עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. Started by YemeniteCamel,

    אני כבר כמה שנים מקנא בבעלי הקונסולות שיש להם גיטאר הירו, וגם כשהודיעו על השלישי אז אפילו לא חשבתי לבדוק על גרסה למחשב. אבל פתאום אני רואה חדשה (יחיד של חדשות ) שמדברת על גיטאר הירו למחשב!! בקיצור, השגתי את המשחק הזה, אפילו על המקלדת זה משחק כל כך כיפי וזה אדיר לנגן חלק מהשירים האהובים עלי (Miss Murder, Welcome to the Jungle, Before I Forget). בקרוב אני גם אשיג את הגיטרה בשביל הכיף האולטימטיבי. אני ממליץ לכל אחד על המשחק הזה! נ.ב: סלאש המלך.

    • 227 תגובות
    • 32.6k צפיות
  2. זה ממש לא נעים לעיניים. יש מושיע שיודע איך אפשר לשנות זאת? ???

    • 10 תגובות
    • 1k צפיות
  3. Started by amit123,

    כבר היו לי בעיות עם התוכנה הזאת....אבל זאת כבר מוגזמת!יותר משבוע שאני לא מצליח להיכנס לתוכנה...כשאני בא להיכנס הוא רושם לי שהוא מעדכן את הסטים וזה נשאר על 0 אחוז במשך שעות(לא שעתיים שלוש אלא באזור ה20 ומשהו שעות...)ולפעמים סתם יוצא מזה אחרי כמה שניות בלי לעשות כלום!זה ככה כבר יותר משבוע! מה לעשות?

    • 0 תגובות
    • 551 צפיות
  4. Started by nokobik,

    למי שלא מכיר http://www.x-o.co.il/game.aspx?id=11133

    • 3 תגובות
    • 707 צפיות
  5. Started by yan_ymar,

    שלום רב קניתי את המשחק המקורי Call Of Duty 4 ואני מעוניין לשחקו בלי דיסק... כיצד אני מכין Mini Image למשחק... אני מבין עניין אבל מבקש הסבר קצרצר להכנת MINI IMAGE ..

    • 4 תגובות
    • 713 צפיות
  6. Overlord Raising Hell מה זאת ההרחבה הזאת? ולמה לא דובר עליה בשום מקום?

    • 1 תגובה
    • 621 צפיות
  7. Started by Lirux,

    איך אפשר לעבור את הקטע שאתה סנייפר ועוד סנייפר איתך וצריך להגיע לנקודת החילוץ ויש פשוט איזה צבא שלם שיורה עליך מכל הכיוונים + כלבים! איך עוברים את זה אני כבר השתגעתי!

    • 6 תגובות
    • 768 צפיות
  8. Started by 2130TOMER,

    תקשיבו קניתי הגה חדש והכול (של לוג'יטק משהוא טוב ) אני מחבר אותו כול מישחק הוא עובד רק שאני מדליק את הטסט דרייבר נאדה שום דבר לא עובד אולי צריך לשנות שם בהגדרות ? תודה לעוזרים :'(

    • 0 תגובות
    • 759 צפיות
  9. Started by tintin,

    יש לי אתה WORLD IN CONFLICT וגולת הכותרת שלו היא הONLINE מישהוא יודע אם אפשרי לשחק בזה בלי? ואם לא אז מישהוא מעוניין למכור לי?

    • 1 תגובה
    • 607 צפיות
  10. אני זוכר איזה חבר אחד שלי לפני מלא שנים כשהיה רק וינדוס 3.11 הוא שיחק במשחק כזה שיש לך מזוודה ויש לך בצד דברים בגדלים שונים למשל : סכין גילוח , אקדח , חפיסת סגריות, מטריה קטנה....בקיצור ואתה צריך להכניס אותם למזוודה ככה שהכל יכנס (אתה יכול לשנות לכל פריט איך הוא ישכב במזוודה על מנת שדברים אחרים יכנסו)בקיצור ואז אתה עובר לשלב הבא עם דברים שונים... לא מצליח למצוא כלום ב גוגל.... בעיה אני בתקווה שלפחות אחד ממכם זוכר את זה.... אני סגור לחלוטין שזה היה בת'ופה של וינדוס 3.11 ומדובר במזוודה תודה מראש!

    • 0 תגובות
    • 650 צפיות
  11. שלום לכולם הגעתי לשלב של סיוע המטוס לכוחות הקרקע ואין לי מושג איך מסיימים את השלב הזה הגעתי למצב שאני רק טס ואין כבר מה לחפות עליו מסוקי הפינוי עומדים ולא ממריאים ואני רק טס ומפציץ בינינים ריקים משך 40 דקות ושום דבר לא מישתנה או מיתקדם מה עושים?

    • 3 תגובות
    • 763 צפיות
  12. Started by termister2000,

    אין לי מושג למה אבל הדמו עובד חלק עד הקטע שבו עולים על גבעה ויש למטה בתים וים... שם זה עובד ממש ממש גרועה. חשוב לציין כי אני משחק על הגדרות MID-HIGH <<<שימו לב למאפייני מערכת מישו יודע למה??? תודה רבה!! ;D

    • 10 תגובות
    • 963 צפיות
  13. חיסלתי את כולם....ואני מנסה לעבור לצד השני...אבל אין שום גשר....מעל הנהר של ה"לבה" היגעתי לאיזה סלע = שמגיע קרוב לצד השני - אבל לא מספיק אני מנסה ליקפוץ מעל המירווח שנישאר ומיתרסק למטה יש מעבר נוסף או דרך אחרת ? אמורים להפיל את הסלע ? למטה או מה ? THX

    • 6 תגובות
    • 794 צפיות
  14. אני חייב טלאי או לפחות תלבושות ל pes08 לליגה הישראלית

    • 1 תגובה
    • 846 צפיות
  15. Started by yanivsk,

    משחקיות - :GamePlay Unreal Tournament 3 מובטח, כפי שאמרו המפתחים, להחזיר את ה"הרגשה" של האנריל טורנמט המקורי. בזמן שההתחמקויות והקפיצות הכפולות של אנריל טורנמט 2004 הנוכחי, Epic רוצים להפוך את המשחק ליותר מהיר ולא להשיג תחושת משחקיות איטית. בנוסף לזה, אפיק מתכננים להחזיר את הקלאסיקות של המשחק המקורי כגון ה-Jump Boots שמאפשרות קפיצות מאוד גבוהות לזמן מסויים ואת הFeign Death, שהוא בעצם לזייף את המוות של עצמך ולהראות מת לאחרים. אפיק מוציאים לאור עוד משהו חדש, הפעם זה סוג משחק חדש, שאמור להיקרא Unreal Warfare, שנראה כמשחק רבוי-משתתפים של שליטה טריטוריאלית והרבה רכבים. גם עכשיו זה נראה כאילו הולכים לראות רכבים במשחקי CTF סטנדרטיים ולא רק בסוג המשחק של 2004 VCTF. - הסיפור:…

    • 288 תגובות
    • 42.2k צפיות
  16. Started by marlboro,

    ראיתי את הפוסט שנפתח עם המשחק Prehistoric. איזה זיכרונות נראה מי יצליח להביא את המשחק הנוסטלגי ביותר אני מביא את Wizball מי שזוכר את המשחק יודע שלא מדובר ב Pinball

    • 3 תגובות
    • 861 צפיות
  17. Started by itai_1813,

    שמעתי על המשחק הזה לא הרבה אבל ממה שהבנתי זה די מזכיר את God Of War בסגנון המשחק, אם אפשר את דעתכם על המשחק כי אם זה באמת מזכיר את God Of War ולא עוד סתם ניסיון גרוע לחיקוי אז אני רוצה את זה ואני בטוח שגם הרבה מכם רוצים. תודה מראש!

