משחקי מחשב
פורום בנושא משחקי מחשב
21,405 דיונים בפורום זה
-
יש לי שאלה בקשר לנשק BFG 9000. הו הה בתוך חדר והיה צריך קוד לחדר ולא מצאת את הקוד אז פשוט השכתי ולא לקחתי אותו ועכשיו אני איזה 2 שלבים בהמשך. יש דרך אחרת לקחת אותואו שעכשיו אני תקוע בלעדיו על סוף המשחק?
-
- 2 תגובות
- 680 צפיות
-
-
אהלן, תמיד חשבתי, מאז הכרזת המשחק הענק הזה, שהוא הולך לצאת רק ל-PS3... ממש התלהבתי מהמשחק הזה [ביחוד אחרי שDMC3 היה אחד המשחקים הכי טובים ששיחקתי בהם עד היום], והתבאסתי שהוא בלעדי לPS3... אבל לפתע שמתי לב למשהו מאוד מפתיע... לפי Gamerankings המשחק יוצא לשלושת הפלטפורמות- גם לPS3, גם לXBOX360 וגם לPC http://www.gamerankings.com/htmlpages2/938687.asp?q=devil%20may%20cry http://www.gamerankings.com/htmlpages2/938686.asp?q=devil%20may%20cry http://www.gamerankings.com/htmlpages2/928376.asp?q=devil%20may%20cry הדבר עורר אצלי תמיהה, אז החלטתי לבדוק ב-Wikipedia: בחיפוש אחר הערך Devil may cry 4 עולה הרבה מידע על המשחק, ולחלק החשוב: Platform(s) - PC, PlayStation 3, Xbox…
-
- 26 תגובות
- 2k צפיות
-
-
אני שם את הסיריאל וזה לא נותן לי להיכנס.. אך אפשר לפתור את הבעיה.. תודה. צריך לרשום את הסיריאיל עם הקווי הפרדה ובאותיות גדולות או שזה לא משנה
-
- 0 תגובות
- 498 צפיות
-
-
איפה אפשר להוריד מפות למשחק, כדי שיהיו יותר אפשרויות בSINGLEPLAYER ?? ועוד משהו - כמעט לכל השרתים במשחק אני לא מצליח להיכנס (זה כותב שיש בעיה באינטרנט, אבל יש שרתים שאני כן מצליח להיכנס), יש משהו לעשות?? תודה!
-
- 1 תגובה
- 2.2k צפיות
-
-
-
אתם יכולים בבקשה להביא לי שמות של משחקים שירוצו על המערכת שלי? (מפרט בצד <<<) אני משחק על 1024X768 ולא אכפת לי לשחק בלי פילטרים. אין העדפה לז'אנר מסויים. תודה רבה (אני לא צריך רשימה ארוכה...3-4 משחקים יספיקו לי )
-
- 1 תגובה
- 618 צפיות
-
-
-
שלום לכולם, נתקלתי פעם במקרה באתר מאד חביב שלקח לי זמן רב למוצאו שנית וכמעט אף אחד לא שמע עליו, למרות הרעיון המאד יעיל שלו. מדובר באתר שמכיל רשימה של משחקים (הרשימה די עדכנית). כשאתה בוחר משחק מהרשימה, הוא משווה את דרישות המשחק עם מפרט המערכת שלך (כדי שיוכל לעשות זאת, יש בפעם הראשונה לאשר התקנת רכיב DIRECTX) ואז מציג את התוצאה לפי דרישות המינימום והדרישות המומלצות. יותר אין צורך לנחש אם משחק כלשהו ירוץ על המחשב שלכם ואם יעשה זאת בצורה טובה... מקווה שהוא יהיה יעיל עבורכם: http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
-
- 2 תגובות
- 7.6k צפיות
-
-
לעוד מישהו זה מופיע? http://img168.imageshack.us/img168/9904/image2kt6.jpg זאת לא תמונה שלי, יש לי משהו דומה. רובועים בודדים שקופצים על המסך ולפעמים אקסים שחורים. נראה לי שזה התחיל עם העדכון האחרון של נוידיה אבל גם מצאתי מקרים של אנשים עם 360 שזה הופיע להם.
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
התקנתי את ההיטמן וכשניסיתי להיכנס למשחק קפצה ההודעה המצורפת. ניסיתי להתקין שוב ולא הלך. מה אפשר לעשות? תודה מראש. [attachment deleted by admin]
-
- 5 תגובות
- 820 צפיות
-
-
^^^ כותרת. -יש לומר שכבר חרשתי אתרים רבים למציאת התוכנה- תודה.
-
- 3 תגובות
- 780 צפיות
-
-
אני צריך בבקשה שמירה של סטוקר מהאזור "Pripyat" אני פשוט רוצה ממש לסיים ת'משחק אבל אין לי זין להתחיל מההתחלה עברתי הרבה ואז התקנתי מחדש.... או אם אתם יודעים מאיפה אפשר להוריד שמירות גם טוב
-
- 0 תגובות
- 644 צפיות
-
-
יש לי 8800GTS והFPS נמוך מאוד משהו כמו 8 FPS ברזולוציה של 860x680 (לא יודע אם זו בדיוק הרזולוציה). יש לי את הדרייבר הכי עדכני וכל שאר המשחקים רצים חלק.
-
- 13 תגובות
- 1.3k צפיות
-
-
שלום לכולם.. כבר הרבה זמן שאני סובל מהבעיה, ולא מוצא פיתרון. הגיימפאד הוא xbox 360 controller for pc, והבעיה בעצם, היא שאני בוחר בצד הקבוצה (לפני משחק\אימון) אז הוא מזהה לי שניי בקרים, שבעצם יש לי בקר אחד. אבל הוא "קורא" את הבקר היחידי שלי כשתיים. נגיד ובחרתי קבוצה, אז במשחק אני אשלוט פעמיים בקבוצה. - אני מקווה שהבנתם את הבעיה, אם לא, תגידו ואני אעלה תמונות. *בבקשה בלי תגובות "תעבור לPES", כי אני משחק גם בו.. תודה מראש Install
-
- 10 תגובות
- 857 צפיות
-
-
מעבדים Athlon 64Bit AM2 4000 DualCore Box AM240DCB ¤ 418 1 לוחות אם Gigabyte M52S-S3P AM2 GM52SS3P ¤ 388 1 מארזים Compucase HEC 6A19 400TRT Black ¤421 1 זיכרונות Transcend 2GB (2x1GB) DDR2-667 CL5 ¤ 399 1 קשיחים למחשבים שולחניים WD 160GB SATA II WD1600AAJS ¤ 304 1 כרטיסי מסך Sparkle 8800GTS 320MB Retail - אחריות 3 שנים ¤ 1576 1 צורבים Samsung DVD-RW S183A Sata Black Dual Layer X18 S183A ¤ 169 1 אני יודע שזה לא פורום מפרטים אבל זה קשור למשחקים אז שמתי את זה פה ... =] =] =] וד'ר עם אתם ממליצים על משו ששחקים \ עדין משחקים תכתבו ..
-
- 11 תגובות
- 917 צפיות
-
-
טוב אז פתאום היה לי התקף של רצון למשחק אסטרטגיה... יש המלצות? ניסיתי את הדמו של WORLD IN CONFLICT ולא מתתי עליו... יותר אהבתי CNC וכאלה... יש איזהמשהו? רצוי שהמשחק אסטרטגיה לא יהיה סגנון COH ו-WIC, לא ממש אהבתי אותם... תודה
-
- 4 תגובות
- 554 צפיות
-
-
לא יאמן לפני חודש לא היה שום דבר לשחק ופתאום לא מספיקים להתאושש ממשחק אחד וכבר יוצאים עוד 3 לא מספיקים להתאושש גם מהם וכבר יוצאים עוד ועוד ועוד.. הלוואי וכל הזמן זה יהיה ככה! מי אמר שעוברים לקונסולות ו PC זה OUT?
-
- 6 תגובות
- 714 צפיות
-
-
-
-
- 3 תגובות
- 614 צפיות
-
-
שלום אתמול התקנתי את המשחק ושיחקתי ב CLASSIC MODE בסבבה עם המקשים הרגילים(חיצים וS,D,A וכו') פתאום היום אני מנסה שוב לשחק ובתפריטים כל המקשים עובדים סבבה אבל שמתחילים לשחק שום מקש לא מגיב למרות שהמשחק לא נתקע. "איפסתי" אפילו את הגדרות הCONTROLLER וגם לא עזר בבקשה עזרה!!
-
- 4 תגובות
- 677 צפיות
-
-
אני כנראה אקנה את QUAKE WARS, השאלה אם כדאי לקנות ב STEAM או שהתוכנה שלהם זה מטרד ועדיף לחכות שזה יגיע לארץ. (כמה זמן לוקח למשחק כזה להגיע לארץ בד"כ?) יש מיסים בקניה ב STEAM ? (רשום שלחלק מהארצות יתווסף מס לקניה). תודה לעונים
-
- 0 תגובות
- 736 צפיות
-
-
-
יכול להיות שזה זה ? http://www.gamerankings.com/htmlpages2/934485.asp
-
- 15 תגובות
- 1.5k צפיות
-
-
משחק מעולה, חצי יום כבר שרפתי עליו, יש כאן עוד מישהו שמשחק בו?
-
- 2 תגובות
- 792 צפיות
-
-
טוב כתבתי מדריך למשחק ואני צריך הצעות לשיפור/מה להוסיף http://rapidshare.com/files/58239747/ETQW___1502___1491___1512___1497___1498___1512_.doc תודה
-
- 0 תגובות
- 647 צפיות
-


