrathofthelichking/news.html?sid=6175938&om_act=convert&om_clk=newlyadded&tag=newlyadded;title;1 http://www.blizzard.com/blizzcon07/schedule.shtml ואני שואל - איפה דיאבלו 3?!
-
- 40 תגובות
- 3k צפיות
-
-
בעע... טוב אז יש לי VISTA 64 Q6600 8800GTS 640 4 גיגה זיכרון אחרי שהיתקנתי את המשחק... ועידכנתי אותו עם העידכון האחרון כשאני ניכנס למשחק... הכל כזה מטושטש... אני לא יודע איך לעשות צילום מסך כי הפרינט סקרין לא עובד.. אבל הכל מטושטש ואי אפשר לראות שום דבר.... גם עם גראפיקה מקסימלית או מינימלית הכל אותו דבר... מישהו יודע?
-
- 3 תגובות
- 624 צפיות
-
-
Command & Conquer 3 Tiberium Wars עשיתי שמירה שנייה לפני שאני עובר את השלב גראונד זירו וכל פעם שאני עובר את השלב הוא לא ממשיך לי למקום אחר במפה אלא פשוט יוצא לי לתפריט הראשי בלי השמירה תודה רבה
-
- 9 תגובות
- 643 צפיות
-
-
קניתי לאחותי הקטנה ליום ההולדת FIFA 06 (בת 8 טומבוי ) המשחק רץ נפלא על הגדרות מדיום על המפרט הבא AMD x2 3600 512Mb http://global.msi.com.tw/index.php?func=proddesc&prod_no=1165&maincat_no=1&cat2_no=171 אבל על המחשב לי הוא נתקע ולא מגיב טוב מישהו יודע מה לעשות??
-
- 4 תגובות
- 709 צפיות
-
-
אנחנו סקוואד ישראלי בבאטלפיד 2142...שמי ZIV.ISRAEL וחברי ,MJR.MCLOUD אנחנו מאוד רצינים משחקים עוד מבאטלפילד 1942, בשיטת המשחק שלנו אנחנו הרוב עסוקים בלחימה ב GUNSHIP ורכבים כבדים. הרוב משחקים בטיטאן ויורדים להגנה או התקפה כשצריך ולוקחים כל הפסד אישית!. אנחנו מחפשים שחקנים ישראלים לסקוואד ...מנוסים עוד מבאטלפילד 2 בעל יכולת שליטה מצוינת עד מעולה בלפחות 4 קיטים שונים עדיפות גבוהה למיומנים בטיסה ובשליטה ב TV MISSILE בחור שיודע לעבוד בקבוצה ולתת גיבוי, חייב להיות מעל Chief Petty Officer Gold מעל גיל 16 עם חוש הומור ועם מיקרופון.(שפה ראשית עברית משנית רוסית). ליצור קשר באיסיקיו 74673977 או בבאדיליסט במשחק.
-
- 1 תגובה
- 583 צפיות
-
-
שאלה שבטוח עלתה בפורומים אבל אני לא מוצא אז אם מישוה יביא לי לינק או משהו זה גם מספיק והשאלה: מה צריך בשביל לשחק אונליין עם הגירסה הפרוצה.. הבנתי שצריך להתחבר לשרתים מזופיים או משהו בסיגנון בנוסף אם מישהו יודע איך אפשר לשחק במפות של ההרחבות : ARMOR FURY ןEURO FORCE אני אודה לו מאוד על העזרה..
-
- 1 תגובה
- 590 צפיות
-
-
שוחרר שלשום והוא ממש טוב. העלילה-לך קוראים ג'אמיל ( ) ואתה מנסה לצאת מכותלי בית הסוהר . יש לך גם צוות שמת כל כמה דקות ,חוץ מאחד שלא מספיק לתת תחמושת. http://uoz.multiplayer.it/ra/index.php?content=download תהנו [attachment deleted by admin]
-
- 1 תגובה
- 787 צפיות
-