    • 5 תגובות
    • 681 צפיות
  18. Started by J0n1,

    1. במחשב הישן היה לי דיסק עם חסות של מודן והיו בו מלא משחקים (דיאבלו 2, פיפא 97, דיוק ועוד) קיצר היה שם משחק של אדם קדמון, משחק בגוף שלישי, אני רק זוכר שלב ביער והוא היה זורק אבנים על האויבים והיו שערי טלפורטים.. מישהו מכיר? 2. יש לי CS 1.6 ופתאום משהו נדפק במשחק, שאני לוחץ על ישר ועל צד כלשהו הוא זז לאט ולא מהר כמו תמיד.. יש לכם מושג איך לסדר את זה? (אין לי כוח להתקין מחדש)

    • 6 תגובות
    • 721 צפיות
  19. Started by joni,

    אחרי שאני משחרר את הבת ארובה מהבית ומתחיל לרוץ במעלה הנהר והורג מלא אנשים אני מגיע ל Cave System אבל המערה סגורה באבנים איך אני עובר את זה?!?!?! Plz Help

    • 3 תגובות
    • 565 צפיות
  20. Started by NIRAN,

    הורדתי את המשחק המלא (גרסת DVD) המשחק מתחיל בסדר וכשאני יוצר משחק חדש והמשחק מתחיל להטעין פתאום המסך כבה (הנורה שלו מראה שהוא ממש נכבה ושזה לא סתם מסך שחור ) ואז אני חייב לעשות ריסטרט מהכפתור של המחשב. איך אפשר לגרום למשחק לעבוד כרגיל? יש לי WinXp pro ודרייבר של הכרטיס מסך הכי מעודכן

    • 2 תגובות
    • 506 צפיות
  21. משפט מפתח שאהבתי: http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/7096891.stm take that console lovers! ;D

    • 19 תגובות
    • 1.6k צפיות
  22. Started by IlanF,

    מה כדאי לי לקנות? מה אתם חושבים שיותר שווה? שיחקתי כבר בOB, אז אני לא יודע אם זה יוצא שווה לקנות או לא. בCOD עוד לא יצא לי לשחק ולפי מה שקראתי המולטיפלייר שלו מטורף. אבל אני לא משחק הרבה במולטי ויותר בסינגל. אז לא ממש יודע מה יותר שווה. לHL2 יש מלא מודים של סינגל ומולטי... אז כבר אין לי מושג מה יותר כדאי

    • 15 תגובות
    • 1.3k צפיות
  23. ^ כותרת. והאם יש לכם סיבות להעדפה.

    • 3 תגובות
    • 604 צפיות
  24. Started by aviv00,

    http://rapidshare.com/files/70451868/Crysis_Leipzig_Intro25mb.Insane.mkv.html דחסתי אתזה בדיחסה הכי חזקה שיש לקח לי 40 דקות 2 דקות אורכו מקור WMV 188MB האיכות נשארה ממש מדהים והסרטון חייבים לראות תהנו אפשר לצפות בסרט עם VLC אם אין לך את הקודק מותקן

    • 4 תגובות
    • 777 צפיות
  25. Started by darking,

    כשאני נכנס למולטי ולוחץ על הצטרפות למשחק אני מגיע לדף שיש בו את הטבלה של הסרברים. בהתחלה לא מופיע כלום וגם אחרי שאני לוחץ על רענון לא מופיע שום סרבר... וכן אני הייתי מחובר לאינטרנט וגם בדקתי את כל התוכנות ויצאתי מהפיירוול ומהתוכנות של האנטי וירוס וגם בדקתי את החומת אש של ה-windows. אין לי מושג מה לעשות עם זה... בבקשה עזרה ותודה רבה לעונים =)

    • 4 תגובות
    • 637 צפיות

דיונים חדשים בפורומים