עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone - פורומים

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

משחקי מחשב

פורום בנושא משחקי מחשב

  1. http://www.gamespot.com/news/6184090.html?tag=latestnews;title;0

    • 16 תגובות
    • 1.6k צפיות
  2. Started by ben_amitai,

    אני זוכר לפני מלאן שנים היה לי משחק פורמולה שהייתי אוהב לשחק, אבל מאז כניסתם של הקונסולות המשחקים האלה נעלמו מעולם המחשב (או שפספסתי אותם). ידוע לכם על משחק כזה או אם יש משהו מפותח?

    • 4 תגובות
    • 721 צפיות
  3. סליחה אם כבר נפתח דיון כזה בעבר... אבל לא ממש בא לי להתחיל לחרוש את כל היסטוריית הפורום. אז מה לדעתכם הוא משחק האסטרטגיה הטוב בכל הזמנים? לי יש כמה: World In Conflict Command and Conquer על כל כותריו Company of Heroes אה וכמובן איך אפשר לשכוח את Age of Empires הראשון. לא שיחקתי בדי הרבה משחקי אסטרטגיה שאמורים להיות מעולים כמו CIVILIZATION וכאלה אז אל תתפלאו שהם לא מופיעים ברשימתי הצנועה... נ.ב: אם מישהו חשב בכלל להגיד SIMS הוא יכול לדחוף את התגובה שלו ל***. (וזה בכלל לא אסטרטגיה... אולי SIMCITY אבל לא ממש)

    • 64 תגובות
    • 5.5k צפיות
  4. Started by Oranili,

    שלום קניתי את המסך היום ורציתי לדעת אם זה ה FPS שאני אמור לקבל? 30-57 4XAA HIGH DETAIL 1680X1050 מפרט בצד תודה

    • 6 תגובות
    • 611 צפיות
  5. Started by Delapro,

    שלום רב לכולם. אני מחפש משחק ישן ששיחקתי בו עוד בסביבות 2000-2001. במשחק יש רכבת, היא יכולה לנוע בשלוש מהירויות קדימה ואחורה ויכולה לעצור. המטרה של המשחק היא לסיים משימה כמו להוביל קרון מסויים למקום מסויים בכמה שפחות זמן. בעקרון זה משחק חשיבה אבל אני לא יכול להזכר איך קוראים לו. בפתיחת המשחק אם הזיכרון לא מטעה אותי יש 2-3 צפירות של רכבת. זה בעצם כל מה שאני זוכר מהמשחק. אם מישהו מכיר משחק שדומה אפילו קצת למתואר בבקשה שיגיב. תודה רבה מראש. אני רוצה להדגיש שזה לא סימולטור מסוג כלשהו.

    • 0 תגובות
    • 660 צפיות
  6. Started by x-boy_24,

    שלום לפני כמה ימים מצאתי אצלי בבית קופסא סגורה של המשחק ששחכתי ממנה לגמרי . התקנתי ונתקעתי באיזה שלב ואני צריך את עזרתכם אז ככה הגעתי לחדר במעבר הזמן וקיבלתי כוח להחזיר את הזמן אחורה לאיזה 8 שניות ואחרי כמה דקות התקדמתי והגעתי לעוד חדר מעבר בזמן אבל או לא פועל ואני לא יכול לחזור אחורה בגלל שאין שם אפשרות לרדת למטה (חשוב לציין שאני בתחילת המשחק ) מישהו יודע מה אני צריך לעשות ? תודה מראש

    • 3 תגובות
    • 567 צפיות
  7. Started by miaoo673,

    אמנם המשחק קיבל ביקורות גרועות מאוד בהשוואה לEE2. אפילו בתחום הגרפיקה. אבל רציתי לדעת אם בכל זאת למישהו יצא לשחק ומה דעתו על הכותר החדש?

    • 5 תגובות
    • 801 צפיות
  8. Started by tintin,

    המשחק שיצא ב 1995 ע"י LUCASART? משחק הרפתקה הכי טוב ששיחקתי. הסיפור העלילה הגראפקיה בזמנו, הסאונד, ההתחברות אל הדמות הראשית. פשוט יצירת אומנות! ניסו לעשות לו 2 המשכים אבל הפסיקו את הפיתוח שלהם באמצע בשנת 200 ו 2003. אני לא מבין למה הפסיקו זה היה משחק כל כך אדיר , אולי בגלל שאי אפשר לשחזר את ההצלחה ורוצים לשמר את הנוסטלגיה. חבל שאי אפשר להריץ אותו על המחשבים של היום אלא רק דרך דוס או WIN 95.

    • 4 תגובות
    • 655 צפיות
  9. תודה . כל פעם המשחק נתקע אצריך לכבות את המחשב. אין שום הודעה אבל היה לי פעם אחת את ההודעה הזאת [attachment deleted by admin]

    • 9 תגובות
    • 916 צפיות
  10. Started by אמיר יצחקי,

    שלום,היום קניתי את המשחק הזה ברשת באג אבל כאשר אני בא להתקין את המשחק יש את ההודעה הבאה: http://img230.imageshack.us/img230/4101/65951574hc2.jpg ועשיתי ניקוי טמפורי ד''א הבעיה נפתרה. עי'' נקיטת הדבר הבא: GO to C:\Program Files\Common Files\InstallShield\Professional\RunTime and del 0701 folder

    • 1 תגובה
    • 700 צפיות
  11. Started by Phuq,

    http://www.adrianwerner.neostrada.pl/1/920668_20040518_screen003.jpg מישהו יודע מה זה המשחק הזה? לאיזה פלטפורמה הוא?

    • 12 תגובות
    • 1.2k צפיות
  12. הייתי רוצה לדעת אם קיימים משחקים בפורמט הזה? אם כן,האם במקרה כזה היציאה הקואקסלית עבור המשחק נשארת או שצריך קינפוג מסויים לזה? וכמובן המלצות (בעיקר משחקי מלחמה). תודה שבוע טוב לכולם!

    • 5 תגובות
    • 967 צפיות
  13. Started by galCool,

    נתקעתי... אחרי שהפכתי להיות מלך הגריפ הכל נשאר נעול.. מה לעשות?

    • 7 תגובות
    • 657 צפיות
  14. בשבועיים הראשונים להשקתו (מה-13 בנובמבר ועד סוף החודש) מכר CRYSIS רק 86,633 יחידות, מספר עלוב לכל הדעות עבור משחק שהושקעו בו מיליונים רבים של דולרים. המכירות של גרסת ה-PC של UT3 היו עלובות עוד יותר כאשר בפחות משבועיים מאז השקתו, ב-19 בנובמבר ועד סוף נובמבר, הוא מכר 33,995 יחידות בלבד... אם מסתכלים על המכירות של HALO 3 או כל משחק קונסולות מושקע אחר ניתן לראות הבדל עצום במכירות, משחקי הקונסולות המצליחים מוכרים מיליוני עותקים תוך מספר שבועות כאשר משחקי ה-PC מדשדשים מאחורה. האם משהו רע עובר על שוק משחקי המחשב? http://www.joystiq.com/2007/12/14/crysis-sales-in-crisis-ut3-gets-fragged-too

    • 108 תגובות
    • 9.1k צפיות
  15. סוף סוף נפטרתי מהמחשב הישן שלי שנמצא אצלי מכיתה ג' ... היום קנו לי מחשב חדש , אני לא מבין כלום במחשבים , אני רק מתקין משחקים ומשחק , אבל במחשב הקודם שלי 90% מהמשחקים שנסיתי להפעיל לא עבדו :-\ ,סוף סוף הגיע אליי המחשב אחרי המתנה של שבוע כל השבוע התרגשתי וסוף סוף קיבלתי את המחשבב אז יאללה תמליצו על משחקים חדשים שיצאו בזמן האחרון!!!!!!! זה החומרה של המחשב שלי : תגידו לי אם זה טוב או לא העיקר מפעיל את המשחקים החדשים של היום כי זה מחשב חדש !! Pentium D 2.4GHz 512RAM Geforce 6200

    • 25 תגובות
    • 2.4k צפיות
  16. יש לי גירסא שרשום שזה מולטי שפות אם אפשאר לסדר את זה אז איך

    • 1 תגובה
    • 584 צפיות
  17. הנה משחק חדש מחברה חדשה ולא מוכרת שמפתחת משחק RTS 2D בטכנולוגיות החדשות של היום המאפשרות גרפיקה מדהימה ונוסטלגיה בשילוב מנצח! http://www.vertex4.com/sunage/news כנסו ותתעדכנו!

    • 3 תגובות
    • 662 צפיות
  18. נפתחת העונה השניה של ה- Israel Madden League בקרוב מאד. הליגה מבוססת בעיקרה על שחקנים מפורום פוטבול אמריקאי בתפוז. בשל חוסר בשחקנים בתקופה זו אני פונה גם לפורום הזה לכל שחקן מאדן שמכבד את עצמו ומזמין אתכם להשתתף בליגה מושקעת מאד. יש אתר, יש מערכת סטטיסטיקה משוכללת, יש כל מה שצריך. הדרישות: 1. מאדן 08. 2. יכולת לשחק ברשת. אפשר להשתמש גם ב- Hamachi 3. רצינות - כלומר לא לפרוש מהליגה גם אם לא בא לכם אחרי כמה מחזורים או שאתם מפסידים. העיקר הכיף וההשתתפות. 4. שעה אחת פנויה בשבוע. אין לחץ, רק משחק אחד בשבוע לכל היותר. אבל מי שלא עומד בזמנים - עף. מי שמעוניין שיגיב פה וירשום דרכי תקשורת (ICQ, MSN, email). אני כבר אצור אתכם קשר. Lets play ball!

    • 3 תגובות
    • 775 צפיות
  19. Started by MisterL,

    שלום, הביאו לי מהולנד את המשחק NFS:PS ואחרי שהתקנתי המשחק לא היה באנגלית, רציתי לדעת אם יש איזו דרך לשנות לו שפה..? במידה ואפשר לשנות במשחק, אשמח שתגידו לי בדיוק איפה ללחוץ כי אין לי מושג מה זה מה.. תודה.

    • 0 תגובות
    • 592 צפיות
  20. Started by amit27,

    בסיגנון ראלי

    • 3 תגובות
    • 585 צפיות
  21. לא יודע למה, אבל משום מה קפץ לי המשחק לראש. נזכרתי איך היינו משחקים בLAN בזמנו אני, דוד שלי ושני שכנים נוספים. פשוט תענוג, היה משחק גדול! למי שלא מכיר - http://en.wikipedia.org/wiki/Incubation:_Time_Is_Running_Out

    • 1 תגובה
    • 629 צפיות
  22. Started by Alexkmr,

    מחפש תוכנה כמו the all see eyes

    • 2 תגובות
    • 572 צפיות
  23. גם לכם יש ירידת FPS שם?.. אני עם כרטיס מסך ומעבד מאוד חזקים מפרט בצד! ויש לי ירידת FPS שם מדי פעם .. שמפילים אותי למטה יש ירידת FPS ל30 וגם באמצע לפעמים יורד הFPS זה בסדר?

    • 2 תגובות
    • 486 צפיות
  24. Started by IlanF,

    מישהו יודע איזה כלים אני צריך כדי ליצור נשק חדש? או לפחות לשנות אחד קיים?

    • 4 תגובות
    • 620 צפיות

דיונים חדשים בפורומים